beje Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 am luat baterie de la Moto Louis din targ de la vitan... din asta normala care cica o cheama Ursus... daca ma plictisesc de ea o pot bea in loc de bere... in fine, am umplut-o cu acid, am incarcat-o si am facut primii 20 km pe anul asta... yuppy!!! vreau off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 intrebare: 3,5 ture e reglajul standard la surubul de amestec pentru aer-gaz de relanti. 1 tura inseamna ca intorc surubul 360 grade sau 180 grade?intreb pentru ca la mine era la 2,5 ture complete de 360 grade. am reglat dupa carte la 3.5 si scotea mult fum asa ca am dat inapoi cum am gasit. sa ma lamureasca si pe mine careva daca se poate. multam. Salut Tocmai am facut si eu reglajul asta...dar am dat jos carburatoarele si am schimbar unul din suruburile de reglaj de la aer... am curatat carburatoarele cu totul....am refacut reglajul la plutitor...deci nu mai e standard cu siguranta...desi pe aproape:-p iar la aer am dat 3 ture(a 360 grade)complete. Merge binisor. Dar nu sta cu soc tras cand vreau sa-i fac incalzirea motorului...si da rateuri taman in frana de motor. Asta inseamna prea mult gaz...mai trebuie vreun sfert sau jumate de tura la aer. Sa-mi spui, te rog, daca e oficial si din ce sursa cum ca 3 ture jumate e reglaj standard la F650. Consumul meu ...stiu eu ...cu un plin facut mers cam medie 95km/h +coburi si topcase(bagaje usoare) a fost de vreo 320km. Deci 5,46 l/100km daca iau oficial ca ar avea 17,5 litri (cu tot cu rezerva ca am folosit-o si pe aia)sau 6,2l/100km daca as considera ca-mi intra mai multa benzina decat scrie oficial(20 litri am considerat). Deci e prea mare. Mentionez ca reglajele vreau sa le fac undeva in service, pe ceasuri. Spor la treaba si drumuri bune! si eu, si eu pe aici in realitate e argintiu Pana la urma hotaram ce subtitlu punem la topic sau o lasam asa urat ?? Propuneri: " sfaturi utile" ................"probleme si solutii" ................"garajul cu de toate" Uau! Si eu imi fac colectie de machete cu modelele de la BMW...dar de unde ai gasit modelul asta? vezi ca cele doua carburele au cate un dop de cauciuc peste surubele dai jos si reglezi cu o surubelita apoi pui la loc.Nu dai capacul jos ca in poza79,da? daca motorul e uzat se recomanda un ulei mai vascos al meu are 43.000 km si i-am luat 20W50 si merge de la -10 la peste 30grade C pot reveni si eu cu niste poze ale surubului...de maine...le am pe alt computer...si maine ajung acolo. Doar daca mai vrei si nu ai lamurit reglaju'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 IVAN, te rog mult sa-mi spui cum pot cumpara si eu garnitura la primul cot al evacuarii la un pret mai decent(parca am citit la tine prin lista de reparatii ca ai facut si asta), eu am gasit cu 80 ron pe comanda...si daca stii ceva despre cum sa rezolv mai bine cablul de la turometru care nu mai indica(rupt probabil). De asemenea am nevoie de un levier(manerul) comenzii de ambreiaj pentru F-ul meu din 1996. Acum are montat unul de R80 sau R100 si nu prea corespunde cursei sale firesti. Multam', baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) tva-ule, reglaju' la air/fuel mixture e 3.5 in carte ( oficial) la mine la 3.5 imi sta cu socu ca dracu si buburie pe decelerare, asa ca l-am pus la un 3.8 bafta ! Editat Martie 16, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 IVAN, te rog mult sa-mi spui cum pot cumpara si eu garnitura la primul cot al evacuarii la un pret mai decent(parca am citit la tine prin lista de reparatii ca ai facut si asta), eu am gasit cu 80 ron pe comanda...si daca stii ceva despre cum sa rezolv mai bine cablul de la turometru care nu mai indica(rupt probabil). De asemenea am nevoie de un levier(manerul) comenzii de ambreiaj pentru F-ul meu din 1996. Acum are montat unul de R80 sau R100 si nu prea corespunde cursei sale firesti. Multam', baieti! Tot ce am cumparat la preturi de dumping, a fost de la magazinul Autosav din Tg-Jiu,al carui patron mi-a fost coleg de facultate. El face comanda si nu-mi ia TVA,cota de aprovizionare...alea-alea!Cum face asta,nu stiu,dar stiu ca m-a servit prompt de cite ori am avut nevoie.Pot sa-ti dau nr. lui de telefon pe PM si sa-i ceri cam ce ai nevoie (spui ca io ti-am dat detaliile),va intelegeti la pret,iar cind are piesele pot trage o fuga si sa ti le pun la posta,spun asta fiindca io locuiesc la aprox.50 km distanta de orasul in cauza si nu merg prea des acolo.Intelegi tu,criza m-a afectat la punga in mod bestial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 tva-ule, reglaju' la air/fuel mixture e 3.5 in carte ( oficial)la mine la 3.5 imi sta cu socu ca dracu si buburie pe decelerare, asa