Inger`Albastru Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 @Ingeru' - as desface eu carenele, dar am niste suruburi improvizate pe acolo si poate nu mai reusesc sa le prind inapoi... (si poate cadrul la RF400 nu e identic cu cel de RF600 oricum...dar nu cred sa fie diferente..) Multumesc mult de intentie KristaKe ... super gest insa am rezolvat problema deocamdata Acum mai am pasul de vopsitorie si reparatii minore la carene. Si apoi PS: I-am pus si eu 180 pe spate numai ca e unul mai de viraje.... sa vedem cum se comporta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 Multumesc mult de intentie KristaKe ... super gest insa am rezolvat problema deocamdata Acum mai am pasul de vopsitorie si reparatii minore la carene. Si apoi PS: I-am pus si eu 180 pe spate numai ca e unul mai de viraje.... sa vedem cum se comporta.... 's curios si eu cum se comporta cu 180 pe spate, sa pui un review p'aci - tre sa-mi schimb si eu caucioacele ca le-am cam terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 's curios si eu cum se comporta cu 180 pe spate, sa pui un review p'aci - tre sa-mi schimb si eu caucioacele ca le-am cam terminat pai iti zic eu...eu am pus de 180 acu vreo 2 saptamani, in loc de 160 cat era stock. La inceput am vrut sa il arunc sau sa-i dau foc la cauciucu nou...asa rau m-a enervat cand am vazut ce puternic ii scade manevrabilitatea prin oras. Afara nu deranjeaza, doar ca trebuie sa fii putin mai grijuliu in curbe. Oricum dupa cateva sute de km, m-am obisnuit si cu 180-le, acum nu mai am treaba, dar totusi sunt de parere ca e prea mare saltul de la 160 la 180, fara sa schimbi si janta (eventual si bascula daca trebuie), eu cand il voi schimba, voi pune de 170. (PS: nu stiu daca la RFul de 600 e de 160 pe spate ca si la cel de '400) ...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 pai iti zic eu...eu am pus de 180 acu vreo 2 saptamani, in loc de 160 cat era stock. La inceput am vrut sa il arunc sau sa-i dau foc la cauciucu nou...asa rau m-a enervat cand am vazut ce puternic ii scade manevrabilitatea prin oras. Afara nu deranjeaza, doar ca trebuie sa fii putin mai grijuliu in curbe. Oricum dupa cateva sute de km, m-am obisnuit si cu 180-le, acum nu mai am treaba, dar totusi sunt de parere ca e prea mare saltul de la 160 la 180, fara sa schimbi si janta (eventual si bascula daca trebuie), eu cand il voi schimba, voi pune de 170. (PS: nu stiu daca la RFul de 600 e de 160 pe spate ca si la cel de '400) ...parerea mea nu mi neaparat sa pun de 180 daca scade manevrabilitatea.. o fi aratand mai evil, da' ma mir de el look Mai bine las de 160 Nu stiti, cauciucurile cu talon mai ingust cresc manevrabilitatea? am un prieten care si-a pus pe un zzr pe fata un cauciuc cu talon ingust si zice ca e mai manevrabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 Ei, hai continuati discutia cu caucioacele, ca intamplator ma intereseaza in mod direct ... se pare ca o sa fiu nevoit sa pun 180/55 pe spate la RF900, in loc de standardul 170/60 (alternativa recomandata atat de mecanicul motocicletei cat si de o fisa tehnica gasita undeva pe louis.de). Stiu ca diferenta de latime intre fata si spate asigura un comportament usor supravirator necesar in curbe, dar oare cat e de bine si intre ce limite ne putem permite sa ne jucam la diferenta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 Cum am fost sa fac un review la ceea ce inseamna cauciuc de 180 pe spate la RF 600 R an 93 scriu urmatoarele : Pirelli Dragon 180/55/17 am in dotare pe moto -cauciucul e aproximativ nou - uzura 10 % . Pe fatza am un Metzeler 120/70/17. Eu unul o sa scriu un review pozitiv despre acest cauciuc pe motocicleta mea deoarece am fost f multumit de schimbarea facuta. Motocicleta a ramas in continuare foarte manevrabila insa si stabila.In oras nu e nici o diferenta la manevrabilitate ci doar o senzatie de mai mare stabilitate la plecarile de pe loc. La drum intins e superb si nu scade din manevrabilitate nici la virajele cu viteze de peste 160 km/h.Iti da senzatia ca moto are roata spate pe o sina de tren si ca nu poti derapa. Eu acum am moto fara carene (adica doar cea frontala si cea