Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Este chiar lângă sezorul de presiune de ulei.

Îl găseÂşti pe partea dreaptă chiar în spatele cilindrului. Acolo e un țumburuÂş (sondă) în care intră un fir. Seria este chiar lângă acea sondă.

 

Turbo spor la compentenții de la RAR.

 

 

Multumesc maestre, numai bine. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut !

 

Detin si eu un bmw f650 si vin cu o intrebare.

Are careva in plus, sau stie unde pot gasi un parbriz ca in poza?

 

Al meu am reusit sa il sparg :wacko:

 

 

 

Merci

post-6944-1263387859_thumb.jpg

Editat de horiajam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare!

de cand am luat mobra mi s-a parut ca furca fata e moale. am studiat problema si am procedat in cauza. am luat silkolene 10w si am schimbat uleiul in furca. am scos din furca 500ml(fata de 600normal) si am zis ca dasta era asa moale. facut totul ca la carte si azi cam pe cand am pus totul la loc m-am aplecat mai tare pe mobra si ma asteptam sa fie foarte tare dar mi s-a parut totusi moale, plus ca dupa urme s-a adancit telescopul cam 2,5-3cm.

e normal sa se comporte asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare!

de cand am luat mobra mi s-a parut ca furca fata e moale. am studiat problema si am procedat in cauza. am luat silkolene 10w si am schimbat uleiul in furca. am scos din furca 500ml(fata de 600normal) si am zis ca dasta era asa moale. facut totul ca la carte si azi cam pe cand am pus totul la loc m-am aplecat mai tare pe mobra si ma asteptam sa fie foarte tare dar mi s-a parut totusi moale, plus ca dupa urme s-a adancit telescopul cam 2,5-3cm.

e normal sa se comporte asa!

Da, furca de la F e destul spre foarte moale.. :wacko: Da' functioneaza foarte bine, atat la hopuri, cat si la urcat/coborat borduri, chiar si de ~30cm.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare!

de cand am luat mobra mi s-a parut ca furca fata e moale. am studiat problema si am procedat in cauza. am luat silkolene 10w si am schimbat uleiul in furca. am scos din furca 500ml(fata de 600normal) si am zis ca dasta era asa moale. facut totul ca la carte si azi cam pe cand am pus totul la loc m-am aplecat mai tare pe mobra si ma asteptam sa fie foarte tare dar mi s-a parut totusi moale, plus ca dupa urme s-a adancit telescopul cam 2,5-3cm.

e normal sa se comporte asa!

 

Sau mai poti schimba uleiul din furca cu 15 W racing de la Motorex ori 20 W de la Motul. Si se schimba treaba. Acu mai conteaza si cum si cat franezi cu spatele :wacko:

 

Asfalt uscat,

 

 

PS: Dezmembrez F650 / 96 complet. Aproape orice piesa :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Dezmembrez F650 / 96 complet. Aproape orice piesa :wacko:

Pai zi si lu' mandea cum e cu suportul de oglinda stanga, eventual cu ghidonul.. te sun in f'o ora, cand mai ies la o tigara, dar ar fi bine sa stiu daca intr-adevar le ai disponibile.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria mea este goala, cu ce acid reumplu? Concentratie?

Mai trebuie s-o tin la incarcat dupa ce o reumplu? (eu cred ca da, dar nu stiu cam in ce ciclu)

 

Multam si asfalt ca-n palma!

Daca bateria a functionat si doar s-a evaporat apa, completeaza pana la nivel cu apa distilata si eventual pune-o o noapte la redresor( cca 1A), si atat. In nici un caz nu completa cu acid.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria mea este goala, cu ce acid reumplu? Concentratie?

Mai trebuie s-o tin la incarcat dupa ce o reumplu? (eu cred ca da, dar nu stiu cam in ce ciclu)

 

Multam si asfalt ca-n palma!

 

Nu se umple cu acid ci cu apa distilata. Ce s-a evaporat este apa din solutie. Daca s-a dus prea multa s-ar putea sa fie nevoie de o baterie noua.

