marque Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Acest topic s-ar putea numi si lauda DR-ului. Circuitul e la Reghin si chiar daca e aproape, atrebuit sa vina toamna pana sa ajung si eu pe acolo. Cel mai greu este sa pozitionezi tancul in circuit, pentru ca de 3 ori am intrat in circuit, de trei ori m-am trezit brusc,sec si barbar pe jos. Dupa ce am luat viteza a inceput sa fie mai bine, dar nu am apucat sa parcurg un tur caci am intr/un soi de arc de par cu taluz, cred ca piscat putin frana, pentru a zbura de pe taluz si am zburat instantaneu de pe TAB, simtind o ciudata relocare a oaselor ce alcatuiau glezna dreapta. Atunci chiar m-am enervat. Sa fie atat de scura evolutia mea de endurist? Din fericire am constatat ca puteam sta pe picior, deci nu era asa grav, oricum multumesc cizmelor, fara de care relocarea gleznei ar fi fost completa. Baietii cu care am fost m-au convins rapid ca nu e rost de stat pe margine si daca tot venisem sa ma dau, am reintrat in circuit, evident scapand usor motorul. Dar a meritat. Circuitul e rapid, pamantul era batatorit, fara hopuri prea mari si m-a prins un soi de febra de a baga tura dupa tura, toata dupa amiaza, pana cand am observat ca pe trambuline incep usor sa ma desprind si daca dau putin gaz chiar inainte de finalul rampei motorul se indreapta frumos in aer si aterizam de la cei 30/40 cm ai "sariturii" pe ambele roti. Au fost si situatii in care era sa zbor eu din scarite si nu motorul de pe rampa. PAna la urma, cand treceam pe langa baieti, am tras putin mai tare intr-a doua si m-am trezit zburand. Am cam inghetat, am cayut dintai pe roata spate, dupa aia pe fata, s-a imprimat un balans puternic in furca dar cum o strangeam bine, am mers m ai departe. Asta a fost prima saritura cu motorul. Un lucru bun. Nici nu mai imi pasa de faza gratuita cu glezna, bine ca scapaem curat de pe trambulina. Pe seara i/am dat motorul unui tip ce merge in campionatul de cross si ne-a aratat ca DR-ul poate sa sara!!!Priviti aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_mania Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 si io incerc la anu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Este la Reghin asa ceva? Da si tu niste amanunte (cum se ajunge acolo, cat costa, etc) Bafta in exces! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Acest topic s-ar putea numi si lauda DR-ului. Circuitul e la Reghin si chiar daca e aproape, atrebuit sa vina toamna pana sa ajung si eu pe acolo. Cel mai greu este sa pozitionezi tancul in circuit, pentru ca de 3 ori am intrat in circuit, de trei ori m-am trezit brusc,sec si barbar pe jos. Dupa ce am luat viteza a inceput sa fie mai bine, dar nu am apucat sa parcurg un tur caci am intr/un soi de arc de par cu taluz, cred ca piscat putin frana, pentru a zbura de pe taluz si am zburat instantaneu de pe TAB, simtind o ciudata relocare a oaselor ce alcatuiau glezna dreapta. Atunci chiar m-am enervat. Sa fie atat de scura evolutia mea de endurist? Din fericire am constatat ca puteam sta pe picior, deci nu era asa grav, oricum multumesc cizmelor, fara de care relocarea gleznei ar fi fost completa. Baietii cu care am fost m-au convins rapid ca nu e rost de stat pe margine si daca tot venisem sa ma dau, am reintrat in circuit, evident scapand usor motorul. Dar a meritat. Circuitul e rapid, pamantul era batatorit, fara hopuri prea mari si m-a prins un soi de febra de a baga tura dupa tura, toata dupa amiaza, pana cand am observat ca pe trambuline incep usor sa ma desprind si daca dau putin gaz chiar inainte de finalul rampei motorul se indreapta frumos in aer si aterizam de la cei 30/40 cm ai "sariturii" pe ambele roti. Au fost si situatii in care era sa zbor eu din scarite si nu motorul de pe rampa. PAna la urma, cand treceam pe langa baieti, am tras putin mai tare intr-a doua si m-am trezit zburand. Am cam inghetat, am cayut dintai pe roata spate, dupa aia pe fata, s-a imprimat un balans puternic in furca dar cum o strangeam bine, am mers m ai departe. Asta a fost prima saritura cu motorul. Un lucru bun. Nici nu mai imi pasa de faza gratuita cu glezna, bine ca scapaem curat de pe trambulina. Pe seara i/am dat motorul unui tip ce merge in campionatul de cross si ne-a aratat ca DR-ul poate sa sara!!!Priviti aici! cat e garda d la dr?? sunt curios , ai avut vreodata probleme la offroad cu garda, ceva lovituri mai dure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-DR650 Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Da shi tu mai multe amanunte ... suntem interesatzi de traseu mai ales acum iarna ... ca pe munti e prea multa zapada ... asteptam sa luminezi putzin situatzia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Noiembrie 23, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2005 Spre rusinea mea nu stiu ce garda DR-ul dar nici nu am avut vreodata probleme de genul asta. Bine, nu am tras prea tare de el, dar pe dealuri, prin paduri si drumuri forestiere s-a comportat super. Citeam pe un site ca un "trail bike" foarte bun si chiar asa si e. Cel mai mult de distrezi cu el cand urci in forta pe drumuri forestiere. Acum despre circuit. Este opera la "Humi Racing" si e amplasat la iesirea din Reghin inspre Bistrita, se face dreapta pe o urcare inspre cimitir. Nu costa nimic sa intri, cel putin din cate stiu eu si din cat am fost pe acolo. Sunt in schimb niste restrictii orare, se poate merge dupa - masa, nu stiu exact intre ce ore dar pot afla. Asta, din cauza cimitirului care e foarte aproape si cand se fac slujbe, inmormantari, priveghiuri, pomeni