Sari la conținut

TOPICUL RECENZIILOR


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mentionez ca sunt inca incepator.

Asta este prima mea motocicleta. Scoala am facut-o pe Honda VF500F, motocicleta foarte asemanatoare cu a mea.

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Yamaha TDM900A 2006

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?

897 cc, 86.2 hp @ 7500 rpm, 88.8 Nm @ 6000 rpm

Rosu de la 8000 la 10000 rpm.

 

Numarul de trepte

6

 

In posesia mea din (luna si anul) :

Octombrie 2008

 

Nr. de kilometri la achizitie :

Zero

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

4500

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

100% on

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

- naveta la serviciu in oras

- plimbari medii-lungi in afara orasului

- cate un drum forestier ocazional

 

Greutatea la gol

193 kg

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

20 L benzina, 3.9 L de ulei, ~2 L apa (in manual nu scrie clar cat intra).

 

Inaltimea seii

825 mm. Am auzit ca exista sha optionala, mai joasa, dar n-am vazut-o decat in poze pe net si nu stiu daca este originala Yamaha.

 

Dimensiunile rotilor

Anvelopele sunt 120/70 ZR18 pentru fata si 160/60 ZR17 pentru spate

 

Jantele - materialul de fabricatie

Aluminiu, turnate.

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Telescopica. Cursa de 150 mm. Arc si amortizor cu ulei. Reglare a pretensionarii si revenirii ("rebound", nu stiu exact cum sa traduc) din doua suruburi aflate in capatul superior, la ghidon.

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

"Swingarm". Cursa de 133 mm. Arc si amortizor cu gaz/ulei. Reglaje a pretensionarii (cu cheie speciala inclusa in trusa), compresie si revenire (din inele ce pot fi rotite cu mana).

Reglajul pretensionarii se face destul de greu din cauza lipsei spatiului unde sa manevrez cheia respectiva.

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Nu exista, desi eu personal as fi preferat sa aiba. Roata din fata arunca noroiul direct pe motor.

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Foarte comfortabila pentru pilot. Pasager n-am fost.

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Vitezometru digital, turometru analogic. Ambele pot fi citite usor chiar si in zilele cu soare puternic. Poze gasiti aici.

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

1) Electrica. 2) Nu, si ma indoiesc ca poate fi pornita usor impinsa. Eu n-am reusit sa repornesc motorul oprit in mers la 60 km/h.

 

Ambreiajul si actionarea lui

Cablu. Ambreiaj ca oricare altul.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

In manual sunt trecute toate tipurile intre SAE10W30 si 20W50.

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Apa. Desi motorul are un design care aminteste de racirea cu aer, ma indoiesc ca aerul contribuie cumva la racire.

 

Numarul de bujii pe cilindru

Una

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Nu stiu.

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Lant. Se intinde rotind cate o piulita pe fiecare parte si se fixeaza strangand contrapiulita si piulita de pe axul rotii. Exista scari gradate pentru a o putea regla identic pe ambele parti.

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Din cate stiu eu, exista 4 modele de crashbar-uri din care unul original Yamaha. Din cauza pozitiei punctelor de fixare, toate sunt doar partial eficiente. Eu personal ma indoiesc de utilitatea lor. Mi-am scapat motocicleta pe jos de mai multe ori si, cu exceptia unor zgarieturi pe carene si tobe, n-a patit nimic altceva. Lasata jos, se sprijina pe toba si pe capatul ghidonului, nu pe carena.

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Lateral. Din cate stiu, exista 3 modele de cricuri centrale: unul original Yamaha la pretul de 200 euro, unul SW-Motech la 140 euro si unul Hepco&Becker pe care n-am reusit sa-l gasesc nicaieri.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

In oras este destul de manevrabila. Se strecoara foarte usor printre masini, dar cand e vorba de viraje stranse (cum ar fi la schimbarea culoarului cu trecerea printre doua masini oprite la semafor una in spatele celeilalte) este mai dificil.

Offroad n-am incercat decat pe drumuri de pamant pe camp. Se descurca destul de bine in treapta 1. Este prea grea pentru viteze mai mari pe denivelari. Adica nu recomand daca tineti la ea, nu ca n-ar fi posibil.

Despre curbe si viteze mari prefer sa nu-mi scriu parerile fiindca sunt inca incepator si inca n-am idee cu ce se mananca lucrurile astea doua.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Doua discuri in fata, un disc in spate. Nu stiu nr. de pistonase.

 

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?

La franarea cu fata, se apleaca mult, dar fara risc de "stoppie". Am simtit si ABS-ul de vreo 2 ori. Comparativ cu CBF-ul unui prieten (Adam, aici pe forum) pe care am mers cativa km, frana la a mea pare mai moale, mai putin violenta. S-ar putea sa fie din reglaj. O sa incerc sa umblu un pic la ea sa vad daca se poate ajusta.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Prompt si cu multa putere. Muuuulta putere. :lol:

Multi motociclisti s-au uitat stramb la mine cand le-am zis ca iau TDM ca prima motocicleta. Cand m-am urcat pe ea prima data nu mi s-a parut prea puternica. Eram obisnuit cu VF500F-ul de la scoala. Mergand pe CBF-ul de mai sus am inteles in sfarsit ce au vrut sa zica. :cheers:

La CBF invarteam acceleratia si... nu se intampla mare lucru. La o accelerare brusca, TDM-ul urla, vibreaza si pleaca de sub mine, nu neaparat in ordinea asta. :) In curbe, spre exemplu, prefer sa nu accelerez de frica sa nu rup aderenta. Pe CBF n-am avut problema asta desi mergeam pe ea pentru prima data.

