claman Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Hai ca m-ati intaratat sa-mi arat si eu muschii! Ia priviti: Si asta da bine , las' ca-mi iau si eu la anu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Hai ca m-ati intaratat sa-mi arat si eu muschii! Faina trompeta. La ce scor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Faina trompeta. La ce scor? 300 $ de la mama ei din SUA + 35$ silencerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 300 $ de la mama ei din SUA + 35$ silencerul. La scoru' asta poti deveni distribuitor local.. BTW, urmeaza la rand un stop LED (clar sau fumuriu, nu m-am hotarat inca). Singura problema ar fi costul transportului din Germania pana aici. Deocamdata suntem doi care am comanda astfel de stopuri. Daca mai sunt pe aici amatori, dati de stire, poate ne grupam mai multi la o comanda si mai scadem din pretul de expeditie. Asteptam propuneri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitalpimp Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Si eu ma gandeam la fel...la cat costa una noua...sigur nu gasesc s-o dau multumitor pentru ambele parti, iar la RAR trebuie sa dau spaga sau sa cumpar una originala...Prea mare pierdere! Cu asta. Sper... Am exact aceeasi toba pe care o vrei tu. Am facut RAR-ul cu ea fara nicio problema (silencer on) Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Am exact aceeasi toba pe care o vrei tu. Am facut RAR-ul cu ea fara nicio problema (silencer on) Peace! Pe care o am deja! Merci pentru info cu RAR. E bine de stiut pe viitor! Totusi, o intrebare: ai prezentat cand ai fost la RAR abtibildul ala care certifica omologarea tobei? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitalpimp Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Pe care o am deja! Merci pentru info cu RAR. E bine de stiut pe viitor! Totusi, o intrebare: ai prezentat cand ai fost la RAR abtibildul ala care certifica omologarea tobei? Bafta! S-o stapanesti sanatos! Nu, nici nu-l mai am, dar se poate descarca din site-ul Leo Vince daca chiar e nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 S-o stapanesti sanatos!Nu, nici nu-l mai am, dar se poate descarca din site-ul Leo Vince daca chiar e nevoie... Merci, si tu la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Salut, Am nevoie de robinetul de la rezervorul de benzina. Stiti pe cineva care dezmembreaza? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 TRADAREEE!!!!! Dragilor, v-am tradat! M-am dat cu inamicul. Am vandut GSX F-ul pe nepusa masa, unui domn extraordinar din Barlad. A fost o chestie de moment: m-a sunat, a venit, a vazut-o, si m-am trezit fara motor si cu banii in mana. Oricum, ma bucur ca a ajuns pe maini bune. Eu acum mi-am luat un Fazer 600 S2, un model mai usor decat namila noastra, cu care cred ca ma voi intelege mai bine dpdv al greutatii si manevrelor pe loc. Acum trebuie sa ma obisnuiesc si cu asta. Bafta multa, si sa stiti ca sunt cu sufletul tot alaturi de voi. Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 carburiciurile sunt de pe motoru vechi pe ala au mers brici. I-am dat de cap 85% beleaua nu stiu cat va merge pentru ca rezervoru are rugina si cred ca o sa imi infunde iar carburatoarele Era un post pe aici despre curatarea rezervorului prin electroliza. In principiu trebuie demontat, umplut cu solutie, minusul legat la carcasa rezervorlui si plusul la un electrod care sta ,,suspendat'' in solutie prin gura de umplere / rugina din rezervor se ,,transfera'' de pe rezervor pe electrodul de plus. Erau si poze cu lucrarea si chiar era de efect tratamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Era un post pe aici despre curatarea rezervorului prin electroliza.In principiu trebuie demontat, umplut cu solutie, minusul legat la carcasa rezervorlui si plusul la un electrod care sta ,,suspendat'' in solutie prin gura de umplere / rugina din rezervor se ,,transfera'' de pe rezervor pe electrodul de plus. Erau si poze cu lucrarea si chiar era de efect tratamentul. Uite aicea linkul /index.php?showtopic=365472 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 @maniakmoto-stiu ca aveam un distantier ptr janta fata....daca dau de el ti-l trimit prin curier...numai sa nu fie graba ca nu am idee cand il pot pune la curier. ...desi a venit sezonul, inca mai am de reparat la motor...vopsit complet, stickerit. furtune de frana metalice,bujii, filtru aer, ulei placute frana, etc .sper sa il termin in max 2 saptamani...am cumparat de pe e-bay un parbriz si un disc de frana spate chinezesc, sunt curios cum se prezinta discul de frana... pana un-alta as vrea sa schimb si uleiul si ma gandeam la castrol CASTROL POWER 1 RACING 10W50...a mai folosit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Sa va spun patania mea. Inainte de iarna am bagat mobra la garaj. Toate bune si frumoase pana alaltaieri cand am scos-o din garaj si surpriza, m-am suit pe el si amortizorul central (spate) a coborat si nu a mai vrut sa urce decat foarte greu. Nu stiu ce s-a intamplat in acest timp, dar stiu ca nu e de bine. Dati-mi si mie un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 amortizorul si-a dat duhul....ca oricat de gripate ar fi fost 'oasele' si toate articulatiile de pe acolo tot ar fi trebuit sa urce spatele....mai umbla la setari, vezi rotita din partea superioara a amortizorului, sau 'preincarcarea arcului'...se poate chiar 'arcul' sa se fi rupt...