Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva?

daca se potrivesc si la una din ''96..da. :cheers:

e intreaga?? sau... nu? ca sa stiu despre ce sa intreb... :scratch: sau ai numai piese..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva?

imi trebuie mie un parbriz touring si cadrul suport pentru bagaje laterale, evident daca ai asa ceva pe motor

 

era sa uit. Va rog sa ma ajutati cu o probleme: incepe sa vobleze ghidonul cand iau mainile de pe el in mers pe la 70 la ora, vovblajul creste in intensitate repede daca il las si e destul de riscant.

Care poate fi problema? Trebuie strans surubul de la rulmenti sau trebuie schimbat kit-ul de rulmenti?

Editat de iiccee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi trebuie mie un parbriz touring si cadrul suport pentru bagaje laterale, evident daca ai asa ceva pe motor

 

era sa uit. Va rog sa ma ajutati cu o probleme: incepe sa vobleze ghidonul cand iau mainile de pe el in mers pe la 70 la ora, vovblajul creste in intensitate repede daca il las si e destul de riscant.

Care poate fi problema? Trebuie strans surubul de la rulmenti sau trebuie schimbat kit-ul de rulmenti?

 

kitul de rulmenti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cam in juma de ora aveam schimbat tot... tre sa desfaci piulita aia mare care e pe ghidon, scoti ghidonu apoi mai ai o piulita intre ghidon si jug, o scoti si pe aia. dupa care slabesti putin suruburile de pe jugul inferior si cel superior care tin blocate telescoapele, numai cat sa alunece putin, (suruburile de la jugu superior nu sunt obligatoare poti sa umblii doar la cel inferior, cum iti e mai usor... ) tre sa faci in asa fel incat sa "demontezi", sa il faci sa alunece, jugu inferior pana mai jos, cat sa scoti rulmentu de pe el. cam atat...

 

nu e greu.. daca mai ai ceva nedumeriri, intreaba'ma pe PV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma e uzata 20%, iar cu echilibratul rotii ai dreptate, ca nu l-am facut dar il fac repede. Proprietarul dinainte spunea ca el a facut echilibrare si tot avea voblajul respectiv. I ar despre rulmentii de roata: unde se gasesc, cat costa si cat de dificila este operatiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si eu o problema cu pornirea gsxf-ului, am avut capacul de la electromotor (stanga) dat jos si din greseala mi-a dat cineva rotitele de a electromotor jos din locasul lor, le-am pus la loc, am vazut ca nu aveau vreun semn ceva...am pus capacul la loc, ulei... si am vrut s.l pornesc. Prima data a vrut sa porneasca apoi am ramas fara baterie, am incercat s.o pornesc cu ajutorul bateriei de la masina dar nu mai mergea...decat caraia....se aude ca si cand nu ar cupla rotile dintate....aveti idee ce si cum ar fii problema??? este sigur de acolo sau poate fii doar bateria dusa.???

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit la SoLoGSX in Timisoara, multumesc pt raspunsuri.

hai sus cu caldurile! :cheers:e

stop am eu e perfect ... si cred ca e mai rezonabip pretu. asfalt uscat fara denivelari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezolvata problema cu voblajul. Trebuia echilibrata roata.

Acum e boboc si nu il mai vand. In schimb vand kitul de rulmenti pentru jug care dupa cate am citit pe el merge la mai multe modele. Am sa scriu tot ce zice pe el. Pretul este de 140 ron pt. cine e interesat sa imi dea un tzrr pe pm si mai vb la pret.

Mersiez ASU11.

Editat de iiccee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva becul de faza scurta? (daca da, e H1 sau H7)

din ce-am citit in Service Manual, tre' date jos carele fata....a reusit cineva sa schimbe becul fara toate nebunia cu carenele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@d a n : am trimis o cerere pe FB pentru grupul iesiri de-o zi.

 

Pastram legatura! :)

 

Da domne, brici!...noi ne organizam iesirile si pe feisbuc dar si pe forumul vecin.

Vezi ca eu vara am prostul obicei sa scot atelajul prin Maramures, Bucovina, defilee si alte alea.

