Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Acum 3 ore, ciprinakos a spus:

Poate fi condens de la radiatorul de ulei sau umiditate ce se aduna in partea din fata/jos a carenelor laterale si apoi se scurge lent pe langa cele 2 clipsuri de prindere dedesupt.

 

E cantitatea cam mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, edward_zone a spus:

E cantitatea cam mare.

Condens = H²O

Acolo se vede clar că e un lichid gras, și dacă zici că ai găsit antigel în carene e evident că varianta abracadabrantă a condensului pică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Condens = H²O

Acolo se vede clar că e un lichid gras, și dacă zici că ai găsit antigel în carene e evident că varianta abracadabrantă a condensului pică.

Asa este. Cantitate mare si vascos. Sper sa fie doar vreun furtun. Ca daca e vreun radiator s-a dus partial bugetul de plimbari.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
Acum 8 minute, edward_zone a spus:

Salut,

Revin cu problema de mai sus.

Voi ce antigel folositi?

Multumesc.

Salut.

Orice antigel pentru motoare isi face treaba pentru mobra aia.

Pentru putin mai buna racire iti recomand HEPU P999.

 

Daca inca nu ai rezolvat problema cu pierderea de antigel: in "V" este corpul de termostat pe care este fixat un furtun in unghi (daca nu e evident de unde curge, nu vezi exact) acolo e problema. Ca sa ajungi la furtun trebuie sa dai jos rampa de injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Z3US a spus:

Salut.

Orice antigel pentru motoare isi face treaba pentru mobra aia.

Pentru putin mai buna racire iti recomand HEPU P999.

 

Daca inca nu ai rezolvat problema cu pierderea de antigel: in "V" este corpul de termostat pe care este fixat un furtun in unghi (daca nu e evident de unde curge, nu vezi exact) acolo e problema. Ca sa ajungi la furtun trebuie sa dai jos rampa de injectie.

Da. inca nu am identificat de unde curge. Dar nici nu a mai curs. Am pus presiune. Nimic.

Multumesc pentru recomnadare si pentru hint. HEPU P999 este tip D sau G11?

Antigelul daca este concentrat se dilueaza 1:1? Adica pentru cei 3 litrii necesari in motocicleta trebuie sa cumpar 2 litrii concentrat?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, edward_zone a spus:

Da. inca nu am identificat de unde curge. Dar nici nu a mai curs. Am pus presiune. Nimic.

Multumesc pentru recomnadare si pentru hint. HEPU P999 este tip D sau G11?

Antigelul daca este concentrat se dilueaza 1:1? Adica pentru cei 3 litrii necesari in motocicleta trebuie sa cumpar 2 litrii concentrat?

Nu o sa poti scoate chiar tot antigelul din sistem cand il inlocuiesti. Cumpara antigel de aceeasi culoare cu al tau, G11. Sticla de Hepu e 1.5 L, mai pui tot atat apa distilata si il bagi in mobra.

 

Pt. pierderea de antigel, aproape ca as face pariu ca de acolo e buba. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 01.04.2024 la 12:12, Z3US a spus:

Daca inca nu ai rezolvat problema cu pierderea de antigel: in "V" este corpul de termostat pe care este fixat un furtun in unghi (daca nu e evident de unde curge, nu vezi exact) acolo e problema. Ca sa ajungi la furtun trebuie sa dai jos rampa de injectie.

Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. 

Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.
Se vinde un set complet Givi de topcase, sidecase-uri si toate accesoriile aferente, gata de montat.
Link mai jos cu anuntul de aici de pe forum.
Succes si drumuri bune.
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.04.2024 la 16:47, edward_zone a spus:

Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. 

Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit.

Dupa cum spuneam, nu prea ai acces acolo decat daca dai jos rampa de injectie.

Dupa ce dai jos rezervorul, cu o lanterna ar trebuie sa poti vedea pierderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutari,

 

Mi-am pus la vanzare batranica:

 

Daca stiti pe cineva interesat, da-ti va rog un semn.

 

Am trecut la urmatoarea generatie: un VFR 1200FD DCT ABS si TC din 2012.

 

Asfalt uscat si plimbari faine!

IMG_6549.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

De ceva vreme, batranica mea a ajuns in Campina unde, actualul (si mult mai tanarul) posesor a reinvigorat-o. Adtept sa vad cum o va imbunatati si dpdv estetic.


Intre timp, mi-am facut de cap cu noua (pt mine) jucarie: suspensii, computer RaudBike EVO, pilot automat MCCruise (adta nu-i throttle lock) si altele. Voi pune ceva poze si detalii in viitorul apropiat.

Sambata am facut o tura de aproape 700 Km si a fost super fain - a costat destil de bine pilotul automat dar mi-a facut viata mult, mult mai usoara.

 

Asfalt uscat si plimbari faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 19.04.2024 la 16:47, edward_zone a spus:

Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. 

Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit.

Te salut, de curiozitate, ai rezolvat situatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Z3US a spus:

Te salut, de curiozitate, ai rezolvat situatia?

Salut,

Inca nu.

Am fost plecat si nu a vut cine sa duca motoreta la service.

Intre timp, din cauza ca a stat, cica curge si un amortizor.

Un necaz nu vine niciodata singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...