sebicozaurus Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 legat re robinetu ăla..... eu nu m-am atins niciodată de el. A stat 2 luni (peste aÂşa-zisa iarnă) Âşi a pornit la a 2-a apăsare de țumburuÂş. Iar legat de pompa de benzină de la F650.... poți să stai liniÂştit! Lipsa benzinei nu o strică Âşi nu .... nu se va simții ca peÂştele pe uscat ci se va simții ca pixu pe orbită. (a se citi că e o pompă complexă gravitațională -:> cădere liberă) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inxs_cb Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Mi-a spus cineva ca ar fi bine sa inchid robinetul ala peste noapte, dar de treaba cu golitul carburatoarelor nu stiam, o sa incerc si asta. Legat de ramasu fara bezina, afecteaza asta in vreun fel motorul sau diferitele reglaje? salut sunt un fost posesor de f 650 si cunosc motorul ca pe propriile mele maini toata "buba" la tine este din carburatie nu de la scanteie(bujii sau fise) e cam mult de explicat, cel mai bine ti-as recomanda sa ma suni si eventual sa stabilim o intalnire nu te costa cine stie ce si nu e f mult de munca nr meu 0729941216 bogdan ma numesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Daca e murdar trebuie suflat cu un compresor, insa temeinic, fiecare pliu fata verso, nu numai asa sa te aflii in treaba. Daca e deteriorat si nu mai poate filtra tot aerul ca mai trece si pe langa , atunci trebuie schimbat. ti-am zis o parere....daca vrei sa tii cont de ea bine daca nu, nu e simplu....fa cum te taie bibilica, tata...poti pune si carton pt mine tot aia e..daca tu crezi ca suflatul la compresor il rezolva te inseli, lungesti agonia f putini km, pentru ca nu mai ai acelasi debit de aer pentru admisie, daca tu schimbi filtrul numai atunci cand se rupe...ce sa mai zic..eu am retrag si imi cer scuze, ca te-am ofuscat...oricum mijto duma...cu deterioratul, e klar...facem pe lucruri pe genunchi .....made in RO..am tata bemveu, `onda, kawa, suza dar nu am bani de filtru de aer.....lasa ca suflam pana il rupem apoi luam nou , no offence..posesorilor..ma numar si eu ca posesor de mobra , dar unii sar calul...cu dumele lor obosite..ca i-a zis unu ..sau a azuzit el nuj de unde Editat Martie 9, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Am cumparat alt filtru si l-am montat, cel vechi parea in stare destul de buna, cred ca era aproape nou, sau cel putin f bine curatat. Asta ce are in plus e un fel de ulei (el cred ca a fost imbibat intr-un fel de ulei). Deci am schimbat flitru partea proasta e ca iarasi s-a inecat si nu mai porneste. Sper sa fie de la fisele alea nenorocite si o data schimbate sa scap de toata tevatura asta cu scoate bujia, curata pune la loc, roagate sa porneasca. cat ai dat pe filtru? un rezervor si jumate de benzina. Atentie! creste consumul. Ce urmeaza? 2 bujii cu iridiu, acelea cand sunt ude se comporta mai rau decat cele clasice. Sunt bune dar nu rezolva o problema de carburatie. Daca ai ceva cunostinte de mecanica poti desface carburatorul si sa te asiguri ca toate canalele, membranele si garniturile sunt OK. Singurul lucru sensibil este sa determini daca cuiul poantou trebuie sau nu inlocuit, deasemenea daca plutitorul e ok. Obtinerea nivelului de carburant se gaseste in manual, deasemenea verificarea. Daca nu mergi la un mester si eventual stai langa el si te asiguri ca e constiincios in ceea ce priveste curatenia. Editat Martie 9, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 ti-am zis o parere....daca vrei sa tii cont de ea bine daca nu, nu e simplu....fa cum te taie bibilica, tata...poti pune si carton pt mine tot aia e..daca tu crezi ca suflatul la compresor il rezolva te inseli, lungesti agonia f putini km, pentru ca nu mai ai acelasi debit de aer pentru admisie, daca tu schimbi filtrul numai atunci cand se rupe...ce sa mai zic..eu am retrag si imi cer scuze, ca te-am ofuscat...oricum mijto duma...cu deterioratul, e klar...facem pe lucruri pe genunchi .....made in RO..am tata