Sari la conținut

TOPICUL RECENZIILOR


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

P.S. - Fiti foarte atenti la motocicleta lui Cristi-mic. Sa vad daca observati ce este atipic (la modul exceptional) la ea.

Teneristii, nu il dati de gol prea repede, va rog ... :banana: :)

 

Sa fie oare statusul de benzinarie ambulanta? Ce faci frate cu 30 de litri dupa tine? :D Stiu ca mai exista si mai mari, but still...

 

Nenea, intrebam si de numarul de cilindri si configuratia motorului (asezarea lui)? Bine ca in mare stiu care cati ii are, dar mai sunt astea cu multe fuste (a se citi carene) si chiar mi-s curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

N-am modificat nimic la rezervor ca sa incapa 30L, pur si simplu asta e capacitatea lui. Trebuie doar largita gaura de aerisire, ca sa se umple mai repede ultimii 5L.

 

Referitor la chestiile atipice...e suficient sa va uitati in semnatura.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie - Honda XL650V Transalp RD10 - 2001

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? - 647 cmc / 54 cp (40 kw) @ 7.500 rpm / 53 Nm @ 5.500 rpm / 8.500 rpm zona rosie

Numarul de trepte - 5

In posesia mea din (luna si anul) : ianuarie 2008

Nr. de kilometri la achizitie: 10.000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 35.000 (25.000 facuti de cand am luat-o)

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): cca 80-85% asfalt - 15-20% off-road (in sensul soft al cuvantului - in general forestiere si cateva/putine forestiere inaccesibile auto)

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: din ce am citit inainte se a o achizitiona si din ce-am vazut cat timp am mers cu ea: una din cele mai fiabile all terain motorcycle - destul de buna ptr. touring (pozitia comoda compenseaza viteza de croaziera redusa fata de alte categorii moto - 130-140 km/h fara sa omori motorul... cca. 6.000-6.500 rpm) & te poti baza pe faptul ca nu pierzi parti din motocicleta cand iesi pe drumuri rupte si amortizarea te ajuta sa nu-ti rupi oasele pe astfel de drumuri. In concluzie mi se pare motocicleta potrivita in cazul in care vrei sa faci drumuri lungi, sa iesi de asfalt, sa te poti uita in jurul tau si sa admiri peisajele cand o conduci, in conditiile in care nu ai banii sa-ti iei mai multe motociclete specializate pe speed, enduro-cros, street etc.

Greutatea la gol: 175 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 19,6 l benzina fara Pb/ 2,4-2,6 l SAE 10W40 / 2 l

Inaltimea seii: 850 mm

Dimensiunile rotilor: 90/90-21 54S fata / 130/80-17 65S spate

Jantele - materialul de fabricatie: jante de Al cu spite de otel

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: furca telescopica, 41 mm diametru, cursa 200 mm, pe ulei

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central Pro-link, aluminiu, 187 mm cursa, reglaj ptr. pretensionarea arcului si reglaj compresie

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard din plastic, posibilitati de schimbare cu scuturi metalice aftermarket. Scutul standard are un inconvenient - nu acopera in intregime filtrul de ulei acesta fiind mai expus pe off-road la lovituri cauzate de pietre

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): foarte confortabila atat ptr. pilot, cat si ptr. pasager. Dupa drumuri de 500-600 cu opriri la o tigare dupa 100-150 km, ai chef de stat la un gratar si la o bere. Pe drum f. accidentat unde ai nevoie sa te poti sprijini in picioare saua lata si inaltimea relativ mare a seii constituie un impediment in mentinerea echilibrului.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): kilometraj, turometru, ceas nivel benzina, temperatura lichid racire, ceas, martor neutral, martor bord presiune ulei, martor semnalizare s/d, martor HISS (Honda Ignition Security System), martor faza lunga

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electromotor

Ambreiajul si actionarea lui: multidisc (6+1) in ulei, actionat prin cablu

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): semisintetic sau sintetic. Personal, pana acum am bagat numai semisintetic Motul 5100, de care sunt f multumit.

