Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

 

@Ingeru' - as desface eu carenele, dar am niste suruburi improvizate pe acolo si poate nu mai reusesc sa le prind inapoi... :crack: (si poate cadrul la RF400 nu e identic cu cel de RF600 oricum...dar nu cred sa fie diferente..)

 

Multumesc mult de intentie KristaKe ... super gest :rolleyes: insa am rezolvat problema deocamdata :crack:

Acum mai am pasul de vopsitorie si reparatii minore la carene.

 

Si apoi :bounce:

 

PS: I-am pus si eu 180 pe spate numai ca e unul mai de viraje.... sa vedem cum se comporta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc mult de intentie KristaKe ... super gest :rolleyes: insa am rezolvat problema deocamdata :crack:

Acum mai am pasul de vopsitorie si reparatii minore la carene.

 

Si apoi :bounce:

 

PS: I-am pus si eu 180 pe spate numai ca e unul mai de viraje.... sa vedem cum se comporta....

 

 

's curios si eu cum se comporta cu 180 pe spate, sa pui un review p'aci - tre sa-mi schimb si eu caucioacele ca le-am cam terminat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

's curios si eu cum se comporta cu 180 pe spate, sa pui un review p'aci - tre sa-mi schimb si eu caucioacele ca le-am cam terminat

 

pai iti zic eu...eu am pus de 180 acu vreo 2 saptamani, in loc de 160 cat era stock. La inceput am vrut sa il arunc sau sa-i dau foc la cauciucu nou...asa rau m-a enervat cand am vazut ce puternic ii scade manevrabilitatea prin oras. Afara nu deranjeaza, doar ca trebuie sa fii putin mai grijuliu in curbe. Oricum dupa cateva sute de km, m-am obisnuit si cu 180-le, acum nu mai am treaba, dar totusi sunt de parere ca e prea mare saltul de la 160 la 180, fara sa schimbi si janta (eventual si bascula daca trebuie), eu cand il voi schimba, voi pune de 170. (PS: nu stiu daca la RFul de 600 e de 160 pe spate ca si la cel de '400)

 

...parerea mea

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai iti zic eu...eu am pus de 180 acu vreo 2 saptamani, in loc de 160 cat era stock. La inceput am vrut sa il arunc sau sa-i dau foc la cauciucu nou...asa rau m-a enervat cand am vazut ce puternic ii scade manevrabilitatea prin oras. Afara nu deranjeaza, doar ca trebuie sa fii putin mai grijuliu in curbe. Oricum dupa cateva sute de km, m-am obisnuit si cu 180-le, acum nu mai am treaba, dar totusi sunt de parere ca e prea mare saltul de la 160 la 180, fara sa schimbi si janta (eventual si bascula daca trebuie), eu cand il voi schimba, voi pune de 170. (PS: nu stiu daca la RFul de 600 e de 160 pe spate ca si la cel de '400)

 

...parerea mea

:rolleyes:

 

nu mi neaparat sa pun de 180 daca scade manevrabilitatea.. o fi aratand mai evil, da' ma mir de el look

Mai bine las de 160

 

Nu stiti, cauciucurile cu talon mai ingust cresc manevrabilitatea? am un prieten care si-a pus pe un zzr pe fata un cauciuc cu talon ingust si zice ca e mai manevrabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, hai continuati discutia cu caucioacele, ca intamplator ma intereseaza in mod direct ... se pare ca o sa fiu nevoit sa pun 180/55 pe spate la RF900, in loc de standardul 170/60 (alternativa recomandata atat de mecanicul motocicletei cat si de o fisa tehnica gasita undeva pe louis.de). Stiu ca diferenta de latime intre fata si spate asigura un comportament usor supravirator necesar in curbe, dar oare cat e de bine si intre ce limite ne putem permite sa ne jucam la diferenta asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am fost sa fac un review la ceea ce inseamna cauciuc de 180 pe spate la RF 600 R an 93 scriu urmatoarele :crack: :

 

Pirelli Dragon 180/55/17 am in dotare pe moto -cauciucul e aproximativ nou - uzura 10 % .