 

Daca ii dai acid si cand se umple se amesteca si depunerile de pe placi... nu mai incarca in veci... doar se incalzeste. Tare.

 

Apropo de cine zicea ceva de furca moale. FUrca moale la F650 este moale din fabrica. Pana si la generatia noua de f650 / f800 furca este moale la 650.

 

Daca schimbi arcurile cu unele originale nu vei observa mare diferenta. Nu destul cat sa zici ca au rentat cei 150-200 de euro cat sunt arcurile originale noi. Am inteles ca diferente au observat cei care au luat niste arcuri progresive facute pentru alta mobra (ori KLR ori domi.... dracu mai stie) care cica fac diferenta. Clavi stia mai bine, el mi-a povestit.

 

geigeiule, poate-l intrebi matale cand mai ajungi pe la el caci eu nu mai am drum incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ziceam de suspensia fata! m-am documentat si pe f650.com , si acolo zice ca este moale de fel si se recomanda 10w sau 15w daca mergi off mult, doar ca eu ma asteptam ca dupa ce pun 10w sa fie f tari si daia am intrebat.

si eu mi-am luat o baterie la care trebuie sa pun acid sau electrolit. este baterie uscata la care se pune cantitatea de acid indicata(0,75l) (a se tine cont si de concentratia ce se recomanda pe cutie, de fel 1,28) dupa care se pune la redresor. dupa aceste operatiuni se completaza cand este necesar cu apa distilata nu electrolit!

ps: pe louis o pareche de arcuri progresiva pt f costa 70 euro.

pps: dragi colegi mai am putin si ii gata :cheers: , o sa oies si eu la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cine zicea ceva de furca moale. FUrca moale la F650 este moale din fabrica. Pana si la generatia noua de f650 / f800 furca este moale la 650.

 

Daca schimbi arcurile cu unele originale nu vei observa mare diferenta. Nu destul cat sa zici ca au rentat cei 150-200 de euro cat sunt arcurile originale noi. Am inteles ca diferente au observat cei care au luat niste arcuri progresive facute pentru alta mobra (ori KLR ori domi.... dracu mai stie) care cica fac diferenta. Clavi stia mai bine, el mi-a povestit.

 

geigeiule, poate-l intrebi matale cand mai ajungi pe la el caci eu nu mai am drum incolo.

Mdeci.. Clavi zicea sa schimb arcurile cu unele de Africana, care sunt foarte umpic mai lungi, si ceva mai rigide, deci s-ar vedea o diferenta.. pana la urma am renuntat la idee.. Alta idee (tot de la el, dar am vazut-o si pe faq.f650.com) era sa puna niste distantiere de 1-2 cm (estimarea imi apartine) pentru a comprima mai puternic furca, ar avea aproape acelasi rezultat..

 

Sincer, m-am cam obisnuit sa valsez pe drumuri, am impresia ca nu afecteaza deloc negativ franarea sau curbele aplecate zdravan, in schimb inseamna foarte mult la toate denivelaturile de rahao din drumurile bukreshului.. Totusi, as incerca arcurile alea de Africana, sa vad daca e vreo diferenta.. :D

Mesaj completat

eu ziceam de suspensia fata! m-am documentat si pe f650.com , si acolo zice ca este moale de fel si se recomanda 10w sau 15w daca mergi off mult, doar ca eu ma asteptam ca dupa ce pun 10w sa fie f tari si daia am intrebat.

si eu mi-am luat o baterie la care trebuie sa pun acid sau electrolit. este baterie uscata la care se pune cantitatea de acid indicata(0,75l) (a se tine cont si de concentratia ce se recomanda pe cutie, de fel 1,28) dupa care se pune la redresor. dupa aceste operatiuni se completaza cand este necesar cu apa distilata nu electrolit!

ps: pe louis o pareche de arcuri progresiva pt f costa 70 euro.

pps: dragi colegi mai am putin si ii gata :cheers: , o sa oies si eu la plimbare

Uleiul nu va face o diferenta mare, desi se va simti.. in nici un caz nu se va simti furca "tare"..

