edward_zone Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 https://www.olx.ro/oferta/rack-honda-vfr-800-v-tec-IDe2SFZ.html Pentru cine ste interest de un rack de calitate. Negociabil. Quote Link to post Share on other sites
edward_zone Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Salut, Am cumparat un rack pentru top-case de la Shad dar am o problema. In prinderile de cadru (in locul manerelor pentru pasager) a ramas in spatiu de cca 1 cm, practic este fixat bine dar rack-ul nu este aliniat cu carenajul motocicletei. Sta oblic. Un surub este langa carenaj, iar celalat la 1 cm in aer. Se poate ca rack-ul sa fie excentric? Am mai avut rack de la Sw-Motech si se potrivea perfect. Mentionez ca rack-ul este cumparat pe modelul motocletei din catalogul Shad. Idei? Pareri? Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
alecs123 Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Poti sa iti gasesti niste "inaltatoare" (gen saiba) astel in cat in momentul in care strangi suruburile sa iti ajunga la acelasi nivel. Eu asa am la Givi. Ar cam trebui sa sa gasesti in orice magazin de bricolaj Quote Link to post Share on other sites
edward_zone Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 (edited) 1 oră în urmă, alecs123 a spus: Poti sa iti gasesti niste "inaltatoare" (gen saiba) astel in cat in momentul in care strangi suruburile sa iti ajunga la acelasi nivel. Eu asa am la Givi. Ar cam trebui sa sa gasesti in orice magazin de bricolaj Asa m-am gandit si eu. Atunci se va ridica din ambele suruburi si se va alinia cu carenajul dara va ramane spatiu si va intra apa, noroi, mizerie etc. Daca ar fi excentic poate pot sa deparatez gaurile pe placa de pop-case si sa "restrang" pe carenaj in asa fel sa se lipeasca. Grea problema! Edited October 1, 2020 by edward_zone Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Acum 8 ore, edward_zone a spus: in locul manerelor pentru pasager Nu cumva se montează peste mânere? La cbf 600 am montat recent unul și nu se elimină mânerele. Quote Link to post Share on other sites
edward_zone Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 (edited) Acum 12 minute, john17 a spus: Nu cumva se montează peste mânere? La cbf 600 am montat recent unul și nu se elimină mânerele. Acum 3 minute, edward_zone a spus: Doar partea din față sta ridicata cam 1 cm. Edited October 1, 2020 by edward_zone Atașare de pe telefon Quote Link to post Share on other sites
edward_zone Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 La 01.10.2020 la 19:46, edward_zone a spus: Doar partea din față sta ridicata cam 1 cm. Quote Link to post Share on other sites
ciprinakos Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 La 10.09.2020 la 0:31, Ice-D a spus: Are cineva vfr v tec turbo? Nu ma intereseaza o herghlie de cai, doar un feeling diferit. Cam ce modificari presupune, cum se pupa turbo cu v tecul? Turbo la vfr facea un american cu ceva mai multi ani in urma. Din nefericire ... nu mai face de multi ani. Vrei putere la vfr ... ia un 1200. Nu am mai vizitat de mult comunitatea aici. Bun venit nou venitilor/posesorilor de vfr! Quote Link to post Share on other sites
Ice-D Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 Nu imi place cel de 1200 si nici nu ma complic inutil,mersi. Ma bucur de ea asa cum e.. Quote Link to post Share on other sites
zis_ungureanu Posted October 24, 2020 Share Posted October 24, 2020 (edited) Poate nu turbo dar macar o resoftare ceva sa castigam niste caluti... Edited October 24, 2020 by zis_ungureanu Quote Link to post Share on other sites
ciprinakos Posted October 24, 2020 Share Posted October 24, 2020 Salutare, nu stiu cat ar putea ajuta o resoftare. Mi-mi face treaba cred power commander-ul. Nu stiu daca are ceva in plus sau nu la caluti dar faptul ca put merge aproape la relanti fara sa ma zgaltaie si fara sa simt trecerea la peste 7000 de ture ma multumeste. F rar cand bagam in ea, imi ridica roata fata. Devani intregi am tot mers cu ea fara sa-i mai fac altceva decat sa schimb ulei, filtru, si lichidela de frana + racire. Dar mi-a crescut consumul in ultimii ani. Este drept ca o folosesc (aproape) doar in oras - cand o scot la ceva drum intins mai apuca sa rasufle Cred ca trebuie curatate injectoarele si/sau verificat regulatorul de presiune. Stie cineva unde se poate face asta? Desi vine iarna, pt cei ce nu-si baga motoarele la hibernat si calaresc si iarna, asa cum o fac eu atata timp cat nu-i zapada si gheata, plimbari faine! Quote Link to post Share on other sites
