Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


Recommended Posts

Acum 9 minute, tapu a spus:

Multumesc...Macho....din poza ta reiese ca are cot.....

Scuze Z3US...ca n-am citit tot topicul a-z......oricum ceea ce zici pare tentant 50 ron in loc de 400......sigur poti desface vechiul cot ?....si sa-l pui in bune conditii la filtrul nou?...MULTAM

Nu se desface, trebuie taiat si mufat cu furtunul, ideea e sa folosesti cotul filtrului vechi pentru a nu se gatui furtunul la filtrul nou. Se poate face  foarte usor si functioneaza fara ca originalul.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, JUST4TNT a spus:

 

Cu asta l-ai convins pe viitorul proprietar sa iti  dea cat vrei :)

Ma doare undeva, nu sunt disperat sa o vand! :)

Link to post
Share on other sites

Am avut mobra, minsk, dr, transalp, vfr750, vfr800...  ce e asa ciudat? Nu merg cu VFR-ul o tin degeaba. Cu un cross probabil o sa merg la fel de des insa o sa ma distrez.

Link to post
Share on other sites

Tot am cautat, dar am obosit...si sunt sigur ca e scris pe aici pe undeva...nu dati cu pietre

Am un  VFR800-2005 fara ABS si trebuie sa ii schimb rulmentii roata spate, dar nu gasesc sa ii cumpar sau macar codul de produs(ca sigur ii gasesc la mag de rulmenti). Ma puteti ajuta va rog?

Edited by alecs123
completare
Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, alecs123 a spus:

Tot am cautat, dar am obosit...si sunt sigur ca e scris pe aici pe undeva...nu dati cu pietre

Am un  VFR800-2005 fara ABS si trebuie sa ii schimb rulmentii roata spate, dar nu gasesc sa ii cumpar sau macar codul de produs(ca sigur ii gasesc la mag de rulmenti). Ma puteti ajuta va rog?

 

B/BRG RAD N/COM
product number: 91061ML0731

bbrg-rad-ncom_medium91061ML0731-01_9449.thumb.jpg.6b43fd4e35bf94284a1f1ad2dcd7518c.jpg

 

BEARING,RADIAL BA
product number: 91061MT4003

bearingradial-ba_medium91061MT4003-01_61cc.thumb.jpg.ace8a08a20fd53a17d81d90aca83add9.jpg

BRG,NDL.50X62X25
product number: 91062MR7003

brgndl50x62x25_medium91062MR7003-01_3758.thumb.jpg.50160269a9074d5463d6aaebc7fac213.jpg

 

Asta ar trebui sa ai pe spate,

 

Dar cel mai bine este sa-i dai jos sa fi sigur

 

 

Link to post
Share on other sites

Salutare!

Numele meu este Razvan Dumitrescu, iar de saptamana viitoare intru in posesia unui VFR 800 VTEC din 2004 :).

Avand in vedere ca urmeaza o revizie generala, iar acesta este primul VFR pe care il detin, as avea nevoie de recomandarea voastra in privinta consumabilelor.

Am citit in manual specificatiile, nu la asta ma refer, m-ar interesa mai degraba producatorul. La fosta motocicleta, o Yamaha, am folosit doar ulei si filtre de origine si i-a mers foarte bine, dar nu stiu cum sunt produsele Honda, ca atare prefer sa intreb.

Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre!

Link to post
Share on other sites

Filtru aer si ulei Hiflo, asta daca nu vrei sa pui K&N(aer), iar ulei Motul 7100 sau BelRay EXS, 10w 40 sau 10w 50. Eu asta am folosit. Tot vfr 2004.

Link to post
Share on other sites

Și eu la fel, Motul 7100 10w40 si filtru de ulei Hiflo. Cel de aer e sport, se spala si se pune la loc 😉, asa am luat motocicleta. Acum, ca e "noua" la tine te sfătuiesc sa fa i și servisare la furca și schimbul celorlalte fluide (lichide frână și antigel). Eu nu cred în ceea ce spune fiecare vânzător :"recent schimbate". La ce dracu le mai schimba dacă tot o vinde? Apropo, știe cineva  unde se poate servisa amortizorul de spate? Ma bate un gând, mai ales ca și a mea e tot 2004.

Link to post
Share on other sites

Clar schimb toate lichidele. Service-ul la furca va urma si el, dar nu sunt convins daca imediat cum vine sau dupa o luna-doua.

 

La fosta motocicletă furca se comportă exemplar și nu avusese service făcut. Stiu ca parerile sunt impartite, dar cu cealalta am mers 30.000+ si avea 64.000 in total, iar furca era in mintile ei.

 

Multumesc pentru recomandari!

Apropo, voi ce crash pad-uri folositi pentru VFR 800 ?

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Stanciu Florin a spus:

Și eu la fel, Motul 7100 10w40 si filtru de ulei Hiflo. Cel de aer e sport, se spala si se pune la loc 😉, asa am luat motocicleta. Acum, ca e "noua" la tine te sfătuiesc sa fa i și servisare la furca și schimbul celorlalte fluide (lichide frână și antigel). Eu nu cred în ceea ce spune fiecare vânzător :"recent schimbate". La ce dracu le mai schimba dacă tot o vinde? Apropo, știe cineva  unde se poate servisa amortizorul de spate? Ma bate un gând, mai ales ca și a mea e tot 2004.

