smakalan Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Chiar azi am povestit despre asa ceva cu colegul meu. Si el a avut cablul rupt de 2 ori. Zice ca un cablu de ambreiaj costa cam un mil jumate, dar exista ceva kit de reparatie care costa 500 mii dar nu o recomanda. Acel kit l-a cumparat din Floresti. Poate acolo gasesti si cablu. Am sunat si la motorcity in Floresti si au zis ca nu au si nici nu aduc asa ceva. Intr-adevar, cam atat costa. Dar nu inteleg. La louis un cablu costa 9-12 euro, doar ca nu au pt honda cb 500. Ma duc pana la motoland in floresti in dupa-amiaza asta, si daca nici acolo nu au, o sa dau comanda la honda.asta e. cand mergem la o plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 cred ca ma impusc, dragi colegi. de o saptamana caut cablu de ambreiaj si...nimic. adica am sunat la honda in bucuresti si mi-au zis ca il au pe stoc , dar ma ajunge undeva pe la 130-140 ron cu tot cu transport. voi chiar nu ati cumparat din alta parte? sau sunt singurul care a avut ghinionul sa i se rupa numai bine si asfalt uscat S-a dus Âşi al meu acum un an, nu am stat până s-a rupt ci l-am schimbat la revizie (avea urme de uzură Âşi mergea greu). Am dat pe el cât a costat, pentru motocicletă de 3000 EUR (m-a costat chiar mai mult) Âşi pentru siguranța mea (nu am chef de cablu rupt când ies într-o depăÂşire) mi se pare acceptabil. Dacă voiam ceva foarte ieftin îmi luam bicicletă First Bike din Cora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 S-a dus Âşi al meu acum un an, nu am stat până s-a rupt ci l-am schimbat la revizie (avea urme de uzură Âşi mergea greu). Am dat pe el cât a costat, pentru motocicletă de 3000 EUR (m-a costat chiar mai mult) Âşi pentru siguranța mea (nu am chef de cablu rupt când ies într-o depăÂşire) mi se pare acceptabil. Dacă voiam ceva foarte ieftin îmi luam bicicletă First Bike din Cora. Ai dreptate. Eu ma gandeam doar ca daca la louis pentru unele modele se gaseste respectivul cablu cu 9, 10 euro, aici o sa dau 500 de mii maxim. Ei , uite ca am cautat o saptamana si nu am gasit. In seara asta le-am dat mail celor de la honda cu comanda; acum sper sa poata trimite prin fast curier sau posta. Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Cum se poate face comanda? Ai un link cumva? Trebuie platit cand ti-o aduce? Intreb si eu pt ca as vrea sa am, una de rezerva. As mai avea o intrebare, poate ca suna banal pentru voi. Am tot stat si m-am gandit ce anume mi-ar trebui sa am la mine daca fac pana de cauciuc pe drum? Nu am mers inca la drum f lung si departe de casa, dar cred ca ar fi neplacut, mai ales ca deja imi fac curaj sa mai ies si singura. Smakalan, in oras inca nu am intrat, sincer as vrea dar inca nu sunt destul de stapana pe situatie si in plus ma ingrozeste ce este pe strazi. Am numai 800 km facuti in 2 luni, de cand se mai poate circula cu motor. Am ghinionul ca sa o pot incaleca numai in week end-uri . Eu mai ies spre Oradea, eventual intr-un we ne putem intalni undeva pe la Painic si sa mergem pana pe la Negreni, sa ne intalnim si cu Mircea RM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Ai dreptate. Eu ma gandeam doar ca daca la louis pentru unele modele se gaseste respectivul cablu cu 9, 10 euro, aici o sa dau 500 de mii maxim. Ei , uite ca am cautat o saptamana si nu am gasit. In seara asta le-am dat mail celor de la honda cu comanda; acum sper sa poata trimite prin fast curier sau posta. Noroc ! Salutare all NU credeam ca se pune atat accent pe cablul de ambreiaj, eu cand mi-am cumparat frumusetea din fericire avea si un cablu dar nu de ambreiaj, probabil de la frana de spate ca e mult mai lung, am ramas in pana de cablu ca mi sa rupt si mie si l-am schmbat cu acela ... chiar credeti ca ar fi asa mare problema ...?asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Eu azi aproape ca am ajuns subiect pe postul de accidente...am invatat pe calea cea mai usoara posibila sa fii mereu cu ochii in 10 si sa te astepti mereu la orice cand esti