Sari la conținut

wheelie cu un 50 cc


rieju matrix
 Share

Postări Recomandate

Daca tot a venit iarna si am avut mai mut timp liber am inceput sa ma uit destul de mult pe you tube cum unii baieti reusesc sa faca niste stunturi grozave eu am incercat fff mult sa fac wheelie si nu-mi iese deloc nu stiu cum acest baiat resuseste:((http://www.youtube.com/watch?v=kz4UDkBjUEU.Daca aveti sfaturi sau pareri le astept :o (apropo am un rieju matrix gen aprilia rs sau derbi gpr deci sunt aproape identice )

Ps a meu e stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un simulator pt wheelie.

cum a zis si mihai mai sus: dai drumu la ambreiaj si tragi ghidon sa se ridice apoi il controlezi cu acceleratia si daca vezi ca se duce prea mult taie gazu si apasa frana sau ambreiajul.

- acceleratie. Se spune ca este destul de dificil insa oboseste mai putin ambreiajul, lantul si trenul de rulare. Accelereaza putin mai tare, pana cand motorul ajunge chiar sub punctul de tractiune maxima.

Acum inchide brusc gazul si deschide-l larg, cat de repede poti. Incarcarea brusca si apoi descarcarea rapida a suspensiei fata combinata cu acceleratia deschisa brusc si generos ar trebui sa ridice roata din fata.

- ambreiaj. Ar fi relativ simplu insa este mai agresiv! Mergi in viteza intai si accelereaza puternic. Cand motorul ajunge la 5-6000 rpm calca ambreiajul, mareste turatia si da drumul la ambreiaj. Roata din fata se va ridica rapid si cu putere. Cand vrei sa pui roata inapoi jos, inchide gazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa teorie din auzite.

 

majoritatea motoretelor folosite pt uili au modificari pe ici si colo.

un 50 standard nu o sa faca uili din gaz niciodata. poate din ambreiaj - dar cu consecinte nasoale asupra motoretei dupa un numar mic de cascadorii.

Pt uili frecvent se foloseste un kit de lant mai special - cu pinion cat mai mic pe fata si foaie mai mare pe spate. raportul de transmisie obtinut astfel, in combinatie cu o parte din actiunile de mai sus ajuta la ridicare. viteza maxima scade

Iarasi un lucru important e reglajul amortizorului spate - trebuie sa fie cat mai tare, altfel pierzi foarte mult in faza de desprindere, prin comprimarea suspensiei.

 

iarasi - lucru important - sa ai cauciucurile i nstare buna. daca sunt uzate pe centru jucaria va fi foarte instabila.

 

orice ai face poarta echipament full si distreaza-te intr-o parcare goala. altfel mai devreme sau mai tarziu ajungi la spital in stare destul de nasoala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cum a zis si mihai mai sus: dai drumu la ambreiaj si tragi ghidon sa se ridice apoi il controlezi cu acceleratia si daca vezi ca se duce prea mult taie gazu si apasa frana sau ambreiajul.'

daca apesi ambreajul cand te duci prea mult pe spate iti faci mai mult rau. poate voriai sa spui ca trrebuie sa tragi ambreajul si sa pui usor frana...

 

@ZIDU' ai dreptate in ceea ce ai spus tu, dar ma gandesc ca daca pui si un pinion cu ceva mai multi dinti pe spate la un 50 schimbi vitezele intr-o veselie ... :o) dar daca tii neaparat sa mergi pe o roata o faci si pe asta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa teorie din auzite.

 

majoritatea motoretelor folosite pt uili au modificari pe ici si colo.

un 50 standard nu o sa faca uili din gaz niciodata. poate din ambreiaj - dar cu consecinte nasoale asupra motoretei dupa un numar mic de cascadorii.

Pt uili frecvent se foloseste un kit de lant mai special - cu pinion cat mai mic pe fata si foaie mai mare pe spate. raportul de transmisie obtinut astfel, in combinatie cu o parte din actiunile de mai sus ajuta la ridicare. viteza maxima scade

Iarasi un lucru important e reglajul amortizorului spate - trebuie sa fie cat mai tare, altfel pierzi foarte mult in faza de desprindere, prin comprimarea suspensiei.

 

iarasi - lucru important - sa ai cauciucurile i nstare buna. daca sunt uzate pe centru jucaria va fi foarte instabila.

