spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat. De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 totusi, unde as putea sa ma interesez de problema mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 totusi, unde as putea sa ma interesez de problema mea? cu tobele... tre sa incerci ca nimeni nu a facut asa ceva, cred. Ca-ti pusca contactele, nu stiu de ce. In primu rand nu stiam ca are pompa de benzina,(daca t-i din 86) insa daca are inseamna ca e pe duca si de aceea tot iti pusca contactele ca forteaza prea tare reteaua electrica ... nu stiu ce sa zic...poate si oxidarea de vina la nivelul contactelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 ok, tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat. De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat? Nu am semeringuri,..... inca ! Mi-a promis cineva ! Mai astept ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 daca spui ca nu ai primit nici un flash mergand cu faza lunga, problema e evidenta! nu-i reglat, bate prea jos. uite-te sub radiatorul de ulei , gasesti un fel de surub pe far cu care reglezu inaltimea luminii. De batut jos bate, este adevarat ,dar totusi intensitatea luminii mi se pare prea slaba. Aseara am scos-o un pic la plimbare iar pe la 22.00 am dus-o inapoi la garaj de unde am luat batranul Gs ca sa ajung acasa. Diferenta de lumina de la una la alta e aproape de la simplu la dublu......in conditiile in care ambele faruri au becuri de aceiasi putere. Ce am observat eu e ca la vfr in fata becului are o piesa care reflecta lumina din bec in oglinda farului.La suzuki nu exista aceasta piesa, becul nu are nimic in fata lui decat geamul. Cred ca pana la urma incerc sa schimb becul si daca nu se observa nici o schimbare ori iau un bec mai mare ori demontez chestia aia din fata becului daca reusesc fara sa stric nimic( am vazut ca-i prinsa cu suruburi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 De batut jos bate, este adevarat ,dar totusi intensitatea luminii mi se pare prea slaba. Aseara am scos-o un pic la plimbare iar pe la 22.00 am dus-o inapoi la garaj de unde am luat batranul Gs ca sa ajung acasa. Diferenta de lumina de la una la alta e aproape de la simplu la dublu......in conditiile in care ambele faruri au becuri de aceiasi putere. Ce am observat eu e ca la vfr in fata becului are o piesa care reflecta lumina din bec in oglinda farului.La suzuki nu exista aceasta piesa, becul nu are nimic in fata lui decat geamul. Cred ca pana la urma incerc sa schimb becul si daca nu se observa nici o schimbare ori iau un bec mai mare ori demontez chestia aia din fata becului daca reusesc fara sa stric nimic( am vazut ca-i prinsa cu suruburi) Eu am halogene de 55w - Philips. Cu faza scurta se vede perfect, iar cu faza lunga ......... laser ! Ce becuri ai ? Piesa aia din fata becului, care reflecta lumina inapoi, face corp comun cu becul sau este separat ? Am vazut la farul unei masini o calota sferica care avea acelasi rol, insa folosea un bec normal, nu halogen ! Becurile halogen ai ele insele o piesa de difractie ce concentreaza lumina in oglinda farului, iar acesta o ,,arunca" in fata! Scoate un bec si verifica ce putere are ! Fostul proprietar, poate a pus ,,becuri de vanzare"?! De putere mult mai mica ?! Cu o pereche de halogene de 55w, nu ar trebuii sa ai nici o problema ! .........parerea mea ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Farul e cu doar un singur bec H4 de 55/60w . Piesa aceea e separata de bec, becul are si el o metalizare in varf. O sa iau un bec de firma sa vad daca se cunoaste, asta care-i montat acum nu stiu ce marca e ca nu l-am demontat inca ( puterea am citit-o prin geam ca se vede) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 poate becul nu e pus bine in lacasul sau poti verifica asta postandu-tte in fata portii si daca e clar delimitat zona luminata de cea neluminata (la faza scurta) atunci e bine de regula nu sunt atenti oamenii cand baga becul si e destul un pic sa fie stramb si nu mai da lumina cum trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 (editat) Eu am halogene de 55w - Philips. Cu faza scurta se vede perfect, iar cu faza lunga ......... laser ! Ce becuri ai ? Piesa aia din fata becului, care reflecta lumina inapoi, face corp comun cu becul sau este separat ? Am vazut la farul unei masini o calota sferica care avea acelasi rol, insa folosea un bec normal, nu halogen ! Becurile halogen ai ele insele o piesa de difractie ce concentreaza lumina in oglinda farului, iar acesta o ,,arunca" in fata! Scoate un bec si verifica ce putere are ! Fostul proprietar, poate a pus ,,becuri de vanzare"?! De putere mult mai mica ?! Cu o pereche de halogene de 55w, nu ar trebuii sa ai nici o problema ! .........parerea mea ! Bafta! eu am xenon, si nu mai am probleme cu luminile de cand l-am montat, este foarte tare, dai un ban da´stai in fatza..... si pe deasupra scade consumul de la 55w la 35 w montajul este extrem de simplu iar pentru cei care habar nu au cum arata un bec xenon poze: cu tobele... tre sa incerci ca nimeni nu a facut asa ceva, cred. Ca-ti pusca contactele, nu stiu de ce. In primu rand nu stiam ca are pompa de benzina,(daca t-i din 86) insa daca are inseamna ca e pe duca si de aceea tot iti pusca contactele ca forteaza prea tare reteaua electrica ... nu stiu ce sa zic...poate si oxidarea de vina la nivelul contactelor... contactele de platina de la pompa de benzina se duc datorita curentului prea slab sau ´din contra prea puternic care fac efectiv ca micul arc electric de la acel nivel sa topeasca contactele, eu am patzit asta cand am avut probleme cu incarcarea, releul de incarcare dus, .... sfatul meu, masoara incarcarea si pe alternator si pe baterie si pe releu, si pornita si la rece... succes.... Editat Aprilie 17, 2007 de moscku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 tnx pt informatii...partea proasta e ca eu nu ma pricep la mecanica...mie mi se opreste motorul in timpul mersului, am carburile sincronizate, dar se impusca contactele de la pompa de benzina...le curat cu smirghel, merge 200-300 km si iar se opreste, mi-e teama sa nu dau 200 de euro pe o pompa noua si sa se impuste si aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat. De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat? eu i-am adus chiar astazi si au costat 15 eu(pret bun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 eu am xenon, si nu mai am probleme cu luminile de cand l-am montat, este foarte tare, dai un ban da´stai in fatza..... Zi-mi te rog cat te-a costat instalatia de xenon, de unde ai procurat-o ? Tu ai piesa aia din far care este montata in fata becului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 eu i-am adus chiar astazi si au costat 15 eu(pret bun ) de unde? de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 tnx pt informatii...partea proasta e ca eu nu ma pricep la mecanica...mie mi se opreste motorul in timpul mersului, am carburile sincronizate, dar se impusca contactele de la pompa de benzina...le curat cu smirghel, merge 200-300 km si iar se opreste, mi-e teama sa nu dau 200 de euro pe o pompa noua si sa se impuste si aia... du-te frate la un electreician sa-ti masoare incarcarea, releul, alternatorul si bateria, ca nu e de joaca, iar contactele sa stii ca nu merg curatzate la nesfarsit, se mareste distantza intre platini si nu mai lucreaza eficient, pana chiar nu mai lucreaza deloc........... dupa ce rezolvi problema cu partea electrica (incarca prea mult sau prea putzin sau baga curent alternativ in loc de continuu) vezi daca ai nevoie de pompa de benzina gasesti la mine si nu la 200 de euro ci la 100 de euro.....o zi buna si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 du-te frate la un electreician sa-ti masoare incarcarea, releul, alternatorul si bateria, ca nu e de joaca, iar contactele sa stii ca nu merg curatzate la nesfarsit, se mareste distantza intre platini si nu mai lucreaza eficient, pana chiar nu mai lucreaza deloc........... dupa ce rezolvi problema cu partea electrica (incarca prea mult sau prea putzin sau baga curent alternativ in loc de continuu) vezi daca ai nevoie de pompa de benzina gasesti la mine si nu la 200 de euro ci la 100 de euro.....o zi buna si asfalt uscat... da tu de unde ai ? ca mie mi=ar trebui niste simeringuri .....poate ma ajuti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 da tu de unde ai ? ca mie mi=ar trebui niste simeringuri .....poate ma ajuti ... nu am simeringuri frate dar incearca aici ca sigur gasesti de fapt cred ca este exact ce-ti trebuie, e asa de greu sa cautzi pe loius? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 nu am simeringuri frate dar incearca aici ca sigur gasesti de fapt cred ca este exact ce-ti trebuie, e asa de greu sa cautzi pe loius? ai dreptate. dar nu ma descurc cu germana. Oare simeringurile de la RC 36 se potrivesc la RC 46? Ca rc 46 nu e listat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 ai dreptate. dar nu ma descurc cu germana. Oare simeringurile de la RC 36 se potrivesc la RC 46? Ca rc 46 nu e listat... masoara diamtrele interioare si exterioare la furca (simering la ambele RC-uri) si iti vei da raspunsul singur la aceasta intrebare... si inca ceva, eu nu am auzit de RC 46 la VFR-ul de 800, poate sunt eu prost dar esti sigur ca te-ai uitat bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 masoara diamtrele interioare si exterioare la furca (simering la ambele RC-uri) si iti vei da raspunsul singur la aceasta intrebare... si inca ceva, eu nu am auzit de RC 46 la VFR-ul de 800, poate sunt eu prost dar esti sigur ca te-ai uitat bine? astea-s aparatoare de praf. aci e listat RC 46 ca si vfr 800 10042051 STAUBKAPPENSET 2 SAITO FUER GABEL-DICHTRINGE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) [bJ.97] HONDA NT 650 HAWK GT (RC31) HONDA NTV 650 (RC33) HONDA BLACK WIDOW (RC48) HONDA CB 750 N.-HAWK (RC38) HONDA CB SEVEN FIFTY (RC42) HONDA VF 750 C MAGNA (RC43) HONDA VFR 750 F (RC36/94) HONDA VFR 750 F (RC36) HONDA VFR 750 F (RC24/88) HONDA VFR 800 RC46 (VFR) HONDA PACIFIC COAST (PC-800) insa la simeringuri nu e listat. Dar ai drepptate, daca aparatoarele se potrivesc la amandoua , precis ca si simeringurile se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Ce ulei si ce cantitate, bag in telescoapele fata la VFR800 ? Help my ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 de unde? de unde? Ma ocup cu piese pt motoare de eren si am comandat din Ungaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Nu-mi spui si mie de unde iti comanzi in Budapesta, din ce magazin sau o adresa (chiar si intr-un PM)? Ca am prieteni pe acolo si atunci ii trimit acolo. E mai simplu pentru mine decat sa incep sa caut pe cineva sa caute pe louis sa sa-mi aduca in nu stiu cate saptamani. Petrica, acum o vinzi sau n-o vinzi pana la urma? Mie un litru mi-a bagat la RC36 in total, cand aveam. Si cum simeringurile nu difera, ma gandesc ca nici cantitatea de ulei nu difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 nu ai auzit de RC46 de 800??? e cel mai frumos model de VFR care s-a facut vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Petrica, acum o vinzi sau n-o vinzi pana la urma? Mie un litru mi-a bagat la RC36 in total, cand aveam. Si cum simeringurile nu difera, ma gandesc ca nici cantitatea de ulei nu difera. Sint in mare dilema ! Motoreta mi se pare fenomenala ! Un singur lucru am sa-i reprosez ... nu mi-am propus sa fac ,,enduro" cu ea, dar ma limiteaza mult la traseele pe care trebuie sa le fac, cand spun trasee ma refer la multitudinea de sosele valurite pe care nu poti rula cu mai mult de 80km/h. Asta este singurul aspect ce ma deranjeaza ! In Romania nu sunt numai sosele ,,de prima mana". Ma gandeam la un Varadero sau Africa Twin ! Africa am mai avut si am dat-o ca prostu' ! Ma mai gandeam daca poti ,,seta" suspensiile sa fie ,,mai moi", mai confortabile ??? Atunci cred ca TOTUL AR FI PERFECT ! Motocicleta perfecta, cred ca ar fi o Africa, echipata cu motor de VFR 800 ... Aa ? ... ce ziceti ? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.