pe motocicleta. Ma indreptam spre Honda service pe bulevardul Timisoara. Nu mai stiu exact zona in care s-a intamplat ca e extrem de lung bulevardul. Ideea e ca aveam undeva la 50~60 Km/h, si ma apropiam incet incet de o duba, genul care are doar cabina si in spate loc de transport decopertat (tip papuc). Nu am stat eu foarte bine sa analizez ce cara, eram mai atent la drum si la audiul din dreapta mea ca era cu semn de incepator, dar poate trebuia sa fiu mai atent pentru ca in urmatorul moment s-a desprins un panou (din lemn din cate am vazut) din cele pe care le cara de care era prins si o oglinda si a cazut fix in fata mea. Parca toata faza am vazut-o cu incetinitorul, cum s-a facut oglinda aia bucatele pe asfalt, partea si mai ciudata e ca nu m-am panicat, am franat puternic, dupa care am ocolit panoul si bucatelele de cioburi de pe jos atat cat am putut. M-am oprit in paralel cu duba din care a coborat imediat soferul sa stranga mizeria de pe drum si am ma uitam total uimit si mirat cum de s-a putut intampla asa ceva pentru ca n-am mai vazut pana acum si cum de s-a intamplat exact cand eram eu in spate, eu care oricum nu ies asa de des cu mobra. Ma bucur ca am fost pe faza si ca am avut reflexe Mare mare mare atentie cand circulati !!! incercati sa prevedeti neprevazutul ! nu stii niciodata ce se poate intampla, conduceti preventiv E nevoie de o chestie d-asta ca sa-mi mai deschida ochii cat de cat si sa-mi dau seama ca se poate intampla oricui orice in bucurestiul asta. Numai bine, asfalt uscat si mare grija ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Mai demult am observat ca am cablul de ambreiaj cu probleme,maneta ambreiaj slaba, si l-am scos. am comandat la o firma care a luat de la honda service la acelasi pretz,dar aveam de asteptat parca o saptamana.cu doua zile inainte citesc ca exista un set cabluri la autovit. Ma duc,cumpar cablu si-l pun. Merge o.k. uns frumos si montat. Daca vreodata simt ca incepe sa cedeze il schimb, nu astept sa se rupa, nu se rupe dintr-o data, se rupe spira cu spira. Deci acum il tin pe cel original de rezerva si mereu cand plec la drum lung il iau cu mine. Editat Mai 14, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Cum se poate face comanda? Ai un link cumva? Trebuie platit cand ti-o aduce? Intreb si eu pt ca as vrea sa am, una de rezerva. As mai avea o intrebare, poate ca suna banal pentru voi. Am tot stat si m-am gandit ce anume mi-ar trebui sa am la mine daca fac pana de cauciuc pe drum? Nu am mers inca la drum f lung si departe de casa, dar cred ca ar fi neplacut, mai ales ca deja imi fac curaj sa mai ies si singura. Smakalan, in oras inca nu am intrat, sincer as vrea dar inca nu sunt destul de stapana pe situatie si in plus ma ingrozeste ce este pe strazi. Am numai 800 km facuti in 2 luni, de cand se mai poate circula cu motor. Am ghinionul ca sa o pot incaleca numai in week end-uri . Eu mai ies spre Oradea, eventual intr-un we ne putem intalni undeva pe la Painic si sa mergem pana pe la Negreni, sa ne intalnim si cu Mircea RM. Eu le-am dat mail celor de la Honda din Bucuresti ( bestmotor@honda-bikes.ro ) si le-am zis de ce am nevoie. Mi-au trimis mail inapoi in care mi-au cerut toate datele de care au nevoie( serie sasiu, adresa pt comanda etc.). Maine ar trebui sa imi ajunga cablul. O sa iti zic exact cat a costat. Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Mersi. Eu m-am gandit sa-mi cumpar sa am de rezerva, pt ca prea multi s-au plans ca s-au rupt aceste cabluri. Colegul meu a patit de doua ori chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Uitati-va sa nu fie pus intr-o pozitie nefireasca pentru ca prins si strans de mai multe ori, se poate rupe in acel loc. Din acest motiv a fost rupt al meu. Uitati-va ce se intampla cu el cand luati viraj maxim dreapta ,stanga pe loc,daca-l strange ceva,sa nu-l gatuiasca.Nu uitati daca maneta ambreiaj este din ce in ce mai slaba fuga la doctor au inceput sa cedeze spirele din cablu. Cablul de