Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

:smoke: 600-le meu consuma anul trecut 6-7% la mers 'sportiv'...acum ramane de vazut ca am schimbat mai tot in carburatoare de la factory pro...tuburi emulsoare nickel-plated mai dure decat cele stock si am pus si jetkit cu ace de titan :rolleyes: plus ca am schimbat toate o-ringurile (ale dracu de scumpe)...

 

 

Bravo bre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multam bre! cum va schimba gsxf-urile voastre intre a I-a si a II-a?! :scratch: ma refer la modelele pana in 97! la a mea trebuie ori sa schimbi 'dur' daca urci in ture intra I-a sau sa nu treci de 4000-5000 de ture. daca nu procedezi asa da sa sara pe liber si posibil sa strambi furci si alte alea prin cutie... americanii au recomandat tot de la factory pro un shift kit, pe care l-am luat deja( de fapt e un arc de 2 ori mai dur decat cel stock) o sa dau rewiew la tot ce am schimbat si cum se comporta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam bre! cum va schimba gsxf-urile voastre intre a I-a si a II-a?! :scratch: ma refer la modelele pana in 97! la a mea trebuie ori sa schimbi 'dur' daca urci in ture intra I-a sau sa nu treci de 4000-5000 de ture. daca nu procedezi asa da sa sara pe liber si posibil sa strambi furci si alte alea prin cutie... americanii au recomandat tot de la factory pro un shift kit, pe care l-am luat deja( de fapt e un arc de 2 ori mai dur decat cel stock) o sa dau rewiew la tot ce am schimbat si cum se comporta!

 

Pai asteptam evident feed-back de la tine legat de toate minunatiile pe care le-ai facut.

A mea este din '99, nu am probleme cu schimbatul treptelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai confortabila decat este motocicleta stock, sincer cred ca nu este nevoie...acum fiecare cum crede, dar prea multa bataie de cap, plus ca daca stai drept pe ea parbrizul nu isi mai are rostul...IMHO :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat ca au cutia de viteze mai greoaie si eu intradevar schimb din scurt. arcul de la shiftkit este mai tare si 'fixeaza harta' in cutia de viteze mult mai rpd si promt, eliminand chestia cu saritul pe neutral. mai zic ca daca totusi s-a strambat vreo furca nu se rezolva,chestie logica de altfel....ramane de vazut cat ma ajuta shiftkit-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sare din nici o treapta de viteza, am incercat asta! initial si eu m-am speriat cand am mers prima data cu ea, invatat ca la honda sa schimbi la orice turatie...apoi mi-au zis cei de pe katriders ca asa au cutia de viteze. e f ciudat, trebuie sa astepti o sec sau 2 sa schimbi pe a 2-a la turatie mare sau sa dai convins in schimbator...apoi am zis ca e mai bn sa schimb pana in 5000 de ture in primele 2 trepte....daca vrei sa retrogradezi intra I-a e si mai rau..nu vrea sa schimbe decat pe la 20 km/h. o sa vad cat de mult schimba treaba asta kit-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cred ca de la zapada asta mi se trage !? :scratch: ... imi vin tot felul de idei tampite !

 

Ma gandesc sa-mi maresc gradul de confort si anume sa-mi inalt ghidoanul astfel incat sa am o pozitie a bustului mai dreapta atunci cand rulez pe distente mari.

Nu este foarte complicat de facut cele doua semighidoane, iar ele pot fo montate in locul celor originale (care sunt drepte), cu posibilitatea de a putea fi rotite spare fata sau spre spate, infunctie de conformatia si dorinta fiecaruia. Din ce am studiat eu, doar furtunul de la pompa de frana ar trebuii schimbat cu unul mai lung, celelalte cabluri ar ajunge sa fie trase 4-7cm mai sus.

 

Ce ziceti, se merita efortul ... sau e o tampenie ?!

 

In foto de mai jos am facut o schita super-simplificata pentru a ma face inteles !