Din pacate amortizorul spate nu se poate servisa. Cel putin eu am intrebat la un service specializat si asta a fost raspunsul.

Link to post
Share on other sites

Pentru suspensii intrebati user-ul cesar. El are un service in Bucuresti, Grand (sau grant?) garage sau ceva de genul.

Cand mi-a facut suspensia fata mi-a zis ceva si de spate - n-am retinut ce pt ca mi-am schimbat-o cu totul.

Toate bune!

Link to post
Share on other sites

Seara buna, asta seară am montat bateria și i-am dat prima cheie, a pornit "la sfert" însă am momente când lasata la liber sa se încălzească se aude o bătaie spre partea din fata a motorului. Dacă o accelerez puțin dispare și sunt momente când și ne accelerata nu se aude bătaia. Aveți idee ce este? S-a mai întâlnit cineva cu problema asta? 

Link to post
Share on other sites

Clasica problema cu intinzatorul

 

E bine sa le inlocuiesti pe ambele daca tot umbli acolo. Aprox 100 euro bucata pe original plus 2-300 ron manopera

 

Intrebarea nu e daca le vei schimba, ci cand.  La mine zgomotul era din ce in ce mai pregnant. Uneori la prima pornire, alte dati cand avea chef sa ma enerveze putin

 

Link to post
Share on other sites

Space ghost le schimb, mâine duc motocicleta la mecanic. Ideea e ca începe când apa ajunge la 65 de grade și pana la 75 când am oprit motorul nu se oprise nici "bătaia". Am mai întrebat in stânga și dreapta și unii ma speria ca e bolț de piston. Pana mâine dimineață când o duc la mecanic mor și nu știu dacă pot merge 10 kilometri cu ea așa de acasă pana la el. Asa făcea și la mine anul trecut la prima pornire și apoi când și când. Alaltăieri am pornit-o prima data și am ținut-o vreo 10 minute a fost ok,aseară am scos-o din garaj cu gândul ca azi dau o tura și m-am speriat. De ar fi întinzătoare as da banii cu drag. Vedem ce zice mâine mecanicul 

Link to post
Share on other sites

Vfr ul in general e o motocicleta construita cu simt de raspundere ,insa are cateva hibe care nerezolvate iti pot da dureri de cap exact cand ti-e lumea mai draga.

 

Problema cu intinzatoarele si cea cu firul de masa care oxideaza.  Mufa mare carena dreapta care face legatura cu ecu.

Altfel,daca e folosit pe zona de touring e un armasar de nadejde.

Este zgomot de intinzatoare.

 

Ca sa ajungi sa ai joc in bolt la piston iti trebuie efort sa faci asta. Si mai presus,trebuie sa fii surd sau indiferent

Link to post
Share on other sites

Pe cea cu mufa am rezolvat-o vara trecuta. Acum am și pedala de frână, de fapt switch-ul blocat, sta stopul de frână tot timpul aprins. Asta ar fi ultuima boala a lor din auzite. Orice ar fi într-adevăr e armăsar, nu as schimba-o decât pe o Hayabusa dar nu ma simt în stare sa o stăpânesc. Și cel mai probabil m-aș da e cu 2 motociclete în garaj ceea ce înseamnă divorț 😂😂😂😂

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Aceeasi problemă o am si eu cu intinzatoarele, primavara cand il pornesc si se incalzeste putin incep sa "zornaie" lanturile, pe original mi-a spus cineva ca ar fi 750 ron bucata, daca Spaceghost zice ca e mai ieftin ma bucur, dar la sfaturile unui mecanic de motociclete am schimbat uleuiul si nu mai facea gălăgie

 Norocul meu sa terminat anul acesta, cand degeaba i-am schimbat uleiul ca tot face galagie, pe youtube exista un clip in care cineva explica cum sa retensionezi arcurile din intinzatoare si nu trebuie sa le schimbi

Acum urmeaza sa ma apuc de treaba si sa vedem daca reușesc ceva sau trebuie sa le schimb

Link to post
Share on other sites

salutare vfr-isti.. am si eu p mica mare problema cu mobra  am fost  la ITP si surpriza nu sa putut face itp-ul din cauza la caucicuri(nu corespunde cu ce apare in carte ) eu ambele cauciucuri le am pe 17 daar  uite ca nui asa am mobra de aproape 10 ani  si nu am bagat de seama pana nu au bagat cei de la itp de seama pe fata  pe carte scrie ca am 110/90 /16 si pe spate 130/ 80 /18 pe cand eu am ambele pe 17 si nu pare sa fie rotile schimbate.. oare sa fie gresala de la cei ce au facut cartea sau chiar au fost schimbate  ce e de facut in cazul asta? unde gasesc eu asa roti daca nu vor sa imi deie itp-ul.. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...