A dus lejer vechea mea Katana cate 800-900 km pe zi, asta noua sunt sigur ca nu ma va dezamagi...67.gif

 

 

 

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu toba -> 200 lei

 

salut, am si eu o problema cu pornirea gsxf-ului, am avut capacul de la electromotor (stanga) dat jos si din greseala mi-a dat cineva rotitele de a electromotor jos din locasul lor, le-am pus la loc, am vazut ca nu aveau vreun semn ceva...am pus capacul la loc, ulei... si am vrut s.l pornesc. Prima data a vrut sa porneasca apoi am ramas fara baterie, am incercat s.o pornesc cu ajutorul bateriei de la masina dar nu mai mergea...decat caraia....se aude ca si cand nu ar cupla rotile dintate....aveti idee ce si cum ar fii problema??? este sigur de acolo sau poate fii doar bateria dusa.???

mersi.

 

ai pus silicon in loc de garnitura si capacul preseaza pinionul ori ai pus saiba in spatele pinionului :D

Editat de ASU11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cer un sfat ! ... nu neaparat in ale nestiintei in ale motociclismului, ci mai mult in ale GSXF-ului !

 

Am aceasta motocicleta din octombrie, anul trecut timp in care am parcurs putin peste 3000km, fara nici o problema tehnica.

Luna viitoare ma pregatesc pentru o tura de vre'o 3500-4000km prin Polonia si nu vreau sa ma arunc cu capul inainte, de aceea adresez ,,o intrebare" celor ce au de mai mult timp (si cu mai multa experienta) acest model de motocicleta - Suzuki GSX600/750F (dupa '98).

 

... si acum, intrebarea :

 

In afara de mentenanta normala ce se face oricarei motociclete (schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, placute frana, kit lant, anvelope, ulei furca, semeringuri furca, gresat cabluri acceleratie+ambreiaj, rulmenti, ... ), ... ce alte lucruri si reglaje mai trebuie sa am in vedere inainte sa plec la drum ?

 

Prin asta ma refer strict la modelul acesta de motocicleta, in sensul ca poate exista niste chichitze de care nu afli dupa doar 3000km. Mentionez ca motocicleta functioneaza in paramentri normali si nu am avut probleme cu ea de cand am cumparat-o.

 

Va multumesc anticicpat si as aprecia orice sfat sau indrumare cat mai la obiect si nu lucruri genereale, valabile pentru toate motocicletele ... chestiuni care de altfel le stiu si eu !

 

Cu deosebit respect ! :cheers:

petrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cer un sfat ! ... nu neaparat in ale nestiintei in ale motociclismului, ci mai mult in ale GSXF-ului !

 

Am aceasta motocicleta din octombrie, anul trecut timp in care am parcurs putin peste 3000km, fara nici o problema tehnica.

Luna viitoare ma pregatesc pentru o tura de vre'o 3500-4000km prin Polonia si nu vreau sa ma arunc cu capul inainte, de aceea adresez ,,o intrebare" celor ce au de mai mult timp (si cu mai multa experienta) acest model de motocicleta - Suzuki GSX600/750F (dupa '98).

 

... si acum, intrebarea :

 

In afara de mentenanta normala ce se face oricarei motociclete (schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, placute frana, kit lant, anvelope, ulei furca, semeringuri furca, gresat cabluri acceleratie+ambreiaj, rulmenti, ... ), ... ce alte lucruri si reglaje mai trebuie sa am in vedere inainte sa plec la drum ?

 

Prin asta ma refer strict la modelul acesta de motocicleta, in sensul ca poate exista niste chichitze de care nu afli dupa doar 3000km. Mentionez ca motocicleta functioneaza in paramentri normali si nu am avut probleme cu ea de cand am cumparat-o.

 

Va multumesc anticicpat si as aprecia orice sfat sau indrumare cat mai la obiect si nu lucruri genereale, valabile pentru toate motocicletele ... chestiuni care de altfel le stiu si eu !

 

Cu deosebit respect ! :cheers:

petrica

 

 

Eu nu stiu ce sa iti zic de chichitze....iti spun doar ca anul trecut am facut 12.000 de km cu atelajul si nu am avut NICI o problema.

Mobra mea, ca idee, afisa 41.000 de km cand am cumparat-o, din 1999 fiind.

Eu zic ca daca este in stare buna, nu ai treaba.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer am facut un drum (excursie) de 6000 de km intr'o saptamana fara nici un fel de probleme. tot ce am facut, se incadreaza la "ingrijirea generala" a trotinetei, nimic special... din cate am observat, la motoru meu, merge ca un tractor, la modul ca nu are nevoi deosebite, atata timp cat faci ce trebuie facut la timp, poate chiar putin mai devreme... (ulei, filtre, placute, etc)

drum bun si fara batai de cap :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca mai am la vanzare un alternator complet, scarita gsxf750, jug inferior, bobine inductie, etrier spate....pm ptr detalii! si inca caut un tci... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...