dannym Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 da-ti si voi cu parerea ca eu nu mai inteleg nimic.... care a lovit in cine, si dece??? supapa e neatinsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 ia pune tu supapa aia pe un strung si vezi daca e asa neatinsa sunt posibile 2 variante: 1 - pistonul e mostenit de la o reparatie anterioara, motorul a avut necazuri la distributie 2 - supapa a ramas deschisa (gripaj in ghid, arc prea moale si turatia prea mare si nu s-a inchis la timp, sau doar turatia prea mare) si pistonul i-a dat un mic sut. Daca s-a imprimat nitel pe pistonul de aluminiu incins nu inseamna ca arupt supapa sau ca a lasat urma pe taler dat e posibil sa observi la strung ca are bataie. E binecunoscut faptul ca la ture foarte mari supapele nu se mai inchid la timp ca arcul n poate sa faca asta, mai ales daca e inmuiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Sunt sanse ca totusi supapa sa nu fi patit ceva, ca e super otel special cu Wolfram. Da verifica lantu de distributie sau ce ai tu acolo tije impingatoare ca e posibil sa fie uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 tind sa cred in varianta 2 cauzata de varianta 1 dupa spusele lui "zidu"... intradevar, eu am reglat distributia data trecuta si nu am gasit nici o carte sau indrumare asa ca am bagat surubelnita in gaura bujiei si am schimbat lantul pe dinti pana nu a mai atacat pistonul supapele... dar e posibil sa mai fii trebuit un dinte... ca alte simptome inainte de desfacere, au fost si caderi de putere in sarcina( a se citi " urcus greu si turata in draci!") care se manifestau ca si cum ar aluneca lantul pe foaie...dar am grezut ca e ceva in cutie...(lantul,pinionul si foaia sant perfecte) poate sa aiba o legatura? avand in vedere ca supapa atacata este evacuarea...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 ca alte simptome inainte de desfacere, au fost si caderi de putere in sarcina( a se citi " urcus greu si turata in draci!") care se manifestau ca si cum ar aluneca lantul pe foaie...dar am grezut ca e ceva in cutie...(lantul,pinionul si foaia sant perfecte) poate sa aiba o legatura? avand in vedere ca supapa atacata este evacuarea...? motorul poate merge si cu un dinte stanga dreapta (la capacitate mare chiar 2) pus aiurea dar deschide evacuarea respectiv admisia prea tarziu sau prea devreme da, pierdea compresie pe la supapa neinchisa, se comporta ca un motor cu setul uzat . cu putina atentie observai un zgomot in toba de esapament De obicei exista semne pe pinioane si blocul motor pt reglarea distributiei si in functie de astea se pune lantul. Verifica supapa pe strung (se pune in mandrina si se roteste. stie strungarul sa vrifice daca are bataie sau nu). Pistonul amprentat asa nu stiu daca mai prezinta siguranta la ture mari. In timp poate ceda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Clar ceva a lovit in piston si de obicei acel ceva e supapa. Daca ai pus distributia gresit la turatii mari e posibil, totusi pe mine ma nelinisteste urma aia care nu seamana cu supapa adica parca e mai mare si se vede si in jurul supapei o zona fara calamina Cel mai dur scenariu pe care mi-l imaginez e supapa gripata in ghid (temperatura) si ghidul smuls din presare (presat necorespunzator) si lovit cu ghidul in piston de a lasat urma aia Scoate supapa, verifica tot si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.