petrica Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Apropos, se mai distreaza cineva asa de bine ca mine?... Foarte bine ! Bravo ! Te apreciez pentru asta ! Acela este atelierul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Foarte bine ! Bravo ! Te apreciez pentru asta ! Acela este atelierul tau ? Da...printre picaturi ne mai ocupam si de mobrele noastre, nu doar de ale clientilor. Iar la a mea sunt multe de facut...kit lant, guma spate, furca, rulmenti jug, placute + furtune noi, carburatia (care e aproape gata)...etc....pana in sezon trebuie sa fie pregatita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Si eu ma ocup de ceva vreme de gsxf-ul meu. pana acum am facut urmatoarele: -curatate carburatoarele -montate tuburi emulsoare factory pro(le am pe cele stock in stare f buna impreuna cu acele de dozaj stock, le-am schimbat fiindca am montat si un jet kit FACTORY PRO TITANIUM si fiind acele de titan ar fi distrus tuburile emulsoare f rapid) -shift kit factory pro -montat jet kit factory pro titanium -schimbate toate o-ringurile in carburatoare -schimbat tot ce inseamna element de cauciuc pe motor, de la furtune pana la elemente de fixare a carenelor, etc -cablu ambreaj -am vrut sa montez axe cu came de gsxr 750, dar din pacate nu se potrivesc perfect la modelele 92-97 asa cum ziceau unii, si in final am ramas cu ele si o mica paguba...montat alte axe cu came de gsxf in stare mult mai buna -arcuri progresive white power -bujii, filtre etc -rulmenti janta fata -parbriz mai inalt -disc de frana spate -mansoane noi, leduri albe in bord(cu becurile clasice era obositor noaptea), xenon si semnale pe leduri si multe altele.... in seara asta am ajuns la partea cu jocul la supape, o adevarata 'placere'....avand la indemana inca alte cateva 'pastile' tot nu am reusit sa reglez cum trebuie toate cele 16 supape....la 3 dintre ele neavand dimensiunile necesare. acum vine partea mai putin placuta:27 de lei bucata!!! nu ma lasa inima si criza actula sa dau aproape 100 de lei pe asa ceva! imi este dor sa aud de culbutorii cu surub! deci am nevoie de 3 pastile, dimensiunile fiind urmatoarele: 2,70 mm x2 buc si 2,55 sau 2,57 x1 buc! platesc in bere, bani sau piese! de asemenea daca se hotaraste careva sa isi verifice jocul la supape mai am cateva pastile: 2,65mm, 2,60mm, 2,95mm, 3.00mm si inca cateva de care nu imi amintesc acum. de asemenea maruntisurile puse la vanzare de mine sunt inca valabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Da...printre picaturi ne mai ocupam si de mobrele noastre, nu doar de ale clientilor. Iar la a mea sunt multe de facut...kit lant, guma spate, furca, rulmenti jug, placute + furtune noi, carburatia (care e aproape gata)...etc....pana in sezon trebuie sa fie pregatita! Atunci sa te intreb si eu ceva ! Daca imi schimb toba finala cu una after-market, trebuie sa refac setarile carburatoarelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Atunci sa te intreb si eu ceva ! Daca imi schimb toba finala cu una after-market, trebuie sa refac setarile carburatoarelor ? Dupa inlocuirea tobei si al filtrului de aer cu unele sport trebuie facut un reglaj al amestecului, evacuarea fiind mai rapida si admisia aerului mai permisiva. Reglajele carburatorului trebuiesc refacute poate chiar si jiglerele inlucuite, toate insa trebuie verificate pe un stand dyno. Toba se monteaza intotdeauna cu filtru sport, niciodata separat, asta daca doresti rezultate. Poti sa ai surpriza unui dezechilibru in motor din cauza tobei, in functionare ma refer, scadere de putere, acceleratie inecata etc. Daca iti vei monta toba sport nu vei obtine decat un zgomot accentual al motorului, cand vei pune si filtru sport, atunci va fi o schimbare corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Dupa inlocuirea tobei si al filtrului de aer cu unele sport trebuie facut un reglaj al amestecului, evacuarea fiind mai rapida si admisia aerului mai permisiva. Reglajele carburatorului trebuiesc refacute poate chiar si jiglerele inlucuite, toate insa trebuie verificate pe un stand dyno. Toba se monteaza intotdeauna cu filtru sport, niciodata separat, asta daca doresti rezultate. Poti sa ai surpriza unui dezechilibru in motor din cauza tobei, in functionare ma refer, scadere de putere, acceleratie inecata etc. Daca iti vei monta toba sport nu vei obtine decat un zgomot accentual al motorului, cand vei pune si filtru sport, atunci va fi o schimbare corecta. Banuiam eu ! ... mi-ar fi placut sa se auda putin mai ,,baritonal" ! Nu neaparat mai zgomotos, insa