tibat Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 As dori sa ma mai ajute cineva in legatura cu o chestie.Mi se incinge galeriile cind pornesc,se inroseste,din ce cauza poate fi.Cineva a spus ca nu e corect reglajul la carburator aer-benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 As dori sa ma mai ajute cineva in legatura cu o chestie.Mi se incinge galeriile cind pornesc,se inroseste,din ce cauza poate fi.Cineva a spus ca nu e corect reglajul la carburator aer-benzina.. prea mult aer sau prea putina benzina. Ai facut vreo "smecherie" la filtrul de aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) As dori sa ma mai ajute cineva in legatura cu o chestie.Mi se incinge galeriile cind pornesc,se inroseste,din ce cauza poate fi.Cineva a spus ca nu e corect reglajul la carburator aer-benzina.. Cred ca cauti sa spui ca se incing galeriile! Invata sa vorbesti limba romana si dupa ne mai pui intrebari! Editat Ianuarie 31, 2009 de Rossi_jr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) curatat ,reglat - verificat nivel, colortune si problema dispare ce sunt "colortune"? Editat Ianuarie 31, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RadicalBiker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer. de bujie prea calda sau amestec sarac ai auzit, nenea squarebiciclist? asta inainte de a sari dintii din distributie si alte tampenii aproape imposibile. la microprocesoare nu e precum la pinioane, lanturi sau curele. daca mai sar bitii aiurea, asta e. dintii nu sar decat la pumni. dar, se mai intampla, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer. DA LE-AI SCOS BĂI TATĂ.... Ai cumva vreun bullshit generator pe teme mecanice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) curatat ,reglat - verificat nivel, colortune si problema dispare mama, cand ii aud pe astia ca tine cu "colortune" innebunesc, nu alta! stii macar ce face cacatul ala de bujie de fapt? ai folosit una si dupa aia sa bagi un analizor de gaze pe galeria respectiva? esti varza ma, nici nu mai mir de ce ai atatea plangeri! te crezi un mecanic bun, avand in vedere mediocritatea din jurul tau iti creste increderea in tine dar crede-ma, esti de fapt varza!!! Editat Februarie 1, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Editat Februarie 1, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer. Am avut aceiasi problema la un MZ ES 250, pornea foarte usor, im schimb nu se accelera cum trebuie, sa inrosit instantaneu cotul de la evacuare, a fost din aprindere, am dat avansul mai mare si am rezolvat Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 atata timp cat nu ma cunosti si nu ai dovezi (doar gargara de 2 lei) ca sunt varza i mi sustin parerea . Vis a vis de colortune ...nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba ,vorbesc in cunostinta de cauza . Daca ai folosit colortune pt a regla ametecul si nu a dat randament inseamna ca nu stii in ce conditii se foloseste el . Ca sa faci colortune trebuie sa ai in vede mai multe operatii. de obicei si cele mai intalnite cazuri de galerie inrosita sunt din cauza faptului ca motorul merge cu amestec sarac. Nu cred ca e ste cazul la motorul in cauza sa fie distributia sarita de la punct sau probleme cu avansul ,dar cel mai bine este sa l verifice un mecanic sau pur si simplu sa le iei prin tatonare (asta in cazul in care detii ceva cunostinte de mecanica,electronica) care este sensul expresiei "a-l lua prin tatonare" in cazul de fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 kheratha face pe proasta pentru ca ii place flame-ul, e un troll mic si frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Asa mi-a facut si mie din cauza supapelor, poate sa fie si din alte cauze, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Mai dau vro' mana de ajutor cand mi-oi vedea ceafa !!!! Am ajuns la concluzia ca nu se merita Bafta !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.