d a n Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Pe fosta motocicleta aveam 39.000 de km si kitul de lant era de schimbat ... ( Yamaha MT 03 ). Din cate stiu eu pe la 30.000 de km e de schimbat, dar depinde de uzura binenteles. Azi i-am schimbat uleiul si filtrul, nu am gasit 10w40, ci 15w40. Am facut aproape 2.000 de km zilele astea, cu sotia si bagaje, mare parte din drum pe caldura mare cu motorul cald mai tot timpul. Uleiul pe care l-ai pus este cam vascos pentru liniara ta, acum e foarte cald si merge... Prima mea mobra a fost un GSX750F si am folosit doar 10w40 si 10w50, fara nici un fel de probleme indiferent de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Uleiul pe care l-ai pus este cam vascos pentru liniara ta, acum e foarte cald si merge... Prima mea mobra a fost un GSX750F si am folosit doar 10w40 si 10w50, fara nici un fel de probleme indiferent de sezon. In Caransebes nu am gasit deloc 10w40, numai pe comanda si dupa o zi doua, mie imi trebuia pe loc. Stiu ca 15w40 e mai vascos, dar am mers mult pe motor zilele astea, tot pe caldura si tot la drum lung, deci cu motorul tot cald sau foarte cald. Il simt ca e mai vascos dar cand se incalzaste trage bine de tot. Acum, poti sa imi spui diferenta dintre 10w40 si 50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 In Caransebes nu am gasit deloc 10w40, numai pe comanda si dupa o zi doua, mie imi trebuia pe loc. Stiu ca 15w40 e mai vascos, dar am mers mult pe motor zilele astea, tot pe caldura si tot la drum lung, deci cu motorul tot cald sau foarte cald. Il simt ca e mai vascos dar cand se incalzaste trage bine de tot. Acum, poti sa imi spui diferenta dintre 10w40 si 50 ? 50 e mai scump si mai bun, fiind full synthetic (motorul merge mai bine cand este foarte incins, cutia schimba mai bine, ambreiajul nu mai este la fel de galagios etc). 40 e mai de buget.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Mai am de facut in jur de 2.000 de km in tura asta, plus mai vreo doua luni de mers pe caldura. O sa trec iara pe 10w40 in toamna. Merci pentru raspunsuri ! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Locul asta este divin... nu ma plictisesc niciodata si stau de peste 5 ani aici » Post actualizat in 24 Jul 2015 17:09 Inca una » Post actualizat in 24 Jul 2015 17:09 Inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul : Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude. Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa. Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare. Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-) Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate. Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca. Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta. » Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33 » Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul : Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude. Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa. Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare. Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-) Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate. Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca. Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta. » Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33 IMG_20150724_121032.jpg » Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34 IMG_20150724_131720.jpg Pe Res folosesti absolut toata benzina din rezervor, asadar cand termini benzina pe ON, muti pe RES. PRI lasa benzina sa curga direct in carburatoare, e o pozitie pe care o folosesti de principiu cand ramai fara gram de benzina sau dai jos carburatoarele pentru mentenanta iar la montaj sunt goale etc...si nu se merge cu mobra in pozitia asta, doar se alimenteaza carburatoarele. Editat Iulie 25, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Am făcut un consum la Katana mea, dus/întors drum de mare. 5,26 la dus, 5,5 la întors. Ma declar foarte mulțumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Confirm, cu uleiul nou de cateva zile, si a mea consuma undeva la 5 - 5,5 % cu pasager si aprox 40 de kg de bagaje in cele trei genti laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul : Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude. Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa. Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare. Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-) Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate. Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca. Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta. » Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33 IMG_20150724_121032.jpg » Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34 IMG_20150724_131720.jpg Eu știu ca rezervorul e de 20, eu merg 400 km cu un plin. La mers normal 110-120 îmi consuma 4.5 iar pe RES sunt cel puțin 3-4 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Pfff ... dreptate ai ! E de 20 de l, m-am uitat si eu pe scheda tehnica acum. Am trait cu impresii gresite ... :-) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 deci ai uitat caneaua pe RES? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Era pe on, am ramas fara benzina. Nu stiam de RES, e prima mea motocicleta pe carburatie si prima data cand am ramad fara benzina. Au intrat 15,05,l, deci mai aveam aproape 5l ... doh ... asa se invata ... » Post actualizat in 02 Aug 2015 11:05 Am ajuns acasa in Italia dupa 4.800 de km cu un troncanit urat la lant, a tinut dar ... aveam morcovul in fund. Nu stiu cum se desface in fata, unde e schimbatorul, ca sa ma uit macar sa vad ce are, dar am vorbit cu un prieten de al meu si mi-a promis ca ma ajuta sa schimib tot kitul saptamana viitoare. Vreau sa il cumpar de pe amazon, banuiesc ca e acelasi kit pentru 600/750, deci asta ar trebui sa fie bun : http://www.amazon.it/D-I-D-SU-005-01-933-01-6-fabbricazione-1992-1997-rinforzata/dp/B008FZ8W02/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1438512918&sr=8-1-spell&keywords=catena+did+gsx+f Am citit ca X ring sunt mai bune decat O ring, aveti experiente in aceasta privinta cumva ? Probleme la plecare ieri dimineata, traiasca fratii motociclisti din Ungaria ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Ptr DID iti trebuie o presa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Am citit ca X ring sunt mai bune decat O ring, aveti experiente in aceasta privinta cumva ? S-ar zice ca da pentru ca forma garniturilor dintre bucatile de metal face in asa fel incat sa se mentina mai multa "unsoare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 (editat) Am rezolvat ieri la mecanic, m-a costat 200 de E cu tot cu manodopera. Lantul vechi era consumat rau de tot, mi-a zis ca erau mancate garniturile si de aceea facea zgomot. Mi-a strans si `perno`, nu stiu cum ii spune in romaneste , de la schimbator si l-a uns putin, acum nu mai are joc asa de mare. De asemenea mi-a pus o coroana cu doi dinti in plus si un pinion cu unu sau doi in minus, nu am retinut exact. Am simtit imediat diferenta cand am dus motocicleta acasa, trage mult mai bine. Mi-a zis ca o sa pierd din viteza maxima, dar oricum nu merg cu mai mult de 130 de km/h (odata am tras pana la 160 de km/h dar .. nah). Acum trebuie sa o spal bine de tot si e gata pentru alte aventuri ! In 22/23 luna asta vreau sa ajung in Franta, la Chamonix, sa vad refugiul asta : Aici am inceput sa povestesc cum a decurs concediul meu moto de 17 zile, daca aveti chef sa cititi : /index.php?/topic/730229-katana-tour-2015/ Editat August 8, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 nu merg cu mai mult de 130 de km/h (odata am tras pana la 160 de km/h dar .. nah). Fuge 250.Cel putin asa lua modelul vechi de 750 care avea motorul asemanator cu gsxr-ul din 92(racit pe ulei). Asa am auzit si eu :crack:si nicidecum n-am incercat vreodata lucru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Am gasit presa, costa 20e, lantul 70e aprox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 http://www.did-coltd.com/english/products/images/wr/g001.gif poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 A inceput sa huruie si vibreaza in toate directiile, la 27.000km a picat » Post actualizat in 09 Aug 2015 15:57 Am gasit un set 15/47 did originalul ce rapoarte are la pinioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Postez aici niste poze cu prinderile de la motocicleta mea, pentru un coleg motociclist de pe forum : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) Salut. cumpar carene laterale si masca far pentru batrana din imagine, ma poate ajuta cineva? Editat August 12, 2015 de SheriffC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 scump. se gasesc destul de greu si sunt scumpe! Cred ca asta e modelul tau, http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-1993-o405-Seitenverkleidung-links-Verkleidung-/221847513608?hash=item33a7246a08 http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-1993-o405-Seitenverkleidung-rechts-Verkleidung-/221847509893?hash=item33a7245b85 Din ce am gasit sar de 100 euro bucata, astea au pret bun daca le si trimite in Ro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 scump. se gasesc destul de greu si sunt scumpe! Cred ca asta e modelul tau, http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-1993-o405-Seitenverkleidung-links-Verkleidung-/221847513608?hash=item33a7246a08 http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-1993-o405-Seitenverkleidung-rechts-Verkleidung-/221847509893?hash=item33a7245b85 Din ce am gasit sar de 100 euro bucata, astea au pret bun daca le si trimite in Ro! o sa caut si pe olx,poate poate.si o sa iau in calcul si varianta asta trimisa de tine.Multumesc. poate gasesc si pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Deci original are 15/47 Am gasit diverse rapoarte, ma bate gandul la un 13/42 Cine a mai montat alte rapoarte pe gsx? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.