bemveu, `onda, kawa, suza dar nu am bani de filtru de aer.....lasa ca suflam pana il rupem apoi luam nou , no offence..posesorilor..ma numar si eu ca posesor de mobra , dar unii sar calul...cu dumele lor obosite..ca i-a zis unu ..sau a azuzit el nuj de unde nenicule si in carte scrie sa suflii filtrul de aer. Altfel, cum draq gasesti un magazin de piese in mijlocul Saharei cea plina de praf. Parca vorbim de o mobra pe care poti lipi un colant de scrie pe el Dakar. Esti degeaba Sper sa fie de la fisele alea nenorocite si o data schimbate sa scap de toata tevatura asta cu scoate bujia, curata pune la loc, roagate sa porneasca. daca fisele sunt nenorocite se pot masura, daca nu ai aparat astepti sa vina noaptea, pornesti si te uiti dupa scantei Sper sa fie de la fisele alea nenorocite si o data schimbate sa scap de toata tevatura asta cu scoate bujia, curata pune la loc, roagate sa porneasca. daca fisele sunt nenorocite se pot masura, daca nu ai aparat astepti sa vina noaptea, pornesti si te uiti dupa scantei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) cand pleci la o kestie gen dakar ..nu te duci cu mana goala, fara un minim necesar de consumabile..ti-ai luat un rucsac cu tine si gata ...comparatie eronata total...vorbim de conditii de strada....si enduro, nu in conditii speciale.....la fel de bine o sa gasesti si compresor in mijlocul desertului, ca si un filtru nou.... .. nu am zis ca nu-l sufli...dar nici sa-l schimbi cand se distruge ....... in fine...ejti un bun in rest cu dakar vise.......reizare..succesuri Editat Martie 10, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Daca e murdar trebuie suflat cu un compresor, insa temeinic, fiecare pliu fata verso, nu numai asa sa te aflii in treaba. Daca e deteriorat si nu mai poate filtra tot aerul ca mai trece si pe langa , atunci trebuie schimbat. Filtrul de aer de regula se schimba, daca nu ai, poti sa il cureti cu aer comprimat, dar numai de la interior (carburator) spre exterior in sens opus fluxului de aer. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, la f650 clasic fltrul de aer este din buret, asa ca poate fi spalat, uscat, uns cu ulei si montat la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) cand pleci la o kestie gen dakar ..nu te duci cu mana goala, fara un minim necesar de consumabile..ti-ai luat un rucsac cu tine si gata ...comparatie eronata total...vorbim de conditii de strada....si enduro, nu in conditii speciale.....la fel de bine o sa gasesti si compresor in mijlocul desertului, ca si un filtru nou.... .. nu am zis ca nu-l sufli...dar nici sa-l schimbi cand se distruge ....... in fine...ejti un bun in rest cu dakar vise.......reizare..succesuri bai nene, daca iti spuneam ca filtrul ala a fost pe planseta de proiectare a unui inginer mai destept decat tine (la mecanica cel putin...) si apoi testat odata cu motoreta in conditii extreme, probabil ca nu ai fi priceput ce vreau sa zic. Asta pentru ca am presupus ca ai comert in sange, poate gresesc, doar nu sunt zmeu... Editat Martie 10, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) nu caut cearta....faza e ca ar fi bine sa respectam manualul tehnic de intretinere si ar fi evitate mii de discutii aberante pe forumul asta, sa schimbam consumabilele la x km in functie de utilizare, cum zice ala de la "planseta de proiectare"(bine zici); daca avem filtre care sunt garantate x km, au kit de curatare, e cu totul altceva, eu am zis, ca daca ai filtrul murdar poate afecta consumul cu +, vb in cunostinta de cauza si testat pe propria piele si vb de un filtru standard de hartie nu de material textil..si nu ma ocup cu nici un fel de comert auto sau moto, sau de oricare ar fi el, ca ai venit tu cu compresoarele sa ma sufli aici.......era o parere a ta si cam atat, la fel si la mine ..fara sa ma iau de tine....nuuu, cu kestii "esti degeaba". (mai nou se folosesc softuri de cativa ani buni si nu plansete, proiectare asistata de computer , nu ca ar fi gresit si la