Sari la conținut

Baterie ciudata


Comyny
 Share

Postări Recomandate

Va salut!! Nu de mult timp am facut rost de o baterie (ciudata :cheers: ) de la un prieten care lucreaza la sisteme de incediu.Totul normal la ea din exterior....pe ea scrie 12V 7,2 Ah, Pb .Ok. Problema acum e ca am pus-o in scurt (mai precis pe + si - am pus o surubelnita) , si era sa dau foc la casa :ok: . A scos scantei de parca taiam la flex.Sunt sigur ca bateria nu e speciala MOTO dar totusi poate fi pusa pe motoccicleta? Mie frica sa nu ia naibii foc. Atasez si un link (care e tiparit pe baterie) cu toate datele despre ea. Multumes mult!!

 

 

 

http://www.csb-battery.com/english/01_prod...id=5&pid=11

Editat de Comyny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa fac uneori bateriile cand le scurt-circuitezi bornele(numai daca sunt incarcate). :ok:

Da domnule stiu cum face o baterie normala la scurtcircuit. Asta a facut ca un aparat de sudura electric . A si vreau sa mai zic k surubelnita apoi frigea. Nu stiu ce sa zic :cheers: . Mie mi se pare ciudata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnule stiu cum face o baterie normala la scurtcircuit. Asta a facut ca un aparat de sudura electric . A si vreau sa mai zic k surubelnita apoi frigea. Nu stiu ce sa zic :cheers: . Mie mi se pare ciudata

 

 

Da deoarece acea baterie are o capacitate de 7,2 amperi pe ora....adik ea iti alimenteaza cu o tensiune de 12 v un consumator care "suge" un curent de 7,2 Amperi timp de o ora

Curentul ei de scurt-circuit este mult mai mare... fa un calcul.. avand in vedere ca o ora are 60 de min... un minut 60 sec...60x60=3600

3600sx7,2Ah=25920A/s

adik este capabila sa debiteze un curent de aceate valoare pt o secunda.. ( teoretic ) practic este umpic mai greu... dar curentul de scurt este mult mai mare

 

nu cumva a shi rost din shurubelnitza aia umpic?

 

Sunt sigur ca bateria nu e speciala MOTO dar totusi poate fi pusa pe motoccicleta? Mie frica sa nu ia naibii foc. Atasez si un link (care e tiparit pe baterie) cu toate datele despre ea. Multumes mult!!

 

da merge pusa pe mobra dar sa nu fie sub specificati-le producatorului mobrei... adik sa nu aiba un amperaj mai mik fata de ce recomanda el

 

http://www.csb-battery.com/english/01_prod...id=5&pid=11

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak respecta specifiicatziile da...:cheers:

pai ce specificatii...12v si 7 ah - pt jawa e perfect...Mie imi e teama sa nu bulesc rahatul ala de aprindere...nu de alta dar m-a costat o gramada de bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!! Nu de mult timp am facut rost de o baterie (ciudata :cheers: ) de la un prieten care lucreaza la sisteme de incediu.Totul normal la ea din exterior....pe ea scrie 12V 7,2 Ah, Pb .Ok. Problema acum e ca am pus-o in scurt (mai precis pe + si - am pus o surubelnita) , si era sa dau foc la casa :ok: . A scos scantei de parca taiam la flex.Sunt sigur ca bateria nu e speciala MOTO dar totusi poate fi pusa pe motoccicleta? Mie frica sa nu ia naibii foc. Atasez si un link (care e tiparit pe baterie) cu toate datele despre ea. Multumes mult!!

 

 

 

http://www.csb-battery.com/english/01_prod...id=5&pid=11

Bateria e cu gel;da'se poate folosi la moto fara demaror (jawa are numai pedala-din fabrica);de incarcat tre sa folosesti un incarcator special pt.SLA(baterii cu gel).

Icarcarea de pe motor nu-i pune probleme,da sa mergi TOT TIMPUL cu farul aprins(asa nici nu mai are Garcea ce comenta la faza asta) si dupa un drum lung pune mana pe ea sa vezi de nu e calda.

In concluzie ,dai pedala si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!! Nu de mult timp am facut rost de o baterie (ciudata :cheers: ) de la un prieten care lucreaza la sisteme de incediu.Totul normal la ea din exterior....pe ea scrie 12V 7,2 Ah, Pb .Ok. Problema acum e ca am pus-o in scurt (mai precis pe + si - am pus o surubelnita) , si era sa dau foc la casa :ok: . A scos scantei de parca taiam la flex.Sunt sigur ca bateria nu e speciala MOTO dar totusi poate fi pusa pe motoccicleta? Mie frica sa nu ia naibii foc. Atasez si un link (care e tiparit pe baterie) cu toate datele despre ea. Multumes mult!!

 

 

 

http://www.csb-battery.com/english/01_prod...id=5&pid=11

puneo pe motor fara grija ,am avut asa pe jawa,dnepra si ij, este acumulator de sursa stabila ptr calculator si alarme de imobile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!! Nu de mult timp am facut rost de o baterie (ciudata .......