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): lichid de racire

Numarul de bujii pe cilindru: 2, NGK DPR8EA-9

Sistemul de intindere a lantului de distributie: intinzator automat

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant cu O-ring (DID525HV sau RK525ROZ1 cu 118 zale), intinzatoare manuale in capetele basculei

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): engine-bar si crash-bar-uri ptr. carene.

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard cu cric lateral. Se poate adauga cric central (de mare ajutor pe teren instabil si la activitatile periodice de intretinere... si cel mai important in caz de pana)

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): foarte stabila in orice conditii de drum (in combinatie cu cauciucuri adecvate) si de vreme. Carenele si parbrizul inalt protejeaza f. bine contra vantului si curentilor intalniti in trafic (e. trecerea pe langa camioane)

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): fata - dublu disc cu diametrul de 256 mm cu etriere cu 2 pistonase si placute din metal sinterizat, spate - disc cu diametrul de 240mm cu etrier cu un pistonas si placute din metal sinterizat

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? - destul de eficienta in raport cu greutatea si viteza de croaziera. Poate ar merita schimbate furtunele ptr. frana fata cu unele cu insertii metalice

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) - raspunde bine la accelerari bruste pe o plaja foarte larga de turatii. Comportament sportiv al accelerarii la 4.000-5.000 rpm

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/48 dinti. Kit standard cu care se comporta OK atat din pct. de vedere al cuplului/puterii, cat si dpdv al vitezei

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160+ km/h... de curiozitate

Consumul - urban / extern / mixt: 8-9 l/100 km (in conditii de Bucuresti) / 4,7-5,5 l/100 km extraurban

Puncte slabe ale motocicletei: nu se descurca extraordinar de bine pe noroaie cat roata si pe nisip datorita greutatii

Puncte forte ale motocicletei: in afara de cele enumerate printre randuri p-aci, un alt + al Transalpului sunt carenele laterale - foarte rezistente la socuri si lovituri. Au reusit sa "supravietuiasca" tuturor cazaturilor pe off-road, in cele cateva cazuri cand n-am reusit sa o tin pe doo roti

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? adaptabilitatea la orice conditii de drum (rapoartele cutiei de viteze foarte flexibile ptr. mers pe orice tip de drum) si de clima (nu se resimt variatiile de altitudine / temperatura / umiditate etc.). O motocicleta foarte fiabila, care nu-ti da dureri de cap si pe care te poti baza la drumuri lungi (concedii de 2000-3000 km) cu conditia evidenta de a te preocupa de intretinerea ei (consumabile schimbate la timp). Motocicleta cea mai potrivita (dpdv personal) ptr. cineva care vrea sa iasa foarte mult in natura fara sa aibe pretentia de a face performanta din asta.

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? nu am avut probleme mecanice. Dar, daca e sa fiu carcotas... butonul de faza lunga faza scurta (intrerupator cu retinere) ramane blocat pe faza lunga (butonul apasat) daca este frig afara si trebuie "descantat" ptr. a reveni la faza scurta.

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-am instalat o alarma (pe care sper sa nu am nevoie sa o folosesc) si un intrerupator ptr. avarie (folosit din plin de cateva ori anul asta - ex. mers pe ceata f. deasa)E musai sa-i pun pe langa engine-guard-ul pe care-l am si un crash-bar ptr. carene

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. - urmatoarea motocicleta va fi... tot o Honda XL650V Transalp... probabil undeva in iarna care va veni. Voi cauta tot un Transalp XL650V cu max. 10.000 si istoric de service (probabil DE... daca nu baga baietii taxa de prima inmatriculare si la moto) ptr. ca am constatat un lucru pe care de fapt il stiam de mai multa vreme, insa nu apucasem sa-l experimentez decat de pe o parte a baricadei (ca proprietar/utilizator de motociclete "batrane" - mai vechi de '93): "batranetea" isi spune cuvantul indiferent cat de bine a fost intretinuta.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. - destul de facil de gasit la reprezentanta Honda din RO, Louis.de si alte surse detaliate pe probleme specifice pe forumul Transalp.ro

 

Alte mentiuni - informatii suplimentare legate de acest model mai pot fi gasite pe topicul dedicat de pe acest forum sau pe forumul dedicat al posesorilor de Honda Transalp din RO.

