Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Are cineva oglinzi de Honda CB500 originale ? Sau doar oglinda dreapta. Era sparta, am inlocuit-o cu una luata de pe un site, dar e mai mica si imposibil de reglat nu se vede nimic.

 

cred ca am eu una de dreapta...neagra.

suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am eu una de dreapta...neagra.

suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am.

Din ce stiu eu sunt interschimbabile. Daca vrei neaparat noua pot sa iti aduc una noua pe aftermarket la pretul de 24de euro + taxe, pe original iti zic sigur ca sare de 50 de euro

Mesaj completat

cred ca am eu una de dreapta...neagra.

suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am.

Domnu domnu ce se mai aude de cb-ul furat si regasit, il mai vedem pe strazi sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu domnu ce se mai aude de cb-ul furat si regasit, il mai vedem pe strazi sau nu?

 

 

Da domnu ....CB-ul este functional insa a cam dat frigul si domnisoara propietara nu mai iese cu el deocamdata

dar o sa fie iar pe strazi......poate chiar mai bine decat a fost inainte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am si eu o intrebare, poate considerata stupida

de unde dau drumu la antigel,ca sa golesc instalatia?

In stanga fatza ai pompa de apa ... imprejurul ei sunt suruburile care o tin la o lalta si totodata o prind de motor, 4 parca ... este un surub, tot de 6 ca si restu, mai pe mijlocul pompei pe unde se dreneaza, dar ca sa curga trebuie sa ii desfaci si busonul pe unde se toarna antigel in instalatie, altfel nu are pe unde sa traga aer si nu curge. Busonul se afla sub rezervor si ca sa il dai jos trebuie sa dai jos carenele laterale din fatza (cele ce vin prinse de rezervor si radiator) apoi trebuie sa desfaci si scoti un surub de 6 din spatele rezervorului, apoi il ridici din spate intai apoi tragi in spate tot rezervorul dupa care il ridici de tot. Dupa asta mai ai de desfacut furtunele. Intai il scoti pe cel subtirel ce vine in stanga motorului langa de admisie(e mai usor sa il scoti din motor decat sa te chinui sa il desfaci din canea), dupa care il scoti pe cel din canea si apoi pe cele 2 din dreapta spate a rezervorului(la nu te obosi sa retii care unde vine, cele 2 din spatele rezervorului sunt de drenaj/aerisire si nu conteaza ordinea). Voila undeva pe centru in fatza ar trebui sa ai busonul pt antigel. Dupa ce ai golit instalatia pui surubul la loc in pompa si torni pe sus, dupa ce s-a umplut cat de cat pornesti motorul, ar trebui sa mai scada nivelul asa ca o sa fie nevoie sa mai completezi (iti scoate aerul afara din instalatie). Dupa ce pare sa nu mai scada poti sa ii pui capacul si sa pui totul la loc. Nu uita sa schimbi si antigelul din vasul de expansiune care se afla sub compartimentul de bagaje, gura pe unde se toarna e pe partea dreapta in spatele motorului. Ca sa il golesti poti aplica principiul vaselor comunicante sau poti sa cauti sub vas un furtunel care iese si sa il desfaci sia ntigelul va curge, in schimb iti zic din propria experienta ca e destul de greu de ajuns la el si e si mai greu de bagat la loc pe tevusca care iese din vas.

 

 

Succesuri ! :)

 

P.S. Poti sa imi/ne dai add pe mess, eu am in lista cativa CB-isti, asa ti s-ar raspunde mai rapid si mai la obiect :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am facut si eu schimbul de ulei azi

au intrat 3,5 l :alcy:

 

Cam mult. La mine intra 3. 2 cu filtru nou. Asa e in carte parca. Si sta si nivelul bine. Vezi sa nu pui prea mult.

