Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

ThunderByte : imi pare rau sa aud ,dar bine ca esti intreg si CB-ul la fel .

Mda,si eu trebuie sa-mi iau un pantalon de piele,insa in acelas timp ma gandesc la un costum,oi vedea in timp .

 

 

A fost un weekend cu peripetii ptr multi dintre cei cu 2 roti .

Pai d-aia trage mai bine si pe linie dreapta ca ai pinionul cu 45 ,al meu mau mult de 180 nu mai trage,l-am testat sambata pe centura bucuresti ploiesti .si nu am de gand sa-l mai testez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

190 si un pic cu pasager si pinion de 45? Vezi ca iti indica cu 11.5% mai mult decat viteza reala din cauza pinionului, aveai 170 km/h. Oricum ar fi de vazut un CB care fuge cu 190 cu pasager :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
soseaua chitilei...pieton...traversare neregulamentara...cb trantit....50 km/h...zgariat putin...eu....cb-ul nicio problema...duminica asta

E un extras dintr-un manual de telegrafie? Nu se puneau 3 puncte, ci STOP. Si nu mai e la moda de vreo 80 de ani, s-a inventat Internetul care permite sa scrii propozitii intregi si inteligibile aproximativ pe gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190 si un pic cu pasager si pinion de 45? Vezi ca iti indica cu 11.5% mai mult decat viteza reala din cauza pinionului, aveai 170 km/h. Oricum ar fi de vazut un CB care fuge cu 190 cu pasager :lol:

 

De ce tre sa fii tu Toma necredinciosu mereu ? Ai impresia ca imi place sa ma cac pe mine aiurea ?

:what: In caz ca ai uitat aici suntem la cb 500, nu la cbf600, daca nu ma insel la cbf e melcul km pe pinion, la cb e pe roata fatza, si tin sa precizez ca, cauciucurile sunt cele din talon. Sunt constient ca viteza de pe ceas nu e reala, ideea era ca nu multa lumea a ajuns cu cb-ul PE CEAS la 190.

 

Mesaj completat

ThunderByte : imi pare rau sa aud ,dar bine ca esti intreg si CB-ul la fel .

Mda,si eu trebuie sa-mi iau un pantalon de piele,insa in acelas timp ma gandesc la un costum,oi vedea in timp .

 

 

A fost un weekend cu peripetii ptr multi dintre cei cu 2 roti .

Pai d-aia trage mai bine si pe linie dreapta ca ai pinionul cu 45 ,al meu mau mult de 180 nu mai trage,l-am testat sambata pe centura bucuresti ploiesti .si nu am de gand sa-l mai testez.

 

Problema la mine a fost doar ca nu ii aveam pe mine, ca de avut ii am, dar stateau bine mersi in dulap la ora aia. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am depasit pe un preten care avea 190..... deci se poate.....:what:

 

Per-total o masinarie minunata...... o motocicleta de exceptie...

 

 

L.e ma bate un gand sa imi vopsesc motoru..... a mai facut cineva treaba asta???

Editat de Neo_geo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
nu la cbf600, daca nu ma insel la cbf e melcul km pe pinion, la cb e pe roata fatza, si tin sa precizez ca, cauciucurile sunt cele din talon. Sunt constient ca viteza de pe ceas nu e reala, ideea era ca nu multa lumea a ajuns cu cb-ul PE CEAS la 190.

Stiu 2 persoane care spun ca au vazut 200 pe ceas la CB (eu sunt una din ele, cealalta are acum Hornet), dar culcat pe rezervor, fara pasager si cu pinioanele standard. Cu pinion de 45 ai turatie mai mare, cred ca te apropiai de 10.000 rpm ca sa iti arate 190 pe ceas. Abaterea ceasului e cam 8%, masurata cu un tracker GPS in camp deschis (fara reflexii care sa induca erori) si pe distanta mai mare, ca sa fie cat mai precis, deci la 200 afisati ai cam 184-185 km/h real.

