Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

ÂŞtiu că n-are legătură cu ce ai întrebat dar, câți kilometri o să faci?

 

Eu am pe motoretă cheie mică cu clichet Âşi multe tubulare, chei de 8-9, 10-12 (Âşi fixă Âşi inelară), fixă de 14-17, cheie pentru piulița axului roții spate, Âşurubelniță cu cap interschimbabil, patent, imbusuri cât mai multe pentru că oricum nu ocupă mult loc. Foarte bun e kitul de pană. Eu n-am reuÂşit nici până acum să-mi iau dar promit cu prima ocazie când o să rămân în drum o să-mi cumpăr:D

Poți să iei Âşi o sufă destul de groasă Âşi lungă pe care să pui de acasă un Âşurub cu piuliță Âşi două Âşeibi. La nevoie poți folosi Âşurubul ca al doilea butoiaÂş. Pe motocicletă mai e Âşi cablul de accelerație. DeÂşi Âşansele sunt mici să se rupă cel de la accelerație e mai bine să ai o astfel de Âşufă ea putând fi folosită Âşi la abreaj Âşi la accelerație, cu mici improvizații.

Dacă ai trusa originală e perfectă. Deobicei acoperă destul de multe scule ce le poți folosi în caz că rămâi cu motoreta în drum.

Eu aÂş lua o cheie Âşi 2 bujii, preventiv, oricum nu ocupă mult loc Âşi cb-ul are ceva loc sub Âşa. M-a ajutat odată la 2t când s-a dus bujia să nu rămân în drum. La 2t mai aveam Âşi un furtun în caz că rămâneam fără ulei sau benzină să pot trage din alt rezervor.

 

merci de sfaturi!

1500 la dus, dar planuiesc sa ma si intorc si sa mai fac si ceva ture. La intoarcere poate o sa am ceva trusa speciala, dar acum improvizez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Te incurci singur in probleme imaginare, motorul nu are nimic, asfalt si benzina sa ii dai, astea sunt nimicuri.

Treaba cu neutralul care clipeste ... nu stiu cum poti sa stai tu cu ochii in bord cand mergi cu motorul cat sa urmaresti becul ala, mie nu imi face asa, cel putin nu am observat eu, depinde mult si cat de repede si hotarat schimbi. Iar cu saritul, daca nu ii dai hotarat a 2-a se mai intampla si asta uneori, nimic de speriat ... sa o duci cu a 1-a pana in limitare si cand vrei sa schimbi a 2-a daca nu ii dai hotarat rau nu iti intra si sare in neutral, atunci ai sfeclito, tre sa astepti sa scada turatia motorului si sa incetinesti altfel face cutia ca toti dracii, daca nu ai prinso din prima nu mai ai sanse, e ceva gen "Once in a lifetime"

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu intratu in Neutral mi s-a intamplat de doua ori in 2 minute, apoi nu s-a mai intamplat nimic, totul a mers ok.

Mesaj completat

 

 

La ce te referi cand spui "pana in limitare" ?

 

Pana in rosu?

 

Pana ajunge pe rosu si nu se mai tureaza.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut thunder, spune-mi si mie o chestie, langa galerie, aproape de finala este un manunchi de furtunase si unul dintre ele are un bulon la capat. Ala este furtunul de drenaj al carterului. Am auzit ca trebuie aerisit carterul, ce mai exact inseamna aceasta aerisire si ce ar trebui sa se scurga pe furtunasul ala? Trebuie inlocuit ceva daca aerisesti carterul?

Ala e de la filtru de aer ... tre sa ii mai scoti capacul din cand in cand ca sa se mai scurga uleiul din filtru de aer. Treaba cu carterul ... e prima oara cand aud si mi se pare o tampenie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GoodKat ce o fost in capu tau cand ai mers in barlogu ursului sa le zici ca vrei sa dai motoru tau pe un chopper?

cum sa dai cb 500 pe virago, fie el si de 535, sau pe en 500?

si mai ajunge mucosu ala cu en 500 sa iti faca motoru polizor?

 

daca sti cum sa il folosesti e un motor cool, daca il aranjezi un pic, dar nu bling bling e chiar rock, si de inveti sa te dai bine, pe curbe poti sa faci sportivele.

drumu de la resita pana in anina, eu pe cb 500 cu tot cu nevasta in spate am fumat tot, de la cbr 600 pana la bmw sportiva-boxer, am ajuns cu 15 minute inainte tuturor(din grupu nostru).

aci prin londra ma misc cel mai lejer prin trafic, nici o sportiva sau chopper nu se tine de mine (aia u supermoto nu se pun, aia au cu ce). si sunt zile in care fac 10 -15 km doar printre cozi si randuri de masini. e asa de fun de condus ca e cea mai folosita motocicleta de catre firmele de curierat. de aia sunt considerate si asa de comune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe curbe nu prea ai rival cu CB-u...decat Hornet zic eu...poate ma insel :-??