 

 

Spuneti-mi si mie un ulei cu care sa o tin la iarna. Vreau sa ii fac un schimb cu un ulei mai prostut, adica mai ieftin, ca apoi la primavara sa ii bag cel bun. Am vazut ca se mai practica. E bine sa ai ulei curat in ea. Si imi place ideea de a merge in iarna, cand se poate vreo 1000 km cu un ulei apoi la primavara sa ii bagi unu bun. Ceva pareri si preturi? Sunt in Bucuresti. :laugh:

Editat de cristian_k83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare corect sa mergi iarna cu un ulei prost, diferente mari de temperatura, iar la pornire se poate sa ai probleme.

Eu o tin cu acelasi ulei pina la primavara si nu o chinui iarna, nici nu o pornesc, iau bateria in casa si gata fata....

Sa auzim de bine... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

In stanga fatza ai pompa de apa ... imprejurul ei sunt suruburile care o tin la o lalta si totodata o prind de motor, 4 parca ... este un surub, tot de 6 ca si restu, mai pe mijlocul pompei pe unde se dreneaza, dar ca sa curga trebuie sa ii desfaci si busonul pe unde se toarna antigel in instalatie, altfel nu are pe unde sa traga aer si nu curge. Busonul se afla sub rezervor si ca sa il dai jos trebuie sa dai jos carenele laterale din fatza (cele ce vin prinse de rezervor si radiator) apoi trebuie sa desfaci si scoti un surub de 6 din spatele rezervorului, apoi il ridici din spate intai apoi tragi in spate tot rezervorul dupa care il ridici de tot. Dupa asta mai ai de desfacut furtunele. Intai il scoti pe cel subtirel ce vine in stanga motorului langa de admisie(e mai usor sa il scoti din motor decat sa te chinui sa il desfaci din canea), dupa care il scoti pe cel din canea si apoi pe cele 2 din dreapta spate a rezervorului(la nu te obosi sa retii care unde vine, cele 2 din spatele rezervorului sunt de drenaj/aerisire si nu conteaza ordinea). Voila undeva pe centru in fatza ar trebui sa ai busonul pt antigel. Dupa ce ai golit instalatia pui surubul la loc in pompa si torni pe sus, dupa ce s-a umplut cat de cat pornesti motorul, ar trebui sa mai scada nivelul asa ca o sa fie nevoie sa mai completezi (iti scoate aerul afara din instalatie). Dupa ce pare sa nu mai scada poti sa ii pui capacul si sa pui totul la loc. Nu uita sa schimbi si antigelul din vasul de expansiune care se afla sub compartimentul de bagaje, gura pe unde se toarna e pe partea dreapta in spatele motorului. Ca sa il golesti poti aplica principiul vaselor comunicante sau poti sa cauti sub vas un furtunel care iese si sa il desfaci sia ntigelul va curge, in schimb iti zic din propria experienta ca e destul de greu de ajuns la el si e si mai greu de bagat la loc pe tevusca care iese din vas.

 

 

Succesuri ! :alcy:

 

P.S. Poti sa imi/ne dai add pe mess, eu am in lista cativa CB-isti, asa ti s-ar raspunde mai rapid si mai la obiect :blbl:

 

 

in imaginea asta am marcat , relativ, zona cu surubul

 

 

merci ptr raspunsuri :laugh:

Editat de punkBC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare corect sa mergi iarna cu un ulei prost, diferente mari de temperatura, iar la pornire se poate sa ai probleme.

Eu o tin cu acelasi ulei pina la primavara si nu o chinui iarna, nici nu o pornesc, iau bateria in casa si gata fata....

Sa auzim de bine... :alcy:

 

Ma refeream la un schimb intermediar. Pentru a curata putin motorul, si apoi dupa 1000 km sa il schimbi cu unul calitativ superior pentru sezon. Oricum, daca stii un ulei mai ieftin sau unde sa merg sa aleg din mai multe in Bucuresti, mi-ai fi de un real ajutor. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat-o la servici la garaj, ca am gasit-o intr-o dimineata in fata blocului (ca la bloc n-am garaj) cu stratu' de gheata de juma' de cm pe ea. si nu stiu cat mai suporta saraca. daca vine vreo saptamana mai ok o mai scot.

