moscku Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Salut fratzilor, disperare mare, din cauza releului de tensiune busit, mi s-a bulit si pompa de benzina.. Are careva o pompa de benzine de VFR? sau se potriveste de alt model de honda ceva? Oricum am auzit ca nu sunt primul caruia i se intampla dar daca sunt bou acuma platesc ce sa fac..... In concluzie nu mergeti cu VFR-ul daca qare releul de incarcare busit... Din cauza tensiunii slabe pompa de benzina care este un electro-magneto-pompa (am desfacut-o eu) se duce... partea cu contactele de platina din spatele ei se deterioreaza ( se ard platinele) up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 era una lovita....poate o dezmembreaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 pompa de benzina merge si de la ZZR de 600 (poate si de la alt model, dar asta stiu exact ca asa am patit si eu, si am cumparat una de la un zzr lovit, exact asa arata si functiona, deci e perfect) nu ar fii prostie sa incerci la asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunt-de-va...1995-24953.html poate o da si separat, nu numai impreuna multa bafta voua a, inca ceva am schimbat toba. am pus una mai... suna bine...foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Faina nenea ! E cumparata sau e facuta ? Ca ma intereseaza si pe mine. As vrea sa-mi schimb si galeriile sa fie cu o singura evacuare (4-in-1). Gasisem una faina de la Lazer pe Ebay, dar costurile de expediere erau mai mari decat tot ansamblul galerii + toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 Salut fratzilor, disperare mare, din cauza releului de tensiune busit, mi s-a bulit si pompa de benzina.. Are careva o pompa de benzine de VFR? sau se potriveste de alt model de honda ceva? Oricum am auzit ca nu sunt primul caruia i se intampla dar daca sunt bou acuma platesc ce sa fac..... In concluzie nu mergeti cu VFR-ul daca qare releul de incarcare busit... Din cauza tensiunii slabe pompa de benzina care este un electro-magneto-pompa (am desfacut-o eu) se duce... partea cu contactele de platina din spatele ei se deterioreaza ( se ard platinele) up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 da' n-ai un mecanic pe acolo mai? asa teoretic cum sa t-il facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Gata ! In sfarsit ! Am adus-o acasa ieri, joi 01.03.2007 ! Intre Ploiesti si Bucuresti, maxim 110km/h, asa sa ne cunoastem si noi ! Am traversat Bucurestiul mai repede decat ma asteptam, apoi de la iesirea din Bucuresti si pana in Alexandria, am dat drumul cailor (putere) ! Pe o portiune dreapta de sosea am ajuns pe la 210km/h, ... asa de curiozitate ! Vreau sa spun ca la 160km/h e' o placere sa rulezi pe sosea ! Surprinzator de relaxant ! Ma simt foarte bine in saua VFR-ului, nu stau deloc in maini, cum ma asteptam ! Pozitia in sa imi aminteste de vremea cand aveam MZ ETZ 251, cam asa stau si acum ! La viteze mari, m-am aplecat peste rezervor si a fost super bine ! Imi place la nebunie partea de franare, adica frana fata un pic piscata, combinata cu frana aerodinamica ce o provoc prin ridicarea trunchiului de pe rezervor ... foarte repede incetineste ! Ma surprins placut suspensia ! Foarte relaxanta si comoda ! Cu toate ca LC4, avea cursa mai lunga la telescoape, erai mai rigide decat suspensiile VFR-ului ! In Bucuresti am mers si pe portiuni de drum mai valurite, intre Arcul de Triumf si Piata Charles de Gaulle, pe acea piatra cubica, foarte valutita si motocicleta sa comportat ,,suspect" de bine ! Socurile in suspensii au fost foarte ,,moi" comparativ cu ce am simtit la LC4, a fost ca o leganare usoara ! Aici cred ca intervine si greutatea motoretei ! In rest numai de bine ! Sunt foarte incantat de noua achizitie ... barem muierea, este super incantata ! Ei nu-i plac motocicletele enduro ! Sambata i-am promis ca o dau o tura ! Deja ma bate la cap sa faca scoala de soferi pentru categoria A ! Inca un aspect ! De la Ploiesti si pana in Alexandria am consumat ~8 litri de benzina !!! Adica pe 155 km ... asta inseamna un consum mediu de 5.1% ... foarte tare ! , in conditiile in care am traversat si Bucurestiul ! Intrebare: In cate ture sta motoarele voastre la relanti ? Al meu sta in 1500 rot/min. O fi bine, o fi rau ? De unde se poate regla relantiul ? La Africa aveam un cablu ce iesea afara, foarte acesibil! La VFR nu am gasit nimic ?! Acum sunt la munca, dar maine (sambata) abia astept sa plec la plimbare ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 relantiul si la mine e 1500, desi mecanicul a spus ca e mare, eu l-am pus odata la 1200 si nu prea i-a placut, nu mergea asa frumos si "rotund" eu o las asa la 1500. pe de alta parte vfr-ul de 800 nu stiu unde are surubul ala, dar modelele de 750 (fiecare0 i-l are in partea stanga undeva sub carena, oricum in apropierea cabruratoarelor, eventul ptin mai jos.oricum tre' sa fie undeva intr-un loc usor de gasit, cauta-l la marginea carenelor, nu cred ca va dura mai mult de 3 minute sa-l gasest fara sa iei jos carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 relantiul si la mine e 1500, desi mecanicul a spus ca e mare, eu l-am pus odata la 1200 si nu prea i-a placut, nu mergea asa frumos si "rotund" eu o las asa la 1500. pe de alta parte vfr-ul de 800 nu stiu unde are surubul ala, dar modelele de 750 (fiecare0 i-l are in partea stanga undeva sub carena, oricum in apropierea cabruratoarelor, eventul ptin mai jos.oricum tre' sa fie undeva intr-un loc usor de gasit, cauta-l la marginea carenelor, nu cred ca va dura mai mult de 3 minute sa-l gasest fara sa iei jos carena. 