E cat se poate de normala! In link-ul tau scrie clar ca poate genera 100/130A pt 5 secunde, etc... cu curentul asta poti suda :cheers:

Poti s-o pui linistit pe motocicleta, fara probleme. Spor la treba si s-auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul normal la ea din exterior....pe ea scrie 12V 7,2 Ah, Pb .Ok. Problema acum e ca am pus-o in scurt (mai precis pe + si - am pus o surubelnita) , si era sa dau foc la casa :cheers: . A scos scantei de parca taiam la flex.

Cu ce a gresit bateria..Incerca si cu o baterie de masina bine incarcata..Atunci sa vezi.. cum se topeste borna de plumb si poate sa zboare metal topit peste tot..Nu va jucati cu asa ceva..

 

Apropo..stiu pe cineva care avea 2 baterii reincarcabile de 1.5V in buzunar, si a mai bagat o legatura de chei in buzunar...

cum mergea..deodata a inceput sa urle ca frigeau rau de tot bateriile... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact !! In cazul asta e buna pt moto?

 

Linistit!Si eu circul cam de vre-un an cu asa ceva si fara probleme. In cazut tipului care zicea ca pentru bateriile cu gel trebuie alt tip de incarcator decat ca si cele cu acid,scuze dar asa declaratie absurda nu am auzit.Eu de vre-o 4 ani folosesc un redresor Bosch pe care il cumparai cu 100 lei de la un Supermarket.Merge si la auto si la orice tip de baterie de 12V.Are reglaj electronic de incarcare in functie de cat e de descarcat acumulatorul si nu da curent de incarcare mai mult decat trebuie.Practic bateria nu fierbe la incarcat ci doar foarte putin calduta.La o incarcare complecta chiar daca uiti bateria acolo nu se intampla nimic.Mai mult sa mentin bateria iarna cand nu prea e timp de circulat.Macar 1 data pe saptamana cateva ore bateria se pune la redresor.Atentie daca bateria aceasta este noua ea trebuie tinuta 24 de ore la incarcat incontinuu pentru formatare.Desi este incarcata putin din fabrica necesita aceasta operatiune inainte de folosirea indelungata.Poti sa pornesti mobra si cu o baterie de 30000 A.Atata timp cat tensiunea e de 12-14 V e ok.O gramada dintre noi am pornit mobrele de la acumulatorul masinii unde sant min 45 A,eu am diesel si am de 70A si nu s-a intamplat nimica.Bafta!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!! Nu de mult timp am facut rost de o baterie (ciudata :cheers: ) de la un prieten care lucreaza la sisteme de incediu.Totul normal la ea din exterior....pe ea scrie 12V 7,2 Ah, Pb .Ok. Problema acum e ca am pus-o in scurt (mai precis pe + si - am pus o surubelnita) , si era sa dau foc la casa :ok: . A scos scantei de parca taiam la flex.Sunt sigur ca bateria nu e speciala MOTO dar totusi poate fi pusa pe motoccicleta?

E buna pt moto..sigura problema ca nu sunt asa rezistente la vibratii, socuri..Eu am avut pe mz etz una cu gel, si a murit bateria pe drum..era drum de tara..la prima oprire nu a mai pornit.. am incercat sa-l incarc si nu mai lua curent aproape deloc..

 

 

Apropo..daca avea bateria bornele una langa alta in loc de surubelnita puneai limba? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linistit!Si eu circul cam de vre-un an cu asa ceva si fara probleme. In cazut tipului care zicea ca pentru bateriile cu gel trebuie alt tip de incarcator decat ca si cele cu acid,scuze dar asa declaratie absurda nu am auzit.Eu de vre-o 4 ani folosesc un redresor Bosch pe care il cumparai cu 100 lei de la un Supermarket.Merge si la auto si la orice tip de baterie de 12V.Are reglaj electronic de incarcare in functie de cat e de descarcat acumulatorul si nu da curent de incarcare mai mult decat trebuie.Practic bateria nu fierbe la incarcat ci doar foarte putin calduta.La o incarcare complecta chiar daca uiti bateria acolo nu se intampla nimic.Mai mult sa mentin bateria iarna cand nu prea e timp de circulat.Macar 1 data pe saptamana cateva ore bateria se pune la redresor.Atentie daca bateria aceasta este noua ea trebuie tinuta 24 de ore la incarcat incontinuu pentru formatare.Desi este incarcata putin din fabrica necesita aceasta operatiune inainte de folosirea indelungata.Poti sa pornesti mobra si cu o baterie de 30000 A.Atata timp cat tensiunea e de 12-14 V e ok.O gramada dintre noi am pornit mobrele de la acumulatorul masinii unde sant min 45 A,eu am diesel si am de 70A si nu s-a intamplat nimica.Bafta!

-Cine stie cunoaste ! :cheers: foarte buna baterie !..iote bateria si redresorul, in cazul in care o ti in casa peste iarna ! :ok:

post-33671-1236379414_thumb.jpgpost-33671-1236379482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok domnilor!! Multumesc mult pt raspunsuri.Oricum mie nu-mi trebuie baterie pt pornire, functionare , sau alte chestii. Bateria e buna in caz de ca te lasa motoreta undeva si mai e si noapte :D . Multumesc mult inca o data :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...