 

Ce motociclete ati detinut anterior? Nr. de km parcursi cu fiecare. Simson Sport (fabricata 1959, detinuta decembrie 2003-iunie 2006) - cca. 30.000, Yamaha Tenere (fabricata 1993, detinuta aprilie 2006) - cca. 200 km, Aprilia Pegaso 600 (fabricata 1990, detinuta mai 2006 - ianuarie 2009) - cca. 30.000-40.000 km, Honda Transalp (fabricata 2001, detinuta ian. 2008 - 2009) - 25.000 km

Ati mai condus si alte motociclete din aceasta categorie? Faceti o comparatie foarte scurta si obiectiva cu actuala motocicleta. Cea mai fiabila motocicleta pe care am condus-o din aceasta clasa

 

PS: momentan nu am fotografii cu elementele constructive ale Transalpului, insa voi incerca sa revin cu ele cat de curand.

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda Transalp XL 650V (RD 10E)

2913255902_e515e09fcc_o.jpg

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650cmc/54 cai/40kw, 54Nm@5500rpm, zona rosie incepe la 8500rpm

Numarul de trepte: 5 (ideale ar fi fost 6)

In posesia mea din (luna si anul) : iunie 2008

Nr. de kilometri la achizitie : 9300km

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 17700km

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 70% sosea asfaltata, 30% forestiere usoare

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Drumuri mixte cu ture lungi pe sosea, sa care mancare si echipament pentru excursii de durata si sa ma pot misca si cu ea prin oras

Greutatea la gol: 190 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 19 litri benzina (3 litri rezerva), 2.4l ulei 10w40, apa... habar n-am

Inaltimea seii: 850mm

Dimensiunile rotilor: 90/90-21 54S fata si 120/90 - 17 64S spate (intentionez sa pun pe spate un cauciuc de 130 latine)

Jantele - materialul de fabricatie: Jante din aluminiu cu spite

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca Showa telescopica, pe ulei

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Amortizor central (tot Showa banuiesc) posibilitate pretensionare hidraulica Soft si Hard" (reglaj simplu, cu surubelnita)

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): Standard plastic. Visez la unul metalic ca cel de pe Africa Twin

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): Pentru inceput te cam dor bucile, dar dupa un timp e chiar confortabila si poti parcurge distante apreciabile intr-o zi, fara sa simti un disconfort prea mare. (pauzele sunt indicate)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): Cockpit complet cu ergonomie buna. Am schimbat ghidounul cu unul Fehling asemanator doar pentru crossbar, asa avand posibiltatea montarii de mai multe accesorii

3191378150_6d67f895f1_o.jpg

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: Pornire electrostart, si nu cred ca-i nevoie de kick...

Ambreiajul si actionarea lui: Multidisc in zeama, actionat de cablu chior

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): semisintetic, dar eu am pus in ea Motul 7100 sintetic si se simte excelent. Completez la 1000 km cativa mililitri

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): Racire cu lichid

Numarul de bujii pe cilindru: 1 bucata, NGK Iridium

Sistemul de intindere a lantului de distributie: Auto

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): Lant DID, intindere manuala destul de facila.

3190529301_4fd688feeb_o.jpg

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): Se pot monta o multime de feluri de crash-baruri, oferta fiind variata si bogata. Eu le-am ales pe cele de la Touratech, pentru design si protectia carenelor destul de buna

3191378332_a888137053_o.jpg

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral standard, si unul central este pe lista mea de achizitii. deci se poate monta si unul central destul de simplu (oferta destul de bogata de la producatorii aftermarkert).

