KristaKe Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 din cate stiu numai Tomina aduce PS: nu potriveste cu cel de RF600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gico Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Baieti, pt un RF400R ce filtru de aer imi trebuie???? dati-mi un cod de produs, un model ceva, ca nu gasesc nimic. Am nevoie de filtru de aer neaparat... vreau unul nou... Tks Modelele RF400R nu au fost importate de dealer din tara lor si din cauza asta nu se prea gasesc piese de schimb.Am cautat anul trecut tot pentru cineva de pe forum carene pentru un RF400R la dealer dar fara rezultat.Incearca sa cauti unul asemanator.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 din cate stiu numai Tomina aduce PS: nu potriveste cu cel de RF600 Cam asa ar fi, insa mai bine lasa, ca ti-l aduce peste "n" luni. Ia vezi mai bine aici, nu stiu ca nu am luat pana acum ceva de la el, insa merita sa incerci: /index.php?...c=60905&hl= "Totodata anuntam public deschisa linia de comenzi Racetek Parts, pentru motocicletele vandute pe piata Britanica si Japoneza (ZX4 r, zzr 400, fzr 250) etc." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Multumesc pt ajutor. Varianta cu Racetek pare promitatoare, dar o sa incerc si la reprezentanta oficiala, indiferent cat dureaza sau cat costa. Din pacate nu am filtru de aer acum, decat o improvizatie de burete si am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Am nevoie de un mic ajutor din partea posesorilor de RF400R daca se poate... Cine mi-ar face un pustiu de bine sa imi dea si mie codul de la filtrul de aer de pe motorul lui?????? Adica sa il desfaca pentru a ajunge pana la el. Am incercat la B&S Motors - nu s-a putut. Am gasit ceva intelegere la Sara Motors in TM, dar mi-au spus ca le-ar fi de mare ajutor un cod al produsului (original sau ceva compatibil). Piesele vin de la fabrica din Ungaria iar in baza lor de date nu exista acest model, normal... Doar sa le scrie celor din Ungaria, iar ei sa ia legatura cu Japonia, dar fara nici o garantie de reusita. So, daca cineva ar fi dispus..... nu raman dator Racetek inca nu a raspuns, mai astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Frate , de filtre nu pot sa iti spun nik ...da am gasit niste site'uri cu ceva piese pentru rf'u de 400 ... nu e mult ...da altceva nu am gasit : http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=1915425 http://www.gingerparts.com/pages-main/cate...9e915baee30184a Numa' bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Fratilor , o mica intrebare ... un mecanic care sa se stie cu RF'urile de 400 cunoasteti ? da unu care kiar se pricepe ... ca anu asta am bagat la bani in reglaje de bagam benzina pentru toate intrunirile din tara (cate 2 drumuri la fiecare) si de rezolvat tot nu am rezolvat'o. hai mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Fratilor , o mica intrebare ... un mecanic care sa se stie cu RF'urile de 400 cunoasteti ? da unu care kiar se pricepe ... ca anu asta am bagat la bani in reglaje de bagam benzina pentru toate intrunirile din tara (cate 2 drumuri la fiecare) si de rezolvat tot nu am rezolvat'o. hai mersi mult ! Vorbim dupa ce se termina sezonul....Cauta-ma atunci si te trimit la cineva...sau mergi cu mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 stie cineva ce kit de lant trebuie la un RF 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Nu stiu ce kit de lant tre la RF'uri ...da daca aflii , zi'mi si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Nu stiu ce kit de lant tre la RF'uri ...da daca aflii , zi'mi si mie Deci, dupa lungi cautari pe net, si m-am dus acum si m-am si uitat la motor la lant sa vad sigur ce dimensiuni au : Foaie spate-49, Pinion fata-14, Lant 110 zale. 14/49/110 DID 525 V9/ 110 este lantul ei original si se mai potriveste si RK 525 SM4/ 110. Lanturi: DID 525VM, RK 525SMO sau 525XSO, si