McKagan Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 Ce parere aveti despre filtrul decantor? Trebuie sau nu sa avem la motocicleta asa ceva? Spre exemplu eu, la motocicleta mea actuala, cand am cumparat-o nu avea filtru si a trebuit sa curat carburatorul, pt ca nu mai pornea. Dupa ce i-am pus filtru n-am mai avut nici un fel de problema, doar ca nu mai trage la fel ca inainte. Daca ar fi sa-mi iau o japoneza mai mare, cu 4 carburatoare, ce credeti, trebuie sa-i pun filtru daca nu are? Ca nu pot sa imi imaginez ce ar insemna sa curat toate carburatoarele? Si carburatoarele nu le pot regla decat la service? Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 pai i-ai pus decantor sau de hartie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 apropos: la mine filtrul de hartie este mai mic decat cele care se gasesc la statiile peco, nu cu mult, cu vreo 10 mm. Are ceva daca-l montez pe asta de care v-am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Noiembrie 13, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2005 I-am pus decantor de sticla, care se desface si se curata Alea de hartie sunt proaste, se infunda si iar nu porneste motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 ai luat tu proaste ia si tu unul mai mare si de firma! eu de exemplu am loqui moly de hartie! alea decantoare sunt facute pt. pompa de benzina special si de asta nu iti ajunge benzina usor in carb astea de hartie mai mari is mai permisive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Pai si motoarele alea mari nu au pompa de benzina? Asta a mea sigur nu are. Dar nu cumva au alea filtru direct in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 motoarele mari au mai toate pompa iar sita la robinetul de benzina (canea) au chiar si rusoaicele din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Deci, in concluzie, nu trebuie sa-i pun filtru, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 14, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 14, 2005 Deci, in concluzie, nu trebuie sa-i pun filtru, nu? Daca ai posibilitatea pune-i,eviti sa infunzi carburile de la benzina proasta si de la depunerile din ea. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 vezi ca la louis au niste filtre mici, ieftine, care nu restrictioneaza debitul (mai ales daca nu ai pompa de benzina). alea de hirtie se colmateaza repede (daca apuca sa curga ceva prin ele, ca de obicei au debit foarte mic doar prin cadere...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat August 7, 2014 Autor Share Postat August 7, 2014 Salut, ca sa nu deschid un topic nou postez intr-un topic vechi initat tot de mine. Am rugamintea sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare: se poate monta la o motocicleta pe injectie (este vorba de Varadero 1000) filtru de benzina intre rezervor si pompa de benzina? Daca da, din care ar fi recomandat: cu decantor sau din acela cu hartie? Exista posibilitatea sa nu mai fie asigurat un debit suficient catre pompa in cazul montarii unui filtru? Intreb aceasta deoarece tocmai am desfacut pompa de benzina de la motocicleta mea si am gasit foarte multa mizerie inanuntru (praf, rugina, pilitura de fier cred-ceva caramiziu), iar sita din pompa era plina de impuritati. Dupa ce am suflat cu niste aer comprimat si am sters totul era aproape ca nou. Am citit pe un forum ca in pompele de benzina ar exista doua filtre, unul de joasa presiune (cel curatat de mine), aflat la intrarea in pompa pe partea cu rezervorul si unul de inalta presiune la iesirea din pompa spre rampa de injectie (care nu este accesibil). Acum nu stiu daca si la mine exista acest filtru. La ce am vazut, nu as vrea sa mai merg cu ea fara sa ii pun un filtru exterior inainte de pompa. Poate o pricina pentru atata mizerie stransa ar putea fi si rezervorul pe care ar trebui sa il curat. Astept parerile/sfaturile voastre sa stiu ce este de facut. Multumesc, sa aveti parte numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Salut, ca