Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Pe fosta motocicleta aveam 39.000 de km si kitul de lant era de schimbat ... ( Yamaha MT 03 ). Din cate stiu eu pe la 30.000 de km e de schimbat, dar depinde de uzura binenteles.

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul, nu am gasit 10w40, ci 15w40. Am facut aproape 2.000 de km zilele astea, cu sotia si bagaje, mare parte din drum pe caldura mare cu motorul cald mai tot timpul.

 

Uleiul pe care l-ai pus este cam vascos pentru liniara ta, acum e foarte cald si merge...

Prima mea mobra a fost un GSX750F si am folosit doar 10w40 si 10w50, fara nici un fel de probleme indiferent de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Uleiul pe care l-ai pus este cam vascos pentru liniara ta, acum e foarte cald si merge...

Prima mea mobra a fost un GSX750F si am folosit doar 10w40 si 10w50, fara nici un fel de probleme indiferent de sezon.

In Caransebes nu am gasit deloc 10w40, numai pe comanda si dupa o zi doua, mie imi trebuia pe loc.

Stiu ca 15w40 e mai vascos, dar am mers mult pe motor zilele astea, tot pe caldura si tot la drum lung, deci cu motorul tot cald sau foarte cald. Il simt ca e mai vascos dar cand se incalzaste trage bine de tot.

Acum, poti sa imi spui diferenta dintre 10w40 si 50 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Caransebes nu am gasit deloc 10w40, numai pe comanda si dupa o zi doua, mie imi trebuia pe loc.

Stiu ca 15w40 e mai vascos, dar am mers mult pe motor zilele astea, tot pe caldura si tot la drum lung, deci cu motorul tot cald sau foarte cald. Il simt ca e mai vascos dar cand se incalzaste trage bine de tot.

Acum, poti sa imi spui diferenta dintre 10w40 si 50 ?

 

50 e mai scump si mai bun, fiind full synthetic (motorul merge mai bine cand este foarte incins, cutia schimba mai bine, ambreiajul nu mai este la fel de galagios etc).

40 e mai de buget.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am de facut in jur de 2.000 de km in tura asta, plus mai vreo doua luni de mers pe caldura. O sa trec iara pe 10w40 in toamna.

Merci pentru raspunsuri ! :-)

post-57306-0-62511600-1437630377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul :

 

Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude.

Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa.

Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare.

Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-)

Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate.

Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca.

Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta.

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33

post-57306-0-72224400-1437798803_thumb.jpg

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34

post-57306-0-80163500-1437798841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul :

 

Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude.

Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa.

Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare.

Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-)

Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate.

Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca.

Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta.

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33

attachicon.gifIMG_20150724_121032.jpg

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34

attachicon.gifIMG_20150724_131720.jpg

 

 

Pe Res folosesti absolut toata benzina din rezervor, asadar cand termini benzina pe ON, muti pe RES.

PRI lasa benzina sa curga direct in carburatoare, e o pozitie pe care o folosesti de principiu cand ramai fara gram de benzina sau dai jos carburatoarele pentru mentenanta iar la montaj sunt goale etc...si nu se merge cu mobra in pozitia asta, doar se alimenteaza carburatoarele.

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut un consum la Katana mea, dus/întors drum de mare. 5,26 la dus, 5,5 la întors. Ma declar foarte mulțumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul :

 

Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude.

Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa.

Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare.

Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-)

Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate.

Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca.

Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta.

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33

IMG_20150724_121032.jpg

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34

IMG_20150724_131720.jpg

 

Eu știu ca rezervorul e de 20, eu merg 400 km cu un plin. La mers normal 110-120 îmi consuma 4.5 iar pe RES sunt cel puțin 3-4 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era pe on, am ramas fara benzina. Nu stiam de RES, e prima mea motocicleta pe carburatie si prima data cand am ramad fara benzina. Au intrat 15,05,l, deci mai aveam aproape 5l ... doh ... asa se invata ...

» Post actualizat in 02 Aug 2015 11:05

Am ajuns acasa in Italia dupa 4.800 de km cu un troncanit urat la lant, a tinut dar ... aveam morcovul in fund. Nu stiu cum se desface in fata, unde e schimbatorul, ca sa ma uit macar sa vad ce are, dar am vorbit cu un prieten de al meu si mi-a promis ca ma ajuta sa schimib tot kitul saptamana viitoare.

Vreau sa il cumpar de pe amazon, banuiesc ca e acelasi kit pentru 600/750, deci asta ar trebui sa fie bun :

 

http://www.amazon.it/D-I-D-SU-005-01-933-01-6-fabbricazione-1992-1997-rinforzata/dp/B008FZ8W02/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1438512918&sr=8-1-spell&keywords=catena+did+gsx+f

 

Am citit ca X ring sunt mai bune decat O ring, aveti experiente in aceasta privinta cumva ?

 

 

 

Probleme la plecare ieri dimineata, traiasca fratii motociclisti din Ungaria ! :D

 

post-57306-0-54946700-1438513514_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am citit ca X ring sunt mai bune decat O ring, aveti experiente in aceasta privinta cumva ?

S-ar zice ca da pentru ca forma garniturilor dintre bucatile de metal face in asa fel incat sa se mentina mai multa "unsoare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat ieri la mecanic, m-a costat 200 de E cu tot cu manodopera. Lantul vechi era consumat rau de tot, mi-a zis ca erau mancate garniturile si de aceea facea zgomot. Mi-a strans si `perno`, nu stiu cum ii spune in romaneste :( , de la schimbator si l-a uns putin, acum nu mai are joc asa de mare.

 

De asemenea mi-a pus o coroana cu doi dinti in plus si un pinion cu unu sau doi in minus, nu am retinut exact. Am simtit imediat diferenta cand am dus motocicleta acasa, trage mult mai bine. Mi-a zis ca o sa pierd din viteza maxima, dar oricum nu merg cu mai mult de 130 de km/h (odata am tras pana la 160 de km/h dar .. nah). Acum trebuie sa o spal bine de tot si e gata pentru alte aventuri ! In 22/23 luna asta vreau sa ajung in Franta, la Chamonix, sa vad refugiul asta :

 

Aiguille_du_Midi_12.jpg

 

Aici am inceput sa povestesc cum a decurs concediul meu moto de 17 zile, daca aveti chef sa cititi :

 

/index.php?/topic/730229-katana-tour-2015/

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merg cu mai mult de 130 de km/h (odata am tras pana la 160 de km/h dar .. nah).

Fuge 250.Cel putin asa lua modelul vechi de 750 care avea motorul asemanator cu gsxr-ul din 92(racit pe ulei).

Asa am auzit si eu :crack:si nicidecum n-am incercat vreodata lucru asta :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scump. se gasesc destul de greu si sunt scumpe!

 

Cred ca asta e modelul tau, http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-1993-o405-Seitenverkleidung-links-Verkleidung-/221847513608?hash=item33a7246a08

http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-1993-o405-Seitenverkleidung-rechts-Verkleidung-/221847509893?hash=item33a7245b85

 

Din ce am gasit sar de 100 euro bucata, astea au pret bun daca le si trimite in Ro!

o sa caut si pe olx,poate poate.si o sa iau in calcul si varianta asta trimisa de tine.Multumesc.

poate gasesc si pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...