 

 

Salut

 

Ideea de a schimba/modifica ghidonul este una foarte buna...daca iti place sa faci kilometri. :rolleyes:

Mie imi place...drept urmare am cumparat un ghidon dintr-o bucata care sa aiba diamtrul 22 mm, ceva spre touring. Am realizat 2 prinderi metalice dupa modelele din comert, cu diferenta ca eu le-am facut mai inalte, pentru a aduce ghidonul cat mai spre mine, si desigur sa imi ramana loc pentru cheie. Deasemeni am schimbat furtunele de frana cu unele metalice, mai lungi, alte capete de ghidon.

Cand virez maxim rezervorul de lichid imi ajunge la ~5mm de parbriz..aici am avut emotii, dar a fost ok. :D

In schimb confortul s-a schimbat substantial. Am avut ocazia sa fac de vreo 2 ori ~1000km/zi si la umeri simteam amorteala. In toamna asta am facut 800km... si eram destul de fresh. Alte avantaje ar fi stabilitatea marita, si capacitatea de a face manevre mai bruste, dar controlabil (datorita lungimii mai mari... cu semighidoane aveam L~660mm, acum am cam 760mm dc. imi aduc bine aminte). Prinderile metalice le-am prins de placa jugului in 4 suruburi de 10 (nu de 6...ca cele din comert). 2 gauri exista de la adaptoarele standard pt. semi-ghidoane, celelalte 2 le-am dat eu.

Din pacate nu am poze... sau mai bine zis nu le mai gasesc acum... dar atasez ceva pt. a va da seama de diferente.

 

Referitor la toba de esapament.. :grinbandit: Leovince cu db-killer si e suuuuuper.. in viraje, mai ales in treptele inferioare e nebunie curata...chiar daca mergi cat de cat linistit. A fost cea mai intelepta investitie... Fara db-killer e fun (din cand in cand merita sa o lasi fara) dar sincer e prea galagioasa. Diferenta de greutate e mare, la fel si faptul ca nu se incinge la cea standard.

 

gata...back to work

 

numai bine

post-9630-0-15458500-1328184059_thumb.jpg

post-9630-0-65210900-1328184067_thumb.jpg

post-9630-0-53192800-1328184077_thumb.jpg

post-9630-0-33177000-1328184088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea de a schimba/modifica ghidonul este una foarte buna...daca iti place sa faci kilometri. :rolleyes: Din pacate nu am poze... sau mai bine zis nu le mai gasesc acum... dar atasez ceva pt. a va da seama de diferente.

 

 

 

cum tu nu gasesti poze, iar eu am calculatorul plin :blbl: ,ma autoinvit sa postez pozele de la operatia suferita de mandra ta.

 

post-42710-0-67781800-1328203442_thumb.jpg post-42710-0-65215500-1328203800_thumb.jpg post-42710-0-54142800-1328203810_thumb.jpg post-42710-0-92250900-1328203821_thumb.jpg

 

post-42710-0-21847900-1328203855_thumb.jpg post-42710-0-74707300-1328203867_thumb.jpg post-42710-0-85829800-1328203880_thumb.jpg post-42710-0-00276000-1328204144_thumb.jpg

 

post-42710-0-55907600-1328204155_thumb.jpg post-42710-0-04736300-1328204428_thumb.jpg post-42710-0-61596800-1328204439_thumb.jpg post-42710-0-39950000-1328204454_thumb.jpg

 

acum...ca stim cum sa operam problema, nu internam si GS-ica?

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Spune-mi si mie, te rog, ce fel de conducta de frana ai cumparat si cu cat este mai lunga decat cea originala. La mine pleaca o singura conducta ce are aprox. 30cm si merge putin mai jos si se infige intr-un repartitor, iar de acolo pleaca doua conducte de frana ce ajung la etriere. La tine e la fel ?

 

 

Salut.