Izumi parca am mai gasit insa nu si modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Ms mult Laure. io in iarna asta o sa ma apuc sa o fac frumoasa (sa vad de unde ii iau kit de carburi, placute, si ma gandeam si la lantz... ) postez aici ce piese si pe unde le'am gasit. Numa' bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Deci, dupa lungi cautari pe net, si m-am dus acum si m-am si uitat la motor la lant sa vad sigur ce dimensiuni au : Foaie spate-49, Pinion fata-14, Lant 110 zale. 14/49/110 DID 525 V9/ 110 este lantul ei original si se mai potriveste si RK 525 SM4/ 110. Lanturi: DID 525VM, RK 525SMO sau 525XSO, si Izumi parca am mai gasit insa nu si modelul. merci mult, acum pot sa comand si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) rf 400r : fuge de rupe la peste 8000rpm(noroc cu vvc).se schimba fara probleme in 14000.porneste din prima dar numai cu acceleratie.se tine de un rf 600. probleme: imi consuma de rupe ..10-14.e cam instabila la peste 170. ... si eu as fi curios cum so fac sa suga numai 6 oras :-??? cine stie unde gasesc si eu un cablu de vitezometru .. ?? se potriveste si de la altceva?? ms anticipat Editat Octombrie 17, 2006 de claudiu suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 rf 400r : fuge de rupe la peste 8000rpm(noroc cu vvc).se schimba fara probleme in 14000.porneste din prima dar numai cu acceleratie.se tine de un rf 600. probleme: imi consuma de rupe ..10-14.e cam instabila la peste 170. ... si eu as fi curios cum so fac sa suga numai 6 oras :-??? Incearca sa schimbi si tu pe la 5-6.000 Acu serios, cred ca e dereglata rau daca iti consuma 10-14 Poate o curatare de carburi si o sincronizare ar mai reduce nivelul consumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 rf 400r : fuge de rupe la peste 8000rpm(noroc cu vvc).se schimba fara probleme in 14000.porneste din prima dar numai cu acceleratie.se tine de un rf 600. probleme: imi consuma de rupe ..10-14.e cam instabila la peste 170. ... si eu as fi curios cum so fac sa suga numai 6 oras :-??? cine stie unde gasesc si eu un cablu de vitezometru .. ?? se potriveste si de la altceva?? ms anticipat Saraca motocicleta, imi pare rau de ea cu asa un driver... Acum, pe bune, chiar o chinui daca schimbi in 14 mii, si mie chiar imi consuma a mea 6% in oras Probabil ai mari probleme cu carburatoarele, asa ca vezi ce-i faci, o si uzezi in timp daca merge cu foarteee multa benzina..., ia vezi ai filtru de aer pe ea ? A mea nu e deloc instabila la peste 170, poate doar turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 o sa incerc sa schimb pe la 4-5000rpm .. desi e cam greu ..nu-mi place cum suna , parca se chinuie... si va anunt daca se modifica consumul:D. a.. shi inca ceva .. am sanse sa gasesc pe la vre-un shop o yoshimura noua ca am avut o bufa cu asta.maine ma duc sa ma cert cu astia la asigurari.. sa vad ce scot de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 o sa incerc sa schimb pe la 4-5000rpm .. desi e cam greu ..nu-mi place cum suna , parca se chinuie... si va anunt daca se modifica consumul:D. a.. shi inca ceva .. am sanse sa gasesc pe la vre-un shop o yoshimura noua ca am avut o bufa cu asta.maine ma duc sa ma cert cu astia la asigurari.. sa vad ce scot de la ei. Pt Yoshimura noi, vezi aici: /index.php?showtopic=60706 Dar nu cred ca au pt modelul tau pe stoc, dar se poate aduce la comanda. Un sfat: respecta-ti motorul, ca daca nu ii dai consumabile bune si il forjezi f tare te va arunca odata si odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Si modelul de 600 cmc rar consuma peste 6 % in oras.Cel putin a mea in oras imi ia 5,8 % - 6,5 % in cazul cel mai rau. Eu merg cu ea in plaja de turatii 4000-7000 RPM (asta in oras) .Evit accelaratii puternice si apoi frana din cauza ca tin la ea . Imi e greu sa cred ca tu schimbi la 14.000 RPM deoarece atunci cand atingi turatia asta te