vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Mi a sărit în ochi. Să afirmi că F650 frânează perfect înseamnă că nu ai mai mers cu nici un alt motor. Perfect nu exista perfectiune fratilor tot timpul este loc de mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Nu perfect. Nici măcar decent nu frânează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Nu perfect. Nici măcar decent nu frânează. NU STIU NU AM TESTAT SI NICI NU VREAU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) NU STIU NU AM TESTAT SI NICI NU VREAU Am inteles ca esti foarte hotarat sa iti vinzi motocicleta, dar crezi ca pentru spam-ul tau de prost gust (prezent cred ca pe fiecare topic din sectiune) am creat eu topicul asta? Cam asa arata sectiunea asta la ora la care postez eu. Am crezut ca mi se pare azi dimineata... Editat Martie 10, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 f650 clasic franeaza jalnic intr-adevar. trebuie sa-ti iei in calcul chestia asta si e ok. cand ma urc pe vfr de pe f650 mi se pare ca se ingroapa in asfalt la frana in general moto cu un singur disc pe fata au franele mai slabe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki XF 650 Freewind 1998 In posesia mea din (luna si anul) : 2 motorete in posesie ...una din iulie 2011 - aprilie 2012 (vanduta)si cea actuala din aprilie 2012- prezent. O sa vorbesc numai despre prima. Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: am parcurs aproximativ 7000 km cu ea Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 85 % on road si 15% offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru extraordinarele drumuri din Romania... Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 18 l benzina / 2,3 l ulei Inaltimea seii: 830 mm si se poate cobora pana la 800 parca (am avut-o coborata - numai din suspensia spate -dupa ce am revenit la default, mi s-a parut mult mai bine) Jantele - materialul de fabricatie: din aluminiu cu spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telescopica, fara reglare, cursa 170 mm Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central, reglabil, 167 mm cursa Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): exista din fabrica scut din aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): naspa...e ca o bucata de scandura dupa vreo 200 km...recomand modificare (nu ca eu as fi facut-o) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): electronic complet : viteza,turatie si indicator benzina destul de exact Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electrostart Ambreiajul si actionarea lui: mecanic si umed (ca na, tre sa se excite si el cumva) Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): SAE 15W/40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei Numarul de bujii pe cilindru: 2 Sistemul de intindere a lantului de distributie: nuuuuu stiuuuu Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): se pot pune crash-uri dar nu mi-am batut capul...am dat-o de pamant de vreo 2 ori pe off road dar in afara de o semnalizare rupta n-am avut probleme...rezista destul de bine... Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: are cric lateral standard si se poate monta optional si unul central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila - ciclistica buna si a greutate redusa Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc fata-spate Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? din cate motorete am condus,nu mi se pare ca are o franare foarte buna...ar fi meritat 2 discuri de frana pe fata... Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)important e sa o tii in 4000-5000 de ture...acolo trage bine si nu te lasa intr-o depasire... Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. 43 dinti pe spate..si pe fata nu stiu Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 155 km/h da imi aplaudau genunchii...face ca toti dracii...pe langa faptul ca te cam bate vantul... Consumul - urban / extern / mixt: nu l-am facut pentru ca nu ma intereseaza dar cred ca undeva la 5,5-6 ala mediu Puncte slabe ale motocicletei: saua naspa , faza scurta slaba , nu prea e protejata la vant , monocilindru- ca tre sa mesteci la mamaliga... Puncte forte ale motocicletei: e destul de inalta, manevrabila, iertatoare - nimerita pentru incepatori , usoara fata de celelalte modele din clasa - de ex f650 si aprilia pegaso - care au cu macar 20 kg in plus, nu trebuie sa desfaci carene sa ajungi la baterie , unde se termina asfaltul incepe distractia... Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca nu ma dezamageste niciodata... Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra ? de nici un fel... Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta ? nu mi-a placut ca niponu,cat o fi el de destept, nu i-o pus dreaq un ceas pe ditamai bordu electronic....si i-as mai pune o treapta de viteza... Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. am schimbat-o cu una la fel...am vandut-o pe prima ca vroiam enduro...nu-s pregatit fizic - am avut 2 operatii la un genunchi - drept pentru care, mi-am luat alta la fel,ce-i drept cu mai putini kilometri daca as avea si bani, mi-as lua un 990 adv sau un 640 adv - dar nu am.... si in plus is si inaltut...1,65... Detaliati surse constante si accesibile tuturor. am schimbat doar niste garnituri la capacele de la culbutori si maneta de frana; piese se gasesc la preturi accesibile... Alte mentiuni –mie imi place f mult (de asta mi-am luat acelasi model) , un prieten a zis ca e de purisani...ce-i drept, nu mai am 20 de ani... Toate bune! Editat Mai 25, 2012 de raducanescovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 HONDA TRANSALP XL600V_ PD06 1987 - 1999 THE ENDURO-TOURING QUEEN OF ALL TIMES Modelul de motocicleta si anul de fabricatie XL600VM PD06, 1991 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 589cc/37 KW/ ? / 8000rpm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : iunie 2007 Nr. de kilometri la achizitie : 63000 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 17000 km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90% on, 10%off Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala pt orice, calatorii lungi Greutatea la gol 187kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 18L din care 5 rezerva, ulei 2,3L, apa 2L si-un pic Inaltimea seii 840mm ... Dimensiunile rotilor 90/90 - 21 , 130/70, 17 Jantele - materialul de fabricatie: aluminiu cu spite de otel, aurii pana in 92 93, argintii dupa, cele aurii cam oxideaza Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare ?? nu se regleza, idem cu XL650, vedeti acolo Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare IDEM XL650 Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) standard plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) comfortabila pt ambii, destul de lata si de lunga. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Turometru 0 - 9000, Vitezometru 0-200, martori ulei, neutru, temperatura apa, semnalizare, cric lateral on/off, semnalizare separat (blink pt fiecare parte) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electrostarter, nu Ambreiajul si actionarea lui 5 discuri in ulei, cablu, destul de fiabil, daca nu foarte fiabil, usor de actionat cred si de fete... Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 mineral sau semisintetic Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) antigel concentrat 50%, pt blocuri de aluminiu, 2 radiatoare, termostat, rezervor supraplin Numarul de bujii pe cilindru 2 bujii/cilindru, 8-9mm distanta intre electrozi, Sistemul de intindere a lantului de distributie patine cu arc, sistem ciudat, fara acces din exterior Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant 525, intinzatoare cu surub in capul bratului basculei Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Stock nu are, se poate confectiona sau cumpara gata, se gaseste pe toate drumurile Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral cu contact UP/down si protectie din CDI la pornire (modele dupa '90). central se poate adauga, exista urechi pt asta pe cadru Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Manevrabila peste medie, mai mult decat o motocicleta tip sport. ghidon comfortabil, lat Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 87 - 90 tambur spate, 1 disc si 1 etrier cu 2 pistonase pe fata, 90-95 1 disc spate, etrier 1 pistonas, fata la fel, dupa 95 - spate idem, 2 discuri 2 pistonase/etrier fata. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Franarea fata e progresiva dar destul de ferma, cu bagaj si pasager trebuie o anumita prudenta la distanta de franare, spate acceptabila oricum inutila pe strada, doar ca o completare a celei fata. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Prompt si liniar in aproape orice treapta de viteza, cuplu suficient si simpatic in oras sau off-road la deal Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament E bun cel standard, nu l-as schimba si nici nu recomand. 15dinti fata/ spate...? Oricum e bun asa de fabrica, e ideal Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170km/h Consumul - urban / extern / mixt media mediei mediilor este 5,5%, peste 6 trebuie sa va puneti intrebari. 5 afara, 6 urban.. , 6 peste 130km/h Puncte slabe ale motocicletei vechimea, piese f.scumpe originale, atat, defectarea CDI-urilor dar se repara sau schimba usor cu after_market, releul la fel Puncte forte ale motocicletei face orice, e buna la toate, cara pasager si bagaje, fun in oras la slalom, fun pe offroad soft, FIABILITATE, intretinere usoara, foarte manevrabila pt greutatea ei, foarte USER-FRIENDLY, comfortabila si nu in ultimul rand FRUMOASA (mai ales de la spate/profil ) Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Fiabilitatea, consum mic, cuplu simpatic, comfort Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? minore, CDI reparate, releu pornire, semering teava apa Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? nimic Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. tot cu TA, doar mai noua. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. La orice dealer HONDA si alti distribuitori on-line Alte mentiuni - Consumabile se gasesc usor, este un model foarte popular, piese din dezmembrari la fel. http://www.ta-deti.de/ta/ http://www.transalp.org/ http://www.transalp.ro/forum/ Am uitat sa specific: Motorul: 4 Timpi cu 2 cilindri in V la ~45grade - 3 supape pe cilindru, 2 admisie, 1 evacuare - SOHC, 1 ax cu came/cilindru, 3 culbutori cu reglajul jocului manual cu surub/ lant de distributie. - 2 bujii pe cilindru asezate simetric fata de centru. - 2 carburatoare monocorp Keihin cuplate pt sincronizare, vacuumatice, shoc manual, la ghidon, acceleratie cu 2 cabluri dus-intors. - aprindere electronica prin CDI, unul pentru fiecare cilindru, o bobina pentru fiecare bujie, deci 4 bobine, avans electronic. - asa zici tu Bogdane ca cilindrii aia stau la 45 de grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Am cautat dupa topicul asta pana m am urat... Cum de nu mai este pinned? E unul dintre cele mai bune topicuri de pe forum dpdv al cantitatii si calitatii informatiei si lipsesc balacariile gen BMW vs restul lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Foarte rau! Nu am vazut nimic legat de Tenere 1200/660 (modelele noi, evident), Stelvio, Granpasso, noul Tiger, Versys etc. Chiar nu are nimeni asemenea noutati? Nici despre F800 GS nu cred ca e nimic, iar de astea chiar ca sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Suzuki DR600SCilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 585 cmc/44CP/6300 rot/minNumarul de trepte : 5In posesia mea din (luna si anul) : 2013Nr. de kilometri la achizitie : 48000Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 53000Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 80% / 20%Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : cam orice, mai putin touring pe distante mari, Greutatea la gol : 139 kgCantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : 21 litri benzina/ 2.3 litri uleiInaltimea seii : 89.6 cmDimensiunile rotilor : 100/80 -21 , 130/80 -17Jantele - materialul de fabricatieSuspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare : Kayaba, 240 mm, aerSuspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare : Kayaba, 240 mm, preincarcare aerScutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) : standard fabrica, aluminiu.Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : dupa 500 de km/zi devine dureroasa.Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) : doar vitezometru si odometruPornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : doar pedala, nu se poate adapta nimic altceva.Ambreiajul si actionarea lui : in ulei, actionare cabluTipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) : 10W40Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) : aer plus radiator uleiNumarul de bujii pe cilindru: 2Sistemul de intindere a lantului de distributie : automatTransmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) : lant, cu excentricPosibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) : se poate, eu nu folosesc.Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateralManevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): Raza de viraj = 2.3 m, in oras ok, la viteze mari nu stiu, are anvelope cu crampoane si nu e prea sigura pe asfalt in curbe, la viteza.Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier), un disc fata, tambur spateFranarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? : Moale spre slaba, trebuie tinut seama de asta, (distanta de franare de la 97 km/h = 45 m)Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) : fara probleme, suficient pentru orice situatie pana pe la 130 km/h. 0-48 km/h = 2.2 sec 0-64 km/h = 3.3 sec 0-80 km/h = 4.3 sec 0-97 km/h = 5.7 sec 0-113 km/h = 7.7 sec 0-129 km/h = 10.6 sec 0-145 km/h = 15 sec Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament : Standard.Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 154 km/hConsumul - urban / extern / mixt : 5.5 – 5.6 Puncte slabe ale motocicletei : vibratiile Puncte forte ale motocicletei : simpla, fiabila, greu de stricat.Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? : cuplul la turatii scazute si frana de motor foarte evidentaCe probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? : rupe tot ce nu e bine prins, suport claxon, suport esapament, suport aparatoare lant, etc…probabil din cauza vibratiilor, altfel ok, nici o problema in ultimii 5000 km.Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? : poate frana pe spate.Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : deocamdata nu, e foarte potrivita pentru mine.Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Mai sunt stocuri de piese dar trebuie cautate cu rabdare.Alte mentiuni – Turatia motorului la 97 km/h = 4100 rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) O recenzie f faina a Hondei Transalp 700, copiata de pe topicul posesorilor (multumiri pentru contributie @biohazardousguy): biohazardousguy, on 05 Sept 2016 - 16:34, said: Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina. Parerea MEA PERSONALA despre: 1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic. 2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare. 3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook...66486713592201/ 4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata). 4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral. 5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca. 6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS. 7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana. 8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga. 9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada. 8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga. 9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul. E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet. Editat Septembrie 7, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.