Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

am luat baterie de la Moto Louis din targ de la vitan... din asta normala care cica o cheama Ursus... daca ma plictisesc de ea o pot bea in loc de bere... in fine, am umplut-o cu acid, am incarcat-o si am facut primii 20 km pe anul asta... yuppy!!! vreau off road :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

intrebare: 3,5 ture e reglajul standard la surubul de amestec pentru aer-gaz de relanti. 1 tura inseamna ca intorc surubul 360 grade sau 180 grade?

intreb pentru ca la mine era la 2,5 ture complete de 360 grade. am reglat dupa carte la 3.5 si scotea mult fum asa ca am dat inapoi cum am gasit. sa ma lamureasca si pe mine careva daca se poate. multam.

 

Salut Tocmai am facut si eu reglajul asta...dar am dat jos carburatoarele si am schimbar unul din suruburile de reglaj de la aer... am curatat carburatoarele cu totul....am refacut reglajul la plutitor...deci nu mai e standard cu siguranta...desi pe aproape:-p iar la aer am dat 3 ture(a 360 grade)complete. Merge binisor. Dar nu sta cu soc tras cand vreau sa-i fac incalzirea motorului...si da rateuri taman in frana de motor. Asta inseamna prea mult gaz...mai trebuie vreun sfert sau jumate de tura la aer. Sa-mi spui, te rog, daca e oficial si din ce sursa cum ca 3 ture jumate e reglaj standard la F650. Consumul meu ...stiu eu ...cu un plin facut mers cam medie 95km/h +coburi si topcase(bagaje usoare) a fost de vreo 320km. Deci 5,46 l/100km daca iau oficial ca ar avea 17,5 litri (cu tot cu rezerva ca am folosit-o si pe aia)sau 6,2l/100km daca as considera ca-mi intra mai multa benzina decat scrie oficial(20 litri am considerat). Deci e prea mare. Mentionez ca reglajele vreau sa le fac undeva in service, pe ceasuri.

Spor la treaba si drumuri bune!

 

si eu, si eu pe aici

post-16372-1236529016_thumb.jpg

 

in realitate e argintiu :kiss:

 

Pana la urma hotaram ce subtitlu punem la topic sau o lasam asa urat ??

Propuneri: " sfaturi utile"

................"probleme si solutii"

................"garajul cu de toate"

Uau! Si eu imi fac colectie de machete cu modelele de la BMW...dar de unde ai gasit modelul asta?

 

vezi ca cele doua carburele au cate un dop de cauciuc peste surubele

post-16372-1236769871_thumb.jpgpost-16372-1236769878_thumb.jpg

dai jos si reglezi cu o surubelita apoi pui la loc.Nu dai capacul jos ca in poza79,da?

 

daca motorul e uzat se recomanda un ulei mai vascos

al meu are 43.000 km si i-am luat 20W50 si merge de la -10 la peste 30grade C

pot reveni si eu cu niste poze ale surubului...de maine...le am pe alt computer...si maine ajung acolo. Doar daca mai vrei si nu ai lamurit reglaju'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IVAN, te rog mult sa-mi spui cum pot cumpara si eu garnitura la primul cot al evacuarii la un pret mai decent(parca am citit la tine prin lista de reparatii ca ai facut si asta), eu am gasit cu 80 ron pe comanda...si daca stii ceva despre cum sa rezolv mai bine cablul de la turometru care nu mai indica(rupt probabil). De asemenea am nevoie de un levier(manerul) comenzii de ambreiaj pentru F-ul meu din 1996. Acum are montat unul de R80 sau R100 si nu prea corespunde cursei sale firesti. Multam', baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tva-ule, reglaju' la air/fuel mixture e 3.5 in carte ( oficial)

la mine la 3.5 imi sta cu socu ca dracu si buburie pe decelerare, asa ca l-am pus la un 3.8

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IVAN, te rog mult sa-mi spui cum pot cumpara si eu garnitura la primul cot al evacuarii la un pret mai decent(parca am citit la tine prin lista de reparatii ca ai facut si asta), eu am gasit cu 80 ron pe comanda...si daca stii ceva despre cum sa rezolv mai bine cablul de la turometru care nu mai indica(rupt probabil). De asemenea am nevoie de un levier(manerul) comenzii de ambreiaj pentru F-ul meu din 1996. Acum are montat unul de R80 sau R100 si nu prea corespunde cursei sale firesti. Multam', baieti!