 

Pe fatza am un Metzeler 120/70/17.

 

Eu unul o sa scriu un review pozitiv despre acest cauciuc pe motocicleta mea deoarece am fost f multumit de schimbarea facuta.

 

Motocicleta a ramas in continuare foarte manevrabila insa si stabila.In oras nu e nici o diferenta la manevrabilitate ci doar o senzatie de mai mare stabilitate la plecarile de pe loc.

 

La drum intins e superb si nu scade din manevrabilitate nici la virajele cu viteze de peste 160 km/h.Iti da senzatia ca moto are roata spate pe o sina de tren si ca nu poti derapa.

 

Eu acum am moto fara carene (adica doar cea frontala si cea din spate ) si fara parbriz cu pasager am atins viteza de 210 km.h in treapta a6a la aprox 10.000 RPM

 

Deocamdata eu sunt prea incantat de el ca sa zic ca ii gasesc defecte.

Pentru cei care vor sa isi puna doar pentru look , nu se merita efortul deoarece din cauza spatelui masiv chiar daca e de 180 nu se vede mare diferenta optic fatza de cel de 160.

 

Ride Safe :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ...am vrut sa vand motorul si sa-mi iau altul mai "potent", dar lipsa banilor si impactul emotional (este primul meu motor si-l iubesc) m-a facut sa-mi schimb parerea. Vreau sa-l tin pe acesta.

 

Asa ca.... haideti sa vedem cum facem rost de piese pentru RF-uri ?

 

Vreau sa bag niste bani in RF si sa-l fac boboc, deci... de unde cumparam piese ? stiti site'uri care accepta carduri din Romania ? magazine ?

 

Astept vesti de la voi.

 

RF RULZ :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un site care are toate piesele de RF (si nu numai), nu stiu daca sunt doar un dealer sau vand direct din stoc piese.

 

Problema este ca sunt cam scumpe :crack: ex. 540 $ o toba originala RF600 :disappointed:

 

http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/p...ame~RF600RS.asp

 

http://www.bikebandit.com/partsbandit/OEM-Parts.asp Acesta este site'ul ...nu am vazut modelul RF400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ...am vrut sa vand motorul si sa-mi iau altul mai "potent", dar lipsa banilor si impactul emotional (este primul meu motor si-l iubesc) m-a facut sa-mi schimb parerea. Vreau sa-l tin pe acesta.

 

Asa ca.... haideti sa vedem cum facem rost de piese pentru RF-uri ?

 

Vreau sa bag niste bani in RF si sa-l fac boboc, deci... de unde cumparam piese ? stiti site'uri care accepta carduri din Romania ? magazine ?

 

Astept vesti de la voi.

 

RF RULZ :crack:

 

la Louis am vazut ca au tobe aftermarket pentru rf600, era Streetfighter la 200 de euro, arata destul de bine, nush in rest cum se comporta/suna. Oricum tre sa sune mai bine ca asta de serie :sick:

 

In rest iti recomand un filtru K&N, 58 de euro tot la louis, si cred ca la comanda iti aduc si dynojet pt rf, n-am vazut in catalog, da' am gasit pe net rf600 cu dynojet..

 

De la Louis is o gramada care iti aduc ce vrei din catalog, la comanda

 

Si da-i pa la "motor mai potent" ca asa good looking bikes ca rf-u mai rar.. :disappointed: Pe mine ma multumesc performantele f mult, anyway pana la urma e gsxr-u de 600 sub carene :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Louis am vazut ca au tobe aftermarket pentru rf600, era Streetfighter la 200 de euro, arata destul de bine, nush in rest cum se comporta/suna. Oricum tre sa sune mai bine ca asta de serie :sick:

 

In rest iti recomand un filtru K&N, 58 de euro tot la louis, si cred ca la comanda iti aduc si dynojet pt rf, n-am vazut in catalog, da' am gasit pe net rf600 cu dynojet..

