Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ;)......asta nu inseamna ca sunt si proaste

 

GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine

 

sa traiesti :cheers:...tzacaaaa

 

Nu prea inteleg ce vrei sa zici cu traditia ? In primul rand vorbim de o motocicleta aparuta in anul 2008. Nici R1 nu are traditie cu motorul de pe k9 si e cam the shit in momentul asta. Nu cred ca japonezii mai fac in momentul asta motoare proaste oricum s-ar numi ei.

 

Ce pot sa zic eu este ca am facut cu motorul asta 20000 km cu motoru asta si nu am avut nici cea mai mica problema. Mai ramane sa vedem in continuare. Fata de motorul de pe gsx-f-ul vechi (am mers si pe ala) este mult mai vioi desi are cam aceeasi putere. Suzuki stiu ca fac motoare fiabile.

Acum daca vorbim de gsr ... sa nu comparam mere cu pere adica un naked cu o carenata. E misto si bun gsr-ul e si mai puternic e altceva. Eu unul nu mi-as lua naked pentru ca merg destul de mult la drum intins. In oras se descurca foarte bine si Gsx 650 f. Daca vrei yamaha parerea mea e sa mergi mai degraba pe fazer 600 sau fz6 dc vrei naked. Da asta e doar parerea mea.

Pe de alta parte , nu stiu daca asta este un motor pe care sa il tii o viata (peste 3 4 ani) ... depinde de tine in orice caz. Eu unul simt nevoia de mai mult (in prostia mea ;) ) . Ori ca sa iei motorul asta de nou si sa il dai in 2 ani pierzand cel putin 2000 euro nu vad o afacere prea buna pentru tine. Sfatul meu este sa vezi dc poti obtine un credit (dc nu ai cash) si sa iti iei ceva sh mai recent ca prim motor.

Asta daca esti incepator si am inteles eu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu prea inteleg ce vrei sa zici cu traditia ? In primul rand vorbim de o motocicleta aparuta in anul 2008. Nici R1 nu are traditie cu motorul de pe k9 si e cam the shit in momentul asta. Nu cred ca japonezii mai fac in momentul asta motoare proaste oricum s-ar numi ei.

 

Ce pot sa zic eu este ca am facut cu motorul asta 20000 km cu motoru asta si nu am avut nici cea mai mica problema. Mai ramane sa vedem in continuare. Fata de motorul de pe gsx-f-ul vechi (am mers si pe ala) este mult mai vioi desi are cam aceeasi putere. Suzuki stiu ca fac motoare fiabile.

Acum daca vorbim de gsr ... sa nu comparam mere cu pere adica un naked cu o carenata. E misto si bun gsr-ul e si mai puternic e altceva. Eu unul nu mi-as lua naked pentru ca merg destul de mult la drum intins. In oras se descurca foarte bine si Gsx 650 f. Daca vrei yamaha parerea mea e sa mergi mai degraba pe fazer 600 sau fz6 dc vrei naked. Da asta e doar parerea mea.

Pe de alta parte , nu stiu daca asta este un motor pe care sa il tii o viata (peste 3 4 ani) ... depinde de tine in orice caz. Eu unul simt nevoia de mai mult (in prostia mea :D ) . Ori ca sa iei motorul asta de nou si sa il dai in 2 ani pierzand cel putin 2000 euro nu vad o afacere prea buna pentru tine. Sfatul meu este sa vezi dc poti obtine un credit (dc nu ai cash) si sa iti iei ceva sh mai recent ca prim motor.

Asta daca esti incepator si am inteles eu bine.

 

 

Motocicleta am rezervat-o deja , este vorba de gsx650f ..maine depun actele si cred ca in 2 zile voi avea acceptul de la firma de leasing .

mai cred cu siguranta ca il voi tine cel putin 3 ani (atata e leasingul ) insa nu ma gandesc sa iau ceva mai recent , cred ca e destul de puternica pentru un incepator si cu siguranta trebuie sa treaca ceva ani sa vrei ceva mai puternic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e destul de puternica pentru un incepator si cu siguranta trebuie sa treaca ceva ani sa vrei ceva mai puternic

 

De puternica e puternica ... depinde de cat de cu capul pe umeri esti. Eu unul nu prea ma mandresc tot timpul cu asta. Gandind la rece chiar nu am nevoie de alt motor pentru ca asta imi ofera cam tot ce vreau : de tras trage ok, top speed 235 zic ca e acceptabil si deja mai sus e alta poveste, de comoda e comoda cel putin fata de un supersport , datorita pozitiei mai ridicate decat la un supersport (ghidonul are un cuvand greu de spus in asta), de consumat consuma ok 5.5 la drum intins si un 7 in oras, autonomie undeva cam pana la 300 km la drum intins , manevrabila si stabila nu mia zic in ciuda greutatii mai mari. Frane ok , suspensii la fel. Ce mai un sport touring mia mult decat ok cel putin la banii astia. Cu toate astea vreau mai mult ... nici nu stiu inca ce vreau , dar ca variante ar fi bmw k 1200 s dc e sa raman la sport touring sau kawasaki gtr 1400 sau un k 1200 dc trec pe touring. Vorbim oricum de alti bani alta distractie.