ambreiaj cedeaza des si la masina din cauza ca este folosit foarte mult,mai ales in oras. Problema mare sa nu se blocheze acceleratia sau sa cedeze cablul de acceleratie in depasire cum a zis AdrianB1. De explozie cred ca nu este cazul la noi, neavand camere si cred ca presiunea fiecare o verifica des. Editat Mai 15, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Sal all, azi ma indreptam de la lucru spre casa si ... un cb-u visiniu mi-a sarit in ochi, ne-am intersectat si atat , acel cb-u e pe forum, se recunoaste cineva ... in timisoara pe la ora 14 sa intamplat undeva in fraidorf ... ar fi fain sa ne vedem cativa sa ne povestim, sa aflam de service-uri ca sunt cam putine sau nu cunosc eu ... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 De azi s-a incalzit bine si observ avantajele racirii pe apa, fata de GS500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salutare, ma pregatesc sa fac schimbul de ulei, si as vrea sa stiu voi ce tip de ulei folositi? Avand in vedere ca incepe si sezonul calduros, care ar fi uleiul cel mai recomandat : 10 W 30 , 10 w 40 , 10 w 50 ? Si inca ceva : de ce cantitate de ulei am nevoie? ( mentionez ca schimb si filtrul de ulei). Modelul e CB 500 R an fab. 1995 Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Motul 5100 10W40, 3.5 l cu schimb de filtru, 3.1 l fara schimbat filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 citesc eu pe forum cum ca se mai rup cablurile de ambreiaj...si zic: Ia sa il ung eu, sa nu se rupa si al meu. zis si facut! din nefericire am avut surpriza sa descopar ca al meu e deja rupt pe jumatate. exact acolo de unde pleaca din maneta. deci caut cablu ieri am schimbat kitul de lant. nu stiu care e legatura ,dar acum observ ca vitezele se schimba mai usor. de ceva timp in treptele inferioare se schimba greu si foarte zgomotos. aveti vreo eplicatie? ps:caut posesor de cb500 in tg mures pentru schimb de exprienta:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) citesc eu pe forum cum ca se mai rup cablurile de ambreiaj...si zic: Ia sa il ung eu, sa nu se rupa si al meu. zis si facut! din nefericire am avut surpriza sa descopar ca al meu e deja rupt pe jumatate. exact acolo de unde pleaca din maneta. deci caut cablu ieri am schimbat kitul de lant. nu stiu care e legatura ,dar acum observ ca vitezele se schimba mai usor. de ceva timp in treptele inferioare se schimba greu si foarte zgomotos. aveti vreo eplicatie? ps:caut posesor de cb500 in tg mures pentru schimb de exprienta:D Si la mine s-a simtit o imbunatatire la capitolul "schimbat viteze" dupa ce am pus kit de lant nou. Nu ma mai speriati cu cablu de ambreiaj. Al meu nu stiu daca a fost schimbat vreodata, si in momentul de fata nici nu ma bate gandul sa il schimb. P.S.: ce se mai aude de intalnirea CB-istilor? P.S.2 : AdrianB1, ms de sfaturile in privinta schimbului de ulei. Editat Mai 16, 2008 de MirceaRM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) eu as zice sa va verificati cablurile de ambreiaj; azi dupa ca am vazut in ce stare e al meu, mi-au si aparut niste scenarii sumbre in cap si nu stiu cum se face dar in toate eu ajungeam imprastiat pe asfalt. si e foarte simplu de verificat: se desface de la ambele capete si imediat se vede daca are vreo problema(el trebuie sa sa miste liber, daca se agata e bai!) idee: vreunul din cablurile de pe louis nu ar merge si la noi? eu am ulei de pe louis, procycle. nu stiu cat de bine i-a facut motorului, dar stiu ca mie mi-a fost foarte bine: a costat 70 lei /4 L Editat Mai 16, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 ...idee: vreunul din cablurile de pe louis nu ar merge si la noi?... Salut Narcis, cablurile de pe Louis sigur se potrivesc si la CB 500 Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Eu unul nu cred ca mai am cum sa vin la intalnirea de la Brasov.... am avut azi accident cu conserva pe niste stradute f inguste din Bucuresti. Aveam cedeaza, dar vizibilitate 0 pentru ca toate masinile erau parcate