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): Ciclistica excelenta, destul de usor de manevrat in oras, se strecoara usor, in curbe cred ca poate mai mult decat ce fac eu cu ea, dar nu mi-a dat niciodata fiori ca mi-ar scapa de sub control, la viteze mari e destul de ascultatoare dar protectia la vant tinde spre zero. Mi-am cumparat un parbriz touring de la Touratech, dar nici asta nu face fata cum trebuie si acum tot vantul mi-l arunca in casca.

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): pe disc, doua fata-etriere cu doua pistonase, unul spate-etrier cu un piston.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Dozat corespunzator, sistemul de franare e destul de bun. nu as schimba nimic deocamdata, poate pe viitor furtunele.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede). Raspuns prompt si liniar al acceleratiei cu resurse suficiente (V2 ruls)

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: kit standard

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: vreo 170 km/h, doar de curiozitate.

Consumul - urban / extern / mixt: 6.7/5.5/6

Puncte slabe ale motocicletei: protectia la vant (sunt un tip mai masiv si ies din aria de acoperire a carenelor si a parbrizului

Puncte forte ale motocicletei: motor, trage ca un cal, ergonomica, relativ economica, o poti incarca destul de ok si inca trage bine, fiabila

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? manevrabilitatea in orice conditii

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? nici o problema, cu conditia sa ai grija de intretinerea periodica

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? un rezervor mai mare

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Sincer n-as schimba-o, dar poate pe viitor sa-mi iau ceva mai mare, la schimb cu un KTM 990 Adventure. Sunt fan BMW, dar penuria de piese si service-ul de la AB m-a indepartat de ei

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. nu am schimbat nimic pana acum la ea, dar recomand Louis pentru accesorii.

Alte mentiuni. Praf de drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedere fatapost-9218-1231774552_thumb.jpg Vedere spate post-9218-1231774575_thumb.jpg Vedere stanga post-9218-1231774602_thumb.jpg Vedere dreapta post-9218-1231774621_thumb.jpg si una Bonus :) post-9218-1231774704_thumb.jpg

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Yamaha XTZ 750 Super Tenere fabricata in 1994(inmatriculata pentru prima oara 1998)

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750 cmc, 68 CP, 8000 rpm

Numarul de trepte 5

In posesia mea din (luna si anul) : August 2007

Nr. de kilometri la achizitie : 44.100

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 15.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 70% strada, 30% offroad

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala TOURING pe orice teren, cu bagaj si pasager

Greutatea la gol 196 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 30L benzina, 4,4L ulei, 1,7L apa (antigel fara silicati 50%)

post-9218-1231775000_thumb.jpg

Inaltimea seii 850mm

Dimensiunile rotilor 21 fata, 17 spate

Jantele - materialul de fabricatie Dural

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Ulei 15W (modificat), cursa 250mm, intarit suspensie fata cu o bucsa de inaltime de 20mm

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: monoamortizor, 220mm, reglaj in precompresie

post-9218-1231775137_thumb.jpg

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard, aluminiu

post-9218-1231775604_thumb.jpg

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)Confortabila, amorteste fundu doar dupa 400 km mers in continuu

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Turometru, vitezometru, neutral, semnalizare, faza lunga, kilometraj total si partial

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Electrica

Ambreiajul si actionarea lui Multidisc(8 discuri), cablu

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) SAE 20W40 / SAE 10W30

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa

Numarul de bujii pe cilindru 1, DPR8EIX( (NGK Iridium)

Sistemul de intindere a lantului de distributie Automat, cu arc

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant, tirant cu surub, gradat

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Da

post-9218-1231775640_thumb.jpgpost-9218-1231775658_thumb.jpg

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral. Merge si central, optional

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Manevrabilitate f buna singurul dezavantaj: nu te poti strecura asa usor in oras printre masini(mai ales daca are si gentile laterale montate)

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 245 x 2 discuri fata, 245mm spate, etriere flotante cu 2 pistonase

post-9218-1231775683_thumb.jpgpost-9218-1231775696_thumb.jpg

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Frana foarte buna, depinde de tipul de placute