planseta) si nu ma refeream la cei din fabrica care fac teste la mobre......ci la cei ca mine si ca tine..useri normali....care nu se dau toata ziua in dakar sau pe circuit...ci merg normal pe strada.....bafta..eu am incheiat orice discutie......asa ca te poti da mai destept decat mine sau altii.... aici in continuare..sporeanu telepaticule Editat Martie 10, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 nu caut cearta....faza e ca ar fi bine sa respectam manualul tehnic de intretinere si ar fi evitate mii de discutii aberante pe forumul asta, sa schimbam consumabilele la x km in functie de utilizare, cum zice ala de la "planseta de proiectare"(bine zici); daca avem filtre care sunt garantate x km, au kit de curatare, e cu totul altceva, eu am zis, ca daca ai filtrul murdar poate afecta consumul cu +, vb in cunostinta de cauza si testat pe propria piele si vb de un filtru standard de hartie nu de material textil..si nu ma ocup cu nici un fel de comert auto sau moto, sau de oricare ar fi el, ca ai venit tu cu compresoarelesa ma sufli aici.......era o parere a ta si cam atat, la fel si la mine ..fara sa ma iau de tine....nuuu, cu kestii "esti degeaba". (mai nou se folosesc softuri de cativa ani buni si nu plansete, proiectare asistata de computer , nu ca ar fi gresit si la planseta)si nu ma refeream la cei din fabrica care fac teste la mobre......ci la cei ca mine si ca tine..useri normali....care nu se dau toata ziua in dakar sau pe circuit...ci merg normal pe strada.....bafta..eu am incheiat orice discutie......asa ca te poti da mai destept decat mine sau altii.... aici in continuare..sporeanu telepaticule de curatat cu presiune scrie/arata in manualul Yamaha. Acolo se aduna insecte, praf, nisip, seminte de plante, etc, etc Dar nu mai insist, vad ca ai mintea odihnita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 man te contrazici pe tine...data viitoare ..da-ti cu parerea..fara sa te mai iei de altii cu mintea odihnita.... am o intrebare sari des liniile la tramvai sa nu te curentezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Ma bag Âşi eu cu o sugestie simplă: - se scoate filtru de aer (care e un burete cu ulei ce deja are o parte prăfuită Âşi murdară - Âşi partea cealaltă de obicei arată ca nou că aia e rolu filtrului Âşi a uleiului cu care e imbibat) -se scoate din *carcasa* aia de plastic, se pune pe masa (pe un ziar - ca sa lucram curat), cu partea murdară în sus Âşi cu partea dinspre carbelitor în jos - se ia una bucată aspirator (ca nu toată lumea are aer comprimat) Âşi se dă cu aspiratoru pe partea murdară (mai insistent că e vorba de o treabă facută cu simțul răspunderii pentru mobra ta) -după acest pas o să vezi că buretele (filtru) arată bine. - acum dacă doreÂşti poți să-l speli frumos cu detergenți Âşi alte chestii (ca să te simți tu bine) + astepți să se usuce - se dă cu Âşprei de uns filtrele de aer - că se găseÂşte aÂşa ceva (si are Âşi instrucțiuni de dat cu Âşpreiu) - se montează frumuÂşel - se infige în motoretă - se arde naÂşa Nr. de kilometrii la care se face această operație este exact 32134532134 km. Daca ți se pare mult poți să verifici de câte ori vrei tu că nu e greu Âşi depinde de drumurile pe care te-ai dat. (nu cred că are rost să te chinui să verifici la mai puțin de 5000 km. 10 000 cred că e un interval bun. Dar verifici Âşi vezi Âşi tu ce-i acolo. Succes. P.S. Filtru ăsta nu e ca ăla de hârtie care să se îmbâxească Âşi să se facă nasol tare. E uÂşor refutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Daca e murdar trebuie suflat cu un compresor, insa temeinic, fiecare pliu fata verso, nu numai asa sa te aflii in treaba. Daca e deteriorat si nu mai poate filtra tot aerul ca mai trece si pe langa , atunci trebuie schimbat. OFF TOPIC hai ca sa terminam povestea...nu am intelesc cu ce sa ma aflu in treaba?...ca ce?...ca un filtru murdar, imbacsit, etc, ca e textil, din hartie sau ce o mai fi el, afecteaza performantele unui motor?...da, asa e, ca