Tot ce am cumparat la preturi de dumping, a fost de la magazinul Autosav din Tg-Jiu,al carui patron mi-a fost coleg de facultate. El face comanda si nu-mi ia TVA,cota de aprovizionare...alea-alea!Cum face asta,nu stiu,dar stiu ca m-a servit prompt de cite ori am avut nevoie.Pot sa-ti dau nr. lui de telefon pe PM si sa-i ceri cam ce ai nevoie (spui ca io ti-am dat detaliile),va intelegeti la pret,iar cind are piesele pot trage o fuga si sa ti le pun la posta,spun asta fiindca io locuiesc la aprox.50 km distanta de orasul in cauza si nu merg prea des acolo.Intelegi tu,criza m-a afectat la punga in mod bestial... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tva-ule, reglaju' la air/fuel mixture e 3.5 in carte ( oficial)

la mine la 3.5 imi sta cu socu ca dracu si buburie pe decelerare, asa ca l-am pus la un 3.8

 

bafta !

 

Multumesc!Da, corect, e vorba de amestec bogat in benzina. Are nevoie de aer, altfel in deceleratie se duce gaz pe evacuare unde se aprinde la temperatura si presiune si da minunatele rateuri. Multumesc de informatie.

Bafta si voua, sa ne vedem pe carari si serpentine demne de enduro-touring!... :rolleyes:

 

 

am luat baterie de la Moto Louis din targ de la vitan... din asta normala care cica o cheama Ursus... daca ma plictisesc de ea o pot bea in loc de bere... in fine, am umplut-o cu acid, am incarcat-o si am facut primii 20 km pe anul asta... yuppy!!! vreau off road :moto:

Nu stiu cat de mare poate sa fie diferenta de pret la o baterie Yuassa ...parca eu as merge pe original. Recunosc ca e din comoditate si va dau dreptate sa judecati daca vreti altceva(mai ieftin, mai usor de intretinut). By the way, cumva si tu ai avut probleme la pus suruburile in clemele de la rezervor...din poza observ ca nu e pus un surub la rezervor...si am si eu problema asta pe dreapta mijloc, exact cum ai tu in poza. Mama lor, asta nu e treaba gandita nemteste(clemele si diferentele de marime la imbusuri...ca mori pana desfaci plasticele la Funduro). :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a functionat principiul de nerabdare. La mymoto unde aveau Yuasa era inchis ieri asa ca nu am mai avut rabdare... in targ mai erau unii care vindeau Varta, dar parca nu am avut asa incredere... iar factorul pret a fost si asta oarecum decisiv: am avut de ales intre bateria asta - 120 lei - sau una fara intretinere de la Varta (in care as fi avut cat de cat incredere) - 285 lei -

 

Abia la anul sau peste doi ani o sa vad daca am ales bine sau nu... bateria asta cred sa ma tina un sezon (cel putin) iar daca ma tine 2 sezoane pot spune ca si-a scos banii. Oricum bonul il mai pastrez cateva saptamani :kiss:

 

si pe mine ma cam deranjeaza lipsa surubului asta... sa vad cum fac sa fac rost de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a functionat principiul de nerabdare. La mymoto unde aveau Yuasa era inchis ieri asa ca nu am mai avut rabdare... in targ mai erau unii care vindeau Varta, dar parca nu am avut asa incredere... iar factorul pret a fost si asta oarecum decisiv: am avut de ales intre bateria asta - 120 lei - sau una fara intretinere de la Varta (in care as fi avut cat de cat incredere) - 285 lei -

 

Abia la anul sau peste doi ani o sa vad daca am ales bine sau nu... bateria asta cred sa ma tina un sezon (cel putin) iar daca ma tine 2 sezoane pot spune ca si-a scos banii. Oricum bonul il mai pastrez cateva saptamani :kiss:

 

si pe mine ma cam deranjeaza lipsa surubului asta... sa vad cum fac sa fac rost de el...

Acu' vorbesc din citite, deci nu datz rau.. :rolleyes: Da' n-am auzit de bine de varta.. cu toate ca in domeniul bateriilor au ceva istorie, cica la bateriile moto au cam dat-o in bara.. intre Varta si Yuasa, de fiecare data a fost recomandata Yuasa (chiar si pe faq.f650.com, daca nu ma inseala memorexu')..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o nedumerire

nu sunt eu foarte obisnuit cu F ul sau cutia de viteze are o etajare ciudata?

prima treapta mi se pare extrem de scurta,urneste motocicleta de pe loc si rapid trebuie sa schimbi a 2

in curba stranse,gen sens giratoriu cu diametru mic-mediu,daca trebuie inconjurat, parca a 2 e prea mult,sta la 2000 de ture si nu i place,dar nici cu a 1 a nu e ok,se tureaza dar viteza e mica

nu mi place sa patinez prea mult ambreiajul,prefer sa l protejez

deci,ce ziceti de treaba asta?asa e facuta sau trebuie sa mai exersez?la suzuki gs 500 erau mai lungi treptele de viteze(aia am avut,cu aia fac comparatia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o nedumerire

nu sunt eu foarte obisnuit cu F ul sau cutia de viteze are o etajare ciudata?

