Sari la conținut

Va rog o mina de ajutor


tibat
 Share

Postări Recomandate

As dori sa ma mai ajute cineva in legatura cu o chestie.Mi se incinge galeriile cind pornesc,se inroseste,din ce cauza poate fi.Cineva a spus ca nu e corect reglajul la carburator aer-benzina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa ma mai ajute cineva in legatura cu o chestie.Mi se incinge galeriile cind pornesc,se inroseste,din ce cauza poate fi.Cineva a spus ca nu e corect reglajul la carburator aer-benzina..

prea mult aer sau prea putina benzina. :laugh: Ai facut vreo "smecherie" la filtrul de aer ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa ma mai ajute cineva in legatura cu o chestie.Mi se incinge galeriile cind pornesc,se inroseste,din ce cauza poate fi.Cineva a spus ca nu e corect reglajul la carburator aer-benzina..

Cred ca cauti sa spui ca se incing galeriile! Invata sa vorbesti limba romana si dupa ne mai pui intrebari!

Editat de Rossi_jr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer.

de bujie prea calda sau amestec sarac ai auzit, nenea squarebiciclist?

asta inainte de a sari dintii din distributie si alte tampenii aproape imposibile.

la microprocesoare nu e precum la pinioane, lanturi sau curele. daca mai sar bitii aiurea, asta e. dintii nu sar decat la pumni. dar, se mai intampla, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer.

DA LE-AI SCOS BĂI TATĂ.... Ai cumva vreun bullshit generator pe teme mecanice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
curatat ,reglat - verificat nivel, colortune si problema dispare

 

 

mama, cand ii aud pe astia ca tine cu "colortune" innebunesc, nu alta! stii macar ce face cacatul ala de bujie de fapt? ai folosit una si dupa aia sa bagi un analizor de gaze pe galeria respectiva? esti varza ma, nici nu mai mir de ce ai atatea plangeri! te crezi un mecanic bun, avand in vedere mediocritatea din jurul tau iti creste increderea in tine dar crede-ma, esti de fapt varza!!!

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer.

:laugh: Am avut aceiasi problema la un MZ ES 250, pornea foarte usor, im schimb nu se accelera cum trebuie,

sa inrosit instantaneu cotul de la evacuare, a fost din aprindere, am dat avansul mai mare si am rezolvat

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata timp cat nu ma cunosti si nu ai dovezi (doar gargara de 2 lei) ca sunt varza i mi sustin parerea .

Vis a vis de colortune ...nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba ,vorbesc in cunostinta de cauza . Daca ai folosit colortune pt a regla ametecul si nu a dat randament inseamna ca nu stii in ce conditii se foloseste el . Ca sa faci colortune trebuie sa ai in vede mai multe operatii.

 

de obicei si cele mai intalnite cazuri de galerie inrosita sunt din cauza faptului ca motorul merge cu amestec sarac. Nu cred ca e ste cazul la motorul in cauza sa fie distributia sarita de la punct sau probleme cu avansul ,dar cel mai bine este sa l verifice un mecanic sau pur si simplu sa le iei prin tatonare (asta in cazul in care detii ceva cunostinte de mecanica,electronica)

care este sensul expresiei "a-l lua prin tatonare" in cazul de fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...