boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Pana acum nu am folosit motul niciodata, eu merg pe shell de ft multi ani, dar ma indoiesc ca motul sa fie asa de prost sa nu poti schimba treptele, o sa revin si eu cu informatii dupa ce probez 10w60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 In 8 ani de motociclit am folosit doar motul. Nici-o mobra n-a avut probleme. Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare. Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Nu e atat de prost incat sa nu poti schimba vitezele, in plus eu am folosit numai 10w40 de la motul (5100 parca, si o singura data 7100). Sper ca 10w60 sa nu te dezamageasca totusi. Si eu pun un un w50 ca deh, avem racire pe aer/ulei. W60 n-am incercat niciodata. Editat Februarie 18, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Merge si w40. Eu mergeam cu 7100 10w40 si nu erau probleme. Singura "buba" pe care o avea mobra,era ca incepuse sa ii curba ulei pe la capacul de sus care venea peste chiuloasa. Am rezolvat-o cu un 15W50,dar trebuia remediata oricum. Era scuzabil oricum pentru o mobra din 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Ok, eu tocmai ce am reglat culbutorii, mai tb sa arunc uleiul vechi care nu este vechi deloc dar na... am reglat putin cam lejer 0.15 cu 0.20, dar cu un ulei mai gros merge. Asta vara am patit-o si eu la tr I la cald face figuri cateodata, sper sa rezolv cu motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Eu montasem pe gsxf un electroventilator. Pacat ca nu mai am filmulete sau poze de la montaj. Pe langa asta,aveam si un ceas electronic pentru masurarea temperaturii. In oras,vara la 30 de grade nu sarea temperatura uleiului de 110 grade. Asta cu ventilatorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am vazut si eu pe ebay niste manometre ptr gsxf, aveai sonda ptr termocupla sau porneai din buton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am vazut si eu pe ebay niste manometre ptr gsxf, aveai sonda ptr termocupla sau porneai din buton? Era un ceas cu sonda,pe care o legasem de teava care iese din radiator. Cam rudimentar,dar indica binisor. A costat vreo 60 de lei jucaria aia si avea o functie destul de smechera.Mai exact,il setai la temparatura dorita si atunci cand era depasita,te avertiza sonor. Ma gandeam la un moment dat sa fac eu un circuit cu care sa comand electroventilatorul,dar m-am lasat. Ca si costuri,dupa cum ziceam:am dat 60 pe termometru,100 pe electroventilator(vezi ca se potriveste de zzr 400-600) si vreo 10 lei pe surubele si distantiere. Ca sa il montezi,trebuie sa bagi niste distantiere la prinderile de sus,caci altfel n-o sa intre. Va sta un pic inclinat,dar nu e stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 In 8 ani de motociclit am folosit doar motul. Nici-o mobra n-a avut probleme. Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare. Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km... Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom. In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom. In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea. Multumesc. Depinde ce vrei sa faci cu ea... Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250. Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am si eu manometru montat in locul busonului de umplere si temperatura sta la 80-85 de grade, rareori sa zic ca ajunge la max 95! Am amestecul putin bogat! » Post actualizat in 18 Feb 2015 18:42Eu zic ca japonezii au luat in considerare toti factorii si nu cred ca este nevoie de ventilatoare sau alte solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Gsxf-ul a fost gandita ca mobra de touring,nu de mers prin oras,mai ales unul ca bucuresti... In afara imi statea temperatura uleiului pana in 90 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Depinde ce vrei sa faci cu ea... Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250. Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650. Prea puțin merg în oraș. Mai mult afară. Acum am de 600 și e suficient și cu pasager și bagaje. De obicei merg singur. Am găsit una de 650 dar e limitată la 48 de cai. Se scoate ușor limitarea sau costa ceva sute de euro? Editat Februarie 18, 2015 de da_melk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 http://m.ebay.de/itm/281413092571?nav=SEARCH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 http://m.ebay.de/itm/281413092571?nav=SEARCH Adică nu costa nimic scosul.... Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut. Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ? Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut. Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ? Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. Eu am avut 750 modelul vechi si in afara la viteze de pana in 140,statea la 6-6,5. 600-le cred ca are un consum de pana 6% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 750 din 2002 (carburatie) la mers linistit pe timp de noapte cu pasager si bagaje pt intrunire, 5.3 la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Multumesc. Imi place cum arata si ma gandesc ca ar putea fi urmatoarea motocicleta dupa SV (asta peste minim 2 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 5.5% 600cmc foarte economica daca mergi in regim de touring cu viteze legale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Gsxf 600 din '94 cu carburatoarele reconditionate 4,8 la mers constant 120-140 cu pasager! Editat Februarie 23, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Salutare, am facut ieri revizia la motor si am chemat si un tip cu aparatul de masurat compresia (mecanic moto care se pricepe, cu asa ceva se ocupa). In manual scrie ca ar trebui sa fie 10.7:1. Masurarea a facut-o pe fiecare piston in parte, ''pe uscat'', daca ma exprim corect. Masuratorile, daca ar fi sa compar cu manualul, sunt dezastru: 7.2, 9.0, 8.3 si 7.8 - pistoanele 1,2,3, respectiv 4. Ce parere aveti, e undeva gresit, este buna modalitatea de masurare? Sa-mi fac griji sau sunt paranoic? Eu am solicitat testul de compresie pentru ca anul acesta (ca si anul trecut de altfel) cand pornesc motorul iese un fum alb (iar eu zic ca nu e abur, pentru ca atunci cand se incalzeste motorul, nu mai iese si daca ar fi doar abur ar iesi permanent pe toba) si am vrut sa stiu cum stau la compresie. Ar fi vreo legatura si cu oscilatia usoara la relanti pe care o am / carburatoare nesincronizate? In timpul mersului nu am simptome ca ar fi ceva nereguli, nu se inneaca, nu da nas, merge rotund, porneste fara efort (nu am mai pornit-o din septembrie, e drept ca am tinut-o intr-un garaj la 10 grade constant si a pornit usor). Editat Martie 3, 2015 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb. Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul? De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite... Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Ma uit in manual si-ti spun imediat... LE:GSXF600 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi) GSXF750 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi) Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1. Editat Martie 4, 2015 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Corect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.