Nu ma plateste suzuki cu nimic , ba mai mult eu le dau bani lor , dar ia-ti motorul asta si nu vei regreta pe bune.

Ulterior ca imbunatatiri eu au fost urmatoarele :

- schimbat evacuare - leo vince evo 2 aluminium (300 euro)- evacuarea standard nu se auzea absolut deloc , pe cand asta nici nu urla nici nu tace e perfecta dupa parerea mea

- schimbat filtrul stock cu filtru sport (170 ron) si bujiile normale cu unele pe iridium (dar asta la revizia de 18000 cand chiar trebuiau schimbate) - o fi efect placebo dar mie mi se pare ca trage mai bine combinat cu evacuarea after-market

- ulei full sintetic , fata de semisintetic - se simte o oarecare diferenta (cam la fel de mare cu diferenta de pret, adica mica :D ).

- xenon pe faza scurta - 2 mil - face toti banii mai ales dc mergi pe intuneric si chiar si in oras ... te vezi mult mia bine seara.

Xenonul si toba sunt investiti atat pentru siguranta ta (te faci vazut/auzit in trafic) cat si pentru placerea ochiului :blink: .

La 20000 km am schimbat cauciucurile. Merg si cele stock , dar spatele fiind de touring are dezavantajele si avantajele lui ... pierde aderenta destul de usor la frane bruste si pe ud, dar se uzeaza mai greu.In schimb pe curbe poti sa ai incredre in el ... se asaza foarte bine. Acum am Michelin pilot power 2ct (270 euro) si fac toti banii.

In rest nu prea stiu in ce ai mai putea baga banii .

Ne tii la curent cand o sa o uzi :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ar mai trebui pusa pe ea: foaie si pinion , power commander! Cel putin asta as cam vrea eu sa imi pun. Plus alte accesorii. Duke cat a fost revizia de 6000? Nu de alta dar as vrea la revizia asta sa imi pun si eu filtru sport, bujii si ulei d-ala. Ahhhh si sa nu uit in plus fata de a lu Duke eu am si niste led-uri smechere :D :blink: :

post-38840-1244092319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ar mai trebui pusa pe ea: foaie si pinion , power commander! Cel putin asta as cam vrea eu sa imi pun. Plus alte accesorii. Duke cat a fost revizia de 6000? Nu de alta dar as vrea la revizia asta sa imi pun si eu filtru sport, bujii si ulei d-ala. Ahhhh si sa nu uit in plus fata de a lu Duke eu am si niste led-uri smechere :D :blink: :

 

Ma cu bujiile nu stiu ce sa-ti zic ... eu le-am schimbat la 12000 parca ca tebuiaau schimbate asa era in carte ... si am optat pentru iridium ca ama uzit eu ca sunt mai bune. Asa ca ai putea sa dai skip la bujii dc nu ai bani. Uleiul este Silkolene Race nu stiu cum full sitetic vreo 50 ron litru , nu stiu dc cu tva sau fara. Filtrul este pipercross sport 170 ron . Bujiile nu sunt foarte scumpe champion. Mai pui si manopera ... La elfi te duce pe la un 8 mil cred. Cel mai bine suni sa intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul este echivalentul lui Motul 300 v ... adica dc mergi pe motul pune motul. Filturl este ceva echivalent K&n sport ... dar poate nu asa permisiv. Bujiile pana mea ... banuiesc ca sunt echivalent NGK . Asta ca sa nu te cramponezi de branduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De puternica e puternica ... depinde de cat de cu capul pe umeri esti. Eu unul nu prea ma mandresc tot timpul cu asta. Gandind la rece chiar nu am nevoie de alt motor pentru ca asta imi ofera cam tot ce vreau : de tras trage ok, top speed 235 zic ca e acceptabil si deja mai sus e alta poveste, de comoda e comoda cel putin fata de un supersport , datorita pozitiei mai ridicate decat la un supersport (ghidonul are un cuvand greu de spus in asta), de consumat consuma ok 5.5 la drum intins si un 7 in oras, autonomie undeva cam pana la 300 km la drum intins , manevrabila si stabila nu mia zic in ciuda greutatii mai mari. Frane ok , suspensii la fel. Ce mai un sport touring mia mult decat ok cel putin la banii astia. Cu toate astea vreau mai mult ... nici nu stiu inca ce vreau , dar ca variante ar fi bmw k 1200 s dc e sa raman la sport touring sau kawasaki gtr 1400 sau un k 1200 dc trec pe touring. Vorbim oricum de alti bani alta distractie.