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

42/16. N-am schimbat-o.

In legatura cu treptele cutiei de viteze:

Treapta 1: 20 km/h la 2000 rpm mi se pare un pic prea mult. Preferam o viteza mai mica pentru traficul din Bucuresti.

Treapta 6: 85 km/h la 3000 rpm mi se pare prea putin. Mi-ar fi placut sa am treapta a 5-a cu raportul asta si treapta a 6-a mai sus.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

197 km/h, cateva secunde. De frica, nici 200 n-am atins. :friends:

 

Consumul - urban / extern / mixt

~ 6 in Bucuresti

~ 4 in afara (Bucuresti - Cheia si retur, circulat cu ~10 km/h peste limita legala)

4.6 mixt, masurat pe 1000 km

 

Puncte slabe ale motocicletei

Vantul bate fix in casca. Am Schuberth C2. Diferenta de zgomot intre a sta normal pe motocicleta si a merge ridicat in picioare este COLOSALA.

Amortizoarele ar putea fi mai bune.

Nu pot spala lantul pe toate partile. Din cauza tobei, n-am pe unde sa bag mana.

 

Puncte forte ale motocicletei

Consuma putin, si nu cred ca este de vina doar stilul meu de a conduce.

Accelereaza superb.

Se sta comod pe ea.

Suna excelent. Nu tare, dar "frumos". La 2000 rpm suna aproape ca un chopper. La 6000 rpm suna ca o vitezana. Recunosc, la 4000 suna aiurea. :)

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Consumul. Sincer, nu ma asteptam sa fie atat de mic.

 

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

Rezervorul a inceput sa rugineasca la un punct de sudura sub sha. Altele n-am avut, decat cele produse din vina mea.

 

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?

Daca as putea, as modifica carenele si parbrizul. Nu sunt nici suficient de mici cat sa nu produca zgomot in casca, nici suficient de mari cat sa protejeze bine de vant.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Una cu parbriz mai inalt ca mine...

 

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.

Exista importator oficial, Motodynamics, in Otopeni, dar nu va recomand sa va duceti acolo decat daca vreti sa va cumparati motocicleta. Mecanicul, cel putin, habar n-are pe ce lume se afla. Va recomand sa mergeti la Dual Tours, pe sos. Pipera. Manopera a fost foarte ieftina la ei.

Preturile la piese sunt identice in ambele locuri. Puteti comanda oricare piese din catalog si dureaza 2-3 saptamani pana vine comanda. Ajuta mult sa stiti codul piesei - se evita asteptatul la telefon pana cauta in catalog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki XF 650 Freewind 1998

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 644 cmc / 35 kw (48 CP) / .... / 8000 ture

 

Numarul de trepte: 5

 

In posesia mea din (luna si anul) : mai 2007 – ianuarie 2009

 

Nr. de kilometri la achizitie : 15.200 km

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: am parcurs 16.000 km cu ea pana am vandut-o

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 75 % on road si 25% offroad

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: All-road (plimbari mai scurte sau mai lungi, fara griji legate de calitatea drumului).

 

Greutatea la gol: 160 kg

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 19 l benzina / 2,4 l ulei (racirea e pe aer si ulei)

 

Inaltimea seii: 800 mm / 830 mm (garda la sol reglabila din prinderea amortizorului spate si uleiul din furca)

 

Dimensiunile rotilor: 100/90-19 si 130/80-17

 

Jantele - materialul de fabricatie: aluminiu, spite

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telescopica, fara reglare, cursa 170 mm

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central, reglabil, 167 mm cursa

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard (aluminiu)

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): intre touring si enduro (putin cam ingusta si cam tare pentru gustul meu, din acest motiv am si modificat-o)

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): full digital + indicator de benzina

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electrostart

 

Ambreiajul si actionarea lui: mecanic, umed

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): SAE 10W/40 sau 15W/40 (in functie de temperatura)

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei

 

Numarul de bujii pe cilindru: 2

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie: nu stiu :eek:

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): stiu cel putin doua tipuri de crash-bar-uri pt XF: unul protejeaza mai mult motorul, celalalt (modelul Hepco & Becker) protejeaza bine si carenele

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: cric lateral standard (se poate pune si central)

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate foarte buna atat in oras cat si in offroad, atat cat ii permite greutatea si cauciucurile

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc fata-spate

 

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Frane bune, putin cam moi. Spatele se blocheaza destul de repede. Conteaza si ce placute de frana folosesti. Eventual, desi nu am auzit, alte furtune de frana poate ar mai adauga ceva fermitate.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Trage bine dar peste 3000 ture. Pentru un monocilindru are o reactie foarte buna in treapta 5 peste 4000 ture chiar. La depasiri in scurt facute la peste 80 km/h e nevoie de treapta 4. De regula nu am depasit nimic la limita. Poate e si stilul meu mai super mega prudent :)

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. Are 43 dinti pe spate (fata de F sau DR care au 41) motiv pentru care e cam cu 1000 ture mai sus la aceeasi viteza. Ma gandeam sa schimb cu un pinion de 41 spate dar am renuntat (daca omuletu cu ochii oblici a conceput-o asa inseamna ca a stiut el de ce ..).

