Sari la conținut

Cu Dr 650 Rs Pe Circuitul De Cross...


Postări Recomandate

Acest topic s-ar putea numi si lauda DR-ului. Circuitul e la Reghin si chiar daca e aproape, atrebuit sa vina toamna pana sa ajung si eu pe acolo. Cel mai greu este sa pozitionezi tancul in circuit, pentru ca de 3 ori am intrat in circuit, de trei ori m-am trezit brusc,sec si barbar pe jos. Dupa ce am luat viteza a inceput sa fie mai bine, dar nu am apucat sa parcurg un tur caci am intr/un soi de arc de par cu taluz, cred ca piscat putin frana, pentru a zbura de pe taluz si am zburat instantaneu de pe TAB, simtind o ciudata relocare a oaselor ce alcatuiau glezna dreapta. Atunci chiar m-am enervat. Sa fie atat de scura evolutia mea de endurist? Din fericire am constatat ca puteam sta pe picior, deci nu era asa grav, oricum multumesc cizmelor, fara de care relocarea gleznei ar fi fost completa.

 

Baietii cu care am fost m-au convins rapid ca nu e rost de stat pe margine si daca tot venisem sa ma dau, am reintrat in circuit, evident scapand usor motorul. Dar a meritat. Circuitul e rapid, pamantul era batatorit, fara hopuri prea mari si m-a prins un soi de febra de a baga tura dupa tura, toata dupa amiaza, pana cand am observat ca pe trambuline incep usor sa ma desprind si daca dau putin gaz chiar inainte de finalul rampei motorul se indreapta frumos in aer si aterizam de la cei 30/40 cm ai "sariturii" pe ambele roti. Au fost si situatii in care era sa zbor eu din scarite si nu motorul de pe rampa. PAna la urma, cand treceam pe langa baieti, am tras putin mai tare intr-a doua si m-am trezit zburand. Am cam inghetat, am cayut dintai pe roata spate, dupa aia pe fata, s-a imprimat un balans puternic in furca dar cum o strangeam bine, am mers m ai departe. Asta a fost prima saritura cu motorul. Un lucru bun. Nici nu mai imi pasa de faza gratuita cu glezna, bine ca scapaem curat de pe trambulina.

 

Pe seara i/am dat motorul unui tip ce merge in campionatul de cross si ne-a aratat ca DR-ul poate sa sara!!!Priviti aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest topic s-ar putea numi si lauda DR-ului. Circuitul e la Reghin si chiar daca e aproape, atrebuit sa vina toamna pana sa ajung si eu pe acolo. Cel mai greu este sa pozitionezi tancul in circuit, pentru ca de 3 ori am intrat in circuit, de trei ori m-am trezit brusc,sec si barbar pe jos. Dupa ce am luat viteza a inceput sa fie mai bine, dar nu am apucat sa parcurg un tur caci am intr/un soi de arc de par cu taluz, cred ca piscat putin frana, pentru a zbura de pe taluz si am zburat instantaneu de pe TAB, simtind o ciudata relocare a oaselor ce alcatuiau glezna dreapta. Atunci chiar m-am enervat. Sa fie atat de scura evolutia mea de endurist? Din fericire am constatat ca puteam sta pe picior, deci nu era asa grav, oricum multumesc cizmelor, fara de care relocarea gleznei ar fi fost completa.

 

Baietii cu care am fost m-au convins rapid ca nu e rost de stat pe margine si daca tot venisem sa ma dau, am reintrat in circuit, evident scapand usor motorul. Dar a meritat. Circuitul e rapid, pamantul era batatorit, fara hopuri prea mari si m-a prins un soi de febra de a baga tura dupa tura, toata dupa amiaza, pana cand am observat ca pe trambuline incep usor sa ma desprind si daca dau putin gaz chiar inainte de finalul rampei motorul se indreapta frumos in aer si aterizam de la cei 30/40 cm ai "sariturii" pe ambele roti. Au fost si situatii in care era sa zbor eu din scarite si nu motorul de pe rampa. PAna la urma, cand treceam pe langa baieti, am tras putin mai tare intr-a doua si m-am trezit zburand. Am cam inghetat, am cayut dintai pe roata spate, dupa aia pe fata, s-a imprimat un balans puternic in furca dar cum o strangeam bine, am mers m ai departe. Asta a fost prima saritura cu motorul. Un lucru bun. Nici nu mai imi pasa de faza gratuita cu glezna, bine ca scapaem curat de pe trambulina.

 

Pe seara i/am dat motorul unui tip ce merge in campionatul de cross si ne-a aratat ca DR-ul poate sa sara!!!Priviti aici!

 

cat e garda d la dr?? sunt curios :P , ai avut vreodata probleme la offroad cu garda, ceva lovituri mai dure?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre rusinea mea nu stiu ce garda DR-ul dar nici nu am avut vreodata probleme de genul asta. Bine, nu am tras prea tare de el, dar pe dealuri, prin paduri si drumuri forestiere s-a comportat super. Citeam pe un site ca un "trail bike" foarte bun si chiar asa si e. Cel mai mult de distrezi cu el cand urci in forta pe drumuri forestiere.

