Sari la conținut

cu ce sunt de folos ?


ClipShot
 Share

Postări Recomandate

Am vazut prin mai multe locuri vorbindu`se de aceste furtune racing, conducte racing... Intrebarea mea e daca ele chiar ajuta la ceva, daca chiar fac diferenta fata de cele stock sau sunt doar o fitza si nu e mare chestie? pt ca totusi inlocuiesti ceva din fabrica care are anumite standarde e supus testarii, etc. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele stock in timp se dilata. Automat, franarea nu mai e la fel de eficienta. Cele racing, fiind cu insertii metalice, nu se dilata. Franarea este mult mai precisa si mai eficienta.

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, este o alegere excelenta. Nu e "fita" absolut deloc. E logic ca vei avea mai multa precizie pe franare. Vei simtii altfel maneta ... vei putea doza mai bine frana :crack:

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand creste presiunea lichidului de frana in futunele stoc acestea se dilata, comparat cu cele racing care sunt rigide fapt ce ajuta la o mai buna manevrabilitate a franei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, e mai putin probabil sa ramai fara frane ca urmare a unei cazaturi deoarece furtunasul nu se poate taia. Si mai e avantajul unui transfer termic mai bun in caz de franari puternice repetate (circuit), dar nu cred ca-i cazul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut prin mai multe locuri vorbindu`se de aceste furtune racing, conducte racing... Intrebarea mea e daca ele chiar ajuta la ceva, daca chiar fac diferenta fata de cele stock sau sunt doar o fitza si nu e mare chestie? pt ca totusi inlocuiesti ceva din fabrica care are anumite standarde e supus testarii, etc. :scratch:

in cele mai multe cazuri fabrica incearca sa faca compromisul ideal pret-calitate

furtunele stoc sunt ok dar cele racing sunt mai bune <de unde si diferenta de pret>

la fel se intampla si cu suspensia, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele stock in timp se dilata. Automat, franarea nu mai e la fel de eficienta. Cele racing, fiind cu insertii metalice, nu se dilata. Franarea este mult mai precisa si mai eficienta.

cu ocazia asta aflu ca am furtune de curse.... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, este o alegere excelenta. Nu e "fita" absolut deloc. E logic ca vei avea mai multa precizie pe franare. Vei simtii altfel maneta ... vei putea doza mai bine frana :scratch:

 

e o fita daca nu le folosesti pe circuit . nu ai u timp p strada sa le incalzesti atat de tare incat sa le dilati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o fita daca nu le folosesti pe circuit . nu ai u timp p strada sa le incalzesti atat de tare incat sa le dilati

am vazut la multi ca au frana foarte "elasteca" si nu se dau nici pe departe de circuit ci doar au furtunele inbatranite<sunt extrem de multe motoare de prin 97-2000 care au furtunele cu care au fost facute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos ar fi daca ar creste performantele sistemului de franare cu o investitie de numai 50E. E musai sa pui si bujii iridium ca sa dublezi puterea motorului. Da, da obligatoriu trebuie si un k&n sau dai gaura cu cuiul in filtrul de aer, e acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o fita daca nu le folosesti pe circuit . nu ai u timp p strada sa le incalzesti atat de tare incat sa le dilati

 

Nu, nu e fita deloc. Cu ajutorul lor, poti doza mai bine frana. Valabil in orice situatie. Daca ai un ss, si nu numai, te mai dai din cand in cand pe un circuit, fie el si Amkart.

Daca tot ai adus vorba de fite, punctul meu de vedere este altul :scratch: "Fite" gasim pe partea auto. La noi nu e cazul ... La noi, orice defectiune, fie ea cat de mica, poate fi fatala.

 

Iti dau si un exemplu. Un Ducati stock, este mai bine echipat decat orice japoneza stock. Oare de ce e mai scump? :lol:

 

Ce frumos ar fi daca ar creste performantele sistemului de franare cu o investitie de numai 50E. E musai sa pui si bujii iridium ca sa dublezi puterea motorului. Da, da obligatoriu trebuie si un k&n sau dai gaura cu cuiul in filtrul de aer, e acelasi lucru.

 

Un post fara sens. Ironic poate fi oricine, te-ai gandit? Ce va mai place ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...