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h (viteza maxima conform datelor tehnice, viteza ei de drum insa o recomand pe la 110-120 km/h, peste devine cam neplacut).

 

Consumul - urban / extern / mixt: maxim 6 %, minim 3,8 %, mixt 5 – 5,5 %

 

Puncte slabe ale motocicletei: protectie scazuta la vant, saua standard putin cam tare pentru calatorii lungi

 

Puncte forte ale motocicletei: greutate mica (pt clasa ei !), racire pe aer si ulei (radiator mare de ulei), rezervor de plastic 19 l, vibreaza mai putin decat concurenta (chiar si decat F 650 GS 2001 cum am acum), toba e din otel inoxidabil, manevrabilitate foarte buna.

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: manevrabilitatea exceptionala, greutate de numai 180 kg la plin, trage destul de bine pentru greutatea si calutii ei, este extrem de simplu de intretinut (mie nu-mi place sa surubaresc dar motorul asta a fost gandit pentru oameni care vor sa si-l intretina singuri si fara batai de cap: sub sha se afla filtrul de aer, bateria, sigurantele, se umbla foarte usor, etc. ..). Bordul digital face toti banii :D

 

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra ? Absolut niciuna.

 

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta ? Saua (am si modificat-o); as fi pus un parbriz mai mare (cel standard nu am simtit ca protejeaza prea bine) si cam atat.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Am schimbat deja cu BMW F 650 GS. Diferentele nu le discut aici. Ma gandesc si la Transalp (>2000) si la V-strom. Dar daca Freewind avea ABS si 20 cai in plus nu-l schimbam prea repede :P)

 

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. De piese nu am avut nevoie, nu am schimbat decat cauciucuri si ulei. Cate ceva am mai gasit pe louis.

 

Alte mentiuni – un motor foarte misto, ma bucur ca am avut si am mers pe asa ceva, il recomand cu incredere !

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Honda NX 650/1992

post-19896-1242220632_thumb.jpg

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650cm/45cp/53 Nm la 5.000 rpm,intre 6 si 8000 zona rosie

Numarul de trepte - 5

In posesia mea din (luna si anul) : - iunie 2008

Nr. de kilometri la achizitie : -20.000 km

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 24.000 km

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) - 60%on-30% off

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala - Am cumparat-o pentru a putea merge in ture linistite pa peste tot :) .Dominatorul nu exceleaza la nimic in special dar este un allroad perfect pt. mine

Greutatea la gol - 165 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa -16 litri/3 l rezerva ,2 l ulei,nu are apa(racire pe aer)

Inaltimea seii - 880 mm

Dimensiunile rotilor - 90/90 S 21; 120/90 S 17

Jantele - materialul de fabricatie - Jenti din aluminiu: 1.85 x21; 2.50 x 17

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare- furca telescopica, cu jambe de 41 mm

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare-bascula din otel, amortizor central reglabil in pretensionare, legat prin sistem de parghii

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) - standard din duraluminiu

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) - bunicica pentru pilot,buna pentru pasager(saua este mai ingusta in fata si mai lata in spate)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

post-19896-1242220224_thumb.jpg

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Pornire la buton,nu stiu daca se mai poate monta kickstart

Ambreiajul si actionarea lui - ambreiaj multidisc in baie de ulei

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) -mineral 10w40 iarna-15w40 vara cu recomdare de schimb la 3000 km si filtrul de preferat la 6000 km

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) - aer si ulei(o parte din ulei este in cadru din motive de racire)

Numarul de bujii pe cilindru - o bujie

Sistemul de intindere a lantului de distributie - cu surub de intindere pe ambele parti(destul de simplu,se intinde in mod egal din ambele parti fiind atenti la nr de ture pe care le invartim)

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) - lant cu o ringuri

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)-se pot adauga, aici puteti vedea o colectie de crashbaruri si tot felul de alte balarii custom made

post-19896-1242220978.jpg post-19896-1242221007.jpg

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral este standard,se poate monta si central

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)- In oras este minunata,foarte manevrabila si cu explozii teribile cand bagi mana in gaz,in off este cam greoaie si te imprastii repede daca nu ai gume serioase

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) - frana fata disc de 256 mm, etrier cu doua pistonase, frana spate disc de 220 mm, etrier cu un pistonas.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? - spatele se blocheaza destul de repede dar se poate controla usurel,fata franeaza foarte bine dar aveti grija la balansul care se creaza(la fel si cand accelerati) .Eu folosesc de regula ambele frane dozate in 50?50 si este ok asa

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) - foarte agera pana pe la 90-100 km/h mai batraneste de acolo in sus( in viteza 1,2,si 3 trage de rupe)

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament - aici nu sunt sigur....parca 15/47 ,nu am schimbat-o

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea - 150 km\h si poate ar mai fi vrut putin

Consumul - urban / extern / mixt - 5,5 urban/4,3 extra urban/ 5 mixt

Puncte slabe ale motocicletei - nu stiu inca....cineva spunea de cdi

Puncte forte ale motocicletei - restul in afara de cdi :D

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? - agilitatea acesteia in cele mai diverse situatii , explozia de putere la accelaratiile scurte si medii

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? - nu am avut pana acum

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? - o sa mai confortabila pentru pilot,o lumina mai puternica,oglinzi mai mari care sa acopere si unghiul "mort" ,un parbriz pt drumuri plictisitoare pe asfalt si cam atat.

