rieju matrix Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Daca tot a venit iarna si am avut mai mut timp liber am inceput sa ma uit destul de mult pe you tube cum unii baieti reusesc sa faca niste stunturi grozave eu am incercat fff mult sa fac wheelie si nu-mi iese deloc nu stiu cum acest baiat resuseste:((http://www.youtube.com/watch?v=kz4UDkBjUEU.Daca aveti sfaturi sau pareri le astept (apropo am un rieju matrix gen aprilia rs sau derbi gpr deci sunt aproape identice ) Ps a meu e stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) uite aici la 1:12 faza e ca atunci cand dai drumu la ambreiaj tragi si de ghidon sa se ridice Editat Ianuarie 2, 2009 de mihai_mihaitza63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 uite aici un simulator pt wheelie. cum a zis si mihai mai sus: dai drumu la ambreiaj si tragi ghidon sa se ridice apoi il controlezi cu acceleratia si daca vezi ca se duce prea mult taie gazu si apasa frana sau ambreiajul. - acceleratie. Se spune ca este destul de dificil insa oboseste mai putin ambreiajul, lantul si trenul de rulare. Accelereaza putin mai tare, pana cand motorul ajunge chiar sub punctul de tractiune maxima. Acum inchide brusc gazul si deschide-l larg, cat de repede poti. Incarcarea brusca si apoi descarcarea rapida a suspensiei fata combinata cu acceleratia deschisa brusc si generos ar trebui sa ridice roata din fata. - ambreiaj. Ar fi relativ simplu insa este mai agresiv! Mergi in viteza intai si accelereaza puternic. Cand motorul ajunge la 5-6000 rpm calca ambreiajul, mareste turatia si da drumul la ambreiaj. Roata din fata se va ridica rapid si cu putere. Cand vrei sa pui roata inapoi jos, inchide gazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 multa teorie din auzite. majoritatea motoretelor folosite pt uili au modificari pe ici si colo. un 50 standard nu o sa faca uili din gaz niciodata. poate din ambreiaj - dar cu consecinte nasoale asupra motoretei dupa un numar mic de cascadorii. Pt uili frecvent se foloseste un kit de lant mai special - cu pinion cat mai mic pe fata si foaie mai mare pe spate. raportul de transmisie obtinut astfel, in combinatie cu o parte din actiunile de mai sus ajuta la ridicare. viteza maxima scade Iarasi un lucru important e reglajul amortizorului spate - trebuie sa fie cat mai tare, altfel pierzi foarte mult in faza de desprindere, prin comprimarea suspensiei. iarasi - lucru important - sa ai cauciucurile i nstare buna. daca sunt uzate pe centru jucaria va fi foarte instabila. orice ai face poarta echipament full si distreaza-te intr-o parcare goala. altfel mai devreme sau mai tarziu ajungi la spital in stare destul de nasoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 "cum a zis si mihai mai sus: dai drumu la ambreiaj si tragi ghidon sa se ridice apoi il controlezi cu acceleratia si daca vezi ca se duce prea mult taie gazu si apasa frana sau ambreiajul.' daca apesi ambreajul cand te duci prea mult pe spate iti faci mai mult rau. poate voriai sa spui ca trrebuie sa tragi ambreajul si sa pui usor frana... @ZIDU' ai dreptate in ceea ce ai spus tu, dar ma gandesc ca daca pui si un pinion cu ceva mai multi dinti pe spate la un 50 schimbi vitezele intr-o veselie ... ) dar daca tii neaparat sa mergi pe o roata o faci si pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 multa teorie din auzite. majoritatea motoretelor folosite pt uili au modificari pe ici si colo. un 50 standard nu o sa faca uili din gaz niciodata. poate din ambreiaj - dar cu consecinte nasoale asupra motoretei dupa un numar mic de cascadorii. Pt uili frecvent se foloseste un kit de lant mai special - cu pinion cat mai mic pe fata si foaie mai mare pe spate. raportul de transmisie obtinut astfel, in combinatie cu o parte din actiunile de mai sus ajuta la ridicare. viteza maxima scade Iarasi un lucru important e reglajul amortizorului spate - trebuie sa fie cat mai tare, altfel pierzi foarte mult in faza de desprindere, prin comprimarea suspensiei. iarasi - lucru important - sa ai cauciucurile i nstare buna. daca sunt uzate pe centru jucaria va fi foarte instabila. orice ai face poarta echipament full si distreaza-te intr-o parcare goala. altfel mai devreme sau mai tarziu ajungi la spital in stare destul de nasoala ZIDU are dreptate din gaz chiar nu se poate face ori ce i-ai face am cercat de m-au durut mainele si nici din ambreiaj nu prea reusesc nu cred k are destula putere poate nush eu sa-i dau drumu bine de asta astept pareri in continuare.dak m-ias pune pinioane speciale pentru wheelie cat as pierde din fabuloasa mea viteza de aprox 87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 ZIDU are dreptate din gaz chiar nu se poate face ori ce i-ai face am cercat de m-au durut mainele si nici din ambreiaj nu prea reusesc nu cred k are destula putere poate nush eu sa-i dau drumu bine de asta astept pareri in continuare.dak m-ias pune