si cum fugi cu masca de gaze pe fata.......oricum avem prostul obicei de a devia de la topic....si sa ne rupem in teoria uleiurilor, mai nou a filtrelor.."care este".... m-a deranjat faptul ca neaparat trebuie sa se gaseasca un frustrat sa caraie la altu`..cu mintea lejera ca a scris si el ceva, .....bine sau prost e altceva.....putea sa zica..uite tata manualul la x km facem urmatoarele revizii..verificam/suflam/spalam/inlocuim....exemplu simplu....in poza.....asa "cantam dupa ureche" is satul de pareri, ceva concret nada..f putini.......se poate vorbi si civilizat..am incheiat subiectul... si bucurati-va de mobre ca incepe sezonul, nu de calculator..... va salut PS: merge foarte f f f bine si fitru usor refutabil si la marca asta, nu neaparat de hartie cum scrie acolo, in exemplu, numai ca trebe verificat sa fie ok la 10 000 de km, sper ca am fost cat mai exact si nu am un amalgam de jde mii de km in cap, gandesc logic si mai simplutz, deh atat a dat natura..... Editat Martie 11, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) .....bafta..eu am incheiat orice discutie......asa ca te poti da mai destept decat mine sau altii.... aici in continuare..sporeanu telepaticule man te contrazici pe tine...data viitoare ..da-ti cu parerea..fara sa te mai iei de altii cu mintea odihnita....am o intrebare sari des liniile la tramvai sa nu te curentezi? gandesc logic si mai simplutz, deh atat a dat natura..... Editat Martie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos555 Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 Stati asa, ca topicu nu era despre filtre de aer. Am scris ceva mai inainte dar vad ca nu a aparut. Filtru de aer am cuparat unu nou, nu e o avere doar 30lei, deci cu filtru am rezolvat, mi-au venit si fisele si am cumparat si bujii. Acum le-am montat si tb sa vad cum se comporta(acum ca le-am scos aratau destul de rau, si fisele si bujiile adica erau foarte oxidate locurile acelea de contact, deci chiar daca nu era asta buba nu cred ca e lucru rau ca le-am schimbat), o sa va anunt si sper sa nu fie nevoie si de umblat pe la carburator, daca e o sa-l apelez pe domnu care si-a lasat numarul de telefon. Mai devreme am mers un pic cu ea, si parca merge un pic mai bine, sincer nu prea imi dau seama, ce e clar si banuiesc ca nu e normal sa faca asa, daca merg cu viteza 1 si acelerez usor incepand de la 3000rpm are un fel de hacuri cumva f usoare, adica mici decelearari si accelerari, dar mici. In alte viteze nu prea se mai simt, banuiesc ca e din cauza ca am ceva mai multa viteza si automat inertia motocicletei creste si nu se mai simt chestiile alea. Ce as vrea sa stiu e la ce sa ma uit acum, ma gandeam dupa ce mai merg un pic sa scot bujiile si sa ma uit la ele. Problema e ca eu habar nu am cum ar trebui sa fie, deci daca imi puteti spune cum ar trebui sa arate o bujie care functioneaza corect, si eventual cum ar arata una care indica ceva probleme la carburatie eventual alte bube. Legat de consum inca nu am apucat sa vad cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Ce as vrea sa stiu e la ce sa ma uit acum, ma gandeam dupa ce mai merg un pic sa scot bujiile si sa ma uit la ele. Problema e ca eu habar nu am cum ar trebui sa fie, deci daca imi puteti spune cum ar trebui sa arate o bujie care functioneaza corect, si eventual cum ar arata una care indica ceva probleme la carburatie eventual alte bube. Legat de consum inca nu am apucat sa vad cum e. Visit My Website PS carburatorul nu se strica daca il cureti corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) Ce as vrea sa stiu e la ce sa ma uit acum, ma gandeam dupa ce mai merg un pic sa scot bujiile si sa ma uit la ele. Problema e ca eu habar nu am cum ar trebui sa fie, deci daca imi puteti spune cum ar trebui sa arate o bujie care citire bujii poze mai bune. Nu cumva ultima poza cam seamana ? Editat Martie 12, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos555 Postat Martie 12, 2009 Autor Share Postat