Djenavar Posted December 27, 2020 Share Posted December 27, 2020 Buna dimineata, are cineva amabilitatea si posibilitatea dintre posesorii de VFR1200 sa ma lase sa stau un pic pe motor sa vad cum stau pe el?Multumesc anticipat si sarbatori linistite Quote Link to post Share on other sites
Radu H. Posted January 3 Share Posted January 3 (edited) Salutare la domniile voastre si La multi ani! Doua intrebari am si eu : 1. Unde as putea gasi de cumparat mufele de la far ce sustin cele 3 fire pentru becuri si totodata se infig in bec ? S-au slabit papucii, s-au incalzit in timp si s-au cam deformat suportii de plastic (mufa in sine). Acum papucii au joc pe suportul de plastic. (vezi atasament 1 si 2). 2. Ce diametru interior are gaura centrala de pe "stearing head socket" ? Imi cer scuze ca nu stiu cum ii zice in romana. Am incercat sa-l botez cu ajutorul manualului + google. Vreau sa-mi comand un suport de GPS cu prindere pe acea gaura si nu vreau sa gresesc dimensiunea (vezi atasament 3 si 4). Motocicleta este la tara la garaj la parinti, nu am acces la masuratori in urmatoarea perioada. Multumesc. Un an nou cu noi realizari si km cat mai multi! Edited January 3 by Radu H. Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted January 3 Share Posted January 3 Acum 12 minute, Radu H. a spus: Salutare la domniile voastre si La multi ani! Doua intrebari am si eu : 1. Unde as putea gasi de cumparat mufele de la far ce sustin cele 3 fire pentru becuri si totodata se infig in bec ? S-au slabit papucii, s-au incalzit in timp si s-au cam deformat suportii de plastic (mufa in sine). Acum papucii au joc pe suportul de plastic. (vezi atasament 1 si 2). Salutare si La Multi Ani! Conectorii sunt standardizati (ca si becurile). Gasesti pe orice site de piese auto conectori (mufe) cu sau fara fire pentru becuri de orice fel. Probabil ca la tine este un bec H4. De ex: https://www.bestautovest.ro/mufa-bec-h4-cu-cablu-20-cm-din-plastic.html (prima chestie care s-a deschis pe goagal Daca cumperi conector cu cablu va fi mai usor de montat. Nu uita daca faci o lipitura intre firele conectoruklui cel nou si firele mobrei sa le pui un tub termocontractibil pentru etansarea corecta si de durata (in loc de banda izolatoare) Ca idee: papucii trebuie sa aiba joc in plastic. Ei se fixeaza pe lamele becului (care sunt mai solide) si drept urmare papucul se aseaza dupa bec si nu invers. Din acest motiv pe papuc ai un mic pinten care impedica iesirea papucului din conector, iar papauc sta lejer in locas. Succes! Quote Link to post Share on other sites
Radu H. Posted January 4 Share Posted January 4 (edited) Acum 19 ore, Silver Arrow a spus: Succes! Multumesc mult Silver! Nici nu m-as fi gandit ca sunt standard si nici nu am cautat inainte sa postez aici ce e drept. Imi era frica ca trebuie sa dau iarasi comanda pe la Honda si mai rau, sa nu-ti vanda doar conectorii ci o parte mai mare din instalatie. Legat de lipituri, o sa incerc sa gasesc ca in link (suport plastic + fire + papuci). Multumesc pentru sfat. Am mai facut acum vreo 4 ani la regulatorul de tensiune si a fost ok, ca la carte. Legat de jocul papucilor in suportul de plastic, m-am exprimat gresit. Da, trebuie sa aiba joc. La mine insa nu mai stau deloc pentru ca s-a topit tot ce ii sustinea. Am avut bafta ca am vazut la timp. Multumesc inca o data! Edited January 4 by Radu H. Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted January 4 Share Posted January 4 N-ar fi rău să schimbi și becurile sau măcar să cureți bine lamelele lor de contact! Treaba cu încălzitul papucilor vine de la un contact imperfect, apare rezistență electrică și de aceea se topește plasticul. Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted January 4 Share Posted January 4 Acum 11 minute, john17 a spus: N-ar fi rău să schimbi și becurile sau măcar să cureți bine lamelele lor de contact! Treaba cu încălzitul papucilor vine de la un contact imperfect, apare rezistență electrică și de aceea se topește plasticul. 90% vine de la eroare umana. Lamelele becurilor oxideaza mai greu. Am patit si eu la bembeu. (na, ca am facut si o rima ) Accesul la becuri este la unele mobre mai dificil spre naspa, si uneori cand iti schimba becul altcineva (in loc sa o faci personal), nu verifica daca becul s-a infipt corect in conector. ''Merge lumina?'' Daca da, atunci gata, bec schimbat cu succes. Si de la contactul prost te trezesti cu plasticul mufei topit. Quote Link to post Share on other sites
Adrian M. Posted January 4 Share Posted January 4 @Metal Heart, raspunde colegului, ce dimensiune aveai la vfr la surubul de jug Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.