Sari la conținut

pornire grea


kebbius
 Share

Postări Recomandate

salut. duminica am incercat sa pornesc moticicleta dupa o pauza de mai pine de 2 luni (este un k8 de 600), in ideea de a incarca putin bateria. motocicleta a stat intr-un garaz subteran neincalzit, dar unde temperatura nu a scazut niciodata sub 7-8 grade.

 

toate bune si frumoase...a pornit impecabil, la prima cheie, ca si cum o oprisem cu o zi inainte...deci bateria e ok.

 

dupa cca 30 de secunde i inceput sa dea rateuri si s-a oprit. am incercat de mai multe ori sa o repornesc, dar fara succes. electromotorul mergea, dar pur si simplu nu voia. dupa mai multe armari succesive ale pompei de benzina a luat-o din nou dar motorul mergea foarte prost, si dadea rateuri. cand acceleram usor se oprea si iar trebuia sa fac mai multe incercari pana pornea din nou. in cele din urma al lasat-o la relanti pana a ajuns la 100 grade (fara sa mai accelerez) si dupa aia am oprit-o. in tot acest timp, desi intr-adevar nu s-a mai oprit intempestiv motorul, tot mi se parea ca nu mergea cum trebuie.

 

ce ar putea sa aiba?

 

e clar ca nu e de la baterie si nici nu am ramas fara benzina ca am facut plinul inainte sa o pun la pastrare.

 

ma gandesc ca poate s-a evaporat benzina de pe conductele de alimentare si din pompa/carburator (totusi nu cred ca astea noi au carburator)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. duminica am incercat sa pornesc moticicleta dupa o pauza de mai pine de 2 luni (este un k8 de 600), in ideea de a incarca putin bateria. motocicleta a stat intr-un garaz subteran neincalzit, dar unde temperatura nu a scazut niciodata sub 7-8 grade.

 

toate bune si frumoase...a pornit impecabil, la prima cheie, ca si cum o oprisem cu o zi inainte...deci bateria e ok.

 

dupa cca 30 de secunde i inceput sa dea rateuri si s-a oprit. am incercat de mai multe ori sa o repornesc, dar fara succes. electromotorul mergea, dar pur si simplu nu voia. dupa mai multe armari succesive ale pompei de benzina a luat-o din nou dar motorul mergea foarte prost, si dadea rateuri. cand acceleram usor se oprea si iar trebuia sa fac mai multe incercari pana pornea din nou. in cele din urma al lasat-o la relanti pana a ajuns la 100 grade (fara sa mai accelerez) si dupa aia am oprit-o. in tot acest timp, desi intr-adevar nu s-a mai oprit intempestiv motorul, tot mi se parea ca nu mergea cum trebuie.

 

ce ar putea sa aiba?

 

e clar ca nu e de la baterie si nici nu am ramas fara benzina ca am facut plinul inainte sa o pun la pastrare.

 

ma gandesc ca poate s-a evaporat benzina de pe conductele de alimentare si din pompa/carburator (totusi nu cred ca astea noi au carburator)...

 

ai udat bujiile la prima pornire - ar fi una / bujii proaste sau vechi / benzina proasta / mizerie in filtrul pompei. avind in vedere ca este 2008 as merge pe bujii si benzina.

Editat de Morrisson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca moto e din 2008 cati km ai facut cu bujiile astea de s-au ''terminat'' asa de repede? din cate stiu eu cu un set de bujii normale faci pe putin 15 mii km fara sa ai probleme sau e posibil sa fi facut condens sau ai alimentat ultima oara cu benzina proasta de-ti face figurile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu spun s-o lasi asa pina maine.Cumpara un aditiv pt.marirea cifrei octanice si curatarea injectiei si pune-l in rezervor,dupa care o pornesti.

Ideal ar fi sa dai o tura cu ea.

Este din cauza benzinei proaste.

Pe viitor goleste rezervorul de tot si dupa asta da-i drumul sa mearga pina nu mai are benzina.

Pentru iernat las-o fara niciun pic de benzina..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru pareri. moto are mai putin de 7000 km, deci bujiile nu cred ca au ceva. mai mult, la prima "cheie" a pornit imediat, banuiesc ca daca ar fi avut ceva bujiile ar fi trebuit sa faca probleme si la prima pornire. si eu tind sa cred ca e ceva legat de benzina. la aditivi nu ma bag ca nu stiu de care sa pun...oricum, daca e ceva stricat se schimba pe garantie.

 

legat se sfatul ca pe perioada iernii se lasa cu rezervorul gol, eu stiam ca din contra, se face plinul ptr a evita condensul sau ceva de genul asta.

 

stiu ca ultima data am folosit-o pe 14 noiembrie (pe 15 am ramas fara permis) si i-am pus petrom99, ca de obicei.

 

nu cred ca se pune problema sa dau o tura pe vremea asta...e prea periculos.

 

am hotarat sa o las asa si cand se incalzeste vremea o rezolv eu. mi-e teama ca daca o frec prea mult cu opriri si porniri se termina si bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru pareri. moto are mai putin de 7000 km, deci bujiile nu cred ca au ceva. mai mult, la prima "cheie" a pornit imediat, banuiesc ca daca ar fi avut ceva bujiile ar fi trebuit sa faca probleme si la prima pornire. si eu tind sa cred ca e ceva legat de benzina. la aditivi nu ma bag ca nu stiu de care sa pun...oricum, daca e ceva stricat se schimba pe garantie.

 

legat se sfatul ca pe perioada iernii se lasa cu rezervorul gol, eu stiam ca din contra, se face plinul ptr a evita condensul sau ceva de genul asta.

 

stiu ca ultima data am folosit-o pe 14 noiembrie (pe 15 am ramas fara permis) si i-am pus petrom99, ca de obicei.

 

nu cred ca se pune problema sa dau o tura pe vremea asta...e prea periculos.

 

am hotarat sa o las asa si cand se incalzeste vremea o rezolv eu. mi-e teama ca daca o frec prea mult cu opriri si porniri se termina si bateria.

 

chestia cu benzina...cu rezervorul plin....io am tot auzit-o la toti..dar sincer......si eu sunt de parere ca mai bine o lasi fara benzina....eu de cand sunt cu moto,am trecut 2 ierni cu motoarele desfacute bucati.....:yikes:..iar in primavara cand am bagat benzina,pus contact si pornit motoru,de fiecare data a mers ca lacrima..perfect......iar legat de problema ta,mai mult ca sigur e benzina......eu am patit fara sa o las atata sa stea..mergand pe drum a inceput sa faca figuri..deci...nu e nimic de speriat....:yikes:..sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru aer inbacsit (cat praf este la noi...) si apoi bujiile

 

La relanti poate sa aibe tone de praf, cit aer sa traga la relanti? Eu am astupat una din gurile de admisie cu o cirpa iar la cealalta gura am pus palma, se simte cum trage aer. Porneste si daca obturez total gurile, are destule portite pe unde ia aer.

Filtrul infundat se simte doar la acceleratie in sarcina unde are nevoie de cantitati mari de aer.

Benzina, asa am patit si eu iarna asta, scos pe cea veche pus 4 litri proaspeti si pornit rotund fara oscilatii. Daca se ineaca bujiile tre s-o lasi 2-3 zile inainte s-o repornesti sau daca ai timp scoti bujiile si le usuci, porneste garantat. Pina sa ajung la concluzia asta am pierdut citeva miliarde de neuroni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...