 

De la Louis is o gramada care iti aduc ce vrei din catalog, la comanda

 

Si da-i pa la "motor mai potent" ca asa good looking bikes ca rf-u mai rar.. :disappointed: Pe mine ma multumesc performantele f mult, anyway pana la urma e gsxr-u de 600 sub carene :lol:

 

 

Mie mi se pare mai frumos Hurric-ul asta pt RF:

http://www.louis.de?topic=artnr_gr&art...mp;typ_id=GN76B

 

:crack:

post-197-1152802558_thumb.jpg

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niste idei de look la rf si sper ca acum dupa ce o vopsesc sa iasa mult mai super.

Piesele originale la orice motocicleta sunt mai scumpe si de multe ori ai sa gasesti o toba "racing" mult mai ieftina decat cea originala.

Intr-un fel eu nu i-as schimba toba ca imi place cum arata cu asta.Nu e o motocicleta de curse ci una de plimbare si daca ar fi sa ii fac o imbunatatire i-as pune o sa mai interesanta si un pic mai confortabila ca loc are destul.

 

Noul look de Bestiuta il puteti admira incepand cu data de 6 august 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dimensiunile originale de la stickerele care sunt pe RF ?

Poate are cineva si pt 400 si 600 si 900 ca sunt de mare ajutor cand iti vopsesti motorul :smoke:

 

Multumiri si abia astept Bestiuta cu noul ei look :banana:

 

 

post-2420-1153568935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ! sa va spun ce-am patit. am lasat acum o sapt motorul la mine p strada pt cateva ore, am zis ca n-are c sa pateasca...cand m-am intors l-am gasit intins p jos. era intre aceleasi 2 masini unde il lasasem deci e clar ca un idiot sau niste idioti n-au avut ocupatie.. :cheers:

problema e ca mi s-a rupt maneta de ambreaj...si pana vine comanda din germania vroiam sa intreb dc are cineva o maneta ambreaj RF de imprumutat/inchiriat/vandut.....

 

va multumesc si astept un rasp dc e cineva care ma poate ajuta

 

 

PS: tineti-va motoare prin garaje !! :D

Editat de mihai09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol...pune-ti alarama si pune senzorul pe maxim, eu asa am, cum pune cineva mana pe ea incepe sa bipaie, daca in continuare o mai atinge se porneste alarma. Si maneta de ambreiaj cred ca merge de la foarte multe modele suzuki, nu am verificat dar dupa cum am vazut seamana foarte bine cu cele de la alte modele...

altceva n-a patit? nu s-a zgariat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol...pune-ti alarama si pune senzorul pe maxim, eu asa am, cum pune cineva mana pe ea incepe sa bipaie, daca in continuare o mai atinge se porneste alarma. Si maneta de ambreiaj cred ca merge de la foarte multe modele suzuki, nu am verificat dar dupa cum am vazut seamana foarte bine cu cele de la alte modele...

altceva n-a patit? nu s-a zgariat?

 

 

ms mult pt sfaturi, ma gandesc f serios la asta....

m-am gandit la varianta asta, dar la tomina mi s-a spus ca " da, normal ca s potriveste cu alte modele: cu cel d la RF 900" (lor li s-a parut f amuzant rasp asta) :D

s-a zgariat putin cadrul (aprox 4-5 cm) si scarita d la schimbator e usor indoita in sus. p partea buna a lucrurilor, acum m-a sunat fratele sa-mi spuna ca a venit curierul cu maneta :cheers:

 

ca o concluzie: alarma pusa, vreme frumoasa si multa multa atentie

 

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit la varianta asta, dar la tomina mi s-a spus ca " da, normal ca s potriveste cu alte modele: cu cel d la RF 900" (lor li s-a parut f amuzant rasp asta) :cheers:

 