 

Referitor la conductele de frana...mie imi pleaca 2 conducte chiar din rezervorul de lichid. Nu am retinut lungimea lor, dar avand jugul ridicat maxim din telescoape, cand o urc pe cricul central, conductele se "intind"...adica nu mai fac bucle. (sper ca m-am facut inteles :) )

 

La partea cu jugul de la 750...stiu ca este altfel. De fapt, ideea am luat-o de la cineva de pe katriders, care si el are gsxf de 750. Iti dau 2 link-uri, unde descrie clar ce modificari a adus.

 

http://katriders.com/vb/showthread.php?t=111855

http://katriders.com/vb/showthread.php?t=110793&page=3

 

Problema e ca el a folosit un CNC, iar la noi nu stiu unde gasesti asa ceva. Cel putin la noi in CT nu era de gasit. Important e ca aluminiul jugului este dur (in fond e un aliaj). La mine este destul de subtire in carne (~5mm), el fiind turnat astfel incat filetul celor 2 gauri existente sa fie incorporat. In fine, eu am folosit filetul acesta + 2 piulite autoblocante, iar celelalte 2 gauri pe care le-am dat eu au piulita de lungime 30mm (nu mai tin minte exact, operatiunea am facut-o prin mai-iunie 2011) si piulite autoblocante. De atunci au trecut ~8000 km, drumuri de toate felurile, bagaje la greu...si nu au aparut semne de oboseala. A...mai e o chestie de precizat, desi aici conteaza inaltimea fiecaruia. Eu la 1.84 nu prea mai vedeam in oglinzile stock (imi vedeam pumnii sau coatele). Vroiam sa le schimb sau sa pun oglinzi din acelea pt. punctul mort. Rezolvarea a venit repede si ... simpla :D . Am inclinat oglinzile in sus cam 15 grade. :moto:

 

bafta. sorry pt greselile de scriere...sunt multi-tasking

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi-a mai trecut o idee prin cap ! As masura si un jug superior de Suzuki Bandit ... nu stiu de ce dar cred ca s'ar potrivi si in plus are deja ,,urechile" alea de prindere a unui ghidon intreg (ca in poza)!?!?

 

Si inca ceva: ce inseamna ,,CNC" !

 

Eu am cumparat ghidonul asta: http://www.emoto.ro/ghidon-custom-touring-classic-low-crom-22mm.html dar pe negru. La momentul acela tot cautam jug de bandit la dezmembrari, dar nu am avut succes, ori nu am cautat eu unde trebuia. Din cate stiu jambele sunt la fel si cred ca si pozitia contactului corespunde celor 2 modele de motociclete. Eu am renuntat la cautari fiindca nu cunosteam pe nimeni cu Bandit ca sa pun sublerul pe el. Dar ramane o varianta buna...

In poza atasata vezi cum vor arata furtunele de frana aftermarket.

 

CNC - http://en.wikipedia.org/wiki/Numerical_control

 

PS: vezi ca katriders se discuta la un moment dat de schimbul asta cu bandit.

post-9630-0-29682400-1328277359_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand piese suzuki gsx 600 f din 1998 care a fost lovit in fata.piesele sunt negociabile .cine este interesat,astept contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt foarte multumit de pozitie si nu as schimba-o.

Am 187 cm inaltime si fo' 90 de kile; a fost primul meu sezon anul trecut si am avut multe ocazii de a parcurge 800-900 km pe zi.

Daca inalti ghidonul, anulezi practic beneficiul parbrizului touring si mai ales pozitia pe curbe.

Daca vrei strict touring, cred ca este mai intelept sa te indrepti catre V-Strom, decat sa porcesti ce a gandit japonezu' pentru mobra asta.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, vedeti voi ... voua astia de 1,80 - 1,90m va vine bine pozitia ca la inaltimea aia, e normal (proportional) sa aveti si bratele mai lungi, insa altcumva sta un butoi ca mine, care am doar 1,70m, iar bratul meu intins are in jur de 55cm. E' clar ca eu stau mai aplecat pe mobra si mi'ar prinde bine sa am ghidoanele mai sus cu 6-7cm si tot cam atat trase spre mine.

Problema cu parbrizul nu o vad chiar asa de mare, oricum sunt pitic si chiar si asa daca nu am loc dupa el ... il mai ,,inadesc" cu un deflector la partea superioara.