din spate ) si fara parbriz cu pasager am atins viteza de 210 km.h in treapta a6a la aprox 10.000 RPM Deocamdata eu sunt prea incantat de el ca sa zic ca ii gasesc defecte. Pentru cei care vor sa isi puna doar pentru look , nu se merita efortul deoarece din cauza spatelui masiv chiar daca e de 180 nu se vede mare diferenta optic fatza de cel de 160. Ride Safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_a Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 OK ...am vrut sa vand motorul si sa-mi iau altul mai "potent", dar lipsa banilor si impactul emotional (este primul meu motor si-l iubesc) m-a facut sa-mi schimb parerea. Vreau sa-l tin pe acesta. Asa ca.... haideti sa vedem cum facem rost de piese pentru RF-uri ? Vreau sa bag niste bani in RF si sa-l fac boboc, deci... de unde cumparam piese ? stiti site'uri care accepta carduri din Romania ? magazine ? Astept vesti de la voi. RF RULZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Salut...Intrerup un pic sirul...Stie cineva la ce turatie trebuie sa stea relantiul la RF400???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Salut...Intrerup un pic sirul...Stie cineva la ce turatie trebuie sa stea relantiul la RF400???? 1300 RPM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_a Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Am gasit un site care are toate piesele de RF (si nu numai), nu stiu daca sunt doar un dealer sau vand direct din stoc piese. Problema este ca sunt cam scumpe ex. 540 $ o toba originala RF600 http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/p...ame~RF600RS.asp http://www.bikebandit.com/partsbandit/OEM-Parts.asp Acesta este site'ul ...nu am vazut modelul RF400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 OK ...am vrut sa vand motorul si sa-mi iau altul mai "potent", dar lipsa banilor si impactul emotional (este primul meu motor si-l iubesc) m-a facut sa-mi schimb parerea. Vreau sa-l tin pe acesta. Asa ca.... haideti sa vedem cum facem rost de piese pentru RF-uri ? Vreau sa bag niste bani in RF si sa-l fac boboc, deci... de unde cumparam piese ? stiti site'uri care accepta carduri din Romania ? magazine ? Astept vesti de la voi. RF RULZ la Louis am vazut ca au tobe aftermarket pentru rf600, era Streetfighter la 200 de euro, arata destul de bine, nush in rest cum se comporta/suna. Oricum tre sa sune mai bine ca asta de serie In rest iti recomand un filtru K&N, 58 de euro tot la louis, si cred ca la comanda iti aduc si dynojet pt rf, n-am vazut in catalog, da' am gasit pe net rf600 cu dynojet.. De la Louis is o gramada care iti aduc ce vrei din catalog, la comanda Si da-i pa la "motor mai potent" ca asa good looking bikes ca rf-u mai rar.. Pe mine ma multumesc performantele f mult, anyway pana la urma e gsxr-u de 600 sub carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 (editat) la Louis am vazut ca au tobe aftermarket pentru rf600, era Streetfighter la 200 de euro, arata destul de bine, nush in rest cum se comporta/suna. Oricum tre sa sune mai bine ca asta de serie In rest iti recomand un filtru K&N, 58 de euro tot la louis, si cred ca la comanda iti aduc si dynojet pt rf, n-am vazut in catalog, da' am gasit pe net rf600 cu dynojet.. De la Louis is o gramada care iti aduc ce vrei din catalog, la comanda Si da-i pa la "motor mai potent" ca asa good looking bikes ca rf-u mai rar.. Pe mine ma multumesc performantele f mult, anyway pana la urma e gsxr-u de 600 sub carene Mie mi se pare mai frumos Hurric-ul asta pt RF: http://www.louis.de?topic=artnr_gr&art...mp;typ_id=GN76B Editat Iulie 13, 2006 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Am niste idei de look la rf si sper ca acum dupa ce o vopsesc sa iasa mult mai super. Piesele originale la orice motocicleta sunt mai scumpe si de multe ori ai sa gasesti o toba "racing" mult mai ieftina decat cea originala. Intr-un fel eu nu i-as schimba toba ca imi place cum arata cu asta.Nu e o motocicleta de curse ci una de plimbare si daca ar fi sa ii fac o imbunatatire i-as pune o sa mai interesanta si un pic mai confortabila ca loc are destul. Noul look de Bestiuta il puteti admira incepand cu data de 6 august 