 

Da, am verificat in cartea de service si are melcul pe roata din fata, deci ceasul arata corect. Bravo, iti merge motocicleta mult mai bine decat media.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu 2 persoane care spun ca au vazut 200 pe ceas la CB (eu sunt una din ele, cealalta are acum Hornet), dar culcat pe rezervor, fara pasager si cu pinioanele standard. Cu pinion de 45 ai turatie mai mare, cred ca te apropiai de 10.000 rpm ca sa iti arate 190 pe ceas. Abaterea ceasului e cam 8%, masurata cu un tracker GPS in camp deschis (fara reflexii care sa induca erori) si pe distanta mai mare, ca sa fie cat mai precis, deci la 200 afisati ai cam 184-185 km/h real.

 

Da, am verificat in cartea de service si are melcul pe roata din fata, deci ceasul arata corect. Bravo, iti merge motocicleta mult mai bine decat media.

 

 

Eu o stiu pe a 3-a ca sa zic asa care zice ca a vazut peste 200 pe ceas cu tot cu pasager.

Stim, stim, a fost masurata in conditii perfecte, intr-un mediu perfect, etc, etc, etc :what: . Era pur si simplu o discutie, ca de la posesor la posesor.Noi stim ca tu ai avut si le stii pe toate, dar nu ne intereseaza viteza reala, daca stai sa te gandesti si pe partea cealanta si alte moto au o marja de eroare la vitezometre la fel si GPS-urile, pana si radarele politiei nu cred ca masoara exact.

 

Vorbesti cam din carti ... vezi tu aici mai e o necunoscuta la motorul meu ... habar nu ai ce pinion am in motor, sincer nici eu nu stiu. Normal el vine cu 15-40, si ma gandesc ca desteptul care a pus 45 in loc de 40 mai mult ca sigur a pus un pinion in motor mai mic sau mai mare, sunt variante de la 13 la 16 dinti.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aglomerat a fost weekendul asta :what:

Din pacate vad ca si multe incidente pe aici. Bine ca sunteti toti intregi :lol: asta conteaza

Si eu am fost pana la cheia weekendul asta, dar am fost singur, doar cu pasager si a fost demential.

Poate reusim pana la urma sa ne si intalnim la un moment dat mai multi....

 

Bafta ! asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Vorbesti cam din carti ... vezi tu aici mai e o necunoscuta la motorul meu ... habar nu ai ce pinion am in motor, sincer nici eu nu stiu. Normal el vine cu 15-40, si ma gandesc ca desteptul care a pus 45 in loc de 40 mai mult ca sigur a pus un pinion in motor mai mic sau mai mare, sunt variante de la 13 la 16 dinti.

Vorbesc din ce stiu de la 3 CB-uri prin RO pe care le stiu mai bine si altele de care am citit, inclusiv cele din CB 500 Cup. Abaterea vitezei nu are treaba cu pinionul de la motor (nu e in motor), iar daca esti curios cati dinti are scoate capacul si verifica, sunt doar 2 suruburi si oricum e bine sa cureti din cand in cand pe-acolo, se aduna multa mizerie. De obicei pinioane modificate se pun daca vrei viteza maxima mai mare la turatie mai mica sau acceleratie mai buna, dar se modifica doar spatele, mai rar fata pentru ca la cat e de mic nu prea ai loc de manevra - cu 13 dinti e cam strans si solicita lantul, 16 abia incape la limita pentru ca e mare. Nici o combinatie nu iti mareste puterea motorului si asta iti limiteaza la viteza maxima - daca modifici jicloarele mai scoti cativa CP (vreo 10) dar nu stiu pe nimeni in Romania sa fi facut asta.

Mesaj completat

daca stai sa te gandesti si pe partea cealanta si alte moto au o marja de eroare la vitezometre la fel si GPS-urile, pana si radarele politiei nu cred ca masoara exact.

Radarele politiei au o abatere maxima de 0.5% si e verificata de Metrologie, iar GPS-urile variaza mult in functie de constructie. Eu folosesc unul facut la comanda si precizia la masurarea vitezei e similara, maxim 1% la masurarea in 10 puncte in teren deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad : ma bucur sa aud ca a fost fain .

Buzz me cand intrii pe mess ,poate dam o tura pana intru eu la job .

Care vrea sa mearga vineri pe circuit ,eu cu Vlad mergem.