si cate si mai cate, evident ca e foarte deranjant si treaba asta a ajuns siprin presa locala. Sunt unii cross/eri care se tem de boscoanele popii si asteapta sa se termine evenimentele din cimitir pentru a se da . Circuitul e cica unul rapid cu cateva jumpuri mari, bine facute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Intrucat avem aceleasi mobre (la modelul R am avantajul ca nu am carene sa le sparg ), iti arat cam ce se poate face cu una de genul asta. la mare de 1 mai cum arata dupa etapa de enduro de la Buzau la etapa de la Zarnesti si pe circuitul de motocross de la Ciolpani ...iti zic si eu:se poate zbura f. misto pe rampe acum cautam unele mai usoare sa nu ne cada oole cand le ridicam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Noiembrie 24, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2005 Misto poze dar bietul DR...Totusi, eu cred ca rs este cu vreo 10 kile mai greu. R-ul are si electrostarter? La anul vreau sa imi iau si eu ceva mai usor, dar imi trebuie sa pot merge si pe asfalt cu el. Ma gandesc la tt, klx, xr, lc4? - sa fie de 600 cc si cu roti de super moto. Viseaza, marque, viseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 "Bietul" DR pt. asta a fost proiectat ...sa mearga in off-road.Pt. sosea exista alt segment de mobre P.S.varianta "R" e numai cu kick-starter.Daca are in denumire un "E" in coada, inseamna ca e cu electro-starter. Cu cat vrei ceva mai bun pt. off-road, cu atat este mai nepotrivit pt. sosea. Ce avem noi reprezinta calea de mijloc... De exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_mania Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 SUBSCRIU 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Noiembrie 28, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2005 Ma rog...Calea de mijloc e intotdeauna cea mai grea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 si cu dominatorul se poate si cu bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 si io incerc la anu!! oare nu face nimeni o competitie pentru enduro simplu fara cross...??? suntem o gramada cu motorae mari de 650 si nu prea ne putem baga cu ele peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Cu motoarele astea grele cel mai bine mergi la rally-raid. Uite aici detalii /index.php?showtopic=32496 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Februarie 27, 2006 Autor Share Postat Februarie 27, 2006 Waz up Cata! Rally raid-ul presupune o gramada de logistica in spate...Sa vedem ce aduce primavara. Dar, observ ca tot nu ai dat DR-ul , asta ma ingrijoreaza ca si yo vreau sa il dau pe al meu. Imi sta capul la un tt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Waz up Cata! Rally raid-ul presupune o gramada de logistica in spate...Sa vedem ce aduce primavara. Dar, observ ca tot nu ai dat DR-ul , asta ma ingrijoreaza ca si yo vreau sa il dau pe al meu. Imi sta capul la un tt... Raidul presupune sa ai roadbook si tripmaster, eventual mergi cu cineva in echipa care are si te tii dupa el. , cat despre vaka(asa o alint eu ), nu cred ca o mai dau, face pereche buna cu aia mica P.S.mare diferentza nu e intre TT si DR.(au cam aceeasi putere si aceleasi kilograme).Mai bine faci o schimbare radicala si iei si tu o capra, macar sa intelegi ceva din enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 acum vaz topicul, am hibernat, sunt invidios domne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 Da, dar daca iau capra---ce model sa fie--- cum mai merg eu pe sosea?Asta e, nu ma pot debarasa de asta. Adica anul trecut am facut niste drumuri super de Bucuresti, Transfagarasan, etc si mi-ar lipsi foarte mult. De aceea, incerc sa impac si capra si soseaua. TT mi se pare mult mai subtire si mai manevrabil decat DR-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Da, dar daca iau capra---.... Ia si o capra .Tocmai de-aia o sa pastrez vaca, mai am de umblat cu ea pe sosea, pe la tzara, sau pe plaja la mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 rebuie de leat si o caprita ,de aruncat cu ea pe dealuri...dar nu trebuie sa ne vindem vacile...ca dupaia cu ce mai mergem la drumuri lungi...????bafta in alegere ...eu ma ales mai iau o caprita vad eu cum dar fac rost de bani....ca trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Martie 2, 2006 Autor Share Postat Martie 2, 2006 Hmm.La cum merg lucrurile cred ca raman cu dr-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Hmm.La cum merg lucrurile cred ca raman cu dr-ul... Daca topicul asta e unul dedicat DR-ului si avand in vedere ca in max 2 sapt sper sa fiu si io posesor al unui Dr 650 RS, ce puteti sa imi spuneti de fiabilitate... Pana la cati km se intinde fara reparatii capitale? Si daca sunteti deja posesori ce pobbleme ati avut(daca ati avut), si de unde ati facut rost de piese? Sper sa ne vedem pe "circuit"..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 Gata! Maine scot DR-ul cu care pana la 40.000 de km nu am avut nicio problema. Sadik 69, ascultator probabil de RATM - strasnic ansamblu - hai si tu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Gata! Maine scot DR-ul cu care pana la 40.000 de km nu am avut nicio problema. Sadik 69, ascultator probabil de RATM - strasnic ansamblu - hai si tu!!! Io sambata 18 ma duc dupa DR si spre sa si fie in stare buna..... dupa ce il iau iti dau un mesaj pe personal cum sa ne intalnim.... Rage... rullezzzzzzzzzzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 Sunt pe stand by... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.