Martie 12, 2009 citire bujiipoze mai bune. Nu cumva ultima poza cam seamana ? Uite cam asa arata bujiile. Nu seamna exact cu nici una din lista de pe acel site, dar intradevar parca ultimu exemplu de pe site aduce cel mai mult cu ce am eu. Oricum astept pareri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) Ma bag Âşi eu cu o sugestie simplă:- se scoate filtru de aer (care e un burete cu ulei ce deja are o parte prăfuită Âşi murdară - Âşi partea cealaltă de obicei arată ca nou că aia e rolu filtrului Âşi a uleiului cu care e imbibat) -se scoate din *carcasa* aia de plastic, se pune pe masa (pe un ziar - ca sa lucram curat), cu partea murdară în sus Âşi cu partea dinspre carbelitor în jos - se ia una bucată aspirator (ca nu toată lumea are aer comprimat) Âşi se dă cu aspiratoru pe partea murdară (mai insistent că e vorba de o treabă facută cu simțul răspunderii pentru mobra ta) -după acest pas o să vezi că buretele (filtru) arată bine. - acum dacă doreÂşti poți să-l speli frumos cu detergenți Âşi alte chestii (ca să te simți tu bine) + astepți să se usuce - se dă cu Âşprei de uns filtrele de aer - că se găseÂşte aÂşa ceva (si are Âşi instrucțiuni de dat cu Âşpreiu) - se montează frumuÂşel - se infige în motoretă - se arde naÂşa Nr. de kilometrii la care se face această operație este exact 32134532134 km. Daca ți se pare mult poți să verifici de câte ori vrei tu că nu e greu Âşi depinde de drumurile pe care te-ai dat. (nu cred că are rost să te chinui să verifici la mai puțin de 5000 km. 10 000 cred că e un interval bun. Dar verifici Âşi vezi Âşi tu ce-i acolo. Succes. P.S. Filtru ăsta nu e ca ăla de hârtie care să se îmbâxească Âşi să se facă nasol tare. E uÂşor refutabil. air filter service filtrul se curata la 6 luni sau 50 ore de functionare. Uite cam asa arata bujiile. Nu seamna exact cu nici una din lista de pe acel site, dar intradevar parca ultimu exemplu de pe site aduce cel mai mult cu ce am eu. Oricum astept pareri. Multumesc "Air jet" infundat (jiglor de aer) Ti-am scris mesaj Editat Martie 12, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 air filter servicefiltrul se curata la 6 luni sau 50 ore de functionare. "Air jet" infundat (jiglor de aer) Ti-am scris mesaj salut, poti sa descrii un pic mai mult treaba cu infundatul airjeturilor ? am un f650 cu segmentii proaspat schimbati si chiulasa rectificata care merge destul de ciudat, adica parca ceva in carburator tot nu e in regula spun asta pt ca desi pleaca instantaneu dimineata, si sta ok la relanti, cand decelerez si ii dau iar gaz parca ceva nu-i mai convine mai mult decat atat, socul il trag maxim dimineata ( cum am facut intotdeauna) si in max 1 minut scade brusc turatia si incepe sa tremure trebuie sa ma chinui sa-i gasesc o pozitie, dar care nu trece de 1500rpm oricum l-am aranja m-am tot uitat prin carte dar n-am gasit nimic palpabil la pb asta carburile sunt spalate, filtru aer nou, bujii idem air-jeturile la am puse la 3.8 ture, in carte zicese la 3.5 multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 salut, poti sa descrii un pic mai mult treaba cu infundatul airjeturilor ?am un f650 cu segmentii proaspat schimbati si chiulasa rectificata care merge destul de ciudat, adica parca ceva in carburator tot nu e in regula spun asta pt ca desi pleaca instantaneu dimineata, si sta ok la relanti, cand decelerez si ii dau iar gaz parca ceva nu-i mai convine mai mult decat atat, socul il trag maxim dimineata ( cum am facut intotdeauna) si in max 1 minut scade brusc turatia si incepe sa tremure trebuie sa ma chinui sa-i gasesc o pozitie, dar care nu trece de 1500rpm oricum l-am aranja m-am tot uitat prin carte dar n-am gasit nimic palpabil la pb asta carburile sunt spalate, filtru aer nou, bujii idem air-jeturile la am puse la 3.8 ture, in carte zicese la 3.5 multumesc, Visit My Website Ideea este ca amestecul se face mai usor(eficient) daca benzina este un fel de spuma (densitate scazuta) decat sa fie un lichid. Prin