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Noul look de Bestiuta il puteti admira incepand cu data de 6 august 2006. waiting...and counting down Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 O poza pe serpentine in masivul Ceahlau din weekend. Si cam atat am reusit eu sa inclin cauciucul de 180 pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Are cineva dimensiunile originale de la stickerele care sunt pe RF ? Poate are cineva si pt 400 si 600 si 900 ca sunt de mare ajutor cand iti vopsesti motorul Multumiri si abia astept Bestiuta cu noul ei look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai09 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 (editat) salutari ! sa va spun ce-am patit. am lasat acum o sapt motorul la mine p strada pt cateva ore, am zis ca n-are c sa pateasca...cand m-am intors l-am gasit intins p jos. era intre aceleasi 2 masini unde il lasasem deci e clar ca un idiot sau niste idioti n-au avut ocupatie.. problema e ca mi s-a rupt maneta de ambreaj...si pana vine comanda din germania vroiam sa intreb dc are cineva o maneta ambreaj RF de imprumutat/inchiriat/vandut..... va multumesc si astept un rasp dc e cineva care ma poate ajuta PS: tineti-va motoare prin garaje !! Editat Iulie 27, 2006 de mihai09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 nasol...pune-ti alarama si pune senzorul pe maxim, eu asa am, cum pune cineva mana pe ea incepe sa bipaie, daca in continuare o mai atinge se porneste alarma. Si maneta de ambreiaj cred ca merge de la foarte multe modele suzuki, nu am verificat dar dupa cum am vazut seamana foarte bine cu cele de la alte modele... altceva n-a patit? nu s-a zgariat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai09 Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 nasol...pune-ti alarama si pune senzorul pe maxim, eu asa am, cum pune cineva mana pe ea incepe sa bipaie, daca in continuare o mai atinge se porneste alarma. Si maneta de ambreiaj cred ca merge de la foarte multe modele suzuki, nu am verificat dar dupa cum am vazut seamana foarte bine cu cele de la alte modele... altceva n-a patit? nu s-a zgariat? ms mult pt sfaturi, ma gandesc f serios la asta.... m-am gandit la varianta asta, dar la tomina mi s-a spus ca " da, normal ca s potriveste cu alte modele: cu cel d la RF 900" (lor li s-a parut f amuzant rasp asta) s-a zgariat putin cadrul (aprox 4-5 cm) si scarita d la schimbator e usor indoita in sus. p partea buna a lucrurilor, acum m-a sunat fratele sa-mi spuna ca a venit curierul cu maneta ca o concluzie: alarma pusa, vreme frumoasa si multa multa atentie salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 m-am gandit la varianta asta, dar la tomina mi s-a spus ca " da, normal ca s potriveste cu alte modele: cu cel d la RF 900" (lor li s-a parut f amuzant rasp asta) Pe al meu l-am luat prin Alfamotors (era doar expus la ei, fostul proprietar fiind din provincie) si cand l-am achizitionat nu avea maneta de ambreiaj. Dupa ce au cautat mai multe ore o maneta originala pe la alte firme, mi-au montat sistem complet (maneta cu tot cu pompa/rezervor) de la un ZZR (nu stiu exact modelul). Dupa un timp m-am intalnit cu fostul proprietar (pentru radiere) care a mai dat o tura cu RF-ul si mi-a spus ca e mai comod si mai "moale" putin ambreiajul de ZZR si ca cel mai bun lucru e sa-l las asa, sa nu mai insist pentru unul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Mihai09: Imi poti da, te rog, si mie codurile de la maneta de ambreiaj sau un link catre ea??? Vreau si eu sa schimb manetele ambreiaj / frana si nu stiu ce s-ar putea potrivi la un RF400...poate se pupa cu cele de la 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ake Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Salut! Se pare ca asta e primul meu mesaj pe un forum de motociclisti:) Nici macar incepator nu pot sa zic ca sunt pt ca mai am cam o luna pana imi termin A`u` Planuiam ca iarna asta sa-mi cumpar si eu un "calutz" si de vreo saptamana tot caut pe net oferte si tot felu` de anunturi si mare mi`a fost uimirea ca modelul pe care am decis sa`l cumpar (RF600) e foarte mult analizat si intors pe toate partile de catre voi din cate am vazut are si niste mici probleme dar cei mai multi l-ati laudat:) am citit toate mesajele de cand a fost creat topicul si pot sa zic ca m-ati convins, pe asta trebuie s-o iau! ce as dori sa va intreb este daca exista cineva prin bucuresti care le aduce din afara pt ca nu prea ma pot deplasa anul asta din capitala pt ca deh, trebuie sa ma pregatesc pt licenta la facultate plus multe alte proiecte si examene... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Salut! Se pare ca asta e primul meu mesaj pe un forum de motociclisti:) Nici macar incepator nu pot sa zic ca sunt pt ca mai am cam o luna pana imi termin A`u` Planuiam ca iarna asta sa-mi cumpar si eu un "calutz" si de vreo saptamana tot caut pe net oferte si tot felu` de anunturi si mare mi`a fost uimirea ca modelul pe care am decis sa`l cumpar (RF600) e foarte mult analizat si intors pe toate partile de catre voi din cate am vazut are si niste mici probleme dar cei mai multi l-ati laudat:) am citit toate mesajele de cand a fost creat topicul si pot sa zic ca m-ati convins, pe asta trebuie s-o iau! ce as dori sa va intreb este daca exista cineva prin bucuresti care le aduce din afara pt ca nu prea ma pot deplasa anul asta din capitala pt ca deh, trebuie sa ma pregatesc pt licenta la facultate plus multe alte proiecte si examene... Multumesc! Offtopic Daca esti OM SERIOS si ai si bani sa iti cumperi motorul (intre 2900 - 3300) cam asta e valoarea unui RF bun il poti contacta pe FOX si vei primi acelasi lucru - SERIOZITATE si un om de calitate. Fara sa fie prea multa reclama am incercat doar sa te ajut fiind o piata plina de rechini.Alegerea este a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Aja ... hai sa aduc un strop de bucurie si prin casele voastre ... manualul intreg de RF400 nu l'am gasit ... da am gasit detaliile astea pe o chinezarie de site (cu multa greutate si cu foarte mult google) ... are si ceva detalii de pe la carburatoare .... cine a gasit mai mult ...sa posteze : Business type symbolic RF400VR = alias name RF400RV - Color Blue, metallic, red and silver - Appearance Total length: 2,115mm (as for falcon 2,140mm) Full-width: 700mm (as for CB400 725mm) Total height: 1,180mm Wheel base: 1,430mm Roadspace: 115mm Seat high: 775mm Dry weight: 186kg (as for falcon as for 215Kg and HONDA CB400 188Kg) Fixed area fuel economy: 36.5km/L (it is based on to 60km/h Hirati travelling and the catalog.) General road: 15.5km/L Highway: 20.0km/L My machine: 17.0km/L 250Km it can go with full tank. If reservation is used, 300Km goes, probably will be. Minimum turning radius: 3.2m Fixed capacity: 2 names - Inside Engine type: K712 water cooling 4 cycles parallel 4 cylinders (As for HONDA CB400 water cooling 4 stroke parallel (inline) 4 cylinders) Valve system: DOHC 4 valves Total cubic displacement: 398cc As for catalog statement 400cc Inside diameter ## distance: 56.0Ă40.4mm Compression ratio: 11.8 The highest output: 39kW (53) /11,000rpm Largest torque: 37N m (3.8) /9,500rpm [kiyahu] ゙ letter type: BST32 Main bore diameter: 32mm Carburetor distinction hallmark: RF400RP=21EA RF400RV=21EB Idling rpm 1,300rpm (after the warming up) Main jet (MJ): RF400RP=#100 RF400RV=#97.5 Main air jet (MAJ): φ0.8 Jet needle (JN): 5EZ54-2 Needle jet (NJ): P-3 Pilot jet (PJ): #32.5 Bypass (BP): φ0.8Ă3 Pilot outlet (PO): φ0.7 Valve seat (VS): φ1.5 Starter jet (GS): #25 Pilot screw (PS): Master adjusting (approximately 1 revolution resetting) Pilot air jet (PAJ): φ1.25 Play of throttle cable: 2~4mm (grip rotary quantity) - Drive Starting system: Self system (As for HONDA Cub kick system) Ignition system: Full transistor Lubricating system: Wet sump Lube capacity: 3.7L Fuel tank capacity: 17L (as for 隼 22L) Clutch type: Wet multiple plate coil springs Transmission type: Regular gearing type 6 step return - Framework Frame type: Diamond Caster: 25°00 ' Trail: 109mm Brake type (before) hydraulic type double disk Brake type (after) hydraulic type disk Tire size (before) 120/70R 1758 H Tire size (after) 160/60R 1769 H Steering angle left and right 30° - Clutch Transmission gear ratio Low 3.363 2nd 2.307 3rd 1.750 4th 