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. - Inca nu este cazul sa o schimb,eventual cu ceva similar dar cu mai multa putere si o sa mai generoasa pt pilot si pasager

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. - Se pot procura destul de usor de la magazinul Honda desi sunt cam piperate la pret,noroc ca nu se strica des

Alte mentiuni - Este o motocicleta potrivita incepatorilor,ieftina si usor de intretinut,un fier care are grija de tine daca si tu ai grija de el! ma refer aici la schimbul de ulei si la cele 3 filtre(aer,ulei,benzina)

 

La final cateva poze cu DOMINATORUL meu ! :eek: Asfalt Uscat !

post-19896-1242222580_thumb.jpg post-19896-1242222630_thumb.jpg

post-19896-1242222612_thumb.jpg

Editat de DarkDrac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW R 1100 GS, 1997

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 1085cc/80CP/97Nm; rosu de la 7500rpm

Numarul de trepte: 5

In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2008

Nr. de kilometri la achizitie : 64000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 66000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 90/10

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: touring prin tari necivilizate.

Greutatea la gol: 225 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 25 / 4 / racita pe aer

Inaltimea seii: 840/860mm

Dimensiunile rotilor: 110/80-19 si 150/70-17

Jantele - materialul de fabricatie: nici cea mai vaga idee, spitate

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telelever, reglabila pe preload

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Paralever I, reglabila pe preload si rebound

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, metal

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): relativ tare, dar suporta bine greutatea; pasagerii stau extrem de confortabil

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): odometru, trip, martori de semnalizare, neutru, faza lunga, rezerva, baterie, ulei, ABS + RID (temperatura uleiului, cantitatea de benzina in rezervor, treapta de viteza si ceas)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? doar electrostarter

Ambreiajul si actionarea lui: uscat, prin cablu

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): motor - mineral 20W-50, cu variante 10W-40 sau 5W-40 iarna; schimb la 12.000km. cutie, cardan si final drive - 80W-90, cu varianta 75W-140, schimb la 24.000km

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei, radiator de ulei

Numarul de bujii pe cilindru: 1 - se schimba la 24000

Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): cardan

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): o gasca intreaga de crash-uri; le am pe cele originale BMW, dar trebuie date jos pentru interventii la cureaua alternatorului si la schimbul de ulei

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral si central; motocicleta nu poate fi pornita daca cricul lateral este lasat, indiferent de pozitia cutiei

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): grea pe loc si la viteze mici, bine echilibrata la viteze mari; pe off, atat timp cat ii stii limitele, sta bine plantata chiar si pe noroaie

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): frane Brembo cu ABS, 2 discuri pe fata, 2 etriere cu 4 pistonase fiecare, 1 disc pe spate, 4 pistonase

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: extraordinara. trebuie vazuta pentru a fi crezuta. ABS-ul are un "lag" destul de vizibil, dar nimic deranjant. in plus, nu prea exista "brake dive" datorita suspensiei fata

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cuplu de neam-prost. de la 60 la 120 intr-a 5-a ajungi in 6-7 secunde

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. cardan :)

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 180km/h. mai mult n-am avut cohones

Consumul - urban / extern / mixt. 7.5/5/6

Puncte slabe ale motocicletei. probleme clasice de electrica la BMW, parbriz destul de mic (sau rider prea inalt), far slabut, cardanul cere putin exercitiu

Puncte forte ale motocicletei: consum mic pentru capacitatea cilindrica, confort extrem, suspensii geniale, frane geniale, cuplu, simplitatea motorului

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? te urci in Bucuresti si mai te dai jos abia cand vezi un ocean

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? cumparata cu baterie sulfatata; cablurile senzorilor hall mancate

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? parbriz mult mai mare, ventilator la radiatorul de ulei pentru mersul in oras, diverse "farkles" ca orice BMW-ist :eek:

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. R 1150 GS Adventure. The ultimate adventure bike.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. ca peste tot: marci banu' si vine piesa in 2-3 saptamani

Vroiam sa mai adaug chestii, dupa 10.500km de convietuire cu mobra asta:

- am schimbat placutele, am pus SBS sinterizate pe fata si Braking semi-sinterizate pe spate. Spatele e la fel, insa fata, daca-s incalzite placutele, se opreste instant. 35m de la 100km/h. Combinat cu Telelever-ul, ABS-ul si ciclistica perfecta, e un squid killer :D

- am schimbat guma pe spate tot cu un Metzeler Tourance. Se simte diferenta de aderenta, in special pe curbe la inclinari mari

- am rupt un cablu de ambreiaj. 110 lei la Bavaria (cam scump, parerea mea)

- mi-a crapat electromotorul. L-am dus la un atelier de reparatii si ma costa 450 lei toata reconditionarea

- am rupt o cutie laterala (nu va luati cutii BMW)

- am ramas blocat in nisip :P

- am pus Xenon, diferenta s-a vazut imediat. Am 3 secunde de vizibilitate pe faza scurta (aveam 2 inainte) si 14 secunde pe faza lunga (comparativ cu 8 pe halogen)

- viteza maxima de confort este 150km/h la 5200rpm. Peste incepe sa vibreze la nivelul scaritelor, ghidonului si seii

- am incercat sa pun protectii de manete de la Acerbis. Nu merge pe partea dreapta din cauza rezervorului pompei de frana

- am mers maxim 600km/zi. Saua ramane confortabila... la limita. Urmeaza tuning cu Tempur