1500 rot/min ... sa fie ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Nu am mai suportat ! Am scos-o la plimbare ! Asa scurt 20km, dupa care i-am facut plinul si am bagat-o la garaj, pentru sambata ! Deja m-am obisnuit cu ea si imi place din ce in ce mai mult ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 CUM DRACU' SE SCHIMBA UN BEC LA FAR ??? Mi s-a ars ala din stanga ! Trebuie sa desfac carena ? Mi se pare o prostie pentru un bec sa desfaci o gramada suruburi ?!?! Am bagat mana unsor pe langa semighidonul din parta stanga, dar nu am reusit nici macar sa trag acel conector cu fire de pe lamelele becului, iar becul, am vazut , mai este prins intr-un arc si toate astea sunt inconjurate de o protectie de cauciuc in forma de oala. Ajutati-ma, va rog cu niste sfaturi, ... trebuie sa fi schimbat, unul dintre voi, vre un bec !!! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Hai fratilor, va rog ! Spune-ti-mi va rog cum se schimba, nenorocitul ala de bec ! Plizzzzzz ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Hai fratilor, va rog ! Spune-ti-mi va rog cum se schimba, nenorocitul ala de bec ! Plizzzzzz ! Am reusit ! ................... cu chin si cu mult ,,vai" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 salutare intru si eu cu vfr ul meu din 98' acum pun o poza si ma duc ca ma grabesc, insa mai tarziu revin cu niste intrebari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Ajutati-ma, fratilor si pe mine cu un manual pentru un VFR 800 ! Va rog mult ! Motoreta mea este din 2001. Trebuie sa aveti careva ?! Cine vrea, il ajut si eu cu manuale pentru Honda NX 650 Dominator, Honda XRV 750 Africa Twin, KTM 640 LC4 Enduro/SuperMoto si pentru multe motorete comuniste, dar alea cred ca nu va intereseaza ! VA ROOOOOG !!! ....... indurare ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 am eu manualul dar nu stiu cun as putea sa ti-l trimit ca are 12 mb iar la serviciu este singurul loc de unde am acces la net si am mail-ul limitat la 3 mb, daca imi vine vreo idee te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) am si eu manualul care se da atunci cand o cumperi de la reprezentanta... dar e tiparita si nu pot sa=l trimit prin mail . Eu sunt din Turda. Daca iti vine vreo idee zi-mi, sau pot sa caut ceea ce te intereseaza .../ Al meu e VFR800 din 98' Editat Martie 12, 2007 de spartacus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker boy Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe. pai din astea 3 nu-i greu sa alegi cel mai bun motor = vfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker boy Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 pai din astea 3 nu-i greu sa alegi cel mai bun motor = vfr Merci colega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 am eu manualul dar nu stiu cun as putea sa ti-l trimit ca are 12 mb iar la serviciu este singurul loc de unde am acces la net si am mail-ul limitat la 3 mb, daca imi vine vreo idee te anunt Pentru ce model de vfr este manualul ? Pentru 750 sau 800 ? M-ar interesa pentru vfr800! Cei 12 mb poti sa-i partitionezi cu un arhivator (.rar de ex.), in 4 parti si sa-mi transmiti in 4 mesaje separate pe x_crapu@yahoo.com Cand le primesc, eu le voi ,,monta" la loc ! Daca reusesti, iti voi fi vesnic recunoscator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Pentru ce model de vfr este manualul ? Pentru 750 sau 800 ? M-ar interesa pentru vfr800! Cei 12 mb poti sa-i partitionezi cu un arhivator (.rar de ex.), in 4 parti si sa-mi transmiti in 4 mesaje separate pe x_crapu@yahoo.com Cand le primesc, eu le voi ,,monta" la loc ! Daca reusesti, iti voi fi vesnic recunoscator ! ai reusit sa faci ceva? iti este de folos? oricum manualul este pentru VFR 750 dar anumite chestii sunt comune (foarte multe dintre ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 ai reusit sa faci ceva? iti este de folos? oricum manualul este pentru VFR 750 dar anumite chestii sunt comune (foarte multe dintre ele) Da ! L-am primit ! Ti-am dat PM! Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Pai care din cei doi... ca sunt 2 vfr sti oradeni! Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 prezent! si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.