Nu ma plateste suzuki cu nimic , ba mai mult eu le dau bani lor , dar ia-ti motorul asta si nu vei regreta pe bune.

Ulterior ca imbunatatiri eu au fost urmatoarele :

- schimbat evacuare - leo vince evo 2 aluminium (300 euro)- evacuarea standard nu se auzea absolut deloc , pe cand asta nici nu urla nici nu tace e perfecta dupa parerea mea

- schimbat filtrul stock cu filtru sport (170 ron) si bujiile normale cu unele pe iridium (dar asta la revizia de 18000 cand chiar trebuiau schimbate) - o fi efect placebo dar mie mi se pare ca trage mai bine combinat cu evacuarea after-market

- ulei full sintetic , fata de semisintetic - se simte o oarecare diferenta (cam la fel de mare cu diferenta de pret, adica mica :D ).

- xenon pe faza scurta - 2 mil - face toti banii mai ales dc mergi pe intuneric si chiar si in oras ... te vezi mult mia bine seara.

Xenonul si toba sunt investiti atat pentru siguranta ta (te faci vazut/auzit in trafic) cat si pentru placerea ochiului :blink: .

La 20000 km am schimbat cauciucurile. Merg si cele stock , dar spatele fiind de touring are dezavantajele si avantajele lui ... pierde aderenta destul de usor la frane bruste si pe ud, dar se uzeaza mai greu.In schimb pe curbe poti sa ai incredre in el ... se asaza foarte bine. Acum am Michelin pilot power 2ct (270 euro) si fac toti banii.

In rest nu prea stiu in ce ai mai putea baga banii .

Ne tii la curent cand o sa o uzi :D .

 

astazi am depus dosarul de leasing si cred ca cel tarziu marti voi avea raspunsul.

dupa ce o sa o ud cu prietenii care abia ma asteapta , voi veni si la intalnire sau reuniune de-a voastra sa ne cunoastem

 

Ce ar mai trebui pusa pe ea: foaie si pinion , power commander! Cel putin asta as cam vrea eu sa imi pun. Plus alte accesorii. Duke cat a fost revizia de 6000? Nu de alta dar as vrea la revizia asta sa imi pun si eu filtru sport, bujii si ulei d-ala. Ahhhh si sa nu uit in plus fata de a lu Duke eu am si niste led-uri smechere :P :P :

 

da acolo unde ai pus ledurile nu trebuia sa fie admisia de aer ? sau sunt doar de design ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strict de design, americanii le zic dummy vents. Doar la gixxere e functionala treaba acolo.

 

 

Si nu merge facut ceva sa ajunga aerul spre galeria de admisie prin ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba merge da e destul de complicat si necesita multa...... nu stiu cum sa ii zic, fabricatie! Practic merge orice facut, putem sa le facem super ultra mega dar nu stiu cat se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fac un scurt rezumat al zilei: Am fost astazi pana la predeal o fuga(am avut niste trebi de facut) si inapoi. Fara pauze fara opriri fara nimic. 3 ore dus intors. Acuma, cand am plecat aveam plinul facut de la benzinariile mall cu benzin 95. la intoarcere mai ramasesem cu o linie la benzin si am oprit la o benzinarie rompetrol. pana in bucuresti a mers ca unsa, dar imediat cum s-a dus linia cu ultima picatura de benzina mall a inceput sa nu mai traga cum terbuie. Concluzia: NU PUNETI BENZINA DE LA ROMPETROL!!! ROMPETROL SUCKS!!! Cred ca e cea mai proasta benzina ever!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fac un scurt rezumat al zilei: Am fost astazi pana la predeal o fuga(am avut niste trebi de facut) si inapoi. Fara pauze fara opriri fara nimic. 3 ore dus intors. Acuma, cand am plecat aveam plinul facut de la benzinariile mall cu benzin 95. la intoarcere mai ramasesem cu o linie la benzin si am oprit la o benzinarie rompetrol. pana in bucuresti a mers ca unsa, dar imediat cum s-a dus linia cu ultima picatura de benzina mall a inceput sa nu mai traga cum terbuie. Concluzia: NU PUNETI BENZINA DE LA ROMPETROL!!! ROMPETROL SUCKS!!! Cred ca e cea mai proasta benzina ever!!!