- poate doar mie mi se pare, dar am inceput s-o controlez ca pe DR: sarit borduri, mers prin noroaie si freeride, controlat foarte frumos din scarite la viteze foarte mici, derapaje controlate

- parbrizul ridicat la maxim creaza turbulente in casca. Coborat la minim bate la nivelul gatului si-i liniste, insa toate insectele vin direct in casca

- consum minim 4.9%, viteza medie 70km/h. Consum maxim 8%, in oras

- consum de ulei: 1L la 10.000km

- viteza maxima: 202km/h pe ceas

- pasagerul sta perfect. Daca-i o tipa mai mica, nu se simte, dar are probleme la urcat si coborat de pe mobra. Daca-i un tip mai mare (un coleg de munca de-al meu, aproape 2 metri), scaritele sunt cam sus si sta cu picioarele destul de flexate. Dar confortul seii si protectia la vant sunt perfecte

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- consum de ulei: 1L la 10.000km

 

in primi 10.000 a trebuit sa completez 900 ml in urmatorii 10.000 am completat 150 ml desi nu era cazul, nivelul era la jumate. diferenta a fost data de pornirea numai de pe cricul central in ultimi 10.000 km - e posibil sa fie si din faptul ca in primi 10.000 isi face rodajul etc... dar momentan o pornesc numai de pe cricul central ... o sa revin cu alte informati la urmatorii 10.000 km :eek:

 

PS. eu am un r1200gs, dar e acelasi boxer

Editat de p.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Honda NX 650/1992

Nr. de kilometri la achizitie : -20.000 km

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 24.000 km

 

-Am gresit la numarul de km parcursi,vroiam sa spun de 4000 km adica diferenta intre kilometrii de la achizitie si cei "impliniti" pana in prezent.

 

-Vad ca sunt al doilea cu recenzia despre dominator,nu mi-am dat seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, mi-am mai amintit chestii (Raul, daca poti lipi postul asta cu cel precedent...)

- am mers maxim 450km intre plinuri si mai aveam ceva benzina in rezervor. Cred ca ma pot intinde pana la 500km, chiar putin peste in caz de urgenta.

- daca merg in drum drept, ultimii 3 litri de benzina raman nefolositi in lobul din stanga. Solutia e culcarea mobrei pe dreapta pentru ca gazul sa se scurga acolo unde-i pompa de benzina. Cand incepe sa ramana fara se aude pompa uruind din ce in ce mai tare.

- daca sta mai mult de 5 minute pe lateral, pornirea o face cu fum. Explicatia e ca se aduna ulei in cilindrul stang care se arde la pornire. Daca stau mai mult in acelasi loc, intotdeauna o urc pe central

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:

Honda XL 1000V Varadero - 12.10.2001

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?:

996cmc / 95cp / 98nm - 9000rmp

Numarul de trepte:

5 trepte

In posesia mea din (luna si anul):

08.2008

Nr. de kilometri la achizitie:

32.500

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

42.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km):

80%/20%

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala:

Drumurile rele din romania.

Greutatea la gol:

Vreo 270 cu toate acesoriile(cantarita de mine personal :D).

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:

25L benzina, 3.4L (fara filtru)/3.6L(cu fitru), 2.8 apa.

Inaltimea seii:

845mm, dar te fura ca ii destul de lata.

Dimensiunile rotilor:

Fata - 110/80-R19; Spate: 150/70-R17

Jantele - materialul de fabricatie:

Jante turnate(fara spite) din aliaj alu.

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Normala, 175mm, rebound reglabil.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Normala(arc cu telescop), 155mm, preload(simplu de la robinet) si rebound(mai complicat din surub) reglabil.

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Exista ceva "belly-pan" din plastic, dar nu stiu daca poti sa ii spui scut. Merge scut de africana modificat.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului).

Extrem de comfortabila(datorita latimii) pt. ambii.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Turometru/Vitezometru analogice, kilometraj electroni cu 2 tripuri, ceas electronic, indicator de temperatura analogic.

In rest ca de obicei... bec semnaliari, bec ulei, bec benzina, bec faza lunga.

DSC00044.JPG

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Electro start. Nu.

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj in ulei cu actionare prin cablu.

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

10W40 API SE/SF/SG/JASO MA sau mai bine. Nu scrie daca se recomnada sintetic sau mineral.

Eu personal bag Motul 7100 10W40 full sintetic.

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Racire pe apa cu circuit de incalzire carburatoare.

Numarul de bujii pe cilindru

1 bujie pe cilindru.

Sistemul de intindere a lantului de distributie.

Automat.

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala

Transmisei pe lant. Intindere din surub. Mecanizm clasic si simplu.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Da se poate, toti producatori mari au in ofertele lor (GIVI, Hepco, etc.)

Din plan apropiat spre palnul indepartat: Hepco and Becker, Givi, Hepco and Becker :moto:

IMG_0815.jpg

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Standard doar lateral. Se poate adauga cric central fie original fie aftermarket.

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Mare balena la manevre pe loc dar te obisnuiesti. Dupa ce trece de 10 km/h nu mai simti greutatea.

Foarte manevrabila in curbe, stabila la viteze mari. In off-road merge bine atat timp cat terenul este

tare(piatra, pamant batatorit), pe noroi si pe iarba asa mai cu grija...

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Fata: discuri duble cu 3 pistonase pe etrier. Spate: un singur disc cu 3 pistonase.

