ITS Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Cine stie un mecanic/service in Oradea sau imprejurimi care sa-mi regleze supapele (la un Dr 650)? Am fost la Oliver's si mi-au spus ca nu se ocupa cu asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Daca Olivers's e un service moto, e de rau! Adica nu fac un rahat de reglaj de supape la un monocilindru?! E nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Macar e bine ca au recunoscut ca nu se baga (motivatiile pot fi multiple), decat ca altii care se baga fara sa aibe habar OnTopic - discuta cu Pierrooradea , ar trebui sa stie unde sa te trimita bine. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Nu cumva sunt cu pastile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 NU, LA DR650, NU E NICI O PASTILA!!!!!! PASTILE AR TREBUI SA IEI TU SI SA NU MAI POLUEZI SECTIUNEA SERVICE CU PROSTII! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) si aici ai aparut? ) Editat Ianuarie 22, 2009 de whiteman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 Si totusi ... nu stie nimeni un mecanic in Oradea care sa regleze supapele la un monocilindru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Poti sa o faci si singur, e mai mult decat banal. Desfaci cele 2 capacele din capacul chiulasei, scoti capacelele de pe capacul alternatorului, rotesti motorul pana in PMS, (exista marcaj pe volanta - T) apoi cu o cheie inelara de 10 si o surubelnita dreapta faci reglajul. Iti mai trebuie si un set de lere, si gata. Trebuie doar sa dai jos rezervorul si sa ai motorul rece, atat. A, si scoti si o bujie sa poti roti motorul usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Poti sa o faci si singur, e mai mult decat banal. Desfaci cele 2 capacele din capacul chiulasei, scoti capacelele de pe capacul alternatorului, rotesti motorul pana in PMS, (exista marcaj pe volanta - T) apoi cu o cheie inelara de 10 si o surubelnita dreapta faci reglajul. Iti mai trebuie si un set de lere, si gata. Trebuie doar sa dai jos rezervorul si sa ai motorul rece, atat. A, si scoti si o bujie sa poti roti motorul usor. exact ca la Dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 exact ca la Dacie. si daca tot nu "merge rotund" sufla-i jiglorul de scame... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.