 

Cred ca gresesti putin cu rationamentul asta . Nu am inteles eu bine sau dupa ce ai pus benzina ai mai mers ceva cu ea si dupa aceea buf . Crezi cumva ca benzina nu se anesteca in momentul in care ai facut plinul (stau cumva separate una de alta cea de mol nu se amesteca cu orce benzina ca e mai fitoasa ?) Scuze dar ai pus benzina de mall care aia e sigur fitoasa .

Cred ca ai nimerit tu o statie cu benzina mai puturoasa sau ceva apa prin ea .

 

 

 

 

Ps . RADULE cum e cu Michelin pilot power 2ct ? Vreau si eu sa-mi iau si am inteles ca sunt bune .

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se amesteca nu ziceam ca nu se intampla asta sau ca se separa :D . Dar de la altceva nu vad de la ce ar putea sa fie. Si beznina d la mall d ce e fitoasa, ca preturile sunt cam la fel la toate. Inseamna ca in occident benzina la aia e de mari basini nu alta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se amesteca nu ziceam ca nu se intampla asta sau ca se separa :rock: . Dar de la altceva nu vad de la ce ar putea sa fie. Si beznina d la mall d ce e fitoasa, ca preturile sunt cam la fel la toate. Inseamna ca in occident benzina la aia e de mari basini nu alta :P

 

Normal ca e de la benzina dar :

 

Mol = Benzinarie

Mall = Magazin general tip VICTORIA " 50 de magazine intrunul singur "

 

Acun ai inteles . Sper sa nu te superi .

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, Salutare!, ca nu ne-am "auzit" de mult. Stiti ca ma vaietam de motor ca e greu, ca nu ajung bine la pamant... Ei bine, am montat un chit de coborare si acum e perfect. Pot sa o manevrez pe loc cum vreau, ajung bine la pamant, ma pot ajuta de picioare. Despre modificarea ciclisticii, ce sa va zic... oricum merg ca pensionarul, asa ca nu prea s-a schimbat nimic, sau nu-mi dau eu seama. Top speed pentru mine: fabuloasa viteza de 170 km/h, ca m-a suparat unul cu masina pe autostrada. M-a depasit, mi-a luat fata si a lasat-o la 90. Mitocan! Probabil ca suferea si asta de "sindromul vietii neimplinite". In rest...la toamna plec in USA, si daca vreti maruntisuri de pe ebay care la noi costa de 3x mai mult, apelati-ma cu incredere. Toate bune, si Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am luat consumabilele pentru rev de 6000. DUpa cum urmeaza: Ulei MOTUL 300V Factory Line, Filtru de aer sport K&N, filtru de ulei - TOTAL: 670 RON. Cam mult dar ce e top e top asa ca..... Si apropos cred ca sutn singurul care a facut pana prostului, s-a intamplat pe la restaurantul MAPN-ului(vis-a-vis de intrarea in cismigiu de pe stirbei voda) si am impins-o pana acasa, de fapt pana la benzinaria din spate de la intercontinental. C'est la vie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am luat consumabilele pentru rev de 6000. DUpa cum urmeaza: Ulei MOTUL 300V Factory Line, Filtru de aer sport K&N, filtru de ulei - TOTAL: 670 RON. Cam mult dar ce e top e top asa ca..... Si apropos cred ca sutn singurul care a facut pana prostului, s-a intamplat pe la restaurantul MAPN-ului(vis-a-vis de intrarea in cismigiu de pe stirbei voda) si am impins-o pana acasa, de fapt pana la benzinaria din spate de la intercontinental. C'est la vie :D

 

Cati km aveai facuti cu plinul ala ? De curiozitate asa ... sunt curios cam cat tine. Eu n-am facut pana prostului pana acum dar nici nu am trecut de 300 km cu un rezervor (vreo 290 maxim). Oricum mai prost e ala care o sa faca de acum incolo :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea

 

La sfarsitul saptamanii viitoare , voi avea si eu motorul meu , un GSX650F , desigur, pentru ca altfel as fi postat in alta parte :bounce: . Astept cu nerabdare sa ies la o plimbare , ca m-am saturat de purtat echipamentul prin casa. Poate ma primiti si pe mine in grupul vostru .

 

Sa auzim de bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negru , negru .

 

Da' pana la o plimbare alaturi de voi, mai am multe de invatat si nevoie de multa practica . Poate imi dezvaluiti si mie unele "secrete" :bounce:

Editat de AllenC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai spune nimeni nimic pe postul asta ?

cred ca sunteti calare pe minibusele voastre si nu mai aveti timp de postat. :cheers:

 

Hai Nae......cand vine minibusa ta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...