Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot se discuta subiectul baterii, am si eu o intrebare la ce mai cunoscatori ca mine.

 

De curand mi s-a bulit releul de incarcare ( tipic ) si am mers asa cu ea pana m-a lasat bateria, ca nu mi-am dat seama ca nu mai incarca. In fine, nu a mai pornit, ba mai rau facea ca toti dracii, imi intrerupea si nu-mi trecea de 3000 de ture ( nu mai era baterie + releul dus, deci scanteia era pe "terminate).

 

Azi am gasit la cineva care dezmembreaza un F650 ( apropo daca vrea cineva piese sa-mi zica si va dau numarul baiatului) un releu, l-am pus, am pornit-o cu bateria de la masina si am mers cu ea vreo 20 de min prin cartier turand-o mai tarisor sa se incarce bateria. De mers merge perfect, nu mai intrerupe, releul pare sa mearga foarte bine, dar nu-mi mai tine deloc curent bateria.

 

Intrebarea e daca are rost sa mai pun bateria pe redresor sa incerc sa o mai vitalizez sau daca e sa-mi iau direct alta. Ma gandesc ca daca nu mai tine deloc curent dupa ce am mers 20 de min cu motorul, nu cred ca va avea efect nici redresorul.

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul schimbat nu rezolva bateria moarta in doar 20 minute de mers! :nono: Pune bateria pe redresor dupa ce-i verifici nivelul lichidului si chiar densitatea! Abia dupa o astfel de resuscitare se incarca bateria. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul schimbat nu rezolva bateria moarta in doar 20 minute de mers! :nono: Pune bateria pe redresor dupa ce-i verifici nivelul lichidului si chiar densitatea! Abia dupa o astfel de resuscitare se incarca bateria. :peace:

 

Am inteles, mersi frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa).

 

Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator.

 

Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. :)

 

Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon.

 

Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa).

 

Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator.

 

Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. :)

 

Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon.

 

Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta".

 

Da, exact asta s-a intamplat si la mine. Am masurat releul si cand imi baga 18v cand 6v. Cand l-am dat jos, am observat ca era si crapat dedesubt.

 

Am scos aseara bateria si am dus-o la incarcat. In momentul cand am scos-o am ramas uimit ca nu mai avea pic de lichid in ea, deci clar ca a fiert de la prea mult curent bagat.

Oricum acum am schimbat releul si motorul merge bine. Ramane de vazut bateria daca mai tine curentul ( am pus doar apa distilata in ea) si din cate am vorbit cu baiatul care ma ajuta sa o incarc, pare a fi ok. Vad diseara cand ma duc sa o iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am postat urmatorul anunt in sectiunea potrivita dar il mai repet aici in speranta ca cineva ma poate ajuta: cumpar scarita dreapta pasager cu tot cu suport/prindere. Daca aveti de vanzare, va rog sa nu ezitati sa ma contactati. Daca nu aveti, puteti va rog sa imi sugerati macar unde sa mai caut. Ceva site-uri din strainatate unde as putea sa gasesc? Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mai bag si eu in seama: cumpar URGENT releu de incarcare BMW F 650 1995! 0730.660.418 - Madalin. Ma lasa nervii. Am mers cateva zile cu unul de pe o chinezarie de scuter, s-a parlit in doua zile, dar era gratis. Comand unul de aici, de pe site, SH, si imi trimite unul de Aprilia 125 RS, care e de doua ori mai mic decat asta si mufa e din alt film. Deci vreau si eu unul normal, ca sa nu mai arunc cu milioanele in dreapta si in stanga, Daca colegul de mai sus refuza sa imi inapoieze banii, ii spun si numele. Pana atunci sper sa fie vorba doar de necunostinta de cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret normal gasesti tot pe motorworks. Eu mi-am luat din Italia acum 2 sapt si tot 100 de euro a fost. Am gasit pe Ebay.it pt ca eram cu releul ars in italia in vacanta. Dar ca asta este pretul minim pt unul nou. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mai bag si eu in seama: cumpar URGENT releu de incarcare BMW F 650 1995! 0730.660.418 - Madalin. Ma lasa nervii. Am mers cateva zile cu unul de pe o chinezarie de scuter, s-a parlit in doua zile, dar era gratis. Comand unul de aici, de pe site, SH, si imi trimite unul de Aprilia 125 RS, care e de doua ori mai mic decat asta si mufa e din alt film. Deci vreau si eu unul normal, ca sa nu mai arunc cu milioanele in dreapta si in stanga, Daca colegul de mai sus refuza sa imi inapoieze banii, ii spun si numele. Pana atunci sper sa fie vorba doar de necunostinta de cauza.

Salut Madaline dupa cum ti-am spun cutia intradevar in ce ti-am trimis releul era de la alt releu... nu trebuie sa te exprimi aiurea si sa stii ca sunt de cuvant.. ti-am platit coletul adica releul pe care mi-l lai inapoiat stai linistit ca nu sunt tepar... o zi fana sa ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat saptamana asta ca a inceput sa scartaie suspensia spate. Amortizorul pare sa functioneze inca. Are un scartait ca de arc, asemenea unui pat care scartaie :), atunci cand tensionez/detensionez suspensia spate cu mana.

Are cineva idee de unde ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la voi cu o intrebare. Azi cand stateam la semafor, parca a inceput sa sune putin ciudat motorul. Se auzea ca un fel de suierat, aveam impresia ca e ventilatorul de la radiator pornit, dar nu era ca temperatura era mica. Oricum a fost ceva temporar doar, dupa ce am plecat nu s-a mai auzit.

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie de la bascula, suruburile "oaselor" suspensie sau alta "articulatie" care lucreaza deodata cu arculi. Aplica wd40 peste tot si mai inspecteaza

de putin timp am observat ca am joc la toate cele 3 suruburi. ce sunt acolo? bucse, rulmenti? are idee cineva cat costa rezolvarea problemei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si rulmenti si bucsa. La toate le poti lua cotee de pe realoem.com si mergi la magazin si iei chestii de calitate si le inlocuiesti singur. Cred ca gasesti modaltatea de reparare in dvd-urile de pe f650.com pe care le downloadezi gratis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de putin timp am observat ca am joc la toate cele 3 suruburi. ce sunt acolo? bucse, rulmenti? are idee cineva cat costa rezolvarea problemei?

sunt niste rulmenti cu ace, costa cam 150lei toti 3 la Bavaria(termen de livrare vreo 3 sapt), dar cred ca mai trebuiesc luate si alte nimicuri:bucse, etc

 

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51604&rnd=04302013

 

 

Eu m-am trezit cu o mare buba la G650GS 2010, care e identic cu F650GS-ul din 2006, curge rezervorul de ulei la partea superioara. Se pare ca rezervorul nu este dintr-o singura piesa, are un capac lateral(nr 2 din diagrama) care este lipit cu ceva adeziv special. Mi-a aparut o microfisura lunga de vreo 10cm, fix la imbinare si in afara de un poxipol nu prea stiu ce alta solutie am...

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51604&rnd=04302013

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca pe louis.de dar sunt scumpe, dupa mine. Eu personal am scurtat parbrizul si acum vantul imi vine in piept si uniform. Am 192 cm inaltimea si parbrizul original era prea curbat si nu ma ajuta. Acum caut sa testez unul de la puig, din-acela mai drept si cu buza. Daca e ok, imi voi comanda unul, daca nu, raman cu ciotul. Totusi sunt 150 de euro. Spor la incercari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...