Pe al meu l-am luat prin Alfamotors (era doar expus la ei, fostul proprietar fiind din provincie) si cand l-am achizitionat nu avea maneta de ambreiaj. Dupa ce au cautat mai multe ore o maneta originala pe la alte firme, mi-au montat sistem complet (maneta cu tot cu pompa/rezervor) de la un ZZR (nu stiu exact modelul). Dupa un timp m-am intalnit cu fostul proprietar (pentru radiere) care a mai dat o tura cu RF-ul si mi-a spus ca e mai comod si mai "moale" putin ambreiajul de ZZR si ca cel mai bun lucru e sa-l las asa, sa nu mai insist pentru unul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai09: Imi poti da, te rog, si mie codurile de la maneta de ambreiaj sau un link catre ea??? Vreau si eu sa schimb manetele ambreiaj / frana si nu stiu ce s-ar putea potrivi la un RF400...poate se pupa cu cele de la 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Se pare ca asta e primul meu mesaj pe un forum de motociclisti:)

Nici macar incepator nu pot sa zic ca sunt pt ca mai am cam o luna pana imi termin A`u`:burnout:

Planuiam ca iarna asta sa-mi cumpar si eu un "calutz" si de vreo saptamana tot caut pe net oferte si tot felu` de anunturi si mare mi`a fost uimirea ca modelul pe care am decis sa`l cumpar (RF600) e foarte mult analizat si intors pe toate partile de catre voi :D din cate am vazut are si niste mici probleme dar cei mai multi l-ati laudat:)

am citit toate mesajele de cand a fost creat topicul si pot sa zic ca m-ati convins, pe asta trebuie s-o iau!:cheers:

ce as dori sa va intreb este daca exista cineva prin bucuresti care le aduce din afara pt ca nu prea ma pot deplasa anul asta din capitala pt ca deh, trebuie sa ma pregatesc pt licenta la facultate plus multe alte proiecte si examene...

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Se pare ca asta e primul meu mesaj pe un forum de motociclisti:)

Nici macar incepator nu pot sa zic ca sunt pt ca mai am cam o luna pana imi termin A`u`:crack:

Planuiam ca iarna asta sa-mi cumpar si eu un "calutz" si de vreo saptamana tot caut pe net oferte si tot felu` de anunturi si mare mi`a fost uimirea ca modelul pe care am decis sa`l cumpar (RF600) e foarte mult analizat si intors pe toate partile de catre voi :crack: din cate am vazut are si niste mici probleme dar cei mai multi l-ati laudat:)

am citit toate mesajele de cand a fost creat topicul si pot sa zic ca m-ati convins, pe asta trebuie s-o iau!:crack:

ce as dori sa va intreb este daca exista cineva prin bucuresti care le aduce din afara pt ca nu prea ma pot deplasa anul asta din capitala pt ca deh, trebuie sa ma pregatesc pt licenta la facultate plus multe alte proiecte si examene...

 

Multumesc!

 

Offtopic

Daca esti OM SERIOS si ai si bani sa iti cumperi motorul (intre 2900 - 3300) cam asta e valoarea unui RF bun il poti contacta pe FOX si vei primi acelasi lucru - SERIOZITATE si un om de calitate.

 

Fara sa fie prea multa reclama am incercat doar sa te ajut fiind o piata plina de rechini.Alegerea este a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Aja ... hai sa aduc un strop de bucurie si prin casele voastre ... manualul intreg de RF400 nu l'am gasit ... da am gasit detaliile astea pe o chinezarie de site (cu multa greutate si cu foarte mult google) ... are si ceva detalii de pe la carburatoare .... cine a gasit mai mult ...sa posteze :

 

Business type symbolic RF400VR = alias name RF400RV

 

- Color

Blue, metallic, red and silver

 

- Appearance

Total length: 2,115mm (as for falcon 2,140mm)

Full-width: 700mm (as for CB400 725mm)

Total height: 1,180mm

Wheel base: 1,430mm

Roadspace: 115mm

Seat high: 775mm

Dry weight: 186kg (as for falcon as for 215Kg and HONDA CB400 188Kg)

Fixed area fuel economy: 36.5km/L (it is based on to 60km/h Hirati travelling and the catalog.)