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Raspunsul este bun, de la 2000 de ture pleaca ff bine

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Standard 16/46, lant schimbat de la 520 la 530

post-9218-1231775773_thumb.jpgpost-9218-1231775817_thumb.jpg

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 km/h(dar merge mai mult)

Consumul - urban / extern / mixt Urban 7%, mixt cu pasager si bagaje 6%

Puncte slabe ale motocicletei: Momentan nu are puncte slabe

Puncte forte ale motocicletei: Comportament f bun pe sosea/drum indiferent de tipul de drum(asfalt ud/uscat; drum pamant/piatra etc)

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? FIABILITATEA, "aratarea" ei.

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?Probleme mecanice nu au fost, doar consumabilele de schimbat

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Becuri cu xenon

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU. Nu imi plac plasticele, iar cele din ziua de azi au mult plastic.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Consumabile si alte piese uzuale www.kedo.de, www.louis.de, restul EBay sau dezmembrari


Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In ordinea intrarii pe teren, multumirile noastre merge la :

- @BAlanuS-uuuu` :D

- @piccoolinooo :D si

- @leebadaake :)

 

 

@BAlanuS-u`- Multumesc ca ai introdus acele 2 paragrafe despre care spuneam in topicul meu - cel cu motocicletele anterioare si cu scurta comparatie. In curand vor aparea din start, pe prima pagina.

P.S. Ai facut ceva km cu Simsonul. Fain. Mai sunt cativa pe topicul acesta care au bagat km buni pe "comuniste". La mine, din pacate, nu asa multi.

 

Ultimii doi dintre voi v-ati dat de gol. Se vede ca sunteti pasionati de fotografie. Ce aveti voi acolo nu iese asa usor cu un point-and-shoot. Nimic rau in asta, de altfel... La mai multe !

Domnu` Lebadake, alo, domnu`... eu credeam ca nu o sa mai intalnesc prea curand "maniaci" care fac poze in timpul reparatiilor, dar ma bucur sa vad ca nu sunt singur :banana: ! Daca si tu ti-ai pus si prietena sa te ajute cu fotografiatul fiindca nu puteai tine si piesa in unghi bun/la vedere si face fotografii in acelasi timp, atunci e clar.

 

@ mirciu :

Am comunicat sugestia ta, cerand reformularea celui de-al doilea paragraf.

(© "Buna seara, domnule Voiculescuuu !")

 

Ce-mi place cum arata lantul de 530 linga ala de 520

Cristoaaasee !!

Nu ca foile ar fi nota discordanta :blbl:.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimii doi dintre voi v-ati dat de gol. Se vede ca sunteti pasionati de fotografie. Ce aveti voi acolo nu iese asa usor cu un point-and-shoot. Nimic rau in asta, de altfel... La mai multe !

Domnu` Lebadake, alo, domnu`... eu credeam ca nu o sa mai intalnesc prea curand "maniaci" care fac poze in timpul reparatiilor, dar ma bucur sa vad ca nu sunt singur :) ! Daca si tu ti-ai pus si prietena sa te ajute cu fotografiatul fiindca nu puteai tine si piesa in unghi bun/la vedere si face fotografii in acelasi timp, atunci e clar.

 

:banana: Sa stii ca pozele sunt facute de mine :D Bagam mana intr-o punga ca sa nu murdaresc aparatu de vaselina si faceam pozele:D

 

Poze am destule (vro 250-300) de cand am desfacut-o, special pt tutoriale dar deocamdata nu am timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantu' de 530 este lant cu steroizi! :)

nu marimea conteaza :banana: , ci calitatea otelului :D . Ce forta rezista la tractiune acel 530 comparativ cu 520 DID? vazusem undeva intr-n catalog de lanturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D scuze , fratilor, nu pot sa ma abtin..........da ca sa vedeti ca va respect , o sa incerc sa tac.........cre ca e cel mai interesant topic de cand cetesc motoretism . ro.......ma facura astia super membru si avansat, ce-o mai fi si-asta? :) Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto big ,domnul doctor , si eu iubesc aceste motorete........un singur lucru , cuplul nu este de 89 nm........nu are cum.... :)

http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_800_s_1996.php

io asa am citit peste tot.