 

si pana atunci - ma gandeam la ce tre' schimbat pentru la anu'. avand in vedere ca lumea pe-aici stie mai bine, sper ca nu stresez prea tare daca cer pareri:

 

A. Chestii specifice la ce vreau eu (optionale- nici una nu e obligatorie, depinde de ce bani mai raman la primavara):

1) ghidonu' e putin stramb. Merge asa da' as prefera sa rezolv. Cat e unu nou/daca stie undeva unde-l pot indrepta ieften? In Bucuresti.

2) ma gandeam la un parbriz, da' am inteles de la oameni ca daca e prea mic atunci imi redirectioneaza tot curentul in casca, ceea ce e naspa. daca e prea mare arata ca naiba. idei de modele bune pentru CB ca sa nu fie nici prea mici nici prea mari?

3) aerografiere rezervor. stiu sa dau un google, da's zeci in Bucuresti si prefer oamenii care au avut experiente directe. mai ales ca vreau un model destul de complex pe rezervor. si nici nu ma dau banii afara din casa.

4) nu-mi merge claxonu'. Sa fiu al naibii daca stiu de ce. Unu bun sa se auda?

5) tobe - nu vreau cu care sa trezesc cartierul. Imi place sa fiu nesintit doar cu unii oameni, nu cu toti. M-ar interesa ceva care (daca se poate) sa imbunatateasca putin performanta. Si sa nu fie scumpe. si sa nu arate ca dracu.

6) vorbeau pe la topicul de "service" de niste ungatoare de lant. majoritatea erau pe enduro parca. A incercat careva asa ceva pe un CB?

 

B. Chestii care poate-i ajuta si pe altii, si care sunt "must":

7) kit de lant - am inteles ca DID e best buy? (ca raport pret/calitate). Daca e incorect/alte idei - daca stie careva la oferta.

8) schimb de filtre de aer/ulei - same. best buy? oferte?

9) uleiul cel mai bun pentru ea (de la primavara) e Motul 10w40?

 

 

De asemenea m-ar interesa de idei de a reduce consumul - acum consuma cam 6.5 l/100 km mers mai mult in oras/pe centura - turatia in jurul la 4000-4500 (+/- 1000 in functie de situatie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
2) ma gandeam la un parbriz, da' am inteles de la oameni ca daca e prea mic atunci imi redirectioneaza tot curentul in casca, ceea ce e naspa. daca e prea mare arata ca naiba. idei de modele bune pentru CB ca sa nu fie nici prea mici nici prea mari?

4) nu-mi merge claxonu'. Sa fiu al naibii daca stiu de ce. Unu bun sa se auda?

5) tobe - nu vreau cu care sa trezesc cartierul. Imi place sa fiu nesintit doar cu unii oameni, nu cu toti. M-ar interesa ceva care (daca se poate) sa imbunatateasca putin performanta. Si sa nu fie scumpe. si sa nu arate ca dracu.

7) kit de lant - am inteles ca DID e best buy? (ca raport pret/calitate). Daca e incorect/alte idei - daca stie careva la oferta.

8) schimb de filtre de aer/ulei - same. best buy? oferte?

9) uleiul cel mai bun pentru ea (de la primavara) e Motul 10w40?

 

De asemenea m-ar interesa de idei de a reduce consumul - acum consuma cam 6.5 l/100 km mers mai mult in oras/pe centura - turatia in jurul la 4000-4500 (+/- 1000 in functie de situatie)

2. Daca e prea mic iti arunca aerul in piept si e nasol, daca e prea mare ti-l arunca in casca. Cel mai bine e sa ti-l arunce in dreptul gatului, ca are suprafata cea mai mica si opune rezistenta mai mica la inaintare.

