Yorgo Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Salutare. Am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv...mai exact cand pornesc motorul miroase tare acidul de la baterie si daca merg zilnic cu motorul in 2-3 luni scade considerabil pote chiar se usuca bateria. Daca stie cineva care este cauza va rog sa ma ajutati cu un sfat.Este vorba de un suzuki gsxf 600 din 94' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Releul , am releu 75 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Salut.Masora cu aparatul de masura ,nu trebuie sa incarce mai mult de 14v.Un sfat iati baterie uscata.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 14.6 fara consumatori e maximul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Salutare.Am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv...mai exact cand pornesc motorul miroase tare acidul de la baterie si daca merg zilnic cu motorul in 2-3 luni scade considerabil pote chiar se usuca bateria. Daca stie cineva care este cauza va rog sa ma ajutati cu un sfat.Este vorba de un suzuki gsxf 600 din 94' incarca vreo 18V si acidu' colcaie, fierbe si da afara din cauza ca releul/regulatorul nu-si mai face treaba. Daca insisti se strica si bateria, evenual nu pune una noua pana nu schimbi releul. Exista relee mai bune/scumpe decat originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yorgo Postat Ianuarie 12, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2009 Trebuie sa masor dar daca este numai vina bateriei si cumpar RL degeaba...mi-a spus cineva ca se poate sa aiba un element in scurt...iar daca iau baterie noua si o strica dupa o luna...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Trebuie sa masor dar daca este numai vina bateriei si cumpar RL degeaba...mi-a spus cineva ca se poate sa aiba un element in scurt...iar daca iau baterie noua si o strica dupa o luna...?! mergi inainte la un electrician auto sa masoare incarcarea (la 2-3mii rot/min cu faru aprins), deobicei se pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 daca vrei sa fii sigur imprumuta o baterie care sti ca e buna ,pornesti motorul si masori incarcarea indiferent de turatie nu trebuie sa ai mai mult de 14,6 14,8 ,dar eu zic ca sigur e releul , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yorgo Postat Ianuarie 12, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2009 daca vrei sa fii sigur imprumuta o baterie care sti ca e buna ,pornesti motorul si masori incarcarea indiferent de turatie nu trebuie sa ai mai mult de 14,6 14,8 ,dar eu zic ca sigur e releul , principiul e la fel ca la masini doar ca difera amperajul. ..prima oara asa am sa fac. releul este universal sau difera de la o motocicleta la alta? incarca vreo 18V si acidu' colcaie, fierbe si da afara din cauza ca releul/regulatorul nu-si mai face treaba. Daca insisti se strica si bateria, evenual nu pune una noua pana nu schimbi releul. Exista relee mai bune/scumpe decat originalul. prima data cand am sesizat am crezut ca faceau cainii pp pe galerie pana intr-o zi cand sa plec la servici nu a mai pornit. ..am pornit-o impinsa iar la servici eram curios daca o sa mai porneasca si nu a mai pornit, apoi am avut curiozitatea sa ma uit la baterie daca nu cumva a scazut nivelul de acid ca o mai patisem la o masina mai veche. ..bateria mea era uscata nu mai avea strop de zeama si i-am bagat apa distilata iar dupa 3-4 ore avea curent la fel ca inainte fara sa o pun pe un redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 releul este cam pt fiecare motor in parte ,acum ce sa zic se mai potrivesc cate unele si de la un moto la altul, de exemplu de la gsxr 600 la 1000 sau din 2004 la 2001 ,dar tre sa fii atent la mufa prima data si de recomandat ar fii sa-ti iei exact pt modelul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 O chestie ciudata si la mine se intampla. 1. Pe bmw f650 aveam incarcarea de 14,3 (brici). 2. Pe alt motor identic 15,5 - am zis ca e mult si trebuie alt releu. 3. Mi-am luat eu alt releu nou si am zis ca-l dau pe cel vechi. 4. SURPRIZA! Montez releu nou si....... incarca cu 15,3. (in turatie 3000 cu toti consumatorii 15,5) Concluzia 1. e ca totusi mi se pare putin mult! 2. tre sa pun un voltmeru in bord si sa vad mereu incarcarea. (tre' doar sa caut un voltmetru cu afisaj destul de mic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) prietene, salivez dupa asta si nu stiu cum sa fac sa ajunga si la mine o bucata... ca ma rupe transportul. Editat Ianuarie 13, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Alternatorul nu are cum sa incarce prea mult. El scoate curent de voltaj diferit, in functie de rotatia motorului, treaba releului este de a stabiliza aceasta tensiune pe la valoarea de aprox. 13-14V. Am patit la masina sa fiarba bateria - de vina a fost releul, incarcarea era cam tot pe la 18V. L-am schimbat si nu am mai avut probleme dar bateria deja fusese stricata. Ai grija sa nu mergi mult asa ca poti afecta conductorii (firele) electrice prin supraincalzire iar mai apoi chiar scurt (sa nu uitam ca mai toate incendiile la autovehicule provin din scurtcircuituri). Releul se poate strica foarte usor prin metodele clasice (in cazul masinilor) precum pornitul unei a doua masini de la bateria primei sau verificarea functionarii alternatorului prin scoaterea bornei de la baterie in timpul functionarii motorului (metoda agreeata de electricienii gen Dorel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Alternatorul nu are cum sa incarce prea mult. El scoate curent de voltaj diferit, in functie de rotatia motorului, treaba releului este de a stabiliza aceasta tensiune pe la valoarea de aprox. 