cuplu mai bun ca africana sigur are, asta o spune pretenul ika, africanist vechi, si africana are 60nm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: KTM 950 Adventure S, fabricatie 2005

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 945ccm / 98CP/8500rot min, standard (acum o avea putin peste 100 cu modificarile ce le-am facut) / 95Nm/6500rot min

Numarul de trepte: 6 trepte

In posesia mea din (luna si anul) : 01.03.2008

Nr. de kilometri la achizitie : 18900km

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 39100km

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 60% strada / 40% off-road

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: ... pentru ceea ce inseamna AVENTURA, pentru a avea acces peste tot, pentru siguranta ce ti-o ofera pozitia de pilotare si pentru ,,inima de taur" ce se afla in interiorul motorului.

Greutatea la gol: 198kg, iar la plin 230kg, cred ca greutatea la pin este mult mai importanta ! ... doar nu o sa mergem fara lichide in motor ?

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 22l bezina(real intra 24l) / 3.2 l ulei / 2.4l apa

Inaltimea seii: 910mm (eu am coborat-o la 950, prin achizitionarea unui telescop-spate de model ,,non-S", am mai lasat-o din telescoapele fara 5cm si am schimbat saua su una mai joasa)

Dimensiunile rotilor: 21-90/18-150

Jantele - materialul de fabricatie: aliaj duraluminiu

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: WP, 275mm, inversata, aliaj + otel, full reglabil

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: WPmonoshock, 300mm (acum 210mm), full reglabila

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard - magneziu+plastic / aftemaket - duraluminiu

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : la pilot - destul de ok / la pasager ... mai spartana

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) : nu stiu sa inserez poza in text ?! --- LCD + cadran analogic pentru turometru

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ..... doar electric

Ambreiajul si actionarea lui: Magura - hidraulic

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): Motorex fullsintetic 15W-50(eu folosesc Yacco MVX competition 15W-50)

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa

Numarul de bujii pe cilindru: 1/cilindru(NGK cu electrozi dublii)

Sistemul de intindere a lantului de distributie: hidraulic ..... ca la CBR :banana:

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): are crash bars ! off ... pozele astea ! Le bag la sfarsit !

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? ... si unu' si altu' !

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): extrem de manevrabila pentru ,,silueta" ei

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): 2discuri fata / 1disc spate ... fara ABS

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? : extrem de bine pus la punct ! frane foarte dozabile si muscatoare ........ acuz doar lipsa ABS-ului, dar nu ma plang !

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) : ... te da pe spate ! :D ... iti pierzi pasagerul, poate si pe tine !

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 17/42-standard - cutie lunga buna la touring, croaziera 160-170km/h, vit. max. 215km/h, treapta a6a devine economica | 16-42 - calcatura intermediara, demaraj ,,extrem", pericol de weelie, coaziera 145-155km/h, vit max. 190km/h, treapta a6a devine treapta activa | 16-45 - calcatura de off-road, weelie din orice pozitie, foarte brutal, croaziera 120-130km/h, vit. max. 165km/h, cu calcatura asta cumeri gume destul de des

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 215km/h

Consumul - urban / extern / mixt: urban - 7-8%, extraurban - 5.2 - 6.5%, mixt - 6% ...... off-road, cate o data chiar 10%

Puncte slabe ale motocicletei: grea pe fata, intra in voblaj destul de des pe off-road. Se rezolva cu amortizor de ghidon. Lumini de tot rahatul, se rezolva cu xenon+proiectoare auxiliare ..... alceva nu am ce sa ii reprosez

Puncte forte ale motocicletei: motorul, suspensiile, ciclistica

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? capacitatea de a trece peste tot, siguranta ce ti-o afera in trafic, ,,fiara" ce se ascunde in motor, sunetul !