pinioane speciale pentru wheelie cat as pierde din fabuloasa mea viteza de aprox 87 nu se merita sa ii schimbi raportul pinioanelor daca vrei sa mergi si pe strada cu el. din gaz nici nsr-ul meu de 125 nu se ridica. din ambreaj merge destul de usor, in functie de ce pozitie am pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) mai bine ai incerca sa faci stoppie-uri..... cu uili poate faci cum face gogu asta de la mine.... <-- Editat Ianuarie 2, 2009 de mihai_mihaitza63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 mai bine ai incerca sa faci stoppie-uri.....cu uili poate faci cum face gogu asta de la mine.... <-- =))Poate nu .....As incerca sa fac si stopie in momentu de fata ma ridic da ff potin da m-ar incanta mai mult wheelie nu se merita sa ii schimbi raportul pinioanelor daca vrei sa mergi si pe strada cu el. din gaz nici nsr-ul meu de 125 nu se ridica. din ambreaj merge destul de usor, in functie de ce pozitie am pe motor Dar totusi l-ati vazut pe baiatu ala pe rs sau derbi care are tot de 50 si merge intr-un fel pe el intr-o roata si pare sa o faca fara foarte mare efort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 =))Poate nu .....As incerca sa fac si stopie in momentu de fata ma ridic da ff potin da m-ar incanta mai mult wheelie sa incerci sa tragi de ghidon cand te ridici..eventual poti sa te pui pe scarita pasagerului ca sa te ridici mai usor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 sa incerci sa tragi de ghidon cand te ridici..eventual poti sa te pui pe scarita pasagerului ca sa te ridici mai usor.... Am incercat si faza cu ghidonu dar nu ajuta foarte mult important e faza cu ambreiaju banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 ma scuzi, neatentia. ai pierde cam 5-10km/h. Este alegerea ta..ori vrei wheelie ori viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Ianuarie 3, 2009 Share Postat Ianuarie 3, 2009 cu un motor ceva mai puternic, sau ... tragi de el. ai grija atunci cand te ridici sa o lesi mai moale cu acceleratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 (editat) Zicea cineva mai sus ca daca o ridici mai mult decat trebuie sa tai gazul... DEGEABA !!! La 2 timpi nu rezolvi nimic,trebuie neaaparat sa fii atent cu frana. Nu stiu cum e la RS sau GPR,la Senda am carburator de 21 si in rest totul stock,este suficient pentru motoreta. Doar trebuie sa stii metoda. In plus,mai eficient decat frana de spate este sa ajungi cu picioarele pe pamant,daca tii piciorul jos pe varfuri...degeaba,nu vei reusi niciodata,sau daca vei reusi cu siguranta vei tavali motoreta. Editat Ianuarie 6, 2009 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 ,daca tii piciorul jos pe varfuri...degeaba,nu vei reusi niciodata,sau daca vei reusi cu siguranta vei tavali motoreta. cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 Cred ca i-a facut picioru` praf ... A stat prea in fata pe sha ... Naspa faza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 pana la urma...cum se poate face wheelie cu un scooter de 50cc nemodificat daca stau normal pe el nu cu picioarele pe pamat? Daca schimb rolele de la variator cu unele mai usoare o sa fie mai usor?O sa pierd mult din viteza maxima? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Un moped stock nu cred ca se va ridica vreodata numa din gaz,dar eu nu-i vad rostul la wheely pe scuter de 49,doar chinuiesti bietu motoras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 pana la urma...cum se poate face wheelie cu un scooter de 50cc nemodificat daca stau normal pe el nu cu picioarele pe pamat? Daca schimb rolele de la variator cu unele mai usoare o sa fie mai usor?O sa pierd mult din viteza maxima? Ms. Pentru cine nu stie...cand se monteaza rolele usoare nu se pierde absolut deloc din viteza,doar ca "trec la actiune" mai repede,pana la o anumita viteza(la mine 80 km/h) iar apoi ajungea la viteza maxima mai greu,iar cele grele fac ca viteza sa creasca constant,dar mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Pentru cine nu stie...cand se monteaza rolele usoare nu se pierde absolut deloc din viteza,doar ca "trec la actiune" mai repede,pana la o anumita viteza(la mine 80 km/h) iar apoi ajungea la viteza maxima mai greu,iar cele grele fac ca viteza sa creasca constant,dar mai greu. ok.ms.mult,eu pana acum asa stiam ca daca pui role mai usoare o sa ai demaraj mai mare dar scade putin din viteza,si daca pui role mai grele scade demarajul dar castigi putina viteza. P.S.mai am o intrebare...daca schimb CDI-ul la scuterul meu cu una de la malossi care nu e limitata o sa castig ceva viteza,sau demaraj(nu am modificat nimic in afara de filtru de aer sport)? Nu vreau sa schimb set-ul.... (inca) ,as vrea sa scot tot ce poate el asa cum e el de 50cc. Ce spuneti daca schimb totul in afara de set o sa urce pana la 95-100 km/h(reali)? Editat Ianuarie 18, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.