andrei belcic Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Pune bateria moto la incarcat pe el dar tine-o doar o ora. De fapt, trebuie sa ai procedurile de incarcare scrise pe baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Daca tot se discuta subiectul baterii, am si eu o intrebare la ce mai cunoscatori ca mine. De curand mi s-a bulit releul de incarcare ( tipic ) si am mers asa cu ea pana m-a lasat bateria, ca nu mi-am dat seama ca nu mai incarca. In fine, nu a mai pornit, ba mai rau facea ca toti dracii, imi intrerupea si nu-mi trecea de 3000 de ture ( nu mai era baterie + releul dus, deci scanteia era pe "terminate). Azi am gasit la cineva care dezmembreaza un F650 ( apropo daca vrea cineva piese sa-mi zica si va dau numarul baiatului) un releu, l-am pus, am pornit-o cu bateria de la masina si am mers cu ea vreo 20 de min prin cartier turand-o mai tarisor sa se incarce bateria. De mers merge perfect, nu mai intrerupe, releul pare sa mearga foarte bine, dar nu-mi mai tine deloc curent bateria. Intrebarea e daca are rost sa mai pun bateria pe redresor sa incerc sa o mai vitalizez sau daca e sa-mi iau direct alta. Ma gandesc ca daca nu mai tine deloc curent dupa ce am mers 20 de min cu motorul, nu cred ca va avea efect nici redresorul. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Releul schimbat nu rezolva bateria moarta in doar 20 minute de mers! Pune bateria pe redresor dupa ce-i verifici nivelul lichidului si chiar densitatea! Abia dupa o astfel de resuscitare se incarca bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Releul schimbat nu rezolva bateria moarta in doar 20 minute de mers! Pune bateria pe redresor dupa ce-i verifici nivelul lichidului si chiar densitatea! Abia dupa o astfel de resuscitare se incarca bateria. Am inteles, mersi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa). Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator. Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon. Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa). Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator. Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon. Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta". Da, exact asta s-a intamplat si la mine. Am masurat releul si cand imi baga 18v cand 6v. Cand l-am dat jos, am observat ca era si crapat dedesubt. Am scos aseara bateria si am dus-o la incarcat. In momentul cand am scos-o am ramas uimit ca nu mai avea pic de lichid in ea, deci clar ca a fiert de la prea mult curent bagat. Oricum acum am schimbat releul si motorul merge bine. Ramane de vazut bateria daca mai tine curentul ( am pus doar apa distilata in ea) si din cate am vorbit cu baiatul care ma ajuta sa o incarc, pare a fi ok. Vad diseara cand ma duc sa o iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare. Am postat urmatorul anunt in sectiunea potrivita dar il mai repet aici in speranta ca cineva ma poate ajuta: cumpar scarita dreapta pasager cu tot cu suport/prindere. Daca aveti de vanzare, va rog sa nu ezitati sa ma contactati. Daca nu aveti, puteti va rog sa imi sugerati macar unde sa mai caut. Ceva site-uri din strainatate unde as putea sa gasesc? Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Motorworks.co.uk. Au si second Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ma mai bag si eu in seama: cumpar URGENT releu de incarcare BMW F 650 1995! 0730.660.418 - Madalin. Ma lasa nervii. Am mers cateva zile cu unul de pe o chinezarie de scuter, s-a parlit in doua zile, dar era gratis. Comand unul de aici, de pe site, SH, si imi trimite unul de Aprilia 125 RS, care e de doua ori mai mic decat asta si mufa e din alt film. Deci vreau si eu unul normal, ca sa nu mai arunc cu milioanele in dreapta si in stanga, Daca colegul de mai sus refuza sa imi inapoieze banii, ii spun si numele. Pana atunci sper sa fie vorba doar de necunostinta de cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Un pret normal gasesti tot pe motorworks. Eu mi-am luat din Italia acum 2 sapt si tot 100 de euro a fost. Am gasit pe Ebay.it pt ca eram cu releul ars in italia in vacanta. Dar ca asta este pretul minim pt unul nou. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Eu mi-am luat de la un baiat care dezmembreaza un F650 acum 2 zile. Pretul 200 ron ( dar sh repet) PS: pune anuntul la cumparari, sigur il vede mai multa lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Releu incarcare F650 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=2_18&products_id=1253&zenid=0e5ba798c72376dfa9ae16daabbdac15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 in caz ca mai are cineva problema expusa de mine anterior, era de la galeria de adminise, am schimbat-o si merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Gata, s-a rezolvat problema cu 250 de lei sh. Acum, sa vedem si cat tine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Ma mai bag si eu in seama: cumpar URGENT releu de incarcare BMW F 650 1995! 