ca l-am pus la un 3.8 bafta ! Multumesc!Da, corect, e vorba de amestec bogat in benzina. Are nevoie de aer, altfel in deceleratie se duce gaz pe evacuare unde se aprinde la temperatura si presiune si da minunatele rateuri. Multumesc de informatie. Bafta si voua, sa ne vedem pe carari si serpentine demne de enduro-touring!... am luat baterie de la Moto Louis din targ de la vitan... din asta normala care cica o cheama Ursus... daca ma plictisesc de ea o pot bea in loc de bere... in fine, am umplut-o cu acid, am incarcat-o si am facut primii 20 km pe anul asta... yuppy!!! vreau off road Nu stiu cat de mare poate sa fie diferenta de pret la o baterie Yuassa ...parca eu as merge pe original. Recunosc ca e din comoditate si va dau dreptate sa judecati daca vreti altceva(mai ieftin, mai usor de intretinut). By the way, cumva si tu ai avut probleme la pus suruburile in clemele de la rezervor...din poza observ ca nu e pus un surub la rezervor...si am si eu problema asta pe dreapta mijloc, exact cum ai tu in poza. Mama lor, asta nu e treaba gandita nemteste(clemele si diferentele de marime la imbusuri...ca mori pana desfaci plasticele la Funduro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 la mine a functionat principiul de nerabdare. La mymoto unde aveau Yuasa era inchis ieri asa ca nu am mai avut rabdare... in targ mai erau unii care vindeau Varta, dar parca nu am avut asa incredere... iar factorul pret a fost si asta oarecum decisiv: am avut de ales intre bateria asta - 120 lei - sau una fara intretinere de la Varta (in care as fi avut cat de cat incredere) - 285 lei - Abia la anul sau peste doi ani o sa vad daca am ales bine sau nu... bateria asta cred sa ma tina un sezon (cel putin) iar daca ma tine 2 sezoane pot spune ca si-a scos banii. Oricum bonul il mai pastrez cateva saptamani si pe mine ma cam deranjeaza lipsa surubului asta... sa vad cum fac sa fac rost de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 la mine a functionat principiul de nerabdare. La mymoto unde aveau Yuasa era inchis ieri asa ca nu am mai avut rabdare... in targ mai erau unii care vindeau Varta, dar parca nu am avut asa incredere... iar factorul pret a fost si asta oarecum decisiv: am avut de ales intre bateria asta - 120 lei - sau una fara intretinere de la Varta (in care as fi avut cat de cat incredere) - 285 lei - Abia la anul sau peste doi ani o sa vad daca am ales bine sau nu... bateria asta cred sa ma tina un sezon (cel putin) iar daca ma tine 2 sezoane pot spune ca si-a scos banii. Oricum bonul il mai pastrez cateva saptamani si pe mine ma cam deranjeaza lipsa surubului asta... sa vad cum fac sa fac rost de el... Acu' vorbesc din citite, deci nu datz rau.. Da' n-am auzit de bine de varta.. cu toate ca in domeniul bateriilor au ceva istorie, cica la bateriile moto au cam dat-o in bara.. intre Varta si Yuasa, de fiecare data a fost recomandata Yuasa (chiar si pe faq.f650.com, daca nu ma inseala memorexu').. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 o nedumerire nu sunt eu foarte obisnuit cu F ul sau cutia de viteze are o etajare ciudata? prima treapta mi se pare extrem de scurta,urneste motocicleta de pe loc si rapid trebuie sa schimbi a 2 in curba stranse,gen sens giratoriu cu diametru mic-mediu,daca trebuie inconjurat, parca a 2 e prea mult,sta la 2000 de ture si nu i place,dar nici cu a 1 a nu e ok,se tureaza dar viteza e mica nu mi place sa patinez prea mult ambreiajul,prefer sa l protejez deci,ce ziceti de treaba asta?asa e facuta sau trebuie sa mai exersez?la suzuki gs 500 erau mai lungi treptele de viteze(aia am avut,cu aia fac comparatia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 o nedumerirenu sunt eu foarte obisnuit cu F ul sau cutia de viteze are o etajare ciudata? prima treapta mi se pare extrem de scurta,urneste motocicleta de pe loc si rapid trebuie sa schimbi a 2 in curba stranse,gen sens giratoriu cu diametru mic-mediu,daca trebuie inconjurat, parca a 2 e prea mult,sta la 2000 de ture si nu i place,dar nici cu a 1 a nu e ok,se tureaza dar viteza e mica nu mi place sa patinez prea mult ambreiajul,prefer sa l protejez deci,ce ziceti de treaba asta?asa e facuta sau trebuie sa mai exersez?la suzuki gs 500 erau mai lungi treptele de viteze(aia am avut,cu aia fac comparatia) La fel se comporta si offizierul meu, si eu nu am cu ce sa fac comparatie.. insa instinctual am ajuns la aceeasi concluzie.. solutia?? in functie de moment.. Ori o tin intr-a doua cu ambreiajul patinat, ori o las in I ceva mai turata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 In cazul asta eu prefer sa intru cu a2a imediat dupa ralanti , pana unde se poate restu il las sa "curga" pe liber