Acum despre circuit. Este opera la "Humi Racing" si e amplasat la iesirea din Reghin inspre Bistrita, se face dreapta pe o urcare inspre cimitir. Nu costa nimic sa intri, cel putin din cate stiu eu si din cat am fost pe acolo. Sunt in schimb niste restrictii orare, se poate merge dupa - masa, nu stiu exact intre ce ore dar pot afla. Asta, din cauza cimitirului care e foarte aproape si cand se fac slujbe, inmormantari, priveghiuri, pomeni si cate si mai cate, evident ca e foarte deranjant si treaba asta a ajuns siprin presa locala. Sunt unii cross/eri care se tem de boscoanele popii si asteapta sa se termine evenimentele din cimitir pentru a se da

:P .

Circuitul e cica unul rapid cu cateva jumpuri mari, bine facute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat avem aceleasi mobre (la modelul R am avantajul ca nu am carene sa le sparg :lol: ), iti arat cam ce se poate face cu una de genul asta. :P

la mare de 1 maipost-143-1132773628_thumb.jpg

cum arata dupa etapa de enduro de la Buzaupost-143-1132772698_thumb.jpg

la etapa de la Zarnestipost-143-1132773351_thumb.jpg

si pe circuitul de motocross de la Ciolpanipost-143-1132772773_thumb.jpg

...iti zic si eu:se poate zbura f. misto pe rampe :baldy: post-143-1132772823_thumb.jpg

acum cautam unele mai usoare sa nu ne cada oole cand le ridicam :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto poze dar bietul DR...Totusi, eu cred ca rs este cu vreo 10 kile mai greu. R-ul are si electrostarter?

La anul vreau sa imi iau si eu ceva mai usor, dar imi trebuie sa pot merge si pe asfalt cu el. Ma gandesc la tt, klx, xr, lc4? - sa fie de 600 cc si cu roti de super moto. Viseaza, marque, viseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bietul" DR pt. asta a fost proiectat ...sa mearga in off-road.Pt. sosea exista alt segment de mobre :P

P.S.varianta "R" e numai cu kick-starter.Daca are in denumire un "E" in coada, inseamna ca e cu electro-starter.

Cu cat vrei ceva mai bun pt. off-road, cu atat este mai nepotrivit pt. sosea.

Ce avem noi reprezinta calea de mijloc...

De exemplu :crack: post-143-1132855714_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

:yikes: si io incerc la anu!! :yikes:

oare nu face nimeni o competitie pentru enduro simplu fara cross...??? :yikes: suntem o gramada cu motorae mari de 650 si nu prea ne putem baga cu ele peste tot :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Waz up Cata! Rally raid-ul presupune o gramada de logistica in spate...Sa vedem ce aduce primavara.

Dar, observ ca tot nu ai dat DR-ul , asta ma ingrijoreaza ca si yo vreau sa il dau pe al meu. Imi sta capul la un tt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Waz up Cata! Rally raid-ul presupune o gramada de logistica in spate...Sa vedem ce aduce primavara.

Dar, observ ca tot nu ai dat DR-ul , asta ma ingrijoreaza ca si yo vreau sa il dau pe al meu. Imi sta capul la un tt...

Raidul presupune sa ai roadbook si tripmaster, eventual mergi cu cineva in echipa care are si te tii dupa el. :yikes: , cat despre vaka(asa o alint eu :yikes: ), nu cred ca o mai dau, face pereche buna cu aia mica :eek:

 

P.S.mare diferentza nu e intre TT si DR.(au cam aceeasi putere si aceleasi kilograme).Mai bine faci o schimbare radicala si iei si tu o capra, macar sa intelegi ceva din enduro. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar daca iau capra---ce model sa fie--- cum mai merg eu pe sosea?Asta e, nu ma pot debarasa de asta. Adica anul trecut am facut niste drumuri super de Bucuresti, Transfagarasan, etc si mi-ar lipsi foarte mult. De aceea, incerc sa impac si capra si soseaua.

TT mi se pare mult mai subtire si mai manevrabil decat DR-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rebuie de leat si o caprita ,de aruncat cu ea pe dealuri...dar nu trebuie sa ne vindem vacile...ca dupaia cu ce mai mergem la drumuri lungi...????bafta in alegere ...eu ma ales mai iau o caprita vad eu cum dar fac rost de bani....ca trebe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm.La cum merg lucrurile cred ca raman cu dr-ul... :D

 

 

 

Daca topicul asta e unul dedicat DR-ului si avand in vedere ca in max 2 sapt sper sa fiu si io posesor al unui Dr 650 RS, ce puteti sa imi spuneti de fiabilitate...

Pana la cati km se intinde fara reparatii capitale?

Si daca sunteti deja posesori ce pobbleme ati avut(daca ati avut), si de unde ati facut rost de piese?

Sper sa ne vedem pe "circuit"..... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata! Maine scot DR-ul cu care pana la 40.000 de km nu am avut nicio problema. Sadik 69, ascultator probabil de RATM - strasnic ansamblu - hai si tu!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata! Maine scot DR-ul cu care pana la 40.000 de km nu am avut nicio problema. Sadik 69, ascultator probabil de RATM - strasnic ansamblu - hai si tu!!!

 

Io sambata 18 ma duc dupa DR si spre sa si fie in stare buna.....

dupa ce il iau iti dau un mesaj pe personal cum sa ne intalnim....

Rage... rullezzzzzzzzzzzzzzz :crack: :crack: :blbl: :D :ok: :ok: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...