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? pierdut lichidul de ambreiaj (cablul e sfant !), inlocuit toata comanda ambreiajului de la maneta pana la cilindru receptor ..... nu trebuia chiar tot, dar asa am vrut eu. Cumparat pompa de benzina noua. Nu am montat-o, dar nu vreau sa am surprize pe drum ... o am intotdeauna la mine. Se schimba extrem de usor.

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Nu-mi place faptul de a demonta ,,jumate de mobra" atunci cand schimbi uleiul la motor.

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : DA, as schimba-o fara sa clipesc ........ cu noul KTM 990 Adventure R (ala de 115CP) :blbl: Motivul ... din peste 30 de second-handuri, nu am avut nici o data mobra noua, tzipla ! Am abitia asta ! ... va fi tot KTM Adv. din ala mare

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Retea de distributie de top a celor de la KTM, gasesti absolut tot, la orice ora din zi si din noapte. Ori e pe stoc, ori vine in max. 4 zile. Multe reprezentante si dealeri KTM in tara.

Alte mentiuni - Motocicleta de care m-am indragostit ... definitiv ! Ma reprezinta !

 

Bag aici si poze ca nu ma duce capu' sa la bag in text ! :)

post-10224-1231830988_thumb.jpg

post-10224-1231831015_thumb.jpg

post-10224-1231831087_thumb.jpg

post-10224-1231831395_thumb.jpg

post-10224-1231831429_thumb.jpg

post-10224-1231831467_thumb.jpg

post-10224-1231831526_thumb.jpg

post-10224-1231831614_thumb.jpg

post-10224-1231831728_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' Petrica, m-ai convins si mai tare ca am nevoie de un KTM Adventure! Multumesc

 

si pe mine tot Petrica m-a convins ca am nevoie de un 990 ADV.

cred ca la sfarsitul lui ianuarie o sa reusesc sa comand modelul 2009, sper ca atunci sa fie disponibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Baieti, nu am dorit sa conving pe nimeni, de nimic ! ...... Doar am descris mobra.

Aceste informatii le puteti gasii oricand pe net !

 

Bafta ! :)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

 

ktm exc 450 2006

 

Motor

 

449cmc, SOHC, 4 supape, distributie prin lant.

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie

 

49 cp @ ? RPM

42 Nm @ ? RPM

 

Numarul de trepte

 

5

 

In posesia mea din (luna si anul) :

 

2 saptamani, imprumut, decembire si ianuarie.

 

Nr. de kilometri la achizitie :

 

???

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

 

vreo 20 de ore!

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

 

100%enduro.

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

 

n-as cumpara-o. mi-as lua una mai stabila. sau un 2t mai vanos. asta-i nicicum.

e chiar buna pe dealuri, da nu inspira incredere.

 

Greutatea la gol

 

116kg sau asa ceva... usoara!

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

 

9 litri pare-mi-se fotoghin, 2 de ulei si nu stiu cata apa.

 

Inaltimea seii

 

960mm. scandura tipe.

 

Dimensiunile rotilor

 

18-21

 

Jantele - materialul de fabricatie

 

dural, spite otel.

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

 

furca normala wp, nu stiu mai multe.

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

 

amortizor central wp, ceva reglaje are, n-am studiat.

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

 

este drual cred.

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

 

o teava ar fi mai comoda. scandura. un loc.

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

 

mic, digital si defect... ???

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

 

electric si kick. porneste bine la ambele.

 

Ambreiajul si actionarea lui

 

multidisc umed in baie de ulei. actionare hidraulica magura, foarte dozabil.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

 

10w60 full.

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

 

apa.

 

Numarul de bujii pe cilindru

 

1

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

 

lant lung si gros...

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

 

nu conosc sa fie.