 

orice ai face poarta echipament full si distreaza-te intr-o parcare goala. altfel mai devreme sau mai tarziu ajungi la spital in stare destul de nasoala

ZIDU are dreptate din gaz chiar nu se poate face ori ce i-ai face am cercat de m-au durut mainele si nici din ambreiaj nu prea reusesc nu cred k are destula putere poate nush eu sa-i dau drumu bine de asta astept pareri in continuare.dak m-ias pune pinioane speciale pentru wheelie cat as pierde din fabuloasa mea viteza de aprox 87 :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZIDU are dreptate din gaz chiar nu se poate face ori ce i-ai face am cercat de m-au durut mainele si nici din ambreiaj nu prea reusesc nu cred k are destula putere poate nush eu sa-i dau drumu bine de asta astept pareri in continuare.dak m-ias pune pinioane speciale pentru wheelie cat as pierde din fabuloasa mea viteza de aprox 87 :o

nu se merita sa ii schimbi raportul pinioanelor daca vrei sa mergi si pe strada cu el.

din gaz nici nsr-ul meu de 125 nu se ridica. din ambreaj merge destul de usor, in functie de ce pozitie am pe motor :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine ai incerca sa faci stoppie-uri.....

cu uili poate faci cum face gogu asta de la mine.... <--

 

=))Poate nu .....As incerca sa fac si stopie in momentu de fata ma ridic da ff potin da m-ar incanta mai mult wheelie

 

nu se merita sa ii schimbi raportul pinioanelor daca vrei sa mergi si pe strada cu el.

din gaz nici nsr-ul meu de 125 nu se ridica. din ambreaj merge destul de usor, in functie de ce pozitie am pe motor :o

 

Dar totusi l-ati vazut pe baiatu ala pe rs sau derbi care are tot de 50 si merge intr-un fel pe el intr-o roata si pare sa o faca fara foarte mare efort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=))Poate nu .....As incerca sa fac si stopie in momentu de fata ma ridic da ff potin da m-ar incanta mai mult wheelie

sa incerci sa tragi de ghidon cand te ridici..eventual poti sa te pui pe scarita pasagerului ca sa te ridici mai usor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva mai sus ca daca o ridici mai mult decat trebuie sa tai gazul...

DEGEABA !!! La 2 timpi nu rezolvi nimic,trebuie neaaparat sa fii atent cu frana.

Nu stiu cum e la RS sau GPR,la Senda am carburator de 21 si in rest totul stock,este suficient pentru motoreta.

Doar trebuie sa stii metoda.

In plus,mai eficient decat frana de spate este sa ajungi cu picioarele pe pamant,daca tii piciorul jos pe varfuri...degeaba,nu vei reusi niciodata,sau daca vei reusi cu siguranta vei tavali motoreta.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pana la urma...cum se poate face wheelie cu un scooter de 50cc nemodificat daca stau normal pe el nu cu picioarele pe pamat? Daca schimb rolele de la variator cu unele mai usoare o sa fie mai usor?O sa pierd mult din viteza maxima? Ms. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma...cum se poate face wheelie cu un scooter de 50cc nemodificat daca stau normal pe el nu cu picioarele pe pamat? Daca schimb rolele de la variator cu unele mai usoare o sa fie mai usor?O sa pierd mult din viteza maxima? Ms. :lol:

Pentru cine nu stie...cand se monteaza rolele usoare nu se pierde absolut deloc din viteza,doar ca "trec la actiune" mai repede,pana la o anumita viteza(la mine 80 km/h) iar apoi ajungea la viteza maxima mai greu,iar cele grele fac ca viteza sa creasca constant,dar mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine nu stie...cand se monteaza rolele usoare nu se pierde absolut deloc din viteza,doar ca "trec la actiune" mai repede,pana la o anumita viteza(la mine 80 km/h) iar apoi ajungea la viteza maxima mai greu,iar cele grele fac ca viteza sa creasca constant,dar mai greu.

 

 

ok.ms.mult,eu pana acum asa stiam ca daca pui role mai usoare o sa ai demaraj mai mare dar scade putin din viteza,si daca pui role mai grele scade demarajul dar castigi putina viteza.

 

P.S.mai am o intrebare...daca schimb CDI-ul la scuterul meu cu una de la malossi care nu e limitata o sa castig ceva viteza,sau demaraj(nu am modificat nimic in afara de filtru de aer sport)? Nu vreau sa schimb set-ul.... (inca) ,as vrea sa scot tot ce poate el asa cum e el de 50cc.

Ce spuneti daca schimb totul in afara de set o sa urce pana la 95-100 km/h(reali)?

Editat de hemi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...