ClipShot Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Am vazut prin mai multe locuri vorbindu`se de aceste furtune racing, conducte racing... Intrebarea mea e daca ele chiar ajuta la ceva, daca chiar fac diferenta fata de cele stock sau sunt doar o fitza si nu e mare chestie? pt ca totusi inlocuiesti ceva din fabrica care are anumite standarde e supus testarii, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Cele stock in timp se dilata. Automat, franarea nu mai e la fel de eficienta. Cele racing, fiind cu insertii metalice, nu se dilata. Franarea este mult mai precisa si mai eficienta. Editat Februarie 5, 2009 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClipShot Postat Februarie 5, 2009 Autor Share Postat Februarie 5, 2009 merci de informatie... o sa strang bani sa imi iau asa ceva, inseamna ca sunt bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Dap, este o alegere excelenta. Nu e "fita" absolut deloc. E logic ca vei avea mai multa precizie pe franare. Vei simtii altfel maneta ... vei putea doza mai bine frana Editat Februarie 5, 2009 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Cand creste presiunea lichidului de frana in futunele stoc acestea se dilata, comparat cu cele racing care sunt rigide fapt ce ajuta la o mai buna manevrabilitate a franei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 In plus, e mai putin probabil sa ramai fara frane ca urmare a unei cazaturi deoarece furtunasul nu se poate taia. Si mai e avantajul unui transfer termic mai bun in caz de franari puternice repetate (circuit), dar nu cred ca-i cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Am vazut prin mai multe locuri vorbindu`se de aceste furtune racing, conducte racing... Intrebarea mea e daca ele chiar ajuta la ceva, daca chiar fac diferenta fata de cele stock sau sunt doar o fitza si nu e mare chestie? pt ca totusi inlocuiesti ceva din fabrica care are anumite standarde e supus testarii, etc. in cele mai multe cazuri fabrica incearca sa faca compromisul ideal pret-calitate furtunele stoc sunt ok dar cele racing sunt mai bune <de unde si diferenta de pret> la fel se intampla si cu suspensia, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Cele stock in timp se dilata. Automat, franarea nu mai e la fel de eficienta. Cele racing, fiind cu insertii metalice, nu se dilata. Franarea este mult mai precisa si mai eficienta. cu ocazia asta aflu ca am furtune de curse.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Dap, este o alegere excelenta. Nu e "fita" absolut deloc. E logic ca vei avea mai multa precizie pe franare. Vei simtii altfel maneta ... vei putea doza mai bine frana e o fita daca nu le folosesti pe circuit . nu ai u timp p strada sa le incalzesti atat de tare incat sa le dilati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 e o fita daca nu le folosesti pe circuit . nu ai u timp p strada sa le incalzesti atat de tare incat sa le dilati am vazut la multi ca au frana foarte "elasteca" si nu se dau nici pe departe de circuit ci doar au furtunele inbatranite<sunt extrem de multe motoare de prin 97-2000 care au furtunele cu care au fost facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Ce frumos ar fi daca ar creste performantele sistemului de franare cu o investitie de numai 50E. E musai sa pui si bujii iridium ca sa dublezi puterea motorului. Da, da obligatoriu trebuie si un k&n sau dai gaura cu cuiul in filtrul de aer, e acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Si pe la ce preturi se ridica furtunele astea metalice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 sa fie vreo 100 E.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 vinde cineva cu userul ThunderBike pe forum conducte de frana racing HELL cu 100ron pe buc ,avand in vedere ca pe spate nu are rost sa pui deci 200roni/set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Oricum, pe strada nu prea are rost sa pui furtune metalice, doar pe circuit, unde se franeaza puternic de multe ori si unde este nevoie de dozarea milimetrica a franei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 e o fita daca nu le folosesti pe circuit . nu ai u timp p strada sa le incalzesti atat de tare incat sa le dilati Nu, nu e fita deloc. Cu ajutorul lor, poti doza mai bine frana. Valabil in orice situatie. Daca ai un ss, si nu numai, te mai dai din cand in cand pe un circuit, fie el si Amkart. Daca tot ai adus vorba de fite, punctul meu de vedere este altul "Fite" gasim pe partea auto. La noi nu e cazul ... La noi, orice defectiune, fie ea cat de mica, poate fi fatala. Iti dau si un exemplu. Un Ducati stock, este mai bine echipat decat orice japoneza stock. Oare de ce e mai scump? Ce frumos ar fi daca ar creste performantele sistemului de franare cu o investitie de numai 50E. E musai sa pui si bujii iridium ca sa dublezi puterea motorului. Da, da obligatoriu trebuie si un k&n sau dai gaura cu cuiul in filtrul de aer, e acelasi lucru. Un post fara sens. Ironic poate fi oricine, te-ai gandit? Ce va mai place ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.