intrusu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 merci frumos pentru reply - si mie mi- s-a parut ca wr-ul poti sa-l dai destul de jos; plus ca mai e ceva, e mai "subtire" motocicleta si poti sta cu picioarele mai aproape de verticala/corp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Salutare, dupa un an de calarit un BMW F650, m-am decis sa-mi cumpar un supermoto. Am pus in balanta toti factorii din viata mea si am ajuns la concluzia ca Yamaha XT660X este exact ce am eu nevoie. Este un supermoto/tourer ceea ce din start imi permite sa mai ies si la drumuri mai lungi de 100 km, este inalt (eu am aprox. 1.90m), si consuma destul de putin (cu toate ca are un rezervor de 15l, are o autonomie de aproape 300 km afara+oras - verificata de mine!) Voi ce parere aveti de aceasta motocicleta? sau aici se discuta doar de sm-urile in adevaratul sens al categoriei (Husqvarna, KTM, Husaberg, Aprilia si care or mai fi) multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) Aici se discuta toate felurile de supermoto. Numai sa nu fie Hypermotard. Sau Duke III Daca nu ma insel, XTX-ul e la fel de greu ca F650-ul si cel mult la fel de puternic. Editat Mai 3, 2009 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Este un supermoto/tourer ceea ce din start imi permite sa mai ies si la drumuri mai lungi de 100 km, toate permit orice. depinde numai de pilot. invata sa te relaxezi in sa - sa mergi in picioare, de exemplu - si nu mai trebuie sa-i ceri voie motorului sa mearga mai mult de 100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) invata sa te relaxezi in sa - sa mergi in picioare, de exemplu - si nu mai trebuie sa-i ceri voie motorului sa mearga mai mult de 100 km. Cu BMW-u am mers cel mai mult aproape 600 km intr-o zi, eu ma refeream la SM... adica daca mi-as lua o Husqvarna SM, ar fi un pic cam incomoda la un drum lung... Da, XTX-ul e aproape la fel de greu ca F650-ul (177 kg) si e la fel de puternic (48 caluti) doar ca are cuplu un pic mai mare Nu ar fi o diferenta foarte mare...doar ca XTX e mult mai fun decat F650-ul. Am avut ocazia sa ma dau cu un XTX 2007 pentru vreo 3 ore prin jungla bucuresteana si mi-a placut foarte mult... m-am distrat extraordinar fata de BMW... Editat Mai 3, 2009 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu zic sa incerci si un 610SM de la Husqvarna, ca sa vezi diferenta. Pana la urma totul se rezuma la ce iti trebuie tie concret: in ce masura vrei drumuri lungi si pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 pasager nu vreau, iar drumuri lungi...foarte rar din cauza serviciului (d'aia am vandut BMW-u) eu circul 99% in oras: casa-serviciu si retur + alte treburi...dar totul in bucuresti. drumuri lungi...plimbari ocazionale pe la munte sau pe la mare, dar nimic serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 pasager nu vreau, iar drumuri lungi...foarte rar din cauza serviciului (d'aia am vandut BMW-u) eu circul 99% in oras: casa-serviciu si retur + alte treburi...dar totul in bucuresti. drumuri lungi...plimbari ocazionale pe la munte sau pe la mare, dar nimic serios... eu cu wr-ul am facut 500 km intr-o zi cu pasager si bagaje deci ... supermoto in adevaratul sens al cuvantului (de competitie) si totusi merge bine la drum lung! app e de vanzare rapid:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Eu zic sa incerci si un 610SM de la Husqvarna, ca sa vezi diferenta.Pana la urma totul se rezuma la ce iti trebuie tie concret: in ce masura vrei drumuri lungi si pasager. te-au mituit italienii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 te-au mituit italienii? Nu italienii, suedezii. Si faptul ca SM-ul de 610 de la Husqvarna