G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom. In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea. Multumesc. Depinde ce vrei sa faci cu ea... Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250. Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am si eu manometru montat in locul busonului de umplere si temperatura sta la 80-85 de grade, rareori sa zic ca ajunge la max 95! Am amestecul putin bogat! » Post actualizat in 18 Feb 2015 18:42Eu zic ca japonezii au luat in considerare toti factorii si nu cred ca este nevoie de ventilatoare sau alte solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Gsxf-ul a fost gandita ca mobra de touring,nu de mers prin oras,mai ales unul ca bucuresti... In afara imi statea temperatura uleiului pana in 90 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Depinde ce vrei sa faci cu ea... Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250. Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650. Prea puțin merg în oraș. Mai mult afară. Acum am de 600 și e suficient și cu pasager și bagaje. De obicei merg singur. Am găsit una de 650 dar e limitată la 48 de cai. Se scoate ușor limitarea sau costa ceva sute de euro? Editat Februarie 18, 2015 de da_melk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 http://m.ebay.de/itm/281413092571?nav=SEARCH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 http://m.ebay.de/itm/281413092571?nav=SEARCH Adică nu costa nimic scosul.... Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut. Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ? Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut. Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ? Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. Eu am avut 750 modelul vechi si in afara la viteze de pana in 140,statea la 6-6,5. 600-le cred ca are un consum de pana 6% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 750 din 2002 (carburatie) la mers linistit pe timp de noapte cu pasager si bagaje pt intrunire, 5.3 la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Multumesc. Imi place cum arata si ma gandesc ca ar putea fi urmatoarea motocicleta dupa SV (asta peste minim 2 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 5.5% 600cmc foarte economica daca mergi in regim de touring cu viteze legale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Gsxf 600 din '94 cu carburatoarele reconditionate 4,8 la mers constant 120-140 cu pasager! Editat Februarie 23, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Salutare, am facut ieri revizia la motor si am chemat si un tip cu aparatul de masurat compresia (mecanic moto care se pricepe, cu asa ceva se ocupa). In manual scrie ca ar trebui sa fie 10.7:1. Masurarea a facut-o pe fiecare piston in parte, ''pe uscat'', daca ma exprim corect. Masuratorile, daca ar fi sa compar cu manualul, sunt dezastru: 7.2, 9.0, 8.3 si 7.8 - pistoanele 1,2,3, respectiv 4. Ce parere aveti, e undeva gresit, este buna modalitatea de masurare? Sa-mi fac griji sau sunt paranoic? Eu am solicitat testul de compresie pentru ca anul acesta (ca si anul trecut de altfel) cand pornesc motorul iese un fum alb (iar eu zic ca nu e abur, pentru ca atunci cand se incalzeste motorul, nu mai iese si daca ar fi doar abur ar iesi permanent pe toba) si am vrut sa stiu cum stau la compresie. Ar fi vreo legatura si cu oscilatia usoara la relanti pe care o am / carburatoare nesincronizate? In timpul mersului nu am simptome ca ar fi ceva nereguli, nu se inneaca, nu da nas, merge rotund, porneste fara efort (nu am mai pornit-o din septembrie, e drept ca am tinut-o intr-un garaj la 10 grade constant si a pornit usor). Editat Martie 3, 2015 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb. Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul? De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite... Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Ma uit in manual si-ti spun imediat... LE:GSXF600 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi) GSXF750 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi) Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1. Editat Martie 4, 2015 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Corect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb. Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul? De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite... Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele. Ulei nu scade semnificativ, am si o usoara scurgere la o garnitura in partea de sus a blocului motor (se vede prin fereastra din carena). De la un schimb la altul nu completez ulei pentru ca nu e cazul (verific frecvent nivelul). Motorul il pormesc zilnic de cand l-am scos de la iernat si l-am adus la serviciu, il las sa mearga vreo 5 minute. In ziua reviziei la fel il pornisem cu vreo 3-4 ore inainte. Cred ca o sa repet testul la alt mecanic, plus ca am impresia ca devin usor paranoic imi place prea mult motorul asta fata de ce am avut inainte si cu ce am mai mers. Multumesc de sfaturi. » Post actualizat in 04 Mar 2015 17:55 Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Ma uit in manual si-ti spun imediat... LE:GSXF600 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi) GSXF750 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi) Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1. Daca minimul este 7.85 inseamna ca totusi nu e chiar nasol, mai fac un test cu alt aparat, sa vad primul cilindru daca are acelasi rezultat. Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Regleaza jocul la supape prima data, pe urma faci testul de compresie, daca mergi cu jocul prea strans la culbutori se ard supapele mai incearca odata sa faci testul de compresie, injecteaza putin ulei in cilindrul cu presiune scazuta si vezi daca creste, daca nu sunt supapele de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 LeakDown test si vezi de unde e. Merge si cu ulei, e ieftin Adica se poate face in fata blocului, dar tot nu e foarte foarte concludent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine. Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem. Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine. Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem. Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK. Pe la capacul de la chiuloasa,deobicei incepe sa piarda,dar tinand cont ca e motor mai nou nu prea are de ce. A mea,inainte sa o vand cam dadea si in bucuresti,dupa ce o incalzeam destul de mult,se scurgea pe evacuare Legat de fum,nu e nici un stres.E motor pe carburatie si e un lucru normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Da, eu eram. Multumesc de aprecieri! Poate le mai plimbam si anul asta pe aceleasi drumuri, iar noi poate ne racorim la o bere fara alcool. Ideal ar fi sa incropim o mini-intrunire de katanisti in vara asta. Indiferent de cilindree, 600, 750, 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Dap, in ambele poze sunt in spatele tau. La revenirea in camping te-am pierdut, am avut impresia ca nu ai ramas. La NGR daca sunt sanatos ajung negresit si anul asta, de data asta poate nu ne mai ratam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Stie cineva codul de la filtrul de aer ? Am gasit pe amazon acest filtru : http://www.amazon.it/gp/aw/d/B0074YKA8C/ref=mp_s_a_1_1?qid=1426187945&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+f+750&pi=SX200_QL40&dpPl=1&dpID=413D847nx2L&ref=plSrch si mi se pare ca se potriveste. Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.