1.437 5th 1.250 Top 1.136 Back - (As for HONDA GOLDWING there is the back) Drive chain Type DID 525V9 and RK 525SMOZ2 Link several 110 Length 317.5 between 20 pitches Looseness (at the time of empty car, sight ゙ stunt ゙) 25~35 Height 65~75 of gear shifter Carburetor type BST32 Main bore diameter 32mm Idling rpm 1,300rpm Main jet #100 Main air jet φ0.8 Needle jet P-3 Pilot jet #32.5 Bypass φ0.8Ă3 Pilot out φ0.7 Starter jet #25 Pilot screw master adjusting (approximately 1 revolution resetting) Pilot air jet φ1.25 Play 2~4mm of throttle cable (grip rotary quantity) - Electric Ignition timing: 15/1300BTDC/rpm Firing order: 1→2→4→3→ Sparkplug: Type NGK: CR8EK ND: U24ETR Ignition opening 0.6~0.7 Battery type: YTX9-BS Capacity 8 (10) Ah Electrolyte relative importance 1.32 (20℃) Fuse HEAD HI: 15A HEAD LO: 15A IGNITION: 10A SIGNAL: 15A TAIL: 10A MAIN: 30A Valve Headlight HI: 60w LO: 55w License lamp: 5w Tail lamp: 5w Stop lamp: 21w Turn-dignal lamp: 21w Speedometer lamp: 3wĂ2 Tachometer lamp: 3wĂ2 Temperature gauge lamp: 3w Turn-dignal pilot: 3w High beam pilot: 3w Neutral pilot: 3w Oil pilot: 3w Fuel pilot: 3w Brake + foil FRONT REAR Brake disk plate thickness 4.5 5.0 Master cylinder bone 12.700~12.743 12.700~12.743 Master cylinder piston major diameter 12.657~12.684 12.657~12.684 Brake caliper cylinder bone 25.400~25.450 38.180~38.256 Brake caliper piston major diameter 25.335~25.368 38.098~38.148 - Tire Height of [riaburekipedaru]: 50~60 Play of front brake lever: 5~20 Front brake lever adjuster: Graduation 2 Rear - brake pedal free movement: 5~15 Thickness of brake disk plate Standard value, use limit Nosewheel: 4.5 4.0 Rear wheel: 5.0 4.5 Wobble of brake disk plate (rear wheel): - 0.30 Inside diameter of master cylinder Nosewheel: 12.700~12.743, - Rear wheel: 12.700~12.743, - Major diameter of master cylinder piston Nosewheel: 12.657~12.684, - Rear wheel: 12.657~12.684, - Inside diameter of brake caliper cylinder Nosewheel: 25.400~25.450, - Rear wheel: 38.180~38.256, - Major diameter of brake caliper piston Nosewheel: 25.335~25.368, - Rear wheel: 38.098~38.148, - Wobble of wheel rim Nosewheel: Side & length 3.0 Rear wheel: Side & length 3.0 Wobble of axle shaft Nosewheel: - 0.25 Rear wheel: - 0.25 Tire size Nosewheel: 120/70 R 1758 H Rear wheel: 160/60 R 1769 H Tire type Nosewheel: Bridgestone CYROX17 Rear wheel: Bridgestone CYROX20 Tire wear limit () inside recommendation value Nosewheel -, 0.8 (1.6) Rear wheel -, 0.8 (2.0) Before the travelling pneumatics (kg/cm3) Nosewheel: 2.25 Rear wheel: 2.50 Suspension Front fork stroke 120 Degree of freedom of spring 403 Oil level 115 Oil type SS8 number Oil level 480cc Inner tube major diameter φ41 Inner tube inside diameter φ42 Rear shock extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (as for standard 2nd step) Rear wheel movable quantity 136 Standard value, use limit Front fork stroke 120、- Free length of front fork spring 403、386.3 Front fork oil level (there is no spring) (At the time of most compression fuel level from inner tube top) 115、- Type of front fork oil SS8 number Oil level of front fork 480cc Major diameter of front fork inner tube φ41, - Major diameter of front fork outer tube φ42, - Rear - shock absorber extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (2nd step) [riahoiru] movable quantity 136、- Wobble of [suinguamupipotsutoshiyahuto] -、0.25 - Fuel Fuel + motor oil Type unleaded regular gasoline of gasoline Fuel tank capacity 17L Reservation: Contingency fuel capacity approximately 4L At the time of indicator lamp illumination remaining amount approximately 5L For a while, the point being, and it goes out and repetition of the point [ku] - > while it lights up - > the vehicle stops Type of motor oil <SUZUKI>X tar oil TYPE04 With DS with 2L 980 Yen! [ekusutaoirusuha] ゚ [te] ゙ Lax Motor oil capacity: At the time of oil exchange 2900cc At the time of oil filter exchange 3200cc At the time of engine disassembly 3700cc Cooling water flow reservoir tank 250cc Engine side 2200cc Da ...da .... stiu ca ma iubiti ... da parca tot un manual ar fi fost mai bun ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.