limiteaza automat CDI-ul si nu iti mai da scanteie.Este posibil ca astea de 400 sa mearga mai turate.... Mergi cu grija pentru ca in caz de vreo nefericire la RF400 ai pus-o la piese.Deja si la 600 e destul de greu sa faci rost de ele daca nu stii de unde sa le iei. Spor cu motorasul tau si WELCOME IN THE FAMILY. PS: Bai Burlaco ia treci tu pe topicul tau cu VX-uri si schimbati la 2500 ... sau baga la baieti cate un review in care VX-ul e mai tare ca vitezana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) ....................................................... Editat Octombrie 17, 2006 de bogdan_eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 ai dreptate .. dupa 14000 nu mai trage .. nush de ce probabil "dci"-ul ala care nush ce e.Dar pana la 14000 merge fara probleme, ma gandesc ca e motor de turatie avand 16000 in bord.. parca atat are;)) si nu se supara daca schimb imediad dupa roshu.Macar in a1-a ca sa ma tin shi eu de shmecherii cu 600 sau mai mari:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 ai dreptate .. dupa 14000 nu mai trage .. nush de ce probabil "dci"-ul ala care nush ce e.Dar pana la 14000 merge fara probleme, ma gandesc ca e motor de turatie avand 16000 in bord.. parca atat are;)) si nu se supara daca schimb imediad dupa roshu.Macar in a1-a ca sa ma tin shi eu de shmecherii cu 600 sau mai mari:P Alt dement care forjeaza un 400, chiar nu va e mila de ele, mah sa schimbi in 14 mii ture, auzi "are 16.000 in bord", probabil tu ai fost unul din ala care cand a luat-o prima intrebare a fost "cat baga maxim? ". Mai schimba tu a 2-a la 14 mii rot. de vreo 10-20 de ori si pun pariu ca strici pinionul de a 2-a sau o faci sa haleasca ulei. P.S. Se numeste "CDI" si nu "dci" si e un fel de calculator al motocicletei... Toti tzaranii si-au luat motoare sa le forjezez sa fie si ei "smecheri" frate ca aia cu 600 si 1000, vai de voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 PS: Bai Burlaco ia treci tu pe topicul tau cu VX-uri si schimbati la 2500 ... sau baga la baieti cate un review in care VX-ul e mai tare ca vitezana Scuze ca am intrat "incaltzat" pe topicul vostru...ii dadeam si eu omului un sfat .Ma da rautacios esti mah...imi strici imaginea p-aici cum ca m-as lauda cu VX-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 (editat) laure, eu nu mi-am luat de 400 ca sa fiu ca aia de 600 sau de mie. Daca voiam imi luam din aia nu era o problema dar imi rupeam gatu garantat. Mia-am luat de 400 pt ca sunt la inceput... dar cum sa-nvatz daca nu ii dau:-??. Daca merg ca melcu nu invatz nimic si cand o sa trec la ala de 600 sau 900( care e favoritul meu).. iarasi am sanse sa dau in primire. ps: iti dai seama ca nu schimb in 14000 cand plec de la fiecare semafor;)). (normal ca nu.. daca nici nu opresc la el....glumeam) Editat Octombrie 20, 2006 de claudiu suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 laure, eu nu mi-am luat de 400 ca sa fiu ca aia de 600 sau de mie. Daca voiam imi luam din aia nu era o problema dar imi rupeam gatu garantat. Mia-am luat de 400 pt ca sunt la inceput... dar cum sa-nvatz daca nu ii dau:-??. Daca merg ca melcu nu invatz nimic si cand o sa trec la ala de 600 sau 900( care e favoritul meu).. iarasi am sanse sa dau in primire. ps: iti dai seama ca nu schimb in 14000 cand plec de la fiecare semafor;)). (normal ca nu.. daca nici nu opresc la el....glumeam) Poate am avut o repica putin acida, insa sa stii ca nu inveti din prima, si in oras oricum nu prea ai cum cu traficul de kkao, doar facand km capeti experienta, si limita motorului iti recomand sa nu o incerci imediat cum ai luat-o ci doar in timp. Sa stii ca e recomandat sa mergi ca melcu, la inceput, iar pe urma poti sa-i dai mai tare, insa zi si mie de ex ce faci tu acum cand te apropii de o curba f stransa si ai deja 80-90 si e putin ud pe jos ? Astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.