Eu mi-as face niste ghidoane d'astea ridicate !

 

Da bre, poate ca ai si matale dreptate.

Ma gandesc insa ca japonezii aia nu au luat o medie de 185 cm inaltime a pilotului cand au proiectat acaretul.

Daca stai putin prea aplecat, poate ca ar fi mai indicat sa adaptezi ceva astfel incat sa aduci mai mult ghidoanele spre tine, nu sa le inalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt foarte multumit de pozitie si nu as schimba-o.

Am 187 cm inaltime si fo' 90 de kile; a fost primul meu sezon anul trecut si am avut multe ocazii de a parcurge 800-900 km pe zi.

Daca inalti ghidonul, anulezi practic beneficiul parbrizului touring si mai ales pozitia pe curbe.

Daca vrei strict touring, cred ca este mai intelept sa te indrepti catre V-Strom, decat sa porcesti ce a gandit japonezu' pentru mobra asta.:ok:

De acord.Am 1,85 si 98 kg si pozitia este foarte comfortabila.Pt cei mai mici de statura ma gandesc ca pozitia devine mai aplecata in fata.

 

Referitor la toba de esapament.. :grinbandit: Leovince cu db-killer si e suuuuuper.. in viraje, mai ales in treptele inferioare e nebunie curata...chiar daca mergi cat de cat linistit. A fost cea mai intelepta investitie... Fara db-killer e fun (din cand in cand merita sa o lasi fara) dar sincer e prea galagioasa. Diferenta de greutate e mare, la fel si faptul ca nu se incinge la cea standard.

Leovince cu sau fara killer, nebunie curata..intradevar cea mai inteleapta investitie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat ghidonul asta: http://www.emoto.ro/ghidon-custom-touring-classic-low-crom-22mm.html dar pe negru. La momentul acela tot cautam jug de bandit la dezmembrari, dar nu am avut succes, ori nu am cautat eu unde trebuia. Din cate stiu jambele sunt la fel si cred ca si pozitia contactului corespunde celor 2 modele de motociclete. Eu am renuntat la cautari fiindca nu cunosteam pe nimeni cu Bandit ca sa pun sublerul pe el. Dar ramane o varianta buna...

In poza atasata vezi cum vor arata furtunele de frana aftermarket.

 

CNC - http://en.wikipedia.org/wiki/Numerical_control

 

PS: vezi ca katriders se discuta la un moment dat de schimbul asta cu bandit.

Salutare,ma bag si eu ca musca...am incercat eu sa pun jugul superior de la un Bandit 600 din '97 pe a mea draga,diametrul jambelor este la fel,41mm,difera distanta dintre jambe,la Bandit telescoapele sunt mai apropiate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

nu am reusit sa citesc toate postarile , am un gsxf 600, sunt din Bucuresti, caut un service bun , sau pe cineva care sa se priceapa la katane , imi recomandati ceva ?

 

multumesc !!!

 

/index.php?/topic/668981-bucuresti-pantelimon-garaj-moto/

 

Suntem si posesori de Katane....biggrinbounce2.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, nu promit nimic, insa sper ca odata cu dezghetul (sau poate inaintea lui) sa pot masura acele dimensiuni.Nu mai caut in forum, dar la ce model de Bandit te referi ? Da-mi un range de ani si cilindree (eventual modele).

Multumesc si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A desfacut vreodata cineva robinetul de benzina de la gsxf? Am nevoie de ajutor.... am desfacut robinetul pentru ca era blocat....surpriza...mai fusese desfacut si cineva a pus arcul din interior cam aiurea si nu mai functiona pe nici o pozitie...aveti idee cum vine acel arculet pus?? este un arc lamelar defapt cu o forma putin mai ciudata....! Eu ma gandeam sa pun o saiba cu un arc sub ea! Ce ma sfatuiti... mersi!

 

Am rezolvat cu robinetul! am refacut arcul acela lamelar si merge acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...