13-14V. Am patit la masina sa fiarba bateria - de vina a fost releul, incarcarea era cam tot pe la 18V. L-am schimbat si nu am mai avut probleme dar bateria deja fusese stricata. Ai grija sa nu mergi mult asa ca poti afecta conductorii (firele) electrice prin supraincalzire iar mai apoi chiar scurt (sa nu uitam ca mai toate incendiile la autovehicule provin din scurtcircuituri). Releul se poate strica foarte usor prin metodele clasice (in cazul masinilor) precum pornitul unei a doua masini de la bateria primei sau verificarea functionarii alternatorului prin scoaterea bornei de la baterie in timpul functionarii motorului (metoda agreeata de electricienii gen Dorel). lewa mai face destea. tocmai deia ii bine sa ai un display ca si ala de mai sus, arata bine, are senzor de temperatura si cand ii sub nu stiu cate grade, iti zice ca sa ai grija ca ii pericol de polei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 prietene, salivez dupa asta si nu stiu cum sa fac sa ajunga si la mine o bucata... ca ma rupe transportul. Da si tu un link ceva poate ne combinam mai multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 asta ii, mi se pare super fain si practic, numa ca nu stiu cat ii de water proof; cel mai bine ii daca are unu ceva cunostinte/prieteni care sa vina din usa curand, sa aduca. http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=47554 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Am citit cateva reviewuri despre el pe net. Unele pozitive altele mai putin... in orice caz nu rezista la ploaie iar unii se plang ca nici nu ar fi precis, ca se reseteaza ceasu cand turezi motoru mai tare etc. Altii spun ca se poate si calibra iar daca-l desfaci se poate transforma in waterproof cu ceva adaos de silicon..... Cert este ca nu a fost proiectat pt moto ci pt auto din moment ce are comutator pt temperatura de interior/exterior ( si senzor cu fir lung pt temperatura de ext) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 ca sa nu intre apa in el, poti folosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...igital_(26030)/ cam asta am gasit eu, dar nu prea stiu cat de mare este. E doar in stadiu de proiect obligatoriu. Editat Ianuarie 14, 2009 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...igital_(26030)/ cam asta am gasit eu, dar nu prea stiu cat de mare este. E doar in stadiu de proiect obligatoriu. zic eu ca prea putin conteaza cat ii de mare, mai mult sa fie impermeabil si rezistent la vibratii; de prins, nu vad de ce nu s-ar putea prinde cu velcro. au si la adelaida ceva asemanator, dar costa 60 ron + transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Alea sunt super imense...... si cand zic imense...... inseamna imense!!!! (daca pui asa ceva in bord, pe ghidon sau pe undeva nu mai vezi nimic) Si clar impermeabile nu sunt. Asta mi se pare cel mai bun din cate am gasit pana acum.... inclusiv firma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 zic eu ca prea putin conteaza cat ii de mare, mai mult sa fie impermeabil si rezistent la vibratii; de prins, nu vad de ce nu s-ar putea prinde cu velcro. au si la adelaida ceva asemanator, dar costa 60 ron + transportul. Ai grija ce model alegi de la adelaida! Cel cu lcd iluminat albastru e fain ca aspect si ca dimensiuni dar are un mare dezavantaj, necesita alimentare de la o baterie de 9V ( sau alta sursa de 9Vcc) iar cu lumina cu tot nu cred ca tine prea mult bateria. Mai aveau un model cu afisaj led 7segmente care putea fi folosit si ca voltmetru si ca turometru (comutare cu un microswitch) , asta mergea alimentat direct de la baterie , dar e mai voluminos ; eu mi-am luat varianta fara cutie ii facusem eu o cutie ca sa se potriveasca intre bord si parbriz dar am avut ceva probleme cu el, avea un contact imperfect pe placa si o mai lua razna din cand in cand, l-am dat jos sa-l repar si nu mai stiu ce am facut cu el ca nu mai dau de el...; asta mai avea o problema afisajul lumina cam slab si cand era soare afara nu prea se vedea dar se poate remedia prin inlocuirea unor rezistente smd de pe placa. Functia de turometru e interesanta atunci cand vrei sa faci reglajul carburatoarelor situatie in care iti trebuie un turometru care poate sesiza o variatie de 50rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yorgo Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 Alternatorul nu are cum sa incarce prea mult. El scoate curent de voltaj diferit, in functie de rotatia motorului, treaba releului este de a stabiliza aceasta tensiune pe la valoarea de aprox. 13-14V. Am patit la masina sa fiarba bateria - de vina a fost releul, incarcarea era cam tot pe la 18V. L-am schimbat si nu am mai avut probleme dar bateria deja fusese stricata. Ai grija sa nu mergi mult asa ca poti afecta conductorii (firele) electrice prin supraincalzire iar mai apoi chiar scurt (sa nu uitam ca mai toate incendiile la autovehicule provin din scurtcircuituri). Releul se poate strica foarte usor prin metodele clasice (in cazul masinilor) precum pornitul unei a doua masini de la bateria primei sau verificarea functionarii alternatorului prin scoaterea bornei de la baterie in timpul functionarii motorului (metoda agreeata de electricienii gen Dorel). Am noroc ca e prea frig sa merg pe moto insa daca era sezon stricam si altceva asa ca pana nu-i fac o revizie nu o scot la plimbare YUK... In sfarsit mi-am facut timp si am reusit sa pornesc motocicleta cu ajutor de la masina. ..am verificat cu un aparat de masura si incarca 14.6 V in orice turatie dar cand aprind farul si semnalizatoarele ajunge la 15-15.1 V la turatii de 3000 si chiar mai mari. Mai trebuie sa incerc cu alta baterie sa nu fie a mea in scurt si daca da acelasi rezultat inseamna ca e releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Daca valorile astea sunt constante si nu se modifica o data cu incalzirea releului e ok. La multe japoneze in manualele de service tensiunea maxima admisa pt incarcare e in jurul valorii de 15V chiar si mai mult la unele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.