4. Unul clasic de Dacie e numai bun.

5. Castigi mai mult prin resegmentare decat prin schimbarea tobelor la orice moto veche de 10-15 ani.

7. DID e probabil cel mai bun.

8. Vezi un user pe nume Lipton, are diverse chestii la preturi onorabile, de la kit de lant (sau lant si pinioane separat) la uleiuri si filtre.

9. Motul 5100, nu prea are rost sa pui 7100 pentru ca e foarte scump si nu face minuni.

 

Eu consumam cu CB-ul intre 4 si 6, sub 5 doar in afara orasului. 6.5 e inca mai merge daca mergi foarte mult prin oras iarna si tot trebuie sa pornesti si sa opresti (si sa incalzesti motorul), cu CBF-ul nu reusesc sa scad sub 7-7.3. Pentru consum cat mai mic e nevoie de reglat carburatoarele bine si de mers cat se poate de constant, cu accelerari si franari cat mai rare si cat mai line pentru ca fiecare rotire de acceleratie inseamna benzina in plus si fiecare frana necesita benzina in plus ca sa revii la viteza initiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat-o la servici la garaj, ca am gasit-o intr-o dimineata in fata blocului (ca la bloc n-am garaj) cu stratu' de gheata de juma' de cm pe ea. si nu stiu cat mai suporta saraca. daca vine vreo saptamana mai ok o mai scot.

 

si pana atunci - ma gandeam la ce tre' schimbat pentru la anu'. avand in vedere ca lumea pe-aici stie mai bine, sper ca nu stresez prea tare daca cer pareri:

 

A. Chestii specifice la ce vreau eu (optionale- nici una nu e obligatorie, depinde de ce bani mai raman la primavara):

1) ghidonu' e putin stramb. Merge asa da' as prefera sa rezolv. Cat e unu nou/daca stie undeva unde-l pot indrepta ieften? In Bucuresti.

2) ma gandeam la un parbriz, da' am inteles de la oameni ca daca e prea mic atunci imi redirectioneaza tot curentul in casca, ceea ce e naspa. daca e prea mare arata ca naiba. idei de modele bune pentru CB ca sa nu fie nici prea mici nici prea mari?

3) aerografiere rezervor. stiu sa dau un google, da's zeci in Bucuresti si prefer oamenii care au avut experiente directe. mai ales ca vreau un model destul de complex pe rezervor. si nici nu ma dau banii afara din casa.

4) nu-mi merge claxonu'. Sa fiu al naibii daca stiu de ce. Unu bun sa se auda?

5) tobe - nu vreau cu care sa trezesc cartierul. Imi place sa fiu nesintit doar cu unii oameni, nu cu toti. M-ar interesa ceva care (daca se poate) sa imbunatateasca putin performanta. Si sa nu fie scumpe. si sa nu arate ca dracu.

6) vorbeau pe la topicul de "service" de niste ungatoare de lant. majoritatea erau pe enduro parca. A incercat careva asa ceva pe un CB?

 

B. Chestii care poate-i ajuta si pe altii, si care sunt "must":

7) kit de lant - am inteles ca DID e best buy? (ca raport pret/calitate). Daca e incorect/alte idei - daca stie careva la oferta.

8) schimb de filtre de aer/ulei - same. best buy? oferte?

9) uleiul cel mai bun pentru ea (de la primavara) e Motul 10w40?

 

 

De asemenea m-ar interesa de idei de a reduce consumul - acum consuma cam 6.5 l/100 km mers mai mult in oras/pe centura - turatia in jurul la 4000-4500 (+/- 1000 in functie de situatie)

 

1.Cu ghidonul nu stiu daca se merita sa il indrepti ... cat te costa sa il indrepti + faptul ca nu mai tine ca nou ... cu 25 de euro iti iei unu nou.