Are sistem CBS(Combined Breaking System). Apesi frana fata se actioneaza toate pistonasele pe fata + un pistonas

din etrierul spate. Apesi frana spate se actioneaza toate pistonasele franei spate + cate un pistonas de pe

fiecare etrier din fata.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?

Frana bine calibrata (din punctul meu de vedere). Nu musca dintr-o data(scade sanasa sa blochezi roata), dar la o

actionare ferma opreste bine si de la viteze mari.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Trage bine, urca in ture rapind. Cuplu bun, poti depasi din scurt si cu 300Kg pe motor (pasager + bagaje).

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

16/47. Poate ar merge un 17 pe fata, cuplu are destul si ar mai scadea consumul umpic. Eu personal nu as schimba-o.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

210 pe ceas, vreo 200 pe GPS. Si singur si cu pasager si bagaje.

Consumul - urban / extern / mixt

Relativa treaba cu consumul. Urban nu i-am facut niciodata(nu umblu in oras cu ea decat in trecere). Un consum mixt

care imi iese cu regularitate ii in jur de 6.25 (320km cu 20L - la 320 se aprinde becul de benzina).

Puncte slabe ale motocicletei

Are o problema clasica cu pompa de benzina (aceiasi pompa ca si la Africa Twin). Pt. incarcaturi mari (pasager + bagaje) s-ar

potrivi niste arcuri mai bune(se gaseste kit de arcuri progresive fata/spate pe la 200E - urmatoarea investitie).

Puncte forte ale motocicletei

Cuplu/Putere/Inaltime/Fiabilitate

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Ca ii mare :D

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

Termostatul blocat pe deschis(inlocuit cu termostat de Tico).

O garnitura de la imbinarea tobelor.

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?

Suspensia, atat fata cat si spate.

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Nu. Poate as schimba-o cu noul model de Varadero ce va aparea in 2010. L-as cumpara prin 2015 SH cand estimez ca pe

curentul il scot la pensie.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.

De la Honda, piesele originale sunt ff scumpe. Se gaseste o piata aftermarket destul de bogata.

Alte mentiuni

Motorul pe care mi l-am dorit, care isi face foarte bine treaba pt. care l-am luat: mers mult, pe drumuri asa si asa,

cu pasager si bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...

Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis...

Multumesc si multa bafta tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie….HONDA ARFICA TWIN XRV 750 RD 04 1990.

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750CCM,,, 61 CP,,,,63 NM

Numarul de trepte….5

In posesia mea din (luna si anul) : 6 FEB 2009

Nr. de kilometri la achizitie : 39000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 41900

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 SOSEA SI 10 OFF

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI LUNGI SI SIGURE , FIABILITATE SI MITUL PE CARE IL REPREZINTA

Greutatea la gol 210 KG

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 24 BENZ..2,8 ULEI ..2,2 ANTIGEL

Inaltimea seii

Dimensiunile rotilor 21 TOLI FATA SI 17 SPATE

Jantele - materialul de fabricatie AL ELOXATE IN AURIU CU SPITE OTEL

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare AM CU ULEI SI PRESIUNE DE AER. IN CARTE II DA 0, 54 BARI DAR EU MERG CU 1 BAR.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare MONOAMORTIZOR CENTRAL CU BUTELIE DE GAZ SEPARAT

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) SCUT ORIGINAL DI AL.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) EXTREM DE COMFORTABILA AM MERS 400 KM INTR-O ZI SI NU MA DUREA POPOUL FATA DE SUZ DR CARE MA NIMICIT IN DOS.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ELECTROSTARTER.

Ambreiajul si actionarea lui MULTIDISC IN ULEI

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 SEMISINT

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) 2 RADIATOARE DE APA SI 1 DE ULEI

Numarul de bujii pe cilindru 4 BUJII CITE 2 PE CIL

Sistemul de intindere a lantului de distributie PATINA

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) LANT FINAL PAS 525.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) CRASH-BAR FACUTE DE MINE CA NU ERAM NAROD SA DAU 180 EURI PE NISTE TEVI SUBTIRELE

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? AMBELE CRICURI SINT ORIGINALE

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) SUPER MANEVRABILA CU O CICLISTICA DE EXCEPTIE DAR CAM GREA IN TERENURI ACCIDENTATE

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISCURI FATA CU CITE 2 PISTONASE SI 1 DISC SPATE CI 1 PISTONAS , FRINE NISSIN.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? FRINE DESTUL DE BUNE , MAI ALES FATA.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) CHIAR DACA E GREA RASPUNDE FB LA BAGATUL MIINI IN GAZ MAI LES LA 4000 R\M.

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ARE CONFIGURATIA STANDARD SI NU-MI ADUC AMINTE RAPORT PINION SI FOAIE SPATE.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 KM\|H SI MAI PUTEA DAR……..CONSUMA CA TRACTORUL

Consumul - urban / extern / mixt 10 URBAN,,6 EXT,,,,8 MIXT CA O VACA MANINCA MULT.

Puncte slabe ale motocicletei CAM GREA SI CONSUMUL DE ZEAMA CAM MULT

Puncte forte ale motocicletei FIABILITATE SI NESIMTIRE LA BAGAJE CU PASAGER NU O INTERESEAZA DE GREUTATEA PE CARE AI PUS PE MOTORETA.

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL MAI ALES ASPECTUL IMPUNATOR .

