bh99mes Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 vad ca ne trezim incet-incet asfalt uscat la toata lumea si numai bine in sezonul nou (care se si incepe incet... ) inca ceva! tot am auzit de la prieteni ca pe motociclism sau pe pro-bike este un VFR lovit pentru desmembrare...am incercat sa-l caut, da' nu-l gasesc niciunde a-s avea nevoe de niste semnalizatoare fata si una de spate(stang) nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Daca o cumperi de la Edi, tot respectul. O sa ai scula buna. Pentru mai multe detalii ma poti suna .Am si eu una din '99.Practic e identica. Tel. meu este 0723.573.861 E frumoasa motoreta,dar sunt diferente la 98-99 respectiv la 2000-2001,care nu tin de aspect si de motor,ci de injectie.Modelele 98-99 au soc manual,astia din 2000-2001 au soc automat,s-au facut modificari in electronica injectiei,si aprindere. Unul lovit, are @cbrxx ! Dar este lovit exact in bot ! Bafta ! El cauta piese de 750,eu am un vfr 800 din 2000,lovit,pentru piese.Si sunt total diferite semnalizatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 aveti noroc baieti! posedati cel mai frumos motor ce exista pe lume (cel putin pentru mine ) ia uitati-va la asta...... nu mor pana ce nu am si eu una d-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 la modelele astea (inaltate in mijloc) i-i spune duble-buble. am vazut pe e-bay, dar e destul de scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 fratilor, asta a mea, care-i mai veche, ma rupe ce de grea e! are careva coburi pt asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 23.02.2007 - ziua ce-a mare ! Sunt noul proprietar al unei Honda VFR 800 ,,Metereta" este fabricatie 2001, este IMPECABILA, motorul functioneaza de zici ca este electric ! Acum trebuie sa intelegeti ca de la vibratiile unui LC4, la comfortul VFR-ului, este o cale...cam lunga ! Afijajul, cu kilometrii parcursi, de pe bord, arata putin peste 15000. Nu stiu cat de veridic este aspectul asta, dar motocicleta este ... TZIPLA, lucru care se vede in toate subansamblele ei ... ,,miroase a noua". Ma surprins, placut, pozitia pe care o ai in sa ........ ,,suspect" de relaxanta, pentru o motocicleta de strada ! Nu ma asteptam ! Deocamdata atat. Vremea nu-mi permite sa ies la plimbarica , asa ca trebuie sa astept saptamana care vine. Cica se va incalzi ! Abia astept ! Deja visez la prima ,,tura" in spatele ei ! O sa bag o Alexandria - Constanta, asa ... de proba ! Pe A2, bineanteles ! Pun si niste poze, doua dintre ele sunt facute cu telefonul . Bafta ! Ne mai auzim ! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente, atentie cu viteza pe sosea ca te fura mersul asta rotund al Hondei! E frumoasa foc!Parbriz touring iti aduce Romi de aici de pe forum.Poti sa ai incredere deplina P.S. Are cineva un manual de intretinere pentru VFR800, din 2001 ? Sau unde gasesc ? Asa sa ma ,,cultiv" si eu ! P.P.S. Intre noi fie vorba ! Are Edgji, niste motorete ..... mama, mama !!! Excuzand VFR-ul, mai sunt la el niste exemplare, aflate intr-o stare extraordinara, de pleci cu ,,balele taras" ! Oops ! Ii fac reclama ? N'are nimic ...... merita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 (editat) Asa ceva mi-as dori ! Are cineva idei ? ... vre' un personaj, caruia pot sa-i comand asa ceva, de aici din Romania Asa ceva mi-as dori ! Are cineva idei ? E un parbriz Givi D200S,chiar acum vreau sa comand una,cam in 1.5 saptamani e aici,Mai am un suport genti Givi Wingrack la 140 eu( pret catalog e 160 eu,folosit 3 zile,se poate monta pe orice tourer,arata excelent si e de calitate,trebuiesc cumparate numai prinderile specifice pentru motor care costa 50 eu,pret catalog,eu am exact al fel pe vfr-ul meu).Asa arata pe vfr... Editat Februarie 25, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Parbrizul pe care il doresti tu, este tip touring, il gasesti pe Louis.de sau pe E-bay,costa intre 50-80 de eurosi e de folos celor care fac touring cu adevarat si sunt si mai burtosi(ca noi doi Petrica) .Felicitari , motoreta ta este de vis, sa aveti grija unul de altul, sa iti aduca numai bucurii.Tot te astept sa dau berea aia pe care am promis-o, si sa facem le facem cunostinta si domnisoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 imi poate recomanda cineva un service honda?pt, intretinere, reglaje,etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Salut fratzilor, disperare mare, din cauza releului de tensiune busit, mi s-a bulit si pompa de benzina.. Are careva o pompa de benzine de VFR? sau se potriveste de alt model de honda ceva? Oricum am auzit ca nu sunt primul caruia i se intampla dar daca sunt bou acuma platesc ce sa fac..... In concluzie nu mergeti cu VFR-ul daca qare releul de incarcare busit... Din cauza tensiunii slabe pompa de benzina care este un electro-magneto-pompa (am desfacut-o eu) se duce... partea cu contactele de platina din spatele ei se deterioreaza ( se ard platinele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Uitazi cum arata un VFR fara carene (dezbracat) carenele sunt date la vopsit..... Unii poate n-au avut curiozitatea sa dea vreo carena jos.... de cele mai multe ori nici nu ai de ce..