un timbru mai ,,barbatesc" ar fi fost mai bine pentru un motor de 750 ! O data cu montarea unei tobe sport + filtru aer + alte setari la jiglere, am impresia ca si consumul de carburant va creste. In momentul de fata imi convine MAXIM, cat de putin consuma mobra asa stok cum este ! Ma mai gandesc daca se merita intr-adevar fitza asta cu evacuarea ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) Banuiam eu ! ... mi-ar fi placut sa se auda putin mai ,,baritonal" ! Nu neaparat mai zgomotos, insa un timbru mai ,,barbatesc" ar fi fost mai bine pentru un motor de 750 ! O data cu montarea unei tobe sport + filtru aer + alte setari la jiglere, am impresia ca si consumul de carburant va creste. In momentul de fata imi convine MAXIM, cat de putin consuma mobra asa stok cum este ! Ma mai gandesc daca se merita intr-adevar fitza asta cu evacuarea ?!?! Eu ti-am zis cum trebuie facut, nu cum am facut la a mea... Eu am pus toba Remus, fara nimic altceva...nu am remarcat vreo diferenta la consum, doar o crestere mica de putere si de raspuns....iar sunetul este evident Ma gandesc sa pun si un filtru sport in curand, sa fie asa cum trebuie. Iar evacuarea sport nu o consider fitza, cu mobra electrica eram invizibil in trafic, acum este mult mai OK din acest punct de vedere. Ca sa nu zic de o crestere de putere si de un sunet frumos.. Editat Decembrie 6, 2011 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Eu ti-am zis cum trebuie facut, nu cum am facut la a mea... Eu am pus toba Remus, fara nimic altceva...nu am remarcat vreo diferenta la consum, doar o crestere mica de putere si de raspuns....iar sunetul este evident Ma gandesc sa pun si un filtru sport in curand, sa fie asa cum trebuie. Iar evacuarea sport nu o consider fitza, cu mobra electrica eram invizibil in trafic, acum este mult mai OK din acest punct de vedere. Ca sa nu zic de o crestere de putere si de un sunet frumos.. Saptamana asta trebuie sa apara parbrizul, asa ca banuitii se vor duce in directia asta. Pana in primavara sa vedem ..... poate se mai strang ceva banuti si de o evacuare ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 nu are nimeni pastile pentru reglarea supapelor?! ..petrica, chiar nu este recomandat sa schimbi filtrul de aer stock cu unul sport....dar daca doresti sa mearga cum trebuie cu o toba recomand si un jet kit factory pro stage 1. eu am mers o perioada si cu jet-ul stock si toba sport si cu ceva reglaje merge ok si asa! si pe mine m-ar incanta si un filtru sport, nu ptr putere si altele ci doar ptr faptul ca este lavabil. sa nu cumva sa renunti totosi la airbox pentru ca motorul nu va merge cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) nu are nimeni pastile pentru reglarea supapelor?! ..petrica, chiar nu este recomandat sa schimbi filtrul de aer stock cu unul sport....dar daca doresti sa mearga cum trebuie cu o toba recomand si un jet kit factory pro stage 1. eu am mers o perioada si cu jet-ul stock si toba sport si cu ceva reglaje merge ok si asa! si pe mine m-ar incanta si un filtru sport, nu ptr putere si altele ci doar ptr faptul ca este lavabil. sa nu cumva sa renunti totosi la airbox pentru ca motorul nu va merge cum trebuie. Atunci o las dracu' asa cu toba originala ! Daca ma gandesc bine este foarte odihnitoare la drum lung asa cum e' ! Banii pe care i-as da pe toba, ii bag in benzina si ...... la plimbare, ca doar asta conteaza cel ami mult ! _______________________________ Si cateva fotografii de duminica 04.12.2011, zi perfecta pentru a incheia un sezon moto foarte bun ! Alexandria - Zimnicea <-> Svistov - Veliko Tarnovo si retur. Editat Decembrie 7, 2011 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Atunci o las dracu' asa cu toba originala ! Daca ma gandesc bine este foarte odihnitoare la drum lung asa cum e' ! Banii pe care i-as da pe toba, ii bag in benzina si ...... la plimbare, ca doar asta conteaza cel ami mult ! _______________________________ Si cateva fotografii de duminica 04.12.2011, zi perfecta pentru a incheia un sezon moto foarte bun ! Alexandria - Zimnicea <-> Svistov - Veliko Tarnovo si retur. Poti sa schimbi fara nici o problema toba.Eu am schimbat-o pe cea originala cu una leo vince, se aude de n-ai aer si merge/ trage excelent motorul fara sa umblu la nici un amestec si alte treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 merge binisor si cu jet-ul stock, dar ar mai trebui umblat putin la suruburile pilot, si asa motoarele astea vin din fabrica cu amestecul sarac. si chiar daca motorul meu mergea ok cu