2.Parbrizul intradevar ... unul bun e imens si unul cool e nasol ca aerodinamica desi la viteze mici si medii se comporta ok, depinde si cum e reglat.

3.Nu sunt din bucuresti.

4.Cu claxonul nu cred ca are rost sa faci o tiganie de genu "baga de dacie ca merge", mergi la un service si roaga-i sa iti dea un claxon de Honda sigur au si nu costa o avere, dar inainte de asta asigura-te ca problema e claxonul ... cel mai simplu la mufele care intra in claxon pui un bec(poti sa il tii cu mana) daca se aprinde cand apesi pe claxon e clar ca iti vine curent.

5.O toba care sa nu se auda extrem de tare si sa arate si frumos costa destul de multisor ...parca vic exhausts fac tobe doar ca tiba vine fara teava pana in galerie deci trebuie sa iti faci o adaptare ...

6.Se poate pune fara nici o problema. Tot la topicul ala de "ungatoare" ai sa gasesti si tutoriale despre cum sa faci unu ... Calin D stiu ca facuse unu la un moment dat, pentru Banditul lui ... sunt convins ca inca mai e undeva pe net pus.

7.La kit-ul de lant parerile sunt impartite ... ar cam trebui si al meu schimbat ca sigur nu ma mai tine si sezonul viitor, lantul actual fiind un tsubaki iar pinioanele nu stiu, oricum tsubaki nu imi iau am sa optez pentru un kit DC-Afam (lant Dyna Chains(DC) si pinioane Afam) care costa 145 de euro (daca esti interesat se poate obtine o reducere)

8.Daca erai din iasi iti faceam o oferta dar asa nu pot decat sa iti recomand un Motul 5100 10w40, cu un filtru de ulei Champion sau Mann. Filtru de aer Hiflo care e 17 euro sau Meiwa(cu care vine din fabrica orice Honda) 29 euro.

9. 10w40 e cel mai bun pentru CB. 15w50-ul e prea gros chiar si pentru temperaturile de la noi, am avut si chiar si vara trebuia sa lasi motorul sa se incinga un pic altfel facea figuri cutia de viteze ...

 

Cu consumul iti recomand sa mergi la un service sa iti regleze si curete carburatia, eu scot un consum de 6 la al meu si filtrul are ceva km, bujiile nu-s chiar noi si nu pot sa zic ca merg mereu la consum ;)

 

4. Unul clasic de Dacie e numai bun.

5. Castigi mai mult prin resegmentare decat prin schimbarea tobelor la orice moto veche de 10-15 ani.

 

:angryfire:

4.Cum sa puna claxon de dacie e ditamai hidosenia pe motocicleta, macar daca era vreo chinezarie dar nu e.

5.Nu mai aburi lumea cu segmentatu ca bati un pic campii, stiu 4 cb-uri 3 din 94 si unu din 97 si toate au compresie peste compresia care spune manualul ca trebuie sa o aibe un motor de cb ... in cel mai rau caz ii verifica jocurile la supape dar iti zic eu ca nu e cazul nici asa.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2) ma gandeam la un parbriz, da' am inteles de la oameni ca daca e prea mic atunci imi redirectioneaza tot curentul in casca, ceea ce e naspa. daca e prea mare arata ca naiba. idei de modele bune pentru CB ca sa nu fie nici prea mici nici prea mari?

 

eu mi-am luat unul de pe louis (id 10006548) si nici nu ma gandesc sa mai merg fara...

Pe la 110 la ora insa am observat ca din cauza turbulentelor iti cam zgaltaie casca (ce-i drept, casca mea avea o aripioara care s-a pierdut, deci nu bag mana in foc ca nu-i din cauza castii).

E e mai tricky cu montatul, dar aia-i o operatie care-o faci o data...si tre sa ai grija sa mai strangi suruburile din cand in cand ca eu am patit-o. Noroc ca am scris un review pe louis si s-au oferit sa-mi trimita o piesa ce-mi cazuse :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...