Editat de MAILM4N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad : ma bucur sa aud ca a fost fain .

Buzz me cand intrii pe mess ,poate dam o tura pana intru eu la job .

Care vrea sa mearga vineri pe circuit ,eu cu Vlad mergem.

Daca e vorba de circuitul de la bacau, fac pe naiba in 14 si merg :D

Mesaj completat

Apropo de performante ... care si-a facut recent un test de compresie la motor, ma bate gandul din ce in ce mai tare in ultima vreme ... doar ca imi e lene sa dau bujiile jos :lol: (doar bujiile; se pot da si fara sa dai rezervorul jos)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Apropo de performante ... care si-a facut recent un test de compresie la motor, ma bate gandul din ce in ce mai tare in ultima vreme ... doar ca imi e lene sa dau bujiile jos :D (doar bujiile; se pot da si fara sa dai rezervorul jos)

Eu am facut acum un an. Daca nu consuma ulei nu are rost sa il faci, ai minim 8-9. Daca iti consuma ulei cei de la Honda au zis ca rareori se rezolva doar cu segmenti noi la CB pentru ca de obicei se ovalizeaza cilindrul, trebuie alezat cilindrul si se pun pistoane la cota de reparatie - vreo 300 EUR setul complet de pistoane, segmenti si maruntisuri, alezatul il faci tu unde vrei. Cred ca si ei vorbesc din carti (statisticile interne Honda) pentru ca nu au facut operatiunea in Romania la nici un CB, inca.

 

Ca idee cu compresie 8-8.5 atingi 190 km/h pe bord. Cu compresie 10 nu treci de 200, iar peste 11 ai probabil in primii 5.000 km condusi de o baba paralitica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut acum un an. Daca nu consuma ulei nu are rost sa il faci, ai minim 8-9. Daca iti consuma ulei cei de la Honda au zis ca rareori se rezolva doar cu segmenti noi la CB pentru ca de obicei se ovalizeaza cilindrul, trebuie alezat cilindrul si se pun pistoane la cota de reparatie - vreo 300 EUR setul complet de pistoane, segmenti si maruntisuri, alezatul il faci tu unde vrei. Cred ca si ei vorbesc din carti (statisticile interne Honda) pentru ca nu au facut operatiunea in Romania la nici un CB, inca.

 

Ca idee cu compresie 8-8.5 atingi 190 km/h pe bord. Cu compresie 10 nu treci de 200, iar peste 11 ai probabil in primii 5.000 km condusi de o baba paralitica.

 

:D Cum o dai iar in OZN-uri. Am mai zis "Era pur si simplu o discutie, ca de la posesor la posesor."

RE:

Normal ca se alezeaza cilindrii, tu ai idee in ce consta o segmentare ??? cum sa pui segmenti noi pe cilindrul vechi lasat asa, mai rau faci, compresie nu o sa ai si ai sa strici si segmentii noi aiurea.

Cu vreo 300 de euro iti pui segmenti si pisoane noi, si iti raman bani sa alezezi si cilindrii. Doar segmentii costa undeva la 130 de euro.

La ce scoruri au la ora/manopera cred si eu ca nu au facut, multi vin la service-uri particulare.

 

La compresie de 11,25 si 11,5 cu cat ar trebui sa merg maxim (ca tot le stii tu pe toate asa) ???

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Normal ca se alezeaza cilindrii, tu ai idee in ce consta o segmentare ??? cum sa pui segmenti noi pe cilindrul vechi lasat asa, mai rau faci, compresie nu o sa ai si ai sa strici si segmentii noi aiurea.

Nu am idee. Dar mai invat si eu de la altii :D Nu am facut niciodata la moto, doar la masini si camioane (de pe la 8 ani imi pierdeam vremea pe santiere in vacante) si am schimbat segmenti inclusiv la masina noua cu 100 km la bord. Nu am alezat cilindrii si nu am schimbat camasile (respectivul motor era cu camasi, nu cu cilindru in bloc). Si segmentii sigur nu s-au stricat, i-am scos dupa vreo 80.000 km pentru ca au ajuns in linie si pierdeam ulei, dar segmentii erau intregi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am suferit un accident din care eu am iesit f intreg... dar cb-ul nu.... in concluzie.... 1 bucata Cb500 96' Pc26 la dezmembrat...este interca cam tot inafara de furca... daca aveti nevoie de ceva... va rog apelati cu incredere preturi pt buzunarul fiecaruia....