General road: 15.5km/L

Highway: 20.0km/L

My machine: 17.0km/L 

250Km it can go with full tank. If reservation is used, 300Km goes, probably will be.

Minimum turning radius: 3.2m

Fixed capacity: 2 names

 

- Inside

Engine type: K712 water cooling 4 cycles parallel 4 cylinders

(As for HONDA CB400 water cooling 4 stroke parallel (inline) 4 cylinders)

Valve system: DOHC 4 valves

Total cubic displacement: 398cc

As for catalog statement 400cc

Inside diameter ## distance: 56.0Ă40.4mm

Compression ratio: 11.8

The highest output: 39kW (53) /11,000rpm

Largest torque: 37N m (3.8) /9,500rpm

[kiyahu] ゙ letter type: BST32

Main bore diameter: 32mm

Carburetor distinction hallmark: RF400RP=21EA

RF400RV=21EB

Idling rpm

1,300rpm (after the warming up)

Main jet (MJ): RF400RP=#100

RF400RV=#97.5

Main air jet (MAJ): φ0.8

Jet needle (JN): 5EZ54-2

Needle jet (NJ): P-3

Pilot jet (PJ): #32.5

Bypass (BP): φ0.8Ă3

Pilot outlet (PO): φ0.7

Valve seat (VS): φ1.5

Starter jet (GS): #25

Pilot screw (PS): Master adjusting (approximately 1 revolution resetting)

Pilot air jet (PAJ): φ1.25

Play of throttle cable: 2~4mm (grip rotary quantity)

 

- Drive

Starting system: Self system

(As for HONDA Cub kick system)

Ignition system: Full transistor

Lubricating system: Wet sump

Lube capacity: 3.7L

Fuel tank capacity: 17L (as for 隼 22L)

Clutch type: Wet multiple plate coil springs

Transmission type: Regular gearing type 6 step return

 

- Framework

Frame type: Diamond

Caster: 25°00 '

Trail: 109mm

Brake type (before) hydraulic type double disk

Brake type (after) hydraulic type disk

Tire size (before) 120/70R 1758 H

Tire size (after) 160/60R 1769 H

Steering angle left and right 30°

 

- Clutch

 

Transmission gear ratio

Low 3.363

2nd 2.307

3rd 1.750

4th 1.437

5th 1.250

Top 1.136

Back -

(As for HONDA GOLDWING there is the back)

 

Drive chain

Type DID 525V9 and RK 525SMOZ2

Link several 110

Length 317.5 between 20 pitches

Looseness (at the time of empty car, sight ゙ stunt ゙) 25~35

 

Height 65~75 of gear shifter

Carburetor type BST32

Main bore diameter 32mm

Idling rpm 1,300rpm

Main jet #100

Main air jet φ0.8

Needle jet P-3

Pilot jet #32.5

Bypass φ0.8Ă3

Pilot out φ0.7

    Starter jet #25

    Pilot screw master adjusting (approximately 1 revolution resetting)

    Pilot air jet φ1.25

    Play 2~4mm of throttle cable (grip rotary quantity)

 

- Electric

Ignition timing: 15/1300BTDC/rpm

Firing order: 1→2→4→3→

Sparkplug: Type NGK: CR8EK ND: U24ETR

Ignition opening 0.6~0.7

Battery type: YTX9-BS

Capacity 8 (10) Ah

Electrolyte relative importance 1.32 (20℃)

Fuse

HEAD HI: 15A

HEAD LO: 15A

IGNITION: 10A

SIGNAL: 15A

TAIL: 10A

MAIN: 30A

Valve

Headlight

HI: 60w

LO: 55w

License lamp: 5w

Tail lamp: 5w

Stop lamp: 21w

Turn-dignal lamp: 21w

Speedometer lamp: 3wĂ2

Tachometer lamp: 3wĂ2

Temperature gauge lamp: 3w

Turn-dignal pilot: 3w

High beam pilot: 3w

Neutral pilot: 3w

Oil pilot: 3w

Fuel pilot: 3w

 

