Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri.

 

Corect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb.

Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul?

De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite...

Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele.

 

Ulei nu scade semnificativ, am si o usoara scurgere la o garnitura in partea de sus a blocului motor (se vede prin fereastra din carena). De la un schimb la altul nu completez ulei pentru ca nu e cazul (verific frecvent nivelul).

Motorul il pormesc zilnic de cand l-am scos de la iernat si l-am adus la serviciu, il las sa mearga vreo 5 minute. In ziua reviziei la fel il pornisem cu vreo 3-4 ore inainte.

Cred ca o sa repet testul la alt mecanic, plus ca am impresia ca devin usor paranoic imi place prea mult motorul asta fata de ce am avut inainte si cu ce am mai mers.

Multumesc de sfaturi.

» Post actualizat in 04 Mar 2015 17:55

 

Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri.

 

Ma uit in manual si-ti spun imediat...

 

 

LE:GSXF600

Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi)
GSXF750
Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi)
Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1.

 

Daca minimul este 7.85 inseamna ca totusi nu e chiar nasol, mai fac un test cu alt aparat, sa vad primul cilindru daca are acelasi rezultat.

Mersi fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regleaza jocul la supape prima data, pe urma faci testul de compresie, daca mergi cu jocul prea strans la culbutori se ard supapele

mai incearca odata sa faci testul de compresie, injecteaza putin ulei in cilindrul cu presiune scazuta si vezi daca creste, daca nu sunt supapele de vina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LeakDown test si vezi de unde e. Merge si cu ulei, e ieftin :D Adica se poate face in fata blocului, dar tot nu e foarte foarte concludent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine.

Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem.

Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine.

Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem.

Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK.

Pe la capacul de la chiuloasa,deobicei incepe sa piarda,dar tinand cont ca e motor mai nou nu prea are de ce.

A mea,inainte sa o vand cam dadea si in bucuresti,dupa ce o incalzeam destul de mult,se scurgea pe evacuare :crack:

Legat de fum,nu e nici un stres.E motor pe carburatie si e un lucru normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu eram. Multumesc de aprecieri!

Poate le mai plimbam si anul asta pe aceleasi drumuri, iar noi poate ne racorim la o bere fara alcool.

Ideal ar fi sa incropim o mini-intrunire de katanisti in vara asta. Indiferent de cilindree, 600, 750, 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, in ambele poze sunt in spatele tau. La revenirea in camping te-am pierdut, am avut impresia ca nu ai ramas.

La NGR daca sunt sanatos ajung negresit si anul asta, de data asta poate nu ne mai ratam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva codul de la filtrul de aer ? Am gasit pe amazon acest filtru : http://www.amazon.it/gp/aw/d/B0074YKA8C/ref=mp_s_a_1_1?qid=1426187945&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+f+750&pi=SX200_QL40&dpPl=1&dpID=413D847nx2L&ref=plSrch si mi se pare ca se potriveste. Ce ziceti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam...

 

Macke daca sau cand e de pornit inspre fratii bucovineni da un semn poate ma bag si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai un bun prilej ar fi intrunirea celor de la NGR, de la inceputul lui iulie parca.

Abia astept sa vad si Katana lui Macke, nu cred ca am vazut un 1100 de aproape pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am programat, dar eu in iulie am concediu, ceea ce face foarte probabil o iesire spre Radauti/Arbore.

 

Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Cautam finante, facem studii de fezabilitate, inaintam proiecte la nevasta .. pardon, Guvern, asteptam sa vedem ce se aproba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente.

 

Pe mine la motoarele de genul ala ma atrage senzatia de "fier" zdravan, senzatie pe care nu o mai am langa un motor modern. Cred ca mi se trage din copilarie, pe cand ma copleseau emotiile pe langa primele generatii de japoneze care veneau pe litoralul romanesc, incalecate de turisti nemti, francezi sau ce natii mai erau.

Adesea in NZ referirile la sotii se faceau sub forma "Ministrul de Finante si Razboi" :D

» Post actualizat in 13 Mar 2015 14:16

Un traseu frumos de urmat este Suceava - Bistrița. Dacă tot ajungeți la întrunirea NGR, după paradă ar fi frumoasă o urcare până în Mureşenii Bârgăului măcar.

 

Merci de pont. :hug:

» Post actualizat in 15 Mar 2015 07:20

Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare...

 

Pe admisie pare un pic cam mare... Incearca sa-l faci un 0.12 sau chiar 0.10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc!

Comparativ cu tdm-ul?

Ce model de tdm ai?

Tdm e un pic mai comod,ti-o pot zice din experienta pentru ca am avut gsxf si am tdm acum.

E pozitia mai dreapta pe tdm.

Daca nu ai 1,92 ca mine,nu sunt probleme nici pe gsxf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula.

Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600?

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 170 cm inaltime, am reusit 750 km/zi in cel mai lung drum. Cu pasager si bagaje multe! Chiar pot sa zic ca mi-a placut...

Dezavantajul la cei scunzi ca mine, e ca se intind mai mult dupa ghidon, si stau mai in maini.

Dezavantajul la cei inalti (nu ca mine) e ca unghiul de pliere al genunchilor poate cauza oboseala.

Pasagerul are la dispozitie o sa de vis, moale si confortabila.

Daca poti, alege 750-ul! Mai mult cuplu la ture joase, suna ca un autobuz la 2500 de ture dar trage fara ezitare!

Ah, si ghidonul un pic mai inalt la 750!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula.

Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600?

Ma miram eu ca renunti asa usor la tdm :crack: .

O sa renunt eu peste cativa ani,dar in favoarea un Fjr 1300.

Daca prinzi un gsxf de 750 ia-l.

Ar mai fi varianta cu banditul de 1200,dar ala consuma cam mult si nu cred ca iti va placea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta are în jur de 228 kg,

Nu se simte deloc greutatea. M-am suit si eu pe unul de 750 inainte sa iau vaca verde. Mi-a placut mult pozitia si motorul si daca nu cerea pe el 1750, in conditiile in care trebuia umblat la carburator (se simtea mirosul de benzina in spate si mergea relativ greoi), plus anvelope, plus o revizie mai sanatoasa, plus carene revopsite si urme pe capace, cred ca il luam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...