ca sardelele de-o parte si de alta a strazii. Am iesit incet sa reusesc sa vad daca trece cineva si mi-a sters un seat ibiza tot botul masinii Ideea e ca desi ma consider eu nevinovat, ca n-aveam cum sa evit asa ceva, legea e lege si nu le pasa decat de semnul "cedeaza trecerea" in situatia asta. Momentan n-am ajuns la politie, inca imi astept randul, dar mai mult ca sigur o sa-mi suspende carnetul 3 luni de zile, ceea ce inseamna la revedere masina si ce e si mai rau, la revedere mobra Parca m-au urmarit incidentele in ultima saptamana...de asta n-am mai scapat Sper ca n-am deranjat pe cineva ca am postat asa ceva. Nu pot sa va urez decat asfalt uscat si sute de kilometri fara incidente vara asta. Numai bine ! Editat Mai 16, 2008 de Sir Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Din cate am testat pe propria piele cat si din manualul de service pt un schimb de ulei incusliv de filtru ai nevoie de 3,1 L; fara filtru 2,9. @vlad:Incearca sa te intelegi cu soferul de pe ibiza, daca nu o sa ramai pe margine 2 luni, sau in urma unor cursuri de siguranta rutiera scapi cu doar o luna de penalizare. Editat Mai 16, 2008 de DragosV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Din cate am testat pe propria piele cat si din manualul de service pt un schimb de ulei incusliv de filtru ai nevoie de 3,1 L; fara filtru 2,9. Scuze de confuzie, cifrele tale sunt corecte, 3.5 litri sunt pentru motor "uscat" - daca s-au facut reparatii la motor si nu mai e gram de ulei in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 salut pogor. in legatura cu cablurile de pe louis, e posibil sa fie vreunu care sa se potriveasca(ex: cb sevenfifty, cbr etc.) dar pentru asta trebuie sa rogi pe cineva cu aceste tipuri de mobre sa si-l de-a jos si sa il pui la tine sa vezi daca se potriveste. eu nu am avut rabdare pt asa ceva si l-am comandat de la honda. a venit prin fast curier la o zi dupa ce am vb cu ei si a costat 132 ron (110 + 22 taxa FC ) ps: cu ce se unge cablul acesta? este ulei special ? Asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Scuze de confuzie, cifrele tale sunt corecte, 3.5 litri sunt pentru motor "uscat" - daca s-au facut reparatii la motor si nu mai e gram de ulei in el. Am fost si eu vineri la un magazin de specialitate (doar accesorii moto) si s-au uitat baietii in catalog, si mi-au zis ca pentru CB500 am nevoie de 3.1 litri. Ulei vreau sa imi iau ori Castrol ori Repsol (10 w 40). Filtrul mi l-am luat deja (Costa 28 Roni). Uleiul Castrol costa 36 Ron litru. Voua va mananca ulei motorul? eu ultima data cand am verificat nivelul...era pe minim, si nu cred ca e prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Nu uita sa verifici uleiul cu motorul asezat pe cricul central, si la cateva minute dupa ce ai oprit motorul. Si eu m-am panicat o data cand am luat nivelul cu moto pe cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 (editat) poate uni o sa-mi sara in cap , dar cel putin temporar am rezolvat problema cablului de ambreiaj: am fost in piata in tg mures si am vazut cabluri garla. ma uit la el, si vad ca merge la cb. intreb si imi spune vanzatoarea ca e de scuter. l-am cumparat si l-am pus. E la fel de gros ca cel pe care l-am avut dar putin mai "batos"(celalat era mai maleabil). pt cei care au desfacut , au vazut ca cel original are o biluta in capat bagata printr-un cilindru. ei bine, cel pe care l-am luat eu are capatul prins direct intr-un cilindru de aluminiu(ca la biciclete). din cauza ca e mai otelit merge un picut mai greu. a costat 5 lei si il recomand calduros drept cablu de rezerva; eu o sa-l tin sa vad cand se rupe am uns cablul cu vaselina. si tot la capitolul uns, bagati un ochi si la cablul de la vitezometru. al meu era ruginit am schimbat simeringurile azi, si daca ai ceva cu care sa bati simeringul nou, nu e mare vraja. decat sa dai 100 ron in alta parte.. ma bate gandul sa imi pun ulei motorex. o fi bun? Editat Mai 17, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.