sau accelerez in continuare daca drumu imi permite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 cam asa fac si eu,bigdan,dar scutura rau cand accelerezi asa de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Asa e...imi da senzatia unui "bi" cilindru care merge doar intr un cilindru Editat Martie 16, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 cam asa fac si eu,bigdan,dar scutura rau cand accelerezi asa de jos scutura si a mea, e drept ca scutura un pic mai special acum, adica ma scutura pe mine, capu meu si toate persoanele care imi sunt in imediata apropiere am rulmentii de la jug PRAF, astfel incat senzatia este ca imi tin motoul in brate in imagine este domnu' bogdan! impreuna cu balauru' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 In cazul asta eu prefer sa intru cu a2a imediat dupa ralanti , pana unde se poate restu il las sa "curga" pe liber sau accelerez in continuare daca drumu imi permite bigdan, a ta merge intr-a doua la relanti ? ( fara ambreiaj patinat sau gaz, singura ) multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Mie nu mi merge turometru... o accelerezi putin , tragi doar un pik de gas" , usor cu tata n ai treaba cu ambreaju Editat Martie 17, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Treaba cu raportu dintre viteze.. prima Âşi a doua e că e diferență mare între ele. Iar treaba cu mers în oraÂş e cum e (un giratoriu.. o bere ... 3 gagice) dar e mai dubios pe coclau că cu a-I-a... mergi turată Âşi a 2-a .... cucu. Soluție: 1. mergi cu a2-a în ture destule Âşi nu zdruncină ( există riscu de a merge tare!!! da-i fain) 2. patinezi ambreiaju (nu-i de mămăligă să se fecundeze prea rapid + ca e în ulei deci...) 3. mergi pe liber (e de cacao că nu se prea face treaba asta la motorciclete .... mai ales când eÂşti prin curbe) Referitor la faza cu mers într-un cilindru... Âşi mie mi se întâmplă să pornească de dimineață într-un cilindru Âşi când opresc seara am surpriza să se oprească tot într-un cilindru. Oricum cel mai fiabil motor e motorul cu un cilindru in V. Am zis Âşi nu cred că mă contrazice cineva!!!! Editat Martie 17, 2009 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Referitor la faza cu mers într-un cilindru... Âşi mie mi se întâmplă să pornească de dimineață într-un cilindru Âşi când opresc seara am surpriza să se oprească tot într-un cilindru. Oricum cel mai fiabil motor e motorul cu un cilindru in V. Am zis Âşi nu cred că mă contrazice cineva!!!! bai defectule rad pe aici ca nebunu de se uita astia din birou la mine!!! fiti-ar cilindrul in V sa iti fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 pistonu-i la purtător........ Âşi cămaÂşa se lubrifiază singură. Să nu mai zic că-Âşi schimbă uleiu odată pe lună Âşi un plin îi ajunge 9 luni!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Al meu e model "1961" si cred ca-i trebuie schimbata camasa, fiindca e la ultima cota de reparatie, ca deh...forjata 30 ani, s-a uzat! Dar intreb si io, nu mai bine pentru modelul de piston "1961", segmentat proaspat, este mai indicat cilindru in "V" model mai nou, ceva mai competitiv, cu airbag-uri proaspat imbuteliate? Intreb si io, atit...dar nu am bani sa cumpar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Părerea mea că modele-s destule..... mă refer la ăstea noi. Te ințeleg că e nevoie de ceva bani pentru prima înmatriculare (în asemenea cazuri). Dar cu puțin noroc poți regla jocu la piston Âşi în alți cilindrii fără prea multe cheltuieli. P.S Dar ai grijă că dacă cilindru dă rateuri s-ar putea să ai probleme cu chiuloasa!!!!! (să nu ajungi la bielă manivelă!!!) Editat Martie 17, 2009 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) P.S Dar ai grijă că dacă cilindru dă rateuri s-ar putea să ai probleme cu chiuloasa!!!!! (să nu ajungi la bielă manivelă!!!) ...Defect esti,Doamne scuza-ma!...Poate cu timpu' o sa ma-ntreci! Editat Martie 17, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 in imagine este domnu' bogdan! impreuna cu balauru' ! reusita poza dar ....... echipament ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 in imagine este domnu' bogdan! impreuna cu balauru' ! reusita poza dar ....... echipament ? echipament hoha, insa domnu' bogdan! de fel merge robocop, acum insa l-am rugat sa faca 100m sa-mi spuna daca mi se pare mie sau mobra "merge intr-un singur cilindru " bafta ! ps: am comandat la AB rulmenti jug si cablu KM 180ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 reusita poza dar ....... echipament ? nu mi-ai vazut sosetele cu protectie la muste? am iesit la pozat moto in seara asta si am scos doar doua poze placubile ochiului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.