Sari la conținut

Cine Stie Ce S-a Intamplat Aici?....?


dannym
 Share

Postări Recomandate

ia pune tu supapa aia pe un strung si vezi daca e asa neatinsa :friends:

sunt posibile 2 variante:

1 - pistonul e mostenit de la o reparatie anterioara, motorul a avut necazuri la distributie

2 - supapa a ramas deschisa (gripaj in ghid, arc prea moale si turatia prea mare si nu s-a inchis la timp, sau doar turatia prea mare) si pistonul i-a dat un mic sut. Daca s-a imprimat nitel pe pistonul de aluminiu incins nu inseamna ca arupt supapa sau ca a lasat urma pe taler dat e posibil sa observi la strung ca are bataie.

E binecunoscut faptul ca la ture foarte mari supapele nu se mai inchid la timp ca arcul n poate sa faca asta, mai ales daca e inmuiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sanse ca totusi supapa sa nu fi patit ceva, ca e super otel special cu Wolfram. Da verifica lantu de distributie sau ce ai tu acolo tije impingatoare ca e posibil sa fie uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tind sa cred in varianta 2 cauzata de varianta 1 dupa spusele lui "zidu"...

intradevar, eu am reglat distributia data trecuta si nu am gasit nici o carte sau indrumare asa ca am bagat surubelnita in gaura bujiei si am schimbat lantul pe dinti pana nu a mai atacat pistonul supapele... dar e posibil sa mai fii trebuit un dinte...

ca alte simptome inainte de desfacere, au fost si caderi de putere in sarcina( a se citi " urcus greu si turata in draci!") care se manifestau ca si cum ar aluneca lantul pe foaie...dar am grezut ca e ceva in cutie...(lantul,pinionul si foaia sant perfecte)

poate sa aiba o legatura? avand in vedere ca supapa atacata este evacuarea...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca alte simptome inainte de desfacere, au fost si caderi de putere in sarcina( a se citi " urcus greu si turata in draci!") care se manifestau ca si cum ar aluneca lantul pe foaie...dar am grezut ca e ceva in cutie...(lantul,pinionul si foaia sant perfecte)

poate sa aiba o legatura? avand in vedere ca supapa atacata este evacuarea...?

motorul poate merge si cu un dinte stanga dreapta (la capacitate mare chiar 2) pus aiurea dar deschide evacuarea respectiv admisia prea tarziu sau prea devreme

da, pierdea compresie pe la supapa neinchisa, se comporta ca un motor cu setul uzat :friends: . cu putina atentie observai un zgomot in toba de esapament

De obicei exista semne pe pinioane si blocul motor pt reglarea distributiei si in functie de astea se pune lantul.

Verifica supapa pe strung (se pune in mandrina si se roteste. stie strungarul sa vrifice daca are bataie sau nu). Pistonul amprentat asa nu stiu daca mai prezinta siguranta la ture mari. In timp poate ceda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ceva a lovit in piston si de obicei acel ceva e supapa. Daca ai pus distributia gresit la turatii mari e posibil, totusi pe mine ma nelinisteste urma aia care nu seamana cu supapa adica parca e mai mare si se vede si in jurul supapei o zona fara calamina :friends: Cel mai dur scenariu pe care mi-l imaginez e supapa gripata in ghid (temperatura) si ghidul smuls din presare (presat necorespunzator) si lovit cu ghidul in piston de a lasat urma aia :friends: :friends: Scoate supapa, verifica tot si vezi ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...