jet-ul stock , tot nu am reusit sa scap de vibratiile la 6000 rpm, unde motorul da semne ca functioneaza cu amestec sarac, mai ales ca este turatia la care motorul merge cel mai ok la drum lung....la 5000 rpm pare putin subturat si la 7000 rpm prea turat...o sa vad daca se rezolva definitiv cu jet kit factory pro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Pun si eu o intrebare de tampit: ... daca vreau sa scot rezervorul de benzina, trebuie sa ma stresez sa strangulez furtunul ce duce spre carburatoare ca sa nu curga benzina, sau exista vre'o supapa/membrana & shit ce taie gazul automat cand motorul este oprit ?!?!? Mult'am ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) robinetul este vacumatic.cand motorul este pornit curge benzina, sau cand este pe pozitia PRI(spre spate). in rest nu trebuie sa fi 'deschis'. daca curge tot timpul trebuie un kit de reconditionare ptr ca membrana este sparta. bine, sunt mai multe chestii, se poate ca membrana sa fie prea 'tare' din cauza vechimii si sa nu deschida cum trebuie sau sa nu inchida cum trebuie. unde gasesc conectori de 6,3 mm? ca cel din dreapta in poze. Editat Decembrie 14, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Salutare prieteni, care ma juta si pe mine cu problema vopsitului unui echipament textil care s-a decolorat de la soare si spalari. Va ro tare fain sa imi dati o mana de ajutor ca tare imi mai place geaca pe care o am si nu as schimba-o inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 unde gasesc conectori de 6,3 mm? ca cel din dreapta in poze. Pai daca ai d'alea mai lungi, de ce nu tai din ele si apoi le dai putin la o pila fina si le-ai facut la lungimea dorita ? ... e o idee ! Zic si eu !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) nu e problema ca sunt mai lungi, sistemul pe prindere e altfel, nu intra in mufe. Editat Decembrie 16, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 nu e problema ca sunt mai lungi, sistemul pe prindere e altfel, nu intra in mufe. Si eu mi-am facut borne de genul dar din tabla de alama si cositorite.Tin bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Salut! Am intrat si eu in randul vostru cu o bomboana de GSX600F rosie din '98. Abia ce-am schimbat Virago-ul cu ea si-am si bagat-o la iernat. Intre timp strang bani s-o pregatesc pt noul sezon iar primul lucru pe "to-do list" este evacuarea. Ma puteti ajuta cu un site, magazin, link orice comerciant unde pot gasi o evacuare stock cu care sa trec RAR-ul si sa nu am probleme cu politia apoi ? Asta e tot ce ma intereseaza pt inceput. La Viroaga de dinainte aveam toate datele tehnice si comerciale pt piese....acum fiind pe teren nou si necunoscut, abia ce incep sa strang informatii. Zi faina & sarbatori bericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ergiu Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Vand Suzuki GSX 750 F din 2002, model americn, 12500km, consumabile schimbate, toba sport Yoshimura din carbon. Arata si merge impecabil. Pret: 2200 euro negociabil. Telefon 0762835534.086.JPG] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Salut! Am intrat si eu in randul vostru cu o bomboana de GSX600F rosie din '98. Abia ce-am schimbat Virago-ul cu ea si-am si bagat-o la iernat. Intre timp strang bani s-o pregatesc pt noul sezon iar primul lucru pe "to-do list" este evacuarea. Ma puteti ajuta cu un site, magazin, link orice comerciant unde pot gasi o evacuare stock cu care sa trec RAR-ul si sa nu am probleme cu politia apoi ? Asta e tot ce ma intereseaza pt inceput. La Viroaga de dinainte aveam toate datele tehnice si comerciale pt piese....acum fiind pe teren nou si necunoscut, abia ce incep sa strang informatii. Zi faina & sarbatori bericite! Iti imprumut eu evacuarea stock dc ai nevoie ptr RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Iti imprumut eu evacuarea stock dc ai nevoie ptr RAR. Ms mult d a n! Iti dau un PM cand vine vremea RAR-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cante_boy Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) imi spune si mie cineva niste dimensiune la anvelope pt un gsxf de 600 si fata si spate Editat Decembrie 22, 2011 de cante_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 imi spune si mie cineva niste dimensiune la anvelope pt un gsxf de 600 si fata si spate Front tyre: 120/70-ZR17 Rear tyre: 150/70-ZR17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 "Sarbatori Fericite!" si "La Multi Ani!" tuturor posesori de Bandit carenat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.