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? PINA ACUM NIMIC SEMNIFIKATIV

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? AS MODIFICA GREUTATEA DAR,,,,, NU SE POATE

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DA AS SCHIMBAO CU UN VARADERO, PTR CA IMI PLAC CELE GRELE.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. SE GASESC PIESE LA MAI TOI DEALERI , DILY POINT ,,,ROMI MOTO, ETC.

Alte mentiuni – AS VREA ACEST MOTOR DAR PE UN CADRU DE TRANSALP, SI ESTE CAM TOT CE MI-AM DORIT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki dr-z 400s. am avut 2 motociclete de acest tip> model 2000 si pt ca mi-a placut la maxim am cumparat acum un an jumate una noua (model 2007).

cu cea din 2000, am avut destule probleme dar am apreciat modul in care inca functiona dupa ce a avut ''posesori'' care cred ca au vrut sa vada cand se strica si cat poate sa mearga fara ulei sau cu ulei de la bunica, asta ca am voie sa injur aici. n-au reusit probabil s-o strice si am cumparat-o eu....asa am descoperit aproape totul despre aceasta motoreta. o sa o descriu putin:

-cadrul fisurat in 2 locuri iar la punctele de sudura vopseaua sarita din cauza torsiunii.

-toate piesele din motor care nu erau in frecare directa erau acoperite cu ulei ars dar in stare buna.fara joc in biela.

-dupa vreo 3000 de km de la achizitionare cand avea 5000 mii s-a ars garnitura de chiulasa(sau era arsa asta nu stiu ca atunci nu stiam absolut nimic despre motoare). cand am schimbat-o pistonul era ok ca si dimesiuni la fel si axele cu came dar pline de calamina si ulei ars. mecanicu zicea ca n-a mai vazut asa ceva.

-la scurt timp s-a rupt arcul de la intinzatorul arcului de distributie.

-discurile de ambreaj erau cam praf

-apoi pe la vreo 10000 de km cat arata pe ceas mi s-a stricat garnitura de la pompa de apa iar apa a intrat in ulei.- garnitura era coapta probabil din cauza temperaturilor ridicate.

-in iarna urmatoare(2006-2007) l-am desfacut pt sudura cadru si revopsire + o inspectie generala. a mai necesitat schimbul a 2 rulmenti (din cei 16) la bascula spate.

-lant de distributie schimbat la 13000

-la scurt timp (14000 de km) probabil din cauza ca statorul era acoperit de ulei ars si nu se putea raci s-a ars.

tipul de la care l-am cumparat mi-a zis ca pot baga si lubrifin dar sa-l schimb la 500-1000 de km maxim ca-i mai bine sa-l scimb des decat sa bag un ulei scump si sa-l schimb rar. :blink: propietarul mi-a zis sa schimb si uleiul din cutie ca nu l-a mai schimbat de mult (acest model nu are cutia de viteze separata)

acest motor avea vopseaua aceea de control de la 4 concursuri.

toate acestea m-au determinat sa apreciez acest motor foarte mult pt ca atunci cand mergea mergea bine :laugh: si-mi placea cum se comporta.

 

acu' sa vorbesc despre ala din 2007 pe care l-am utilizat si intretinut doar eu.

 

 

 

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:2007

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 400 40 40

Numarul de trepte:5

In posesia mea din (luna si anul) :iunie 2007

Nr. de kilometri la achizitie :3

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:24500

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) :60strada /off25/''hard'' 15.

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: daca n-ai bani de mai multe asta face de toate la costuri minime.

Greutatea la gol: 133

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:10 /1,7 /1,5

Inaltimea seii: variabila

Dimensiunile rotilor:18/21

Jantele - materialul de fabricatie: dural

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare:dupa 2003 suspensii full reglabile

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: dupa 2003 suspensie full reglabila. plaja larga de reglaje. soft-hard, foarte multumit.

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, dural sub cadru plastic laterale. este bine de achizitionat unul care ofera mai multa protectie.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): solo ok pt ca-ti poti schimba pozitia in timbul mersului, cu pasager mai greu.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): distanta pe 2 tripuri, nr total de km, ceas, cronometru, countdown. nu are turometru si indicator de nivel benzina.

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electro, se poate adauga kick.

Ambreiajul si actionarea lui: umed prin cablu.

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic). motul 10w40 eu recomand cu caldura motul 300v (10 w 40) schimbat la 5000 de km nu la 6000 cum da cartea. dupa rodaj filtrul se schimba la 2 scimburi (12000 km)- asa zice cartea-insa pt 15 lei....

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa cu ventilator pe radiatorul stang.

Numarul de bujii pe cilindru:1- se scimba la 12000

Sistemul de intindere a lantului de distributie:automat

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala):lant

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?standard, nu se poate adauga

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): supermanevrabila in majoritatea conditiilor. la ''hard'' se simte greutatea.

