Enduristul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Altă chestie ar putea fii infundat furtunu care lasă să intre aer în rezervor pe măsură ce se consumă scumpa zeama datatoare de kilometrii. Am desfacut si am gasit T-ul infundat.Avea si apa pe furtunul din stanga.Probabil nu a avut pe unde sa se scurga aia care intra pe la buson cand am spalat motorul.Inca nu i-am facut proba sa vad daca se mai opreste dar sper ca asta sa fi fost problema.Merci mult sebicozaurus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Furtunele alea fac legatura cu partea de sus a rezervorului, nicidecum cu zona aia din juru busonului. Daca speli motoru nu are cum sa intre apa pe furtunele alea, numa daca bagi de jos in sus sau ai apa in rezervor (care deobicei se decanteaza). Poate s-a format condens aiurea si din cauza ca erau furtunele infudate nu s-a scurs. Dar normal nu ai asemenea probleme. Spor maxim si arde-o pe nasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Furtunele alea fac legatura cu partea de sus a rezervorului, nicidecum cu zona aia din juru busonului. Ba da ,ca am suflat pe ele in sens invers si am vazut de unde iese aerul.Poate e chestie de model. P.S.-sper ca "buson" = locul pe unde alimentezi cu benzina si nu vorbim de "robinet" = locul pe unde dai drumul sa curga spre carburator Editat Mai 27, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 da..... true.... daia-s 2 furtune.... unu e din rezervor si unu e de acolo de unde zici tu...pe care se scurge apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 pana in 30000km,ce parere aveti despre astea sunt bune daca ar ave aprobleme,ce fel de...etc,merg si in enduro adica pe drumuri de tzara sau asa ceva?va multzumesc si asfalt uscat! va doresc multa bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 pana in 30000km,ce parere aveti despre astea sunt bune daca ar ave aprobleme,ce fel de...etc,merg si in enduro adica pe drumuri de tzara sau asa ceva?va multzumesc si asfalt uscat! va doresc multa bafta!!! Neaparat cat mai veche si cu cat mai putini km "reali". P.S. Uite-te la motor...nu la nr de km...ca oricum il vei schimba de plictiseala inainte ca el sa inceapa sa dea semne de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 Parerea mea e ca sa-ti iei ori un model dintre anii 1997-2000 ori unul de dupa 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Bmw f650 funduro 1996 rules. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Bmw f650 funduro 1996 rules. Al tau e twinspark ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Parerea mea e ca sa-ti iei ori un model dintre anii 1997-2000 ori unul de dupa 2003 Parerea mea e,ca daca este incepator si mai gros la punga sa inceapa cu un F din '97-2000,iar daca-i mai subtire la punga si mai lung in craci sa inceapa cu unul dinainte de '97,modelul cu roata pe fata pe 19 inch.Mare atentie la starea caprei,mai ales daca...cumparatoru-i novice!E de preferat sa convingi un posesor cu state vechi in ale BMW-urilor care sa te insoteasca,incit sa stie unde si ce sa urmareasca! Editat Mai 28, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) @ enduristul: yep. twin spark, twin carb.Optionale mai are twin wheels si twin turbo dar astea in topcase...care evident e twin. Editat Mai 28, 2009 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 pana in 30000km,ce parere aveti despre astea sunt bune daca ar ave aprobleme,ce fel de...etc,merg si in enduro adica pe drumuri de tzara sau asa ceva?va multzumesc si asfalt uscat! va doresc multa bafta!!! total irelevant numarul de km cat si anul de fabricatie foarte important e cum s-a mers cu mobra si/sau cum a fost intretinuta. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 total irelevant numarul de km cat si anul de fabricatiefoarte important e cum s-a mers cu mobra si/sau cum a fost intretinuta. iesiti intr-o ora la plimbare sa vedem cum e cu numarul asta de kilometri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 iesiti intr-o ora la plimbare sa vedem cum e cu numarul asta de kilometri? tu pui postul asta cu iesitul la plimbare cand noi suntem la terasa ? de ce nu ai venit pe acolo sa plecam impreuna undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) iesiti intr-o ora la plimbare sa vedem cum e cu numarul asta de kilometri? dap...Joia suntem la terasa asa ca...poate in uichend @ enduristul: yep. twin spark, twin carb.Optionale mai are twin wheels si twin turbo dar astea in topcase...care evident e twin. Twin wheels..wow,ce mistooo,si eu ma chinuiam sa merg pe-o roata. Editat Mai 29, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Nu se anunta nimeni la cluj la seth on fire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 metoda patentata de a cara multeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) metoda patentata de a cara multeeeeeeeeee Io am dat 70 de lei pe un sac de 75 litri de la Louis Editat Mai 29, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 imi imprumuta si mie cineva un redresor pentru baterie? imi cumpar baterie pentru scuter si trebuie sa-i fac prima incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) La Louis sau wunderlich ? Ceva universal ? Eventual aici, ceva care sa se potriveasca ? http://www.accesorii-moto.ro/index.php?cPath=2_25 Editat Mai 29, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 sa inteleg ca in ani 2000si2003 nu sunt asa de reusite sau....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 mie sincer imi plac mult astea dupa 2000 cum arta dar sincer nu stiu cum merg si daca au si probleme e nasol,ca sincer nu ,e ,cascaval prea mult si pt defecte majore sau dupa 5000km parcursi si eu as vrea pt calatori mai lungi ,am vazut ca saua arata mai cunfortabila decat la domi si nu e mare diferentza de kg intre ele,si i concluzi mi-as achizitiona asa ceva dar ....... nu as da ,,aur pe argint,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 De ce nu scri in topicul celalalt daca vrei dupa 2000 ? Orice motocicleta second poate avea defecte. La cele pana in 2000 nu exista defect de fabricatie (poate cu exceptia releului care se mai arde). Eu am 12.000 de km cu a mea din '99 si nu am facut de schimb de ulei si placute de frana. Vrei cat mai ieftin...cat mai bun...si cu cat mai putini km. Grea decizie. Cu motoarele astea s-a facut inconjuru' lumii (sute de mii de km) ....deci cand spui aur pe argint...sper ca nu te referi la a da dominatoru pe F650...ca nu isi are rostul comparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 iesiti intr-o ora la plimbare sa vedem cum e cu numarul asta de kilometri? tu pui postul asta cu iesitul la plimbare cand noi suntem la terasa ? de ce nu ai venit pe acolo sa plecam impreuna undeva ? dap...Joia suntem la terasa asa ca...poate in uichend Twin wheels..wow,ce mistooo,si eu ma chinuiam sa merg pe-o roata. Nu se anunta nimeni la cluj la seth on fire? Club BMW, va rog frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.