puskyboy Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard).. mie imi sta la relanti pe la 1000 - 1100 si faza asta a inceput sa mi-o faca cand era motorul deja cald, am mers cu el o portiune destul de buna doar cu a 1-a . ms frumos pt raspuns, in curand o sa-i schimb consumabilele si atunci o sa-i spun mecanicului sa-i verifice si carburatorul salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare.Multzam Al meu ajunge la jumate, in trafic, in forja, kezdii.. S-ar putea sa ai probleme cu termo-ceva-ul.. vezi daca dupa 10-15 minute de forja motorul este intr-adevar cald, daca iti frige chicioarele.. Daca nu detecteaza cum trebe caldura, nu e bine.. daca detecteaza corect, si porneste ventilatorul atunci cand trebuie, atunci nu e bai ca nu se incinge.. ba, chiar ai putea sa te consideri norocos. Sau laudaros, daca zici ca iei consumul ala de 5.5 in trafic.. EDIT: Acu' vazui ca esti din Bv. Mda, e o mica-mare diferenta atat de trafic, cat si de temperatura, deci nu e mare surprindere ca nu se incinge la fel de usor.. @Puskyboy: Succesuri macsime, bre! Editat Mai 18, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) mda, n-am putut sa dau edit, era evident o gluma, ma gandeam sa precizez sa nu-mi sara lumea in cap Nu-i bai, bre, cre' ca s-au prins, ca n-or fi batuti in cap! Daca s-au obisnuit cu exprimarea mea (proprie si personala)......... Tre' sa-mi desfac contactul, daca dau ghidonul in stanga (destul de multicel incat sa nu se intample decat la viteza FOARTE mica, gen "picior-powered") imi taie curentu', deci trebuie sa re-verific contactele picolo.. Deci: cine a mai facut asta, la ce sa ma astept? Editat Mai 18, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 am fost vineri si mi-am facut chei de rezerva, sunt super OK cei de pe Calea Mosilor daca aveti nevoie mi-au facut si pentru topcase si pentru contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 am fost vineri si mi-am facut chei de rezerva, sunt super OK cei de pe Calea Mosilor daca aveti nevoie mi-au facut si pentru topcase si pentru contact fii om cu un batranel ca mine ca nu reusesc sa citesc cele 30 de pagini dinainte. Unde era locul asta pe mosilor? Cat coasta bucata? Daca ai si o poza m-ai scos din mizerie. Saru-mana conasule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 venind dinspre Armeneasca intri pe Mosilor si inainte de primul semafor pe dreapta. Au o cheie mare ca si firma la strada. Mie mi-au facut pentru un lacat complicat (de am venit cu lacatu la ei) o copie cu 15 lei. Astea de moto cred ca sunt pe la 8-10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 fii om cu un batranel ca mine ca nu reusesc sa citesc cele 30 de pagini dinainte. Unde era locul asta pe mosilor? Cat coasta bucata? Daca ai si o poza m-ai scos din mizerie. Saru-mana conasule... pe langa ce a zis ratonul mai pot sa adaug ca este vis a vis de Depozitul de calculatoare, pe cartea lor de vizita spune Calea Mosilor nr. 268 (intersectie cu str. Popa Petre), la strada ca reclama au o cheie galbena pe care scrie cu negru MUL-T Key eu mi-am facut de la contact si de la topcase si fiecare a costat cate 20lei site-ul lor este http://www.navigroup.ro/ si email office@navigroup.ro program luni - vineri 9 - 18, sambata 10 - 13 telefoane 021 210 77 40, 0722 317 599 sau persoana de contact Viorel Ăene 0721 335 154, 0766 223 984 mai e nevoie de poza ? success ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 gata, am si pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 pe langa ce a zis ratonul mai pot sa adaug ca este vis a vis de Depozitul de calculatoare, pe cartea lor de vizita spune Calea Mosilor nr. 268 (intersectie cu str. Popa Petre), la strada ca reclama au o cheie galbena pe care scrie cu negru MUL-T Key eu mi-am facut de la contact si de la topcase si fiecare a costat cate 20lei site-ul lor este http://www.navigroup.ro/ si email office@navigroup.ro program luni - vineri 9 - 18, sambata 10 - 13 telefoane 021 210 77 40, 0722 317 599 sau persoana de contact Viorel Ăene 0721 335 154, 0766 223 984 mai e nevoie de poza ? success ! gata, am si pozele Va foarte multumesc. IN gluma, poza trebuia sa fie cu cheia. Na.. serios. Multam mult de ajutor. Chiar ma intrebam unde naiba imi fac cheia. Am fost la Bricostore, la OBI, la un atelier prin Berceni si nu aveau blank-uri. Oricum va recomand un spray de curatat gen WD40 sau liquid wrench dat la incuietori. Il iau cu mine la urmatoarea intalnire pentru cine vrea. Am vazut la mai multi ca se misca greu si cheile de la F clasic au un bug. Sunt 80% dintre ele subtiri in partea de langa cotor. Unii au scapat si s-a nimerit un dinte mai gros acolo. Cheia de la GS e aproape la fel dar fara santul ala langa cotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Va foarte multumesc. IN gluma, poza trebuia sa fie cu cheia. Na.. serios. Multam mult de ajutor. Chiar ma intrebam unde naiba imi fac cheia. Am fost la Bricostore, la OBI, la un atelier prin Berceni si nu aveau blank-uri. Oricum va recomand un spray de curatat gen WD40 sau liquid wrench dat la incuietori. Il iau cu mine la urmatoarea intalnire pentru cine vrea. Am vazut la mai multi ca se misca greu si cheile de la F clasic au un bug. Sunt 80% dintre ele subtiri in partea de langa cotor. Unii au scapat si s-a nimerit un dinte mai gros acolo. Cheia de la GS e aproape la fel dar fara santul ala langa cotor. dau si poza cu cheile daca nu te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Vă salut, domnilor! Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald. După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald.După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? Daca merge bine in rest,nu consuma mult,fuge si trage bine,zic sa-l lasi asa,asta e boala comuna...si nu numai la alea din '97,cam la toate modelele F Clasic (sau Funduro).Si al meu facea la fel cind l-am luat,dar pe parcurs si-a mai revenit...asta dupa multe bibileli la carburatorul deja schimbat (care la inceput mergea la fel,numai cu socul tras).Verifica totusi burduful de legatura dintre carbelitoare si motor,sa nu cumva sa traga aer fals sau sa aiba crapaturi,fiindca asta poate fi o cauza la acest simptom.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) A, merge foarte bine. Consumă 4,8 în afară. În oraÂş nu m-am sinchisit să văd care e consumul. Bine, mai are o bubă, dar asta recent. Scoate un scârțâit/gemet metalic Âşi supărător dacă dau în vreo groapă. Amortizorul spate, sau ceva de genul asta. Probabil o să-l desfac în viitorul apropiat să văd care-i problema. Apropos, voi cum țineți pre-load'ul ăla pentru amortizorul spate? Eu sunt tare nehotărât. Ba îl las mai moale pentru confort, ba îl intăresc, că îmi place să fie mai ridicat motorul... ÂŞi încă ceva. Pe autostradă am mers cu 145 Âşi dădea semne că nu prea mai poate. Cam pe unde ar trebui să fie viteza maximă? Editat Mai 19, 2009 de boboque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Eu tin amortizoru intarit la maxim...dar asta e chestie de preferinte. Viteza maxima constructiva cred ca e undeva pana in 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Setarea standard (10 clickuri) este calculata pentru sosea si masa pe mobra de 75kg. Il intaresti daca te dai pe off/mergi cu pasager si/sau bagaje/te dai sport pe serpentine, il lasi mai moale daca ai mult de mers in drum drept si fara gropi/mergi relaxat. Eu unul intotdeauna ma joc cu suspensia si am setari preferate pentru fiecare din situatii. Voi parca aveti si setare de rebound, as putea spune ca-i chiar mai importanta decat preload-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 ÂŞi încă ceva. Pe autostradă am mers cu 145 Âşi dădea semne că nu prea mai poate. Cam pe unde ar trebui să fie viteza maximă? Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! nu-i de 1300 LT-ul ala? salutari mele la nea Nicu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Bine zice Uzunu. Avem si setare la rebound. Din ce scrie pe f650.com mi-am prins urechile la a 2-a fraza. S-a jucat careva la setari mai complexe? Sau o explicatie pt oamenii d rand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 nu-i de 1300 LT-ul ala? salutari mele la nea Nicu. Nu,este de 1200,cel putin asa scrie pe el.Nu a desfacut nimeni motorul sa verifice,iar in acte cica tot asa scrie!Se vor transmite salutarile lui Nicu cu prima ocazie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Setarea standard (10 clickuri) este calculata pentru sosea si masa pe mobra de 75kg. Il intaresti daca te dai pe off/mergi cu pasager si/sau bagaje/te dai sport pe serpentine, il lasi mai moale daca ai mult de mers in drum drept si fara gropi/mergi relaxat. Eu unul intotdeauna ma joc cu suspensia si am setari preferate pentru fiecare din situatii. Voi parca aveti si setare de rebound, as putea spune ca-i chiar mai importanta decat preload-ul. unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload ! eu il tin blana ( 40click) tot timpul Vă salut, domnilor! Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald. După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? ..................................... si la mine face la fel, carburile sunt curatate si motorul proaspat reconstruit pe langa asta, daca-i dau fara soc si gaz, trozneste ceva in el de zici ca-i gata si dupa aia nu mai porneste nici cu soc nici fara. il las 5 min si o ia ! bafta ! apropos, ca era sa uit, lu domnu buzonianu care mi-a schimbat lantul stramb. mare om, mare caracter ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload ! La baza socului este un surubel. Iei o surubelnita si invarti de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 rebound-ul e o piulita la capatul de jos al telescopului si se fac reglaje cu surubelnita dreapta. E pt viteza de revenire a telescopului. Cel de preload ( cel cu clickuri) e pt incarcatura si rigiditate (o parte). Sper sa nu gresesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload ! eu il tin blana ( 40click) tot timpul Vă salut, domnilor! Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald. După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? ..................................... si la mine face la fel, carburile sunt curatate si motorul proaspat reconstruit pe langa asta, daca-i dau fara soc si gaz, trozneste ceva in el de zici ca-i gata si dupa aia nu mai porneste nici cu soc nici fara. il las 5 min si o ia ! bafta ! apropos, ca era sa uit, lu domnu buzonianu care mi-a schimbat lantul stramb. mare om, mare caracter ! bafta ! si de la mine pentru ca a venit azi mi-a dat curent 3in1 sper ca berile astea sa nu ramana virtuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 3in1, ti-ai mai rezolvat pana la urma problema cu filetul la baia de ulei? Povesteste-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 3in1, ti-ai mai rezolvat pana la urma problema cu filetul la baia de ulei? Povesteste-ne si noua din pacate nu, imagineaza-ti ca merg de o saptamana fara frane pe spate, defapt, fier pe fier timpul se pare ca e cel mai mare dusman... cind rezolv ceva, va anunt, gata o seara buna, 3in1 out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.