G B V Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut. Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ? Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. Eu am avut 750 modelul vechi si in afara la viteze de pana in 140,statea la 6-6,5. 600-le cred ca are un consum de pana 6% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 750 din 2002 (carburatie) la mers linistit pe timp de noapte cu pasager si bagaje pt intrunire, 5.3 la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Multumesc. Imi place cum arata si ma gandesc ca ar putea fi urmatoarea motocicleta dupa SV (asta peste minim 2 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 5.5% 600cmc foarte economica daca mergi in regim de touring cu viteze legale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Gsxf 600 din '94 cu carburatoarele reconditionate 4,8 la mers constant 120-140 cu pasager! Editat Februarie 23, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Salutare, am facut ieri revizia la motor si am chemat si un tip cu aparatul de masurat compresia (mecanic moto care se pricepe, cu asa ceva se ocupa). In manual scrie ca ar trebui sa fie 10.7:1. Masurarea a facut-o pe fiecare piston in parte, ''pe uscat'', daca ma exprim corect. Masuratorile, daca ar fi sa compar cu manualul, sunt dezastru: 7.2, 9.0, 8.3 si 7.8 - pistoanele 1,2,3, respectiv 4. Ce parere aveti, e undeva gresit, este buna modalitatea de masurare? Sa-mi fac griji sau sunt paranoic? Eu am solicitat testul de compresie pentru ca anul acesta (ca si anul trecut de altfel) cand pornesc motorul iese un fum alb (iar eu zic ca nu e abur, pentru ca atunci cand se incalzeste motorul, nu mai iese si daca ar fi doar abur ar iesi permanent pe toba) si am vrut sa stiu cum stau la compresie. Ar fi vreo legatura si cu oscilatia usoara la relanti pe care o am / carburatoare nesincronizate? In timpul mersului nu am simptome ca ar fi ceva nereguli, nu se inneaca, nu da nas, merge rotund, porneste fara efort (nu am mai pornit-o din septembrie, e drept ca am tinut-o intr-un garaj la 10 grade constant si a pornit usor). Editat Martie 3, 2015 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb. Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul? De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite... Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Ma uit in manual si-ti spun imediat... LE:GSXF600 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi) GSXF750 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi) Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1. Editat Martie 4, 2015 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Corect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb. Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul? De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite... Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele. Ulei nu scade semnificativ, am si o usoara scurgere la o garnitura in partea de sus a blocului motor (se vede prin fereastra din carena). De la un schimb la altul nu completez ulei pentru ca nu e cazul (verific frecvent nivelul). Motorul il pormesc zilnic de cand l-am scos de la iernat si l-am adus la serviciu, il las sa mearga vreo 5 minute. In ziua reviziei la fel il pornisem cu vreo 3-4 ore inainte. Cred ca o sa repet testul la alt mecanic, plus ca am impresia ca devin usor paranoic imi place prea mult motorul asta fata de ce am avut inainte si cu ce am mai mers. Multumesc de sfaturi. » Post actualizat in 04 Mar 2015 17:55 Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Ma uit in manual si-ti spun imediat... LE:GSXF600 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi) GSXF750 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi) Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1. Daca minimul este 7.85 inseamna ca totusi nu e chiar nasol, mai fac un test cu alt aparat, sa vad primul cilindru daca are acelasi rezultat. Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Regleaza jocul la supape prima data, pe urma faci testul de compresie, daca mergi cu jocul prea strans la culbutori se ard supapele mai incearca odata sa faci testul de compresie, injecteaza putin ulei in cilindrul cu presiune scazuta si vezi daca creste, daca nu sunt supapele de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 LeakDown test si vezi de unde e. Merge si cu ulei, e ieftin Adica se poate face in fata blocului, dar tot nu e foarte foarte concludent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine. Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem. Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine. Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem. Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK. Pe la capacul de la chiuloasa,deobicei incepe sa piarda,dar tinand cont ca e motor mai nou nu prea are de ce. A mea,inainte sa o vand cam dadea si in bucuresti,dupa ce o incalzeam destul de mult,se scurgea pe evacuare Legat de fum,nu e nici un stres.E motor pe carburatie si e un lucru normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Da, eu eram. Multumesc de aprecieri! Poate le mai plimbam si anul asta pe aceleasi drumuri, iar noi poate ne racorim la o bere fara alcool. Ideal ar fi sa incropim o mini-intrunire de katanisti in vara asta. Indiferent de cilindree, 600, 750, 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Dap, in ambele poze sunt in spatele tau. La revenirea in camping te-am pierdut, am avut impresia ca nu ai ramas. La NGR daca sunt sanatos ajung negresit si anul asta, de data asta poate nu ne mai ratam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Stie cineva codul de la filtrul de aer ? Am gasit pe amazon acest filtru : http://www.amazon.it/gp/aw/d/B0074YKA8C/ref=mp_s_a_1_1?qid=1426187945&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+f+750&pi=SX200_QL40&dpPl=1&dpID=413D847nx2L&ref=plSrch si mi se pare ca se potriveste. Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam... Macke daca sau cand e de pornit inspre fratii bucovineni da un semn poate ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Pai un bun prilej ar fi intrunirea celor de la NGR, de la inceputul lui iulie parca. Abia astept sa vad si Katana lui Macke, nu cred ca am vazut un 1100 de aproape pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Inca nu am programat, dar eu in iulie am concediu, ceea ce face foarte probabil o iesire spre Radauti/Arbore. Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Cautam finante, facem studii de fezabilitate, inaintam proiecte la nevasta .. pardon, Guvern, asteptam sa vedem ce se aproba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Pe mine la motoarele de genul ala ma atrage senzatia de "fier" zdravan, senzatie pe care nu o mai am langa un motor modern. Cred ca mi se trage din copilarie, pe cand ma copleseau emotiile pe langa primele generatii de japoneze care veneau pe litoralul romanesc, incalecate de turisti nemti, francezi sau ce natii mai erau. Adesea in NZ referirile la sotii se faceau sub forma "Ministrul de Finante si Razboi" » Post actualizat in 13 Mar 2015 14:16 Un traseu frumos de urmat este Suceava - Bistrița. Dacă tot ajungeți la întrunirea NGR, după paradă ar fi frumoasă o urcare până în Mureşenii Bârgăului măcar. Merci de pont. » Post actualizat in 15 Mar 2015 07:20 Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare... Pe admisie pare un pic cam mare... Incearca sa-l faci un 0.12 sau chiar 0.10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Nu am lera cu 0.12 si 0.17mm, data viitoare o sa incerc sa-i fac ca la carte, oricum sezonul a inceput deja, km se fac repede in bayern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Mi-a ajuns azi filtrul de aer, platit 27 de E pe amazon.it cu tot cu expeditie. http://www.amazon.it/Noname-2081220-filtro-aria-Mann/dp/B0074YKA8C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1426766123&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.