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Merci s@rpe de raspuns, dar am luat deja alt amortizor. Al meu arata bine, nu era curs sau alte nebunii, arcul este in stare perfecta. Cel proaspat achizitionat l-am montat si se comporta excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Salut tuturor .ma alatur si eu voua,sunt proaspat cu permisu in buzunar.detin o Suzuki gsx600f Katana an fabricatie 2000.sper sa ne cunoastem cat mai bine . Editat Aprilie 8, 2011 de RzVan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 @RzVan-bine ai venit printre proprietarii de gsxf-uri....ps:jawa e tot a ta? faine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 @RzVan-bine ai venit printre proprietarii de gsxf-uri....ps:jawa e tot a ta? faine.... da...adica a lu tata.sia midoficato el singur si'a facuto/350 tw.niste poze cu ea dak vrei so vezi.scuze k e off crek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Era un post pe aici despre curatarea rezervorului prin electroliza.In principiu trebuie demontat, umplut cu solutie, minusul legat la carcasa rezervorlui si plusul la un electrod care sta ,,suspendat'' in solutie prin gura de umplere / rugina din rezervor se ,,transfera'' de pe rezervor pe electrodul de plus. Erau si poze cu lucrarea si chiar era de efect tratamentul. Mesaj completat care aveti habar...deasupra capacului ee la chiloasa are 8 suruburi cu cap de imbus, in carte specificate ca bolt valve. problema este ca am desfacut unul din suruburi si acum se infileteaza dar parca in gol nu se mai strange.. Ce daune poate provoca asta????? trebuie sa montez motorul pe mobra si mie frica pt. ca nu stiu daca acel surub poate provoca cine stie ce dezastru daca nu se infiliteaza normal. Astept pareri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ai fortat cumva la strangere? vezi ca alea se strang numai la 'cuplu' specificat...vezi mai bine de ce nu se infileteaza cum trebuie, poate nu il bagi tu drept.. e posibil sa dea ulei pe acolo , ca suruburile alea au niste garnituri de cauciuc..sau posibil sa dea ulei pe la capacul culbutorilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ai fortat cumva la strangere? vezi ca alea se strang numai la 'cuplu' specificat...vezi mai bine de ce nu se infileteaza cum trebuie, poate nu il bagi tu drept.. e posibil sa dea ulei pe acolo , ca suruburile alea au niste garnituri de cauciuc..sau posibil sa dea ulei pe la capacul culbutorilor... [/quo este prima oara cand l-am desfacut si se infileteaza de parca nar fi zare de filet..in gol.. deci nu am avut cum sa-l strang, care ar fi explicatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 TRADAREEE!!!!!Dragilor, v-am tradat! M-am dat cu inamicul. Am vandut GSX F-ul pe nepusa masa, unui domn extraordinar din Barlad. A fost o chestie de moment: m-a sunat, a venit, a vazut-o, si m-am trezit fara motor si cu banii in mana. Oricum, ma bucur ca a ajuns pe maini bune. Eu acum mi-am luat un Fazer 600 S2, un model mai usor decat namila noastra, cu care cred ca ma voi intelege mai bine dpdv al greutatii si manevrelor pe loc. Acum trebuie sa ma obisnuiesc si cu asta. Bafta multa, si sa stiti ca sunt cu sufletul tot alaturi de voi. Shepard Sa o stapanesti sanatos , fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 incearca sa faci o poza sau uitate in manualul de reparatie ce e p-acolo....altfel nu te pot ajuta Mesaj completat gsx-f meu e gata de ceva timp...aproape gata... in iarna as vrea sa cumpar un sistem complet vance&hines de pe e-bay si un kit factory pro stage1..om vedea pana atunci. Mesaj completat sunt curios, ar fi doritori in a cumpara evacurea completa ce o am pe motocicleta?! toba finala este mivv sportline carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 incearca sa faci o poza sau uitate in manualul de reparatie ce e p-acolo....altfel nu te pot ajuta Mesaj completat gsx-f meu e gata de ceva timp...aproape gata... in iarna as vrea sa cumpar un sistem complet vance&hines de pe e-bay si un kit factory pro stage1..om vedea pana atunci. Mesaj completat sunt curios, ar fi doritori in a cumpara evacurea completa ce o am pe motocicleta?! toba finala este mivv sportline carbon... s-ar potrivi pe a mea oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.