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 imi poate recomanda cineva un service honda?pt, intretinere, reglaje,etc.... HELLO!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Salut fratzilor, disperare mare, din cauza releului de tensiune busit, mi s-a bulit si pompa de benzina.. Are careva o pompa de benzine de VFR? sau se potriveste de alt model de honda ceva? Oricum am auzit ca nu sunt primul caruia i se intampla dar daca sunt bou acuma platesc ce sa fac..... In concluzie nu mergeti cu VFR-ul daca qare releul de incarcare busit... Din cauza tensiunii slabe pompa de benzina care este un electro-magneto-pompa (am desfacut-o eu) se duce... partea cu contactele de platina din spatele ei se deterioreaza ( se ard platinele) up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 era una lovita....poate o dezmembreaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 pompa de benzina merge si de la ZZR de 600 (poate si de la alt model, dar asta stiu exact ca asa am patit si eu, si am cumparat una de la un zzr lovit, exact asa arata si functiona, deci e perfect) nu ar fii prostie sa incerci la asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunt-de-va...1995-24953.html poate o da si separat, nu numai impreuna multa bafta voua a, inca ceva am schimbat toba. am pus una mai... suna bine...foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Faina nenea ! E cumparata sau e facuta ? Ca ma intereseaza si pe mine. As vrea sa-mi schimb si galeriile sa fie cu o singura evacuare (4-in-1). Gasisem una faina de la Lazer pe Ebay, dar costurile de expediere erau mai mari decat tot ansamblul galerii + toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 Salut fratzilor, disperare mare, din cauza releului de tensiune busit, mi s-a bulit si pompa de benzina.. Are careva o pompa de benzine de VFR? sau se potriveste de alt model de honda ceva? Oricum am auzit ca nu sunt primul caruia i se intampla dar daca sunt bou acuma platesc ce sa fac..... In concluzie nu mergeti cu VFR-ul daca qare releul de incarcare busit... Din cauza tensiunii slabe pompa de benzina care este un electro-magneto-pompa (am desfacut-o eu) se duce... partea cu contactele de platina din spatele ei se deterioreaza ( se ard platinele) up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 da' n-ai un mecanic pe acolo mai? asa teoretic cum sa t-il facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 relantiul si la mine e 1500, desi mecanicul a spus ca e mare, eu l-am pus odata la 1200 si nu prea i-a placut, nu mergea asa frumos si "rotund" eu o las asa la 1500. pe de alta parte vfr-ul de 800 nu stiu unde are surubul ala, dar modelele de 750 (fiecare0 i-l are in partea stanga undeva sub carena, oricum in apropierea cabruratoarelor, eventul ptin mai jos.oricum tre' sa fie undeva intr-un loc usor de gasit, cauta-l la marginea carenelor, nu cred ca va dura mai mult de 3 minute sa-l gasest fara sa iei jos carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 salutare intru si eu cu vfr ul meu din 98' acum pun o poza si ma duc ca ma grabesc, insa mai tarziu revin cu niste intrebari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 am eu manualul dar nu stiu cun as putea sa ti-l trimit ca are 12 mb iar la serviciu este singurul loc de unde am acces la net si am mail-ul limitat la 3 mb, daca imi vine vreo idee te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 (editat) am si eu manualul care se da atunci cand o cumperi de la reprezentanta... dar e tiparita si nu pot sa=l trimit prin mail . Eu sunt din Turda. Daca iti vine vreo idee zi-mi, sau pot sa caut ceea ce te intereseaza .../ Al meu e VFR800 din 98' Editat Martie 12, 2007 de spartacus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker boy Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe. pai din astea 3 nu-i greu sa alegi cel mai bun motor = vfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker boy Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 pai din astea 3 nu-i greu sa alegi cel mai bun motor = vfr Merci colega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.