airjet, benzina e barbotata de presiunea atmosferica +/- filtrata (vacum hose) ... gunoaie... blocaj... fum negru... bujie afumata... Hai primavaraaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 salut, poti sa descrii un pic mai mult treaba cu infundatul airjeturilor ?am un f650 cu segmentii proaspat schimbati si chiulasa rectificata care merge destul de ciudat, adica parca ceva in carburator tot nu e in regula spun asta pt ca desi pleaca instantaneu dimineata, si sta ok la relanti, cand decelerez si ii dau iar gaz parca ceva nu-i mai convine mai mult decat atat, socul il trag maxim dimineata ( cum am facut intotdeauna) si in max 1 minut scade brusc turatia si incepe sa tremure trebuie sa ma chinui sa-i gasesc o pozitie, dar care nu trece de 1500rpm oricum l-am aranja m-am tot uitat prin carte dar n-am gasit nimic palpabil la pb asta carburile sunt spalate, filtru aer nou, bujii idem air-jeturile la am puse la 3.8 ture, in carte zicese la 3.5 multumesc, Aceias problema o aveam si eu cu socul la un pegaso 650,dupa ce am umblat la carburatoare,buba afost nivelul mai mare in carburator al benzinei,explicatia ar fi faptul ca atunci cand motorul este rece si socul tras la maxim, arde benzina usor dar dupa circa 30 de secunde de functionare, nu mai poate arde cantitatea mare de benzina si tinde sa se inece,am rezolvat problema inlocuind cuiele pontoane ,in timp ele isi fac niste umere la varful lor foarte putin vizibile ,si dupa ce umbli la ele, nici sa vrei nu mai nimeresti pozita exata, si incep problemele.Verifica si jigloarele de aer,dar daca ar fi infundate nu ar trebui sa stea la relantiu,sau sunt prea mult infiletate si nu primesc aer destul, deci un amestec foarte bogat in benzina ,ce consum de benzina ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Aceias problema o aveam si eu cu socul la un pegaso 650,dupa ce am umblat la carburatoare,buba afost nivelul mai mare in carburator al benzinei,explicatia ar fi faptul ca atunci cand motorul este rece si socul tras la maxim, arde benzina usor dar dupa circa 30 de secunde de functionare, nu mai poate arde cantitatea mare de benzina si tinde sa se inece,am rezolvat problema inlocuind cuiele pontoane ,in timp ele isi fac niste umere la varful lor foarte putin vizibile ,si dupa ce umbli la ele, nici sa vrei nu mai nimeresti pozita exata, si incep problemele.Verifica si jigloarele de aer,dar daca ar fi infundate nu ar trebui sa stea la relantiu,sau sunt prea mult infiletate si nu primesc aer destul, deci un amestec foarte bogat in benzina ,ce consum de benzina ai? de ceva timp nu mai am cablu de km, deci bag benzina dupa ureche, consumul nu-l stiu. la relanti sta ok, in mers e in regula, dar la un moment dat in ture constante da mici intreruperi. azi oricum merg la bavaria sa comand rulmentii de jug si o sa intreb cat costa un set de jiglere aer/benzina/cuie samd. aerul e ca la carte +- adica in loc de 3.5 ture are cam 3.8 ( in felul asta am scapat de rateuri pe decelerare ) pe de alta parte, daca schimbi toba cu una goala trebuie sa modifici vreo setare in carburator ? am schimbat toba stock cu una goala multumesc de raspunsuri, bafta ! Editat Martie 17, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) de ceva timp nu mai am cablu de km, deci bag benzina dupa ureche, consumul nu-l stiu.la relanti sta ok, in mers e in regula, dar la un moment dat in ture constante da mici intreruperi. azi oricum merg la bavaria sa comand rulmentii de jug si o sa intreb cat costa un set de jiglere aer/benzina/cuie samd. aerul e ca la carte +- adica in loc de 3.5 ture are cam 3.8 ( in felul asta am scapat de rateuri pe decelerare ) pe de alta parte, daca schimbi toba cu una goala trebuie sa modifici vreo setare in carburator ? am schimbat toba stock cu una goala multumesc de raspunsuri, bafta ! Pt toba modificata sau goala, nu trebuie sa faci nici un reglaj la carburator.Bafta Editat Martie 17, 2009 de DDK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.