e singura mobra demna de atentie pe nisa respectiva nu e neaparat un lucru bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Nu italienii, suedezii.Si faptul ca SM-ul de 610 de la Husqvarna e singura mobra demna de atentie pe nisa respectiva nu e neaparat un lucru bun. asa asa zi-le ca ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Nu italienii, suedezii.Si faptul ca SM-ul de 610 de la Husqvarna e singura mobra demna de atentie pe nisa respectiva nu e neaparat un lucru bun. suna bine, dar e cam trasa d par ....da nu ma prind ce-i cu suedezii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Husqvarna e atat de italiana pe cat e de germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salve! As dori sa stiu ce parere aveti despre LC4 625 cmc !?? E fiabil,probleme clasice la modelul respectiv, reviziile se fac la 1000 sau 5000 KM, orice informatie e binevenita. Merita 4000 euro, din 2006 cu ~ 10.000 km la bord? Va multumesc. L.E Daca ma intrrebati ce vreau sa fac cu el... sa ma dau pe max. o roata (aleator), sa speriu babele prin centru, sa fac slide-uri prin oras, sa ies in afara max. 50 km, nu tin cont de consum, sa nu stau mai mult in service cu el decat max o zi la trei luni de zile, sa nu duc pasager...cam asta ar fi Bafta ! Mesaj completat Mesaj completat Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci Mesaj completat Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am avut varinata mai batrana a acestuia si totul a fost ok, inafara de problemele generale la ktm:ti se desfac suruburi de la vibratii (cu toate ca la modelele mai noi s-ar putea sa se mai fi rezolvat cu asta) si trebuie sa mai pui mana pe o cheie sa le strangi la loc, un semering si alte maruntisuri care intra la consumabile. E un pic mai greuta ca alte surate SM, dar nu cu foarte mult. Legat de cutia cu redbull dupa scut: este un vas de colectare pentru conbustibil. Toate carburatoarele FCR au acele 4 furtunase de supraplin pe care mai scuipa benzina, la majoritatea sunt scoase undeva inaintea rotii din spate, din cate stiu este obligatoriu sa ai un vas de genul asta in competitii, ca benzina sa nu ajunga pe pista. Dar as zice ca e binevenit si pentru intrebuintarea pe strada. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) Salve! As dori sa stiu ce parere aveti despre LC4 625 cmc !?? E fiabil,probleme clasice la modelul respectiv, reviziile se fac la 1000 sau 5000 KM, orice informatie e binevenita. Merita 4000 euro, din 2006 cu ~ 10.000 km la bord? Va multumesc. L.E Daca ma intrrebati ce vreau sa fac cu el... sa ma dau pe max. o roata (aleator), sa speriu babele prin centru, sa fac slide-uri prin oras, sa ies in afara max. 50 km, nu tin cont de consum, sa nu stau mai mult in service cu el decat max o zi la trei luni de zile, sa nu duc pasager...cam asta ar fi Bafta ! Mesaj completat Mesaj completat Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci Mesaj completat Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci modelul tau este un smc...invata sa dai la pedala.... este si el destul de fiabil daca ai grija cu el practic este acelas motor de lc4 care poate sa duca si mult peste 100.000km daca e intretinut numaia ca smc-ul este varianta de competitie a lu lc4 e mai usor are karb racing si cred ca are doar pornire kick din cate stiu eu in rest...ce sa zic ...motoreta este un monstru !! are peste 60 cai a si era sa uit are rezerovorul mai mic (9L in comparatie cu 12L ca la lc4 sm) Editat Noiembrie 3, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 modelul tau este un smc...invata sa dai la pedala.... este si el destul de fiabil daca ai grija cu el practic este acelas motor de lc4 care poate sa duca si mult peste 100.000km daca e intretinut numaia ca smc-ul este varianta de competitie a lu lc4 e mai usor are karb racing si cred ca are doar pornire kick din cate stiu eu in rest...ce sa zic ...motoreta este un monstru !! are peste 60 cai a si era sa uit are rezerovorul mai mic (9L in comparatie cu 12L ca la lc4 sm) Nu am vreo placere sa te corectez, dar aproape tot ce ai zis mai sus e gresit. SMC-ul este varinata SM a LC4-ului. Are aceeasi greutate ca LC4, are starter electric si aceeasi putere ~50HP. Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant: http://bikez.com/motorcycles/ktm_625_smc_2006.php Nu sariti legat de puterea data, acolo este varinta omologata care are limitator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 modelul tau este un smc...invata sa dai la pedala.... este si el destul de fiabil daca ai grija cu el practic este acelas motor de lc4 care poate sa duca si mult peste 100.000km daca e intretinut numaia ca smc-ul este varianta de competitie a lu lc4 e mai usor are karb racing si cred ca are doar pornire kick din cate stiu eu in rest...ce sa zic ...motoreta este un monstru !! are peste 60 cai a si era sa uit are rezerovorul mai mic (9L in comparatie cu 12L ca la lc4 sm) Inca nu e modelul meu (eu am BMW F650 CS), dar intentionez la modul cel mai serios sa-mi cumpar. De invatat la pedala am invatat(am avut 3 moto cu pornire la pedala, Husqi 250 2T era cea mai spectaculoasa ),dar problema e ca am o preconceptie ca motoarele KTM sunt extrem de bune, DACA, ai masina de service dupa tine. Si, chiar nu as vrea sa ma dezobisnuiesc de lipsa problemelor la moto (nu spun ca BMW-urile sun t cele mai bune, dar har Domnului,, nu am avut NICIO problema cu el, doar benzina, filtre si ulei am platit pt intretinerea acestui motor. motiv pt care , dealtfel, nu il mai vand) Am banii, stau cu ei la ciorap, dar vreau sa fiu foarte chibzuit in caumpararea celui de al doilea motor.Chiar nu vreau sa ii arunc pe fereastra.De aia intreb... KTM 625 e fiabil (nu se pune problema de intretinerea ca la carte), merge macar 50k km fara sa umblu in motor si cutie? Are ceva probleme clasice(gen CDI la Transalp sau lant distributie la Kawa Kle sau BMW 1100 GS cu senzorii Hall, s.a.m.d) care sa ma stoarca de bani, e pretentios la regimul de schimbare al consumabilelor, o revizie da 20k km e cat una la un Audi S8? Multumesc pt raspunsuri sa sper sa ne salutam cu wheelie cat mai curand pe circuite L.E: Multi mi-au zis ca nu e diferenta intre 625 si Scarverul meu, ca si al meu e SM.... nici poveste, 200 de kg is 200 de kg. Am incercat, trag scaritele pe jos, schimb cauciucuri noi de 2 ori pe sezon...dar stiti vorba aia: nu-i ce trebe', dom'le, nu-i ce trebe Ceva poze: AICI Mesaj completat Nu am vreo placere sa te corectez, dar aproape tot ce ai zis mai sus e gresit. SMC-ul este varinata SM a LC4-ului. Are aceeasi greutate ca LC4, are starter electric si aceeasi putere ~50HP.Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant: http://bikez.com/motorcycles/ktm_625_smc_2006.php Nu sariti legat de puterea data, acolo este varinta omologata care are limitator. Da, asa e. Puterea e undeva la 50 de cai, are kick si starter electric, are cca 140 de kg, inaltime de 910 mm, consum sub 5 (mers normal, cred), frane Brambo cu 4 pistonase pe fata, autonomime scazuta....asta din ce am citit si eu pe net. Bafta si asfalt uscat! Mesaj completat Am tot auzit de problema suruburilor desfacute...al meu e tot un mono, dar in 40k km s-a desfacut un singur surub de la cadru, p;e care l-am asigurat ulterior cu doua piulite si locktite. Daca ma enervez intr-o zi si desfac tot KTM-ul si il remontez cu locktite la fiecare surub...o sa se mai desfaca(cred ca din fabrica vine cu suruburule lipite, dar poate de nu or avut austriecii bani de cel mai bun superglue ) ? Mesaj completat Stiti cumva daca modelul respectiv are ambreiaj antihoping? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Am banii, stau cu ei la ciorap, dar vreau sa fiu foarte chibzuit in caumpararea celui de al doilea motor.Chiar nu vreau sa ii arunc pe fereastra.De aia intreb... KTM 625 e fiabil (nu se pune problema de intretinerea ca la carte), merge macar 50k km fara sa umblu in motor si cutie?Are ceva probleme clasice(gen CDI la Transalp sau lant distributie la Kawa Kle sau BMW 1100 GS cu senzorii Hall, s.a.m.d) care sa ma stoarca de bani, e pretentios la regimul de schimbare al consumabilelor, o revizie da 20k km e cat una la un Audi S8? La 50k km schimbi motoru cu tot cu ce-i pus in jurul lui. La 20k km s-ar putea sa scapi fara desfacutul motorului daca sunt primii 20k km si o lasi moale de tot cu forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Deci fibilitatea KTM e O barat sa inteleg...atunci ce spuneti de BMW X650 Xmoto? Daca nici BMw-ul nu e fiabil, o sa-mi iau un Ural sau un Nipru..bata-le sa le scuture de motoare Recomandati-mi un supermoto, please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Nu e de vina neaparat KTM-ul in sine. La mai toate mobrele de genul (monocilindre turate) fiabilitatea e mai subtire. Eu ti-as recomanda un WR450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Sau un WR 400f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 sal la toata lumea.vazand topicul am gasit locul ideal cui sa ma adresez... fostul meu BMW gs-ul pe care incepusem sa-l cam chinui si sa trag de el nemeritat...este acum istorie.am ajuns la concluzia ca nu poti face compromisuri atata timp cat stii ce vrei,asa ca acum este schimbat cu V-Stromul 1000 ptr turing,urmand sa vina si jucaria de supermoto,ocazional transformata in soft enduro prin ajustarea suspensiilor si inlocuirea rotilor cu unele de cros. acuma,luand in considerare ca este al doilea moto,budgetul este cam limitat ,asa ca am gasit o Husquarna sm 610. ce se poate spune de ea...??? am 184/80kg,nu sunt novice,in moto doar in SUMO.caut ceva muscle-cai,fiabilitate,ceva autonomie,etc,etc,etc..dar ma cam ingandureaza greutatea de 140kg...rog posesori sau care a-ti mai mers pareri sau review-uri. multumiri anticipate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Buy it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Nu am vreo placere sa te corectez, dar aproape tot ce ai zis mai sus e gresit. SMC-ul este varinata SM a LC4-ului. Are aceeasi greutate ca LC4, are starter electric si aceeasi putere ~50HP.Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant: http://bikez.com/motorcycles/ktm_625_smc_2006.php Nu sariti legat de puterea data, acolo este varinta omologata care are limitator. varianta supermoto a lc4 este lc4 sm lc4 smc (supermoto competition) este cu totul altceva...datele de pe site-ul ala desi este unul bun sunt eronate.. crede-ma cunosc modelul a avut un cunoscut, daca te uiti sunt identice datele cu lc4 sm acelas carb si genu smc primeste keihin de 41 mm din start;) are high flow chiuloasa... .. si fara carburator racing scoate 55 cai din fabrica Mesaj completat La 50k km schimbi motoru cu tot cu ce-i pus in jurul lui.La 20k km s-ar putea sa scapi fara desfacutul motorului daca sunt primii 20k km si o lasi moale de tot cu forja. ai avut ktm? ca vad ca esti f convins ps ...pe ktm club sunt cativa baieti care au ff multi km si au intalnit si pe cineva care are 126.000 km si nu a schimbat absolut nimic in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.