sa nu deschid un topic nou postez intr-un topic vechi initat tot de mine. Am rugamintea sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare: se poate monta la o motocicleta pe injectie (este vorba de Varadero 1000) filtru de benzina intre rezervor si pompa de benzina? Daca da, din care ar fi recomandat: cu decantor sau din acela cu hartie? Exista posibilitatea sa nu mai fie asigurat un debit suficient catre pompa in cazul montarii unui filtru? Intreb aceasta deoarece tocmai am desfacut pompa de benzina de la motocicleta mea si am gasit foarte multa mizerie inanuntru (praf, rugina, pilitura de fier cred-ceva caramiziu), iar sita din pompa era plina de impuritati. Dupa ce am suflat cu niste aer comprimat si am sters totul era aproape ca nou. Am citit pe un forum ca in pompele de benzina ar exista doua filtre, unul de joasa presiune (cel curatat de mine), aflat la intrarea in pompa pe partea cu rezervorul si unul de inalta presiune la iesirea din pompa spre rampa de injectie (care nu este accesibil). Acum nu stiu daca si la mine exista acest filtru. La ce am vazut, nu as vrea sa mai merg cu ea fara sa ii pun un filtru exterior inainte de pompa. Poate o pricina pentru atata mizerie stransa ar putea fi si rezervorul pe care ar trebui sa il curat. Astept parerile/sfaturile voastre sa stiu ce este de facut. Multumesc, sa aveti parte numai de bine ! Ai putea sa incerci ca sa ii montezi un filtru de auto.Eventual ceva care sa fie compatibil cu un motor de peste 2000.Asa poate scapi de problema cu delimitarea puterii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Pompa are filtrele de care este nevoie,din pacate in "ecuatia"ta rezervorul este cel cu probleme,el este cel de care trebuie sa beneficieze de atentie. Atata timp cat va fi murdarie acolo(rugina,corpuri straine,apa) vei avea probleme chiar daca o sa ai filtru suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 Dupa ce am curatat pompa si rezervorul, caut un filtru pe care sa il montez intermediar intre acestea doua, dupa cum am spus in postul anterior. Problema este ca furtunul dintre rezervor si turul pompei are diametru interior 12 mm!!! Unde pot gasi un filtru cu tevi asa groase, ca am tot cautat. D-abia am gasit de 10. Daca stiti unde pot gasi, astept niste informatii. Multumesc, toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 http://lmgtfy.com/?q=fuel+filter+12mm trebuie sa ai in vedere rezervorul, cum ti-a spus si TNG, daca rezervorul a ruginit vei avea intotdeauna probleme , poti monta 10 filtre, altfel motociclete vechi dar cu rezervorul intact functioneaza foarte bine cu sitele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Septembrie 13, 2014 Autor Share Postat Septembrie 13, 2014 Nu am reusit sa gasesc filtru de 12 mm. Am cautat si in Vitan cam la toate magazinele. Nu stau sa imi iau de pe ebay asa ca pana la urma o sa ii pun un filtru de 10 mm. Sper sa nu fie o problema cu debitul necesar pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 (editat) In-line filter: Mahle KL13 / KL130F sau Filtron PS842 sau MANN WK 31/2 (google them) Filtre decantoare nu stiu. Edit: din cate stiu eu, toate cele enumerate mai sus au diametru exterior la capete de 8 respectiv 6mm. Editat Septembrie 14, 2014 de AfXv237 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Septembrie 18, 2014 Autor Share Postat Septembrie 18, 2014 Multumesc, pana la urma am pus un filtru cu teava de 10, sper sa fie ok, timpul va spune. Problema este ca distAnta dintre rezrvor si pompa este foarte mica , iar filtrul destul de mare, deci nu am avut loc sa il pozitionez normal, "in cadere" dinspre rezervor spre pompa, si astfel am pus un furtun mai lung care urca deasupra canalei rezervorului intra in filtru si apoi coboara spre pompa. Filtrul este in permanenta plin pe jumatate. Dupa mintea mea pompa isi trage benzona cat are nevoie. Credeti ca se forteaza pompa daca este diferenta de nivel intre rezervor si filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.