0730.660.418 - Madalin. Ma lasa nervii. Am mers cateva zile cu unul de pe o chinezarie de scuter, s-a parlit in doua zile, dar era gratis. Comand unul de aici, de pe site, SH, si imi trimite unul de Aprilia 125 RS, care e de doua ori mai mic decat asta si mufa e din alt film. Deci vreau si eu unul normal, ca sa nu mai arunc cu milioanele in dreapta si in stanga, Daca colegul de mai sus refuza sa imi inapoieze banii, ii spun si numele. Pana atunci sper sa fie vorba doar de necunostinta de cauza. Salut Madaline dupa cum ti-am spun cutia intradevar in ce ti-am trimis releul era de la alt releu... nu trebuie sa te exprimi aiurea si sa stii ca sunt de cuvant.. ti-am platit coletul adica releul pe care mi-l lai inapoiat stai linistit ca nu sunt tepar... o zi fana sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Am observat saptamana asta ca a inceput sa scartaie suspensia spate. Amortizorul pare sa functioneze inca. Are un scartait ca de arc, asemenea unui pat care scartaie , atunci cand tensionez/detensionez suspensia spate cu mana. Are cineva idee de unde ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Sa nu fie de la bascula, suruburile "oaselor" suspensie sau alta "articulatie" care lucreaza deodata cu arculi. Aplica wd40 peste tot si mai inspecteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Revin la voi cu o intrebare. Azi cand stateam la semafor, parca a inceput sa sune putin ciudat motorul. Se auzea ca un fel de suierat, aveam impresia ca e ventilatorul de la radiator pornit, dar nu era ca temperatura era mica. Oricum a fost ceva temporar doar, dupa ce am plecat nu s-a mai auzit. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Sa nu fie de la bascula, suruburile "oaselor" suspensie sau alta "articulatie" care lucreaza deodata cu arculi. Aplica wd40 peste tot si mai inspecteaza de putin timp am observat ca am joc la toate cele 3 suruburi. ce sunt acolo? bucse, rulmenti? are idee cineva cat costa rezolvarea problemei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Si rulmenti si bucsa. La toate le poti lua cotee de pe realoem.com si mergi la magazin si iei chestii de calitate si le inlocuiesti singur. Cred ca gasesti modaltatea de reparare in dvd-urile de pe f650.com pe care le downloadezi gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 de putin timp am observat ca am joc la toate cele 3 suruburi. ce sunt acolo? bucse, rulmenti? are idee cineva cat costa rezolvarea problemei? sunt niste rulmenti cu ace, costa cam 150lei toti 3 la Bavaria(termen de livrare vreo 3 sapt), dar cred ca mai trebuiesc luate si alte nimicuri:bucse, etc http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51604&rnd=04302013 Eu m-am trezit cu o mare buba la G650GS 2010, care e identic cu F650GS-ul din 2006, curge rezervorul de ulei la partea superioara. Se pare ca rezervorul nu este dintr-o singura piesa, are un capac lateral(nr 2 din diagrama) care este lipit cu ceva adeziv special. Mi-a aparut o microfisura lunga de vreo 10cm, fix la imbinare si in afara de un poxipol nu prea stiu ce alta solutie am... http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51604&rnd=04302013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Intreaba-i pe baietii cu GS-uri. Aici suntem cu babutele mai vechi si, eu personal te-as ajuta dar nu stiu cum e cadrul si designul la cele mai noi. Dar cu siguranta este o solutie (romaneasca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Salut.Cine imi spune si mie unde gasesc un deflector pt vant ,sa adaug la parbrizul meu .Urmeaza un drum lung si nu mai suport vantul exact in casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Poti incerca pe louis.de dar sunt scumpe, dupa mine. Eu personal am scurtat parbrizul si acum vantul imi vine in piept si uniform. Am 192 cm inaltimea si parbrizul original era prea curbat si nu ma ajuta. Acum caut sa testez unul de la puig, din-acela mai drept si cu buza. Daca e ok, imi voi comanda unul, daca nu, raman cu ciotul. Totusi sunt 150 de euro. Spor la incercari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 poate te ajjuta asta cu ceva,daca nu ,incearca la bogdan harea http://www.louis.de/_10a5a075fce2930665fdd853ed1d50f1c4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10006546 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.