bogdan kawa Postat Noiembrie 26, 2005 Share Postat Noiembrie 26, 2005 Am kawa gpx 750r si am cazut cu ea, ..nu mai arata cum arata! Vreau sa-i scot carenenle de tot, si un far dublu ca la speed triple de la triumph. Care vrea sa produca sa-mi lase un mesaj!..p.s.eu vreau sa cheltui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Scuza-ma Bogdane ca ma bag peste tine, dar ma gandeam ca daca suntem mai multi clienti poate apar si ofertanti. Eu am o nsr 125 din '97 si vreau sa-i fac un bug-spoiler (sau pinten ) si un far rotund pentru fata +carena (gen ducati monster). Tot din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Vedeti ca Baiazid se ocupa, le face naked pe toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Am kawa gpx 750r si am cazut cu ea, ..nu mai arata cum arata!Vreau sa-i scot carenenle de tot, si un far dublu ca la speed triple de la triumph. Care vrea sa produca sa-mi lase un mesaj!..p.s.eu vreau sa cheltui! Nenea, ce vrei tu nu e lucrare de reparatie, e o lucrare de arta. Din motive de rentabilitate, service-urile prefera sa repare motoare stricate decat sa faca arta. Deci ia lucrarea pe cont propriu, macar ca organizare. Faci singur partea de conceptie, demontare/montare si achizitie piese, si mergi la un atelier sa-ti confectionezi eventualele prinderi, cadre, bride etc, si apoi la vopsit. La GPX ar trebui sa fie o lucrare relativ simpla, deoarece daca scoti carena mare rezulta o linie destul de fluida formata din carena seii si rezervor. Dupa ce scoti carena mare, trebuie sa scoti cadrul vechi de carena, sa realizezi un suport estetic pentru instrumente, sa cumperi far, semnale si oglinzi si sa le faci si lor suporturi (vezi ce poti folosi din ce exista), si, in final, sa maschezi estetic traseele cablurilor (eventual fara banda adeziva sau sarmulite). In final as recomanda vopsea negru mat, si o guma lata pe spate. P.S. Odata ca niciodata am avut de vopsit niste carene de plastic. Carenele fusesera sparte, lipite, vopsite etc. asa ca mi-a casunat mie ca trebuie curatate de vopseaua veche pana la plastic. Desi eram dispus sa platesc cat trebuie ca sa nu frec o saptamana la ele, tot ce am reusit sa obtin au fost doua carene zgariate cu o perie de flex. Pana la urma tot singur le-am curatat. Exista unele lucruri pe care money just can't buy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Noiembrie 29, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2005 M-am interesat si eu, in stanga in dreapta! Ce e sigur..un motor neked e mai frumos ca unul carenat! Sunt sigur de asta! Protectia la vant? Chiar e nevoie de carene?! Din experienta mea (care nu o am), cred ca carenele ajuta daca mergi mai tare de 200. Mi-a picat fisa !!!!!!! Le dau jos, fac o tura de 200-300km si pe urma ma gandesc!!!!!! Bafta baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 bogdane, parerili ie npartite cu nechid sau supersport io mis pentru nechid, nu de alta dar poti vedea mai bine ce-i sub cadru sa stii ca o carena devine foarte folositoare de la 150-160 în sus ... asta în cazu ca te dai mai mult de 20-30Km în gaz ... am sa caut si eu p'ici sa vad de oi gasi mobra ta, goala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 (editat) Salut, Pentru tuning la motociclete retro sau mai vechi va propunem Powerbronze, Anglia. In meniul din stanga introduceti datele motorului, si vedeti tot ce produc pentru tipul respectiv. Urmatoarea comanda pe care o sa o lansam va fi in februarie. Link (click pe poza): Editat Noiembrie 29, 2005 de MOTOBOOM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 au niste preturi de-ti piere cheful de customizare de firma. Tot manuala si cu materiale locale ramane singura varianta acceptabila la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 (editat) Salut, Pretul este intotdeauna un lucru relativ. Daca spre exemplu ai dori sa cumperi aceleasi piese de la importatorul oficial, vei constata ca preturile sunt de cateva ori mai scumpe. Evident, le poti repara, sau poti lua piese mai ieftine, surse sunt multe afara). Oferta noastra este totusi de tuning, si trebuie sa