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): 1disc fata 2 pistonase ,1spate 1 pistonas. placutele originale fata au rezistat 24 000 discul arata ok. placutele frana de pe spate sunt ok.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?:din cauza dimensiunii mai reduse a discului fata(pt a putea controla franarea si pe off road) pe sosea frana trebuie apasata mai ferm insa poti face stoppie fara proobleme.acest lucru uneori poate fi un avantaj alteori nu :D

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): treptele 1-3 bine, 4 accetabil, 5 dupa 110

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. daca pui configuratie de off o omori pe sosea la 100 km/h daca pui de strada ii strici discurile de amb. la off road. cu combinatia standard maneta de ambreaj se elibereaza complet dupa 12km/h.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 150

Consumul - urban / extern / mixt. urban max 5, extern sub 4. off n-am trecut de 5.5

Puncte slabe ale motocicletei. design urat, claxon defectuos, ghidonul din fabrica destul de slab, daca nu ai mai pornit-o de cel putin 5-6 zile tre' sa sufli cu pompa in carburator, poate putin cam grea

Puncte forte ale motocicletei: nu se strica, costuri de intretinere minime, consum de pana la 3.6% la 90 km/h

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? bagi cheia in contact si o tai unde vrei-toate formele de relief si starile de agregare

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? a curs amortizorul dupa niste noroaie mari, claxonul cand merge cand nu si asta dupa ce m-am plimbat cu ea prin mare, bateria.

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-as pune aparatori de radiatoare dar nu gasesc si mansoane incalzite

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. as schimba-o cu yamaha wr 2 track...motivul....as avea bani prea multi si aia chiar e o motoreta tare insa costa dublu.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. piese originale cam in 2-3 saptamani.

 

Alte mentiuni - :P este un dual sport deci nu merge bine nici la concurs (motocros, enduro cross, rodeo,trial etc) ca n-a fost facuta pt asta, iar daca pleci pe ea in turul lumii nu te intorci cu fundul la fel de moale ca si cand ai fi fost cu avionu!

 

multa bafta!

 

tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje

/index.php?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari.

ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adiy, nu ca as avea vreo problema cu asta, da' nu crezi ca ai gresit mobra? :laugh: Chestia asta ma intrebam eu cand faceam zile de 700-800km cu DRu'. La cat mai multi fara probleme :blink:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...

Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis...

Multumesc si multa bafta tuturor!!!

 

 

Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...

Mersi si mult abafta!!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...

Mersi si mult abafta!!! :blink:

 

 

Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.

Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate.

Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge.

Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.

Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate.

Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge.

Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele.

 

OK, am inteles ideea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)

MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST

CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000

NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring

IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008)

NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500

NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial

APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal

PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras

GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate

CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l)

INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica)

DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata)

JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) :lol: am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa

SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata

SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri)

SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal)

SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele :) dar pare confortabil si pt pasager

TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa

si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului)

PORNIRE:electric starter

AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras)

TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok

TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire

NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1)

TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina

POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta :)

CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura

MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara

FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas

FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor

RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede

VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza

CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol

PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road

PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri)

CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil)

CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat

CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste

ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort :) si cuplu

PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede

ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super.

te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin

post-10515-1247231937_thumb.jpg

post-10515-1247231978_thumb.jpg

post-10515-1247232024_thumb.jpg

post-10515-1247232038_thumb.jpg

post-10515-1247232059_thumb.jpg

post-10515-1247232234_thumb.jpg

post-10515-1247232285_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)

MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST

CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000

NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring

IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008)

NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500

NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial

APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal

PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras

GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate

CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l)

INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica)

DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata)

JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) :) am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa

SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata

SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri)

SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal)

SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele :) dar pare confortabil si pt pasager

TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa

si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului)

PORNIRE:electric starter

AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras)

TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok

TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire

NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1)

TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina

POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta :)

CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura

MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara

FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas

FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor

RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede

VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza

CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol

PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road

PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri)

CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil)

CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat

CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste

ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort :) si cuplu

PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede

ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super.

te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin

As vrea sa adaug 2 observatii sa nu inducem lumea care citeste in eroare: la BMW F 650 scutul nu este de metal ci din plastic si ceasul din bord indica temperatura apei nu cea a uleiului. In rest buna caracterizare. Numai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)

 

:laugh: Mersi mult...Bafta maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Raul;

tot respectul !!

post-43121-1267693231_thumb.jpg

topicul este numai pentru enduro / touring ?

 

as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
tot respectul !!

topicul este numai pentru enduro / touring ?

as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net....

 

Multumesc frumos!

Daca vrei, ia calupul de intrebari de recenzie de aici, daca consideri ca trebuie sau vrei elimina-le pe unele sau adauga altele si fa un topic al recenziilor si la chopper/cruiser sau chiar la discutii generale, pentru mai multe categorii de motociclete stradale :nono: :crack: .

Nu o zic cu rautate :laugh: .

Sincer, eu chiar m-as bucura sa vad un topic de genul acesta si la alte categorii de motociclete. La alte categorii eu nu am stiut sigur despre ce sa intreb la o recenzie si din cauza aceasta topicul de fata se adreseaza doar motocicletelor despre care stiam ce sa ii intreb pe posesorii lor - enduro-turismele adica.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cautati prea tare, nu s-a pierdut. Eu am pus acest topic sticky.

@Intrusu, oamenii cu enduro-touring sunt mai trecuti de adolescenta (daca putem sa-i zicem asa), deci mai cu capul pe umeri si mai seriosi. De aia e posibil ca in aceasta sectiune e ordine si frumos cu minimum de moderare, respectul exista implicit. (cu mici exceptii, si eu am calcat pe bec de cateva ori)

@Raul, topicul asta e minunat. O sa-l lasam sticky mereu. (stiu ca sunt o groaza sticky.. dar de exemplu asta e mai important decat cel de gume, dupa parerea mea.. dar cum parerile sunt impartite vor fi toate topicurile sticky)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...