Diversion , Bandit etc etc :laugh:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: :( :) ba da-o dracu...de treaba

 

 

e asa de greu de crezut?

sunt vreo doi pe forum prin timisoara care pot confirma lucrul asta ca doar eram in gasca

exista si poze de la iesirea aia

 

Arpi din Timisoara era in spatele nostru, cu cbr 600 si el cu pasager si nu a reusit sa ne depaseasca

daca ar citi asta ar confirma fara indoiala spusele lui @Ice-Man

 

si daca tot am intrat in discutia asta, era vb de fostul nostru cb din 1994, nemodificat.

actualul e si mai si....

 

 

 

 

Mesaj completat

Incep si eu ca choperistii Tu du-te la forumul tau :))) Ce cauti in forumul meu? (Glumesc bineinteles) Ce ai enumerat tu e tot naked...iar Ice a spus numai carenate/enduro

 

 

stai tu linistit ca face si alte nakeduri pe curbe.

ca in linie dreapta nu se pune, banditul avand in jur de 70 de cai si diversionul la fel.

avantajul cb-ului in fata lor e greutatea redusa

 

daca vrei un motor care sa rupa tot, iti iei un sv 650. MCN l-a bagat in top 10 motoare pt track-days- adica rupe pe pista(evident si pe curbe),

dar fiind topic pt cb nu se pune, deci tot cb-ul e mai tare ca e la mama lui pe topic..nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep si eu ca choperistii :laugh:)) Tu du-te la forumul tau :()) Ce cauti in forumul meu? (Glumesc bineinteles) :) Ce ai enumerat tu e tot naked...iar Ice a spus numai carenate/enduro

Eu ma refeream la postul tau unde ziceai ca CB-ul nu are rival decat Hornet-ul ...eu am mai completat cu Diversion , Bandit dar discutiile astea la un "adica" sunt irelevante , vine unu mai cu c.o.a.i.e si o viroaga de 250 si te m.u.i.e.s.t.e orice moto ai avea!

Ride Safe!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe curbe fac un vfr lejer, dar in linie dreapta s-a dus ...

Mesaj completat

 

Mai ales diversionul :laugh:

ala ce-l mai putin :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloha!

 

am si eu o dilema: dupa iarna CB-ul meu haraie..ca un chopper.

Cand am bagat-o la somn a fost OK, cand s-a trezit - bujie & batterie - pac-pac.

le-am schimbat pe astea - da' merge cam harait si tremura mai tare ca'nainte. in principal in viteze sub 80/90 - turatii sub 7000. la viteze mai mari parca trece.

N-am apucat inca sa-i schimb uleiul + filtrul de ulei/aer,

De asemenea poate fii de la benzina care a ramas peste iarna in rezervor?

Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloha!

 

am si eu o dilema: dupa iarna CB-ul meu haraie..ca un chopper.

Cand am bagat-o la somn a fost OK, cand s-a trezit - bujie & batterie - pac-pac.

le-am schimbat pe astea - da' merge cam harait si tremura mai tare ca'nainte. in principal in viteze sub 80/90 - turatii sub 7000. la viteze mai mari parca trece.

N-am apucat inca sa-i schimb uleiul + filtrul de ulei/aer,

De asemenea poate fii de la benzina care a ramas peste iarna in rezervor?

Idei?

 

Nu stiu exact la ce te referi cu harait ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

harait = zgomotul motorului. Cum sa explic...inainte era un zgomot mai lin, tot timpul aceeasi nota. acum parca's 2 zgomote diferite ca intensitate/tonalitate, foarte aproape una de alta dar totusi distincte.

parca ar fi defazate exploziile celor 2 cilindri incat sa se auda puuuutin separat or smth - si se aude (in succesiune f.f. rapida - explozie-explozie -explozie samd.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului.

Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras.

- de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine.

si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri.

in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului.

Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras.

- de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine.

si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri.

in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,.

 

Cloncanitul e din rulmentul de la oala de ambreiaj, nu e o treaba grava dar daca se aude tare ar fi bine sa il schimbi, rulmentul e cam 90 de roni si garnitura pentru capacul caretrebuie desfacut 26 de roni, cam cu 150 de lei cu tot cu manopera ar trebui sa iti ia sa o faci intr-un service. Ciudata treaba cu cablul de ambreiaj, poate nu il montezi tu bine, sau daca l-ai luat din acelasi loc, schimba-l. Vezi ca se mai potrivesc la CB si cablurile de vitezometru de prin carrefour de pe la scutere chinezesti. se potrivesc bine si isi fac treaba la fel de bine, erau undeva la 25 de lei bucata. La treaba cu muritul motoru dupa ce iei socul mi se pare aiurea, eu daca il pornesc cu socul tras si il las asa chiar si 10 sec, dupaia sta la relanti, doar iarna mai face figuri, dar cum e acum sta lejer la relanti, nu sta la 1400 cum ar trebui in mod normal, dar sta nu moare. Mergi si curata-i carburatoarele si fa-le o sincronizare, verifica filtrul de aer, si daca inca ai benzina din iarna in el schimb-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului.

Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras.

- de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine.

si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri.

in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,.

 

cablu de km...Honda? :laugh:

sigur nu opune rezistenta ceva cablului/freaca pe camasha(poate a intrat ceva mizerie)

la cate RPM e relantiul? carburatoarele is curatate si sincronizate?

cloncaitul de la relanti poate fi si de la arcurile de la oala de ambreiaj (la mine asa a fost)

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...