prima treapta mi se pare extrem de scurta,urneste motocicleta de pe loc si rapid trebuie sa schimbi a 2

in curba stranse,gen sens giratoriu cu diametru mic-mediu,daca trebuie inconjurat, parca a 2 e prea mult,sta la 2000 de ture si nu i place,dar nici cu a 1 a nu e ok,se tureaza dar viteza e mica

nu mi place sa patinez prea mult ambreiajul,prefer sa l protejez

deci,ce ziceti de treaba asta?asa e facuta sau trebuie sa mai exersez?la suzuki gs 500 erau mai lungi treptele de viteze(aia am avut,cu aia fac comparatia)

La fel se comporta si offizierul meu, si eu nu am cu ce sa fac comparatie.. insa instinctual am ajuns la aceeasi concluzie.. solutia?? in functie de moment.. Ori o tin intr-a doua cu ambreiajul patinat, ori o las in I ceva mai turata.. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa fac si eu,bigdan,dar scutura rau cand accelerezi asa de jos

 

scutura si a mea, e drept ca scutura un pic mai special acum, adica ma scutura pe mine, capu meu si toate persoanele care imi sunt in imediata apropiere :kiss:

am rulmentii de la jug PRAF, astfel incat senzatia este ca imi tin motoul in brate

 

 

in imagine este domnu' bogdan! impreuna cu balauru' !

:rolleyes:

post-20871-1237261007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta eu prefer sa intru cu a2a imediat dupa ralanti , pana unde se poate restu il las sa "curga" pe liber sau accelerez in continuare daca drumu imi permite

bigdan, a ta merge intr-a doua la relanti ? ( fara ambreiaj patinat sau gaz, singura )

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu raportu dintre viteze.. prima Âşi a doua e că e diferență mare între ele.

Iar treaba cu mers în oraÂş e cum e (un giratoriu.. o bere ... 3 gagice) dar e mai dubios pe coclau că cu a-I-a... mergi turată Âşi a 2-a .... cucu.

 

Soluție:

1. mergi cu a2-a în ture destule Âşi nu zdruncină ( există riscu de a merge tare!!! da-i fain)

2. patinezi ambreiaju (nu-i de mămăligă să se fecundeze prea rapid + ca e în ulei deci...)

3. mergi pe liber (e de cacao că nu se prea face treaba asta la motorciclete .... mai ales când eÂşti prin curbe)

 

Referitor la faza cu mers într-un cilindru... Âşi mie mi se întâmplă să pornească de dimineață într-un cilindru Âşi când opresc seara am surpriza să se oprească tot într-un cilindru.

 

Oricum cel mai fiabil motor e motorul cu un cilindru in V.

Am zis Âşi nu cred că mă contrazice cineva!!!!

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la faza cu mers într-un cilindru... Âşi mie mi se întâmplă să pornească de dimineață într-un cilindru Âşi când opresc seara am surpriza să se oprească tot într-un cilindru.

 

Oricum cel mai fiabil motor e motorul cu un cilindru in V.

Am zis Âşi nu cred că mă contrazice cineva!!!!

 

bai defectule rad pe aici ca nebunu de se uita astia din birou la mine!!! :rolleyes: fiti-ar cilindrul in V sa iti fie :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e model "1961" si cred ca-i trebuie schimbata camasa, fiindca e la ultima cota de reparatie, ca deh...forjata 30 ani, s-a uzat! Dar intreb si io, nu mai bine pentru modelul de piston "1961", segmentat proaspat, este mai indicat cilindru in "V" model mai nou, ceva mai competitiv, cu airbag-uri proaspat imbuteliate? Intreb si io, atit...dar nu am bani sa cumpar! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea că modele-s destule..... mă refer la ăstea noi. Te ințeleg că e nevoie de ceva bani pentru prima înmatriculare (în asemenea cazuri). Dar cu puțin noroc poți regla jocu la piston Âşi în alți cilindrii fără prea multe cheltuieli.

 

P.S Dar ai grijă că dacă cilindru dă rateuri s-ar putea să ai probleme cu chiuloasa!!!!! (să nu ajungi la bielă manivelă!!!)

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S Dar ai grijă că dacă cilindru dă rateuri s-ar putea să ai probleme cu chiuloasa!!!!! (să nu ajungi la bielă manivelă!!!)

:kiss: ...Defect esti,Doamne scuza-ma!...Poate cu timpu' o sa ma-ntreci! :rolleyes:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in imagine este domnu' bogdan! impreuna cu balauru' !

:rolleyes:

 

reusita poza dar ....... echipament ?

 

 

:kiss:

echipament hoha,

insa domnu' bogdan! de fel merge robocop, acum insa l-am rugat sa faca 100m sa-mi spuna daca mi se pare mie sau mobra "merge intr-un singur cilindru " :moto:

 

bafta !

 

 

ps: am comandat la AB rulmenti jug si cablu KM 180ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...