 

Va rog frumos pt. intrebari folositi cu incredere Pm-ul

 

O seara placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am suferit un accident din care eu am iesit f intreg... dar cb-ul nu.... in concluzie.... 1 bucata Cb500 96' Pc26 la dezmembrat...este interca cam tot inafara de furca... daca aveti nevoie de ceva... va rog apelati cu incredere preturi pt buzunarul fiecaruia....

 

Va rog frumos pt. intrebari folositi cu incredere Pm-ul

 

O seara placuta

ce are exact cb-ul??? daca e numai furca, adica tijele nu se merita sa il dezmembrezi.

Vezi ca omul asta are un cb la dezmembrat, poate vb cu el si iei furca de la el /index.php?...p;#entry2349060 sau luate doar tijele de noi, sunt in jur de 170 de euro.

 

 

Hai sus cu cb-ul, nu se merita sa il dezmembrezi.

 

Apropo baga si tu niste poze.

 

Mesaj completat

Acum am verificat, sunt 158,48 euro ambele(vin doar cate 2).

Mesaj completat

L.E. Fara TVA, uitasem sa specific :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am suferit un accident din care eu am iesit f intreg... dar cb-ul nu.... in concluzie.... 1 bucata Cb500 96' Pc26 la dezmembrat...este interca cam tot inafara de furca... daca aveti nevoie de ceva... va rog apelati cu incredere preturi pt buzunarul fiecaruia....

 

Va rog frumos pt. intrebari folositi cu incredere Pm-ul

 

O seara placuta

 

 

Mai exista si varianta de roluire! Mult mai ieftina :D. Eu am avut accident frontal acum 2 ani si am patit acelasi lucru ca tine si am dat telescoapele la roluit si inca mai merge si in ziua de azi. E pacat sa renunti la ea. :lol:

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din pacate nu sunt piese de origine Honda si nici foarte raspandite, e un kit produs de TCP special pentru modelul CB500 - include toate carenele, parbrizul, oglinzile, farul si montura farului. Nu se mai produce si nu mai e pe stoc pe nicaieri, deci numai de la o moto similara care e in dezmembrare poti sa mai gasesti asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte gru imi este sa ma despart de ea....m-a dus unde am vrut eu... nu m-a lasat niciodata in drum... ( decat odata cand am ramas fara benzina) inca ma mai gandesc f serios daca sa o stric sau nu....

 

Aveti grija de voi.... si nu circulati pe banda 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte gru imi este sa ma despart de ea....m-a dus unde am vrut eu... nu m-a lasat niciodata in drum... ( decat odata cand am ramas fara benzina) inca ma mai gandesc f serios daca sa o stric sau nu....

 

Aveti grija de voi.... si nu circulati pe banda 1

 

Cel ai bine e sa zbori ... ca nici pe banda 2 nu e safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am uitat un pic la motor ; lant, ulei, lichid racire, cauciucuri etc. Am observat pe discul de frana de pe fata (pe spate nu am, model '94) de la o gaurica din aia de pe disc de sus, exact de pe jumatatea ei plecand o liniuta in sus pana la marginea discului. Sterg un pic, trag putin cu unghia acolo si imi pare a fi o fisura fina. Deasupra la fel, pe partea cealalta aceeasi chestie. Am pus-o... caci un disc nou original este 1000 Ron. Luni o sa il comand, caci nu am incotro si vreau sa o pastrez, cred ca merita un disc nou, altfel luam unul second. Discul era bun, mai tinea cred cel putin doua sezoane. Ce spuneti pot sa mai merg asa un pic pana imi vine discul nou, cred ca in 10 zile de la mama lui ? Poate plesni mai departe ? In partea de jos a gauri respective, nu se vede nimic pornit in jos. Ati auzit pe cineva sa pateasca asa ceva, e incredibil !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...