Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu ai specificat daca inlocuiesti sau doar completezi.

Daca completezi, baga ce ai avut inainte sau G12+ (mov).

Daca inlocuiesti G12 (roz).

 

 

 


» Post actualizat in 12 Oct 2018 22:16
Salut,
Ce antigel trebuie?
G11? G12?
Mulțumesc
» Post actualizat in 15 Oct 2018 06:25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primavara vreau sau fac o verificare / un reglaj la supape. Daca tot se umbla acolo, ma gandeam ca o verificare / sincronizare a injectiei ar fi binevenita. Moto are aproape 67k km. Eram curios daca cineva si-a facut ceva resoftare, daca se ppoate faca fara power commander, daca se schimba ceva in bine dupa ce se umbla la injectie si se aranjeaza pe acolo.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rechinulalb, on 18 Oct 2018 - 08:50, said:

Nu ai specificat daca inlocuiesti sau doar completezi.

Daca completezi, baga ce ai avut inainte sau G12+ (mov).

Daca inlocuiesti G12 (roz).

Salut,

Am completat si am verificat.

Este antigel Tip D, pentru motoare din aluminiu si fara silicate, verde.

Asa era si in instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primavara vreau sau fac o verificare / un reglaj la supape. Daca tot se umbla acolo, ma gandeam ca o verificare / sincronizare a injectiei ar fi binevenita. Moto are aproape 67k km. Eram curios daca cineva si-a facut ceva resoftare, daca se ppoate faca fara power commander, daca se schimba ceva in bine dupa ce se umbla la injectie si se aranjeaza pe acolo.

A mea are dublu kilometrilor si nu i-a facut nimeni nici un ca-cat. Si merge f bine.

Astfel de reglaje "la injectie" le faci daca are simptome ciudate, daca are consum prea mare, etc.. sa faci doar ca te mananca in k.ur pe tine.. risti sa mearga mai prost dupa.

Iarasi, jocul la supape in primul rand SE VERIFICA si apoi se face daca e cazul.. Si acolo nu ai ce regla, se schimba pastile unde ai joc prea mare/prea mic.

Iar injectia dpdv electronic e "turnata" din fabrica, nu ai ce sa-i faci. Singurul reglaj e la clapetele de aer, dar acolo risti sa DE-reglezi in loc sa reglezi daca umbli aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primavara vreau sau fac o verificare / un reglaj la supape. Daca tot se umbla acolo, ma gandeam ca o verificare / sincronizare a injectiei ar fi binevenita. Moto are aproape 67k km. Eram curios daca cineva si-a facut ceva resoftare, daca se ppoate faca fara power commander, daca se schimba ceva in bine dupa ce se umbla la injectie si se aranjeaza pe acolo.

 

I-as arunca o intrebare lui TNG. Parca la Tracerul de 900 era o diferenta mare in bine dupa ce le resofta el fatza de harta de fabrica. Poate merge si la VFR o imbunatatire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mdeah... la modelul meu nu se poate face nimic pe partea de soft. Doar cu PowerCommander. 

Nu am intrebat insa daca la VTEC se poate face ceva. Deci, daca intereseaza pe cineva, luati legatura cu TNG si va lamureste. Si eu sunt curios daca se poate face la VTEC ceva interesant... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La VTEC n-am auzit sa mearga resoftare, nici pe vfrworld nici pe vfr discussion - doar la 1200 am auzit ca merge. Eu tot cu PC merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream doar la resoftarea calculatorului nu si la VTEC  😁.

Posesorii de 1200 au ridicat limitarea de putere in treapta inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si merita man chiar asa de mult investitia aia in PC? La o moto sport inteleg ca ii modifica multe, are de unde, sunt resurse, mai ales ca e o mobra folosita la limitele superioare. Dar la un VFR 800? De aia 300 E cat e un PC, de nu bagi la benzina si te plimbi de te plictisesti. Imbunatatesti atat de mult consumul incat sa merite deranjul? Sau livrarea puterii la turatii joase si medii?