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

 

standard lateral. atat.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

 

ori nu m-am putut obisnui, ori are lacune la capitolu' asta. mai usor ma jucam cu o honda xl cu 50kg mai grea.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

 

fata-disc ventilat, etrier cu 2 pistonase

spate-disc ventilat-etrier cu 1 pistonas

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

 

foarte bun, lipsa de cuplu in ture joase, da' e avantajat motoru' de pionaju' foarte scurt.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea:

 

??? a 5-a!

 

Puncte slabe ale motocicletei

 

mult prea incomoda si instabila pt rally ride.

far inutil. nu face bob de lumina.

rezervor mic, nu e tine o zi intreaga pe coclaua.

cel mai obositor motor pe care m-am urcat. categoric prefer 200exc sau 250exc(2t). parerea mea.

 

Puncte forte ale motocicletei

 

motor turbat

greutate foatre mica

porneste si dupa ce a cazut toata in apa la 0 grade

sunet demential

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

 

nu pot spune ca m-a ipresionat. a fost o experienta.

 

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

 

indoirea axului rotii fata

bord nefunctional

instalatie pornire nefunctionala

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Kawasaki KLV1000 (cu mici modificari este V-STROM intreg)

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? : 998 cmc / 105 / 100NM - 9500RPM

Numarul de trepte : 6

In posesia mea din (luna si anul) : martie 2008

Nr. de kilometri la achizitie : 22000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 30000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 95% on / 5% off

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : ture lungi

Greutatea la gol: 207kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : 22L benzina (intra 23), 3,5 ulei, 2,5 apa

Inaltimea seii : 780mm

Dimensiunile rotilor: fata - 110/80/19 , spate - 150/70/17

Jantele - materialul de fabricatie : turnate, dural

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca telescopica cu arc elicoidal, hidraulica. Pretensiunare arc ajustabila

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Monoamortizor cu tensiune arc reglabila

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard - plastic (cred)

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): foarte confortabila pentru pilot cat si pentru pasager

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vitezometru si turometru analogice, incadreaza un ecran LCD unde sunt informatii cu privire la temp apa, nivel benzina, si ceas (tot acolo exista si engine check-ul)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : electrostart only

Ambreiajul si actionarea lui : hidraulic, multidisc in baie de ulei

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): 10W40, eu folosesc Motul 7100

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa combinat cu radiator de ulei

Numarul de bujii pe cilindru: 1 bujie pe cilindru cu 2 electrozi

Sistemul de intindere a lantului de distributie: nu stiu

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): transmisie pe lant.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): da

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: cric lateral cat si central (cel central este considerat optiune)

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: Frana fata Dublu disc - 310 mm , frana spate - monodisc 260mm

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): foarte rapida cu conditia sa nu fie subturata (ma refer in treapta superioara si motor sub 2500rpm), peste 4500 devine fiara

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 17-42, n-am schimbat

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 220km/h

Consumul - urban / extern / mixt : 7-8 urban, 4,5-6 extraurban, 6-6,5 mixt

Puncte slabe ale motocicletei : Suspensia fata slaba, necesita schimbarea arcurilo (le-am schimbat cu Touratech si intradevar diferenta este majora

Puncte forte ale motocicletei : confortul si puterea motorului (totusi este motorul de pe Suzuki TLR un pic dat indarat)

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra: n-am obosit pe ea la drumuri lungi (inainte am avut numai cruisere si doar eu stiu ce-mi patea spatele)

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra: de vreo 2000km a inceput sa fluiere pompa de benzina (sistemul este destul de ciudat, filtrul de benzina este capsulat in pompa, odata cu filtrul se schimba si...pompa)

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta: toate sunt la locul lor

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul: K1200LT sau Kawasaki 1400gtr, vreau sa ma orientez catre touring pur.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor: Suzuki Romania se misca binisor, acu' tre' sa vad si Suzuki Danmark cum se misca.

Alte mentiuni - Un tourer foarte bun pentru 2 persoane, pret accesibil, face fata unor drumuri forestiere usoare sau drumuri neasfaltate, nu recomand folosirea pt. enduro, chiar si enduro usor

post-9134-1231879102_thumb.jpg

post-9134-1231879151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...