te gandesti ca in cazul unui accident, lucram direct cu societatile de asigurare (factura proforma - avans - factura finala), caz in care si ei platesc mai putin decat daca ar cumpara/plati piesele originale. Uite cum poate arata o batranica, cu un pic de tuning si vopsea... Editat Noiembrie 29, 2005 de MOTOBOOM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 de cînd Hornet 600 este "batrînica" ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 SABRE... DAYTONA... VIPER ENDURANCE VOYAGER COLT... BOL D'OR COBRA RAPIER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 M-am interesat si eu, in stanga in dreapta! Ce e sigur..un motor neked e mai frumos ca unul carenat! Sunt sigur de asta! Protectia la vant? Chiar e nevoie de carene?! Din experienta mea (care nu o am), cred ca carenele ajuta daca mergi mai tare de 200. Mi-a picat fisa !!!!!!! Le dau jos, fac o tura de 200-300km si pe urma ma gandesc!!!!!! Bafta baieti! nu ai nevoie de carene ..nu ajuta la nimic.. Chiar au fost prosti care au inventat carenele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 apropo, in drumul meu afara din oras trec mereu pe o autostrada plina cu camioane. cand trec pe langa ele perturbatiile aerului ma clatina cateodata semnificativ de bine. banuiesc ca fara carene ar fi mai atenuate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 SABRE... DAYTONA... VIPER ENDURANCE VOYAGER COLT... BOL D'OR COBRA RAPIER Un singur cuvant pentru toate: GROAZNIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 MOTOBOOM voi va ocupati si de instalare sau doar de aducere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Daca erati prin zona de vest, ARAD City, se putea rezolva. Stiu ca mai face lucrari de felul acesta (aprox.) si kerosen. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 (editat) salut Bogdan Kawa, sunt cosmin aka kerosen, shi la mine in atelier se poate face o lucrare profesionala completa. asta inseamna:modificarea pieselor, carenelor,montarea altor piese-faruri duble, semnalizoare, pare-brize, alt ghidon,finisarea shi vopsirea pieselor shi a tuturor subansamblelor-carene(ce a mai ramas), jante, etrieri, suportzi discuri, bloc motor, chiulasa, capace motor (care la un motor naked sunt la vedere-nu mai are rost sa-tzi spun) dupa dorintza se poate face un custom painting lucrarea benficiaza de factura, shi garantzie, -adica se ia in considerare valoarea lucrarii de catre societaztile de asigurari- o chestie f importanta! problema- de fapt nu foarte mare- e ca eu sunt din alba iulia, dar cu transportul te descurci tu cumva. tzinem legatura daca eshti interesat, ai mai jos date de contact numai bine cosmin aka kerosen Editat Decembrie 2, 2005 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBOOM Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 MOTOBOOM voi va ocupati si de instalare sau doar de aducere? In principiu nu, dar pentru partile ce necesita montaj la service, manopera poate intra in atributiile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Decembrie 7, 2005 Autor Share Postat Decembrie 7, 2005 salut Bogdan Kawa, sunt cosmin aka kerosen, shi la mine in atelier se poate face o lucrare profesionala completa. asta inseamna:modificarea pieselor, carenelor,montarea altor piese-faruri duble, semnalizoare, pare-brize, alt ghidon,finisarea shi vopsirea pieselor shi a tuturor subansamblelor-carene(ce a mai ramas), jante, etrieri, suportzi discuri, bloc motor, chiulasa, capace motor (care la un motor naked sunt la vedere-nu mai are rost sa-tzi spun) dupa dorintza se poate face un custom painting lucrarea benficiaza de factura, shi garantzie, -adica se ia in considerare valoarea lucrarii de catre societaztile de asigurari- o chestie f importanta! problema- de fapt nu foarte mare- e ca eu sunt din alba iulia, dar cu transportul te descurci tu cumva. tzinem legatura daca eshti interesat, ai mai jos date de contact numai bine cosmin aka kerosen Vreau sa arate aprox. ca asta din poza!! E tot gpx 750r! Fa-mi un pret! Vreau si vopsit ! Vb. foarte serios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.