Nu mi-o lua in nume de rau, dar chiar sunt curios de factorul oaaau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de fiecare... eu i-am facut mai multe modificari si-i cam asa:

- pot merge aproape la relanti fara sa ma hatane si fara sa trebuiasca sa trag ambreiajul; la ce dreaku-mi trebuie mers la pas? trafic, mers intre masini la stop etc;

- trecerea de la 2 la 4 supape este aproape imperceptibila - zgomotul imi da de stire c-am trecut de 7 mii de ture; prin tobele Laser se auudeeeee..... altfel zis nu mai am nevoie sa urmaresc turometrul pe curbe;

- pot modifica oricand maparea; dar trebuie sa recunosc ca n-am mai facut-o de ani buni pt ca merge fain asa - dintr-a I-a pana-n a V-a sa traga tare si mers mai economic in a VI-a. Majoritatea covarsitoare a timpului o ard prin oras cu treburi, de aici si consumul mediu ridicat al mobrei.

Daca se merita sau nu nu pot sa spun. Pe mine ma face sa zambesc de fiecare data cand o calaresc. Fiind mai mult plecat, ma bucur de ea pe orice vreme, mai putin gheata si zapada, si am vrut s-o si rasfat - d-aia am mai bagat atata extra banet in ea. De vre-o 4 ani insa n-a mai vazut nimic nou dar, dupa 4-5 luni de stat imi porneste la prima cheie. Daca-i calculatorul sau PC cel ce-mi face asta nu stiu sa zic.

In concluzie, depinde de fiecare ce simte si vrea 😅   Inainte de PC insa, as recomanda imbunatatirea suspensiei, e mai scumpa dar probabil poti merge la fel de repede ca si cu un VFR cu PC dar suspensie stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Fiind fidel trasului de ambreiaj la schimbatul vitezelor, zilele astea a trebuit sa-mi schimb modul de altenare a treptelor de viteza. La -5 grade, prin toate manusile mele destepte, daca-s in trafic, imi ingheata degetele tinand maneta de ambreiaj. 😂.... e rece ferul fratilor!!!

Pateste ceva bicla la schimbarile in sus si jos fara ambreiaj?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ThunderByte a spus:

Daca sincronizezi bine turatiile n-are nimic, atata timp cat nu smunceste sau scoate sunete metalice la schimbarea treptelor totul e ok.

Multumesc pt lamurire. Imi prinde bine la mersul pe vremea asta sa folosesc cat mai putin ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu tre' sa iau placute si kit de lant. 

la placute, m-am oprit la astea
https://motodiscount.ro/Placute-Frana-Fata-Sinter-Carbone-Lorraine-2602a3

si vad ca au si kit de lant la pret bunicel
https://motodiscount.ro/Kit-Lant-Honda-Vfr800-01

 

Ulei eu merg cu Motul 7100. Filtru cred ca tot de la motodiscount o sa iau, Hiflo din ala de 30-40 de lei. Nu stiu daca isi merita K&N banii aia in plus....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant: http://kituridelant.ro/kit-lant-did-pentru-honda-vfr-800-01.html

Lorraine nu stiu nimic de placutele astea, de firma asta.

EBC am mai auzit si evident BREMBO.

Sintetizate stiu ca sunt cele mai bune.

Sau ceramic?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam de astia cu kituridelant.ro. Bunicel pretul. Merci!

CL am avut pe VTR. Erau ok, nu stiu ce sa zic. Parca si pe Aprilia tot CL am avut, dar acolo era alta poveste. Overall multumit. 

Legat de sinter vs ceramic, sa mor daca stiu diferenta. Stiu ca unele franeaza mai bine, dar halesc discurile grav iar celelalte sunt mai moi, franeaza o idee mai slab decat celalte, dar protejeaza discurile. Nu mai stiu care sunt alea si care celelalte. Erau discutii si pe aici pe forum, dar au derapat grav. As merge si pe ceva o idee mai ieftin, ca deh... am de bagat bani acum si orice suta de lei economisita conteaza. Mai caut sa vad ce mai aduc baietii de la noi. Stiu ca Dual mai aduc Goldfren, dar parca nu as mai pune. Ferodo la fel, nu am auzit sa faca chestii misto pt moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Recomand CL. Ma refeream ca diferenta este mare in favoarea CL. Sunt putin mai scumpe dar merita. Se numesc XBK5. Pe f4i al cumnatului meu s au pus aceleasi placute si diferenta a fost si mai mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...