Arcurile progresive pentru F sunt foarte jme, dar nici alea nu se simt "tari" pentru prima parte a cursei, ci doar la socuri mai zdravene, cand furca depaseste ~50% din cei 170mm de cursa.. mare avantaj, insa - nu mai dai "cap" furcii daca dai intr-o groapa mai zdravana.. dar poci sa phuti janta.. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujii iridium si filtru de aer sport are cineva?

se simte vreo diferenta?

merita investitia?

Bujii iridium NGK a avut Zulex pe F-ul care a fost la cosminST (acu' nush la cine a mai ajuns :cheers: ), dar mai mult le-a injurat.. dadeau scanteie foarte puternica, se pare ca prea puternica.. ori n-o fi fost F-ul respectiv reglat prea grozav.. :banana: Irelevant, consider, cata vreme offizieru' meu a pornit fara probleme cu bujii standard si la -10 grade.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu am iridium pe F-ul meu si sunt foarte multumit, e oarece avantaj, mere motoru mai rotund, suna putin mai bine, se simte ceva dar nu e spectaculos. Porneste perfect bla bla...

Dezavantajul e ca la temperaturi scazute (-) porneste ceva mai greoi.

 

Asfalt uscat,

 

PS: Dezmembrez F650 / 96, aproape orice piesa, Momentan :cheers: Mai am cate ceva si de pe unul din 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria a functionat si doar s-a evaporat apa, completeaza pana la nivel cu apa distilata si eventual pune-o o noapte la redresor( cca 1A), si atat. In nici un caz nu completa cu acid.

 

 

Poi am bagat ochio si nu misca zeama, am zgaltait un pic si zero galci.

Am sa-i pun apa si sa fac rost de un redresor. Cele din smarket de aprox 100 ron sunt bune?

 

Multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi am bagat ochio si nu misca zeama, am zgaltait un pic si zero galci.

Am sa-i pun apa si sa fac rost de un redresor. Cele din smarket de aprox 100 ron sunt bune?

 

Multumesc de sfaturi.

 

Bateriile trebuiesc incarcate cu un curent de maxim 10% din curentul nominal al bateriei. Deobicei, aceste specificatii sunt scrise pe fiecare baterie. Pentru asta trebuieste o sursa de curent constant. La care sa se poata regla curentul de incarcare. Incarcatoarele din comert sunt alcatuite dintr-un transformator, un redresor si un indicator de curent pe al carui scala sunt gradate ore. Deci nu sunt surse de curent constant. Bateria va suge cat va avea nevoie. Cu cat e mai descarcata, cu atat va suge un curent mai mare. Eu prefer sa las bateria pe moto, sa iau curent din alta parte pt pornire si sa o las sa se incarce pe moto pornit.

Sursele de curent constant sunt de la 3 mil lei in sus. Sau se pot manufactura cu piese de pe str. Maica Domnului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cum stă treaba cu bateria:

 

- daca s-a evaporat electrolitul, adaugă apă distilată și încarcă la redresor

- dacă s-a vărsat electrolitul, completează cu electrolit și încarcă la redresor

- dacă nu știi ce s-a întâmplat cu electrolitul, varsă tot ce mai are înăuntru, spală bine bateria cu apă distilată, cumpără electrolit de la un magazin de piese auto și umple bateria din nou. După care încarcă la redresor (eu așa am făcut)

 

Incarcarea se face preferabil la redresor pentru baterii moto (este diferit de cel auto) pana cand iti arata pe beculetele lui ca s-a incarcat. Daca nu ai redresor moto, incarc-o maxim 30 de minute pe redresor auto (o sa observi ca fierbe) dupa care pune-o pe motocicleta si fa o plimbare de vreo ora (eu asa am facut).

 

Eu am descoperit-o tot asa, fara nici un fel de lichid in ea, am spalat-o si umplut-o cu electrolit (la indicatiile lui Buzoianu :cheers: ) si inca functioneaza.

 

Atentie la electrolit! E foarte coroziv, ataca pielea, tesaturile, tot! Eu mi-am stricat o pereche de blugi pe care a sarit, a doua zi aratau ca mancati de molii. Daca ajunge pe piele, spala-te repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...