Brake + foil FRONT REAR

Brake disk plate thickness 4.5 5.0

Master cylinder bone 12.700~12.743 12.700~12.743

Master cylinder piston major diameter 12.657~12.684 12.657~12.684

Brake caliper cylinder bone 25.400~25.450 38.180~38.256

Brake caliper piston major diameter 25.335~25.368 38.098~38.148

 

- Tire

 

Height of [riaburekipedaru]: 50~60

Play of front brake lever: 5~20

Front brake lever adjuster: Graduation 2

Rear - brake pedal free movement: 5~15

 

Thickness of brake disk plate

   Standard value, use limit

Nosewheel: 4.5 4.0

Rear wheel: 5.0 4.5

Wobble of brake disk plate (rear wheel): - 0.30

Inside diameter of master cylinder

Nosewheel: 12.700~12.743, -

Rear wheel: 12.700~12.743, -

Major diameter of master cylinder piston

Nosewheel: 12.657~12.684, -

Rear wheel: 12.657~12.684, -

Inside diameter of brake caliper cylinder

Nosewheel: 25.400~25.450, -

Rear wheel: 38.180~38.256, -

Major diameter of brake caliper piston

Nosewheel: 25.335~25.368, -

Rear wheel: 38.098~38.148, -

Wobble of wheel rim

Nosewheel: Side & length 3.0

Rear wheel: Side & length 3.0

Wobble of axle shaft

Nosewheel: - 0.25

Rear wheel: - 0.25

Tire size

Nosewheel: 120/70 R 1758 H

Rear wheel: 160/60 R 1769 H

Tire type

Nosewheel: Bridgestone CYROX17

Rear wheel: Bridgestone CYROX20

 

Tire wear limit () inside recommendation value

Nosewheel -, 0.8 (1.6)

Rear wheel -, 0.8 (2.0)

 

Before the travelling pneumatics (kg/cm3)

Nosewheel: 2.25

Rear wheel: 2.50

 

 

Suspension

Front fork stroke 120

            Degree of freedom of spring 403

            Oil level 115

            Oil type SS8 number

            Oil level 480cc

            Inner tube major diameter φ41

            Inner tube inside diameter φ42

Rear shock extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (as for standard 2nd step)

Rear wheel movable quantity 136

 

Standard value, use limit

Front fork stroke

120、-

Free length of front fork spring

403、386.3

Front fork oil level (there is no spring)

(At the time of most compression fuel level from inner tube top)

115、-

Type of front fork oil

SS8 number

Oil level of front fork

480cc

Major diameter of front fork inner tube

φ41, -

Major diameter of front fork outer tube

φ42, -

Rear - shock absorber extension side attenuation adjuster

4 gradual pitch integral expression (2nd step)

[riahoiru] movable quantity

136、-

Wobble of [suinguamupipotsutoshiyahuto]

-、0.25

 

- Fuel

Fuel + motor oil

Type unleaded regular gasoline of gasoline

Fuel tank capacity 17L

Reservation: Contingency fuel capacity approximately 4L

At the time of indicator lamp illumination remaining amount approximately 5L

For a while, the point being, and it goes out and repetition of the point [ku] - > while it lights up - > the vehicle stops

Type of motor oil <SUZUKI>X tar oil TYPE04

With DS with 2L 980 Yen!

[ekusutaoirusuha] ゚ [te] ゙ Lax

Motor oil capacity:

At the time of oil exchange 2900cc

At the time of oil filter exchange 3200cc

At the time of engine disassembly 3700cc

Cooling water flow reservoir tank 250cc

Engine side 2200cc

 

Da ...da .... stiu ca ma iubiti ... da parca tot un manual ar fi fost mai bun ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...