balaur_u Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 fratilor, am vandut supozitorul, dar mai am portbagajul cu top-case si o aripa de spate taiata gen fender eliminator la vanzare, pun poze mai tarziu... Sal, Pe mine ma intereseaza portbagajul care vine prins de motor...daca il mai ai... poate ceva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) da, le am, dar imi este greu sa fac o poza, ca nu le am pe ambele in acelasi loc.... poze din vara: Editat Noiembrie 14, 2008 de BodoR1redline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 stie cineva daca se potriveste ambreiajul si lantul de distributie de la gsxf 750 la 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Apropo de care misto varianta pe portocaliu . Dorin Nikos daca iti iei d-asta sa stii ca nu o sa regreti, singura chestie care ar fi e greutatea dar cu, care te obisnuiesti dupa o saptaman doua. In rest d-abia astept sa imi iau suporti laterali de bagaje sa pot bantui prin lume cu ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DorinNikos Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 merci de incurajari baieti! si la voi este tot prima motocicleta sau sunteti mai experimentati?? asta e lucrul care ma cam ingrijoreaza. am experienta 0 si cred ca si dupa ce voi termina scoala nu voi cunoaste prea multe din cate am auzit. cat despre greutate nu prea ma deranjeaza ( am 1.95m si 90 kg). apropo, e potrivita pentru constituia mea oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 E potrivita pt constitutie ta nu e problema. Iar noi suntem toti mega experimentati!!! Eu ma dau de 40 d ani incoace(am 25) si restu prespun ca la fel . Toti suntem incepatori si asta e prima motocicleta!! Nu o sa ai surpriza sa te smuceasca sau sa se ridice pe o roata; aici conteaza aia 4 cilindri in linie si cuplul liniar care nu iti face surprize. Si pe langa RR-uri e si f comoda, exceptie facand cupa cum zicea duke saua care la o adica se poate cumpara una mai smechera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 aripa spate 50 E: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Salut din nou! deci, eu am 1,72m si 60 kg si ma descurc cu ea de minune. E primul meu motor si mi-a fost greu la inceput cand faceam o febra musculara de nu ma mai miscam 3 zile. Chiar azi am scos-o din nou la o plimbarica. Daca treci prin Pitesti, te invit sa o cunosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarebv Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Soare ai fost in week end la bran?te-am vazut la rasnov dar eram in coloana...Poate o sa bem alta data o bere... Salut. Scuze de intarziere... Intentia mea a fost sa ajung la Bran. Dar pe la Tohanul Nou am ramas fara dantura de la drumul ala (cuvant urat) si am considerat ca ar fi mai intelept sa ma intorc inainte sa-mi umplu buzunarele de maruntaie de pe la motor...Asfalt de kko Si daaaa, sigur ca bem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) merci de incurajari baieti! si la voi este tot prima motocicleta sau sunteti mai experimentati?? asta e lucrul care ma cam ingrijoreaza. am experienta 0 si cred ca si dupa ce voi termina scoala nu voi cunoaste prea multe din cate am auzit. cat despre greutate nu prea ma deranjeaza ( am 1.95m si 90 kg). apropo, e potrivita pentru constituia mea oare? Cum a zis si lestat primul motor la fiecare. Daca iti place ideea de viteza combinata cu touring (sport touring) e ok moto. Poti sa-ti iei si un motor mai inalt pentru ca ai avantajul asta la 1.95. Depinde ce vrei. Nu zic ca e cea mai tare motocicleta, dar raportul pret calitate e f bun si e o motocicleta foarte versatila si manevrabila in ciuda greutatii relativ mari. Te inveti repede cu ea, iarta greseli dar raspunde destul de prompt si daca vrei ceva mai sport. Am mers si pe motoare care mi-au placut mai mult, dar consider ca mai am destul de inv cu gixxefu. Parera mea este ca nu conteaza asa de mult chestia asta cu experienta versus ce motor iti iei in niste limite rezonabile. Adica e clar ca o sa fie mai complicat cu o busa sau cu un r1, gsxr 1000 ca pri motor. Dar important e sa-ti placa ceea ce iti iei si sa o iei usor la modul sa nu te aventurezi la nush ce viteze din prima, dar in acelasi timp sa mergi cat mai mult in toate conditiile de trafic. Probabil un avantaj in trafic este si daca ai categoria B, eu unul o am nu stiu cum ar fi fara . In orice caz as vrea sa-ti impartasesc si tie si eventual oricui va intra la noi pe topic din exp mea cu motoarele pe care m-am mai dat infara de cea in cauza. Cronologic vorbind am mai probabat asa (experienta mea zic eu ca a mai crescut dar parerile au ramas la momentul in care am probabt motoarele respective). Deci: 1. Suzuki GSX-R 600 din 2000 : Pozitie super sport extrem de incomoda. Putere impresionanta la acea data pentru mine diferita de ceea ce eram eu obisnuit pe gixxef. Estetic mie nu pot sa zic nici ca imi place nici ca imi displace dar nu as recomanada-o cel putin pentru inceput. 2. Suzuki GSF 600 (Bandit) N din 2004 : N inseamna naked naked fara niciun fel de protectie la vant. Am venit cu ea de la Ploiesti pana la Bucuresti deci mi-am cam dat seama ce inseamna. Motorul de 600 cmc e apropiat de ceea ce avem noi pe astea ale noastre insa se comporta total diferit la drum, in sensul ca lipsa protectiei la vant afecteaza negativ placerea de a merge pe motor. De la 130 140 km mi s-a parut ca vantul ma bate din toate partile adica atat din fata cat si din lateral se plimba prin motor fara probleme. In oras e destul de ok insa nu foarte pentru ca e relativ grea. Vei vedea mai departe si alternativa la acest naked dc te interseaza genul asta de motor. Cu alte cuvinte nu merita dupa parea mea fata de gixxef. 3. Kawasaki Versys In cond in care ai 1.95 s-a putea sa fie o moto mai potrivita pentru tine pentru ca e mai inalta. Trebuie sa-ti placa si genu ON/Off. E un motor deosebit cu 2 cilindrii in v adica cuplu mai de jos. Cum ii zice si numele foarte versatila atat pentru oras cat si pentru afara pana la viteze decente de 160 170. Merita vazuta dupa parerea mea. 4. Suzuki SV 650 2004 : Este o motocicleta recomandata incepatorilor. Desi are putere putin mai mica ar motor in v si trage mai de jos. Distractiva insa nu pot sa zic ca m-a impresionat decat sunetul motorului. Pozitia mai apoape de supersport mi-a dat o oarecare nesiguranta la mom respectiv. E mult mai usoara decat a noastra dar nu cred ca ti s-ar potrivi la dim tale . E destul de micuta. 5. Suzuki GSX -f 600 2001.. E vb de precursoarea motoretei noastre. Ghidonul sport mi s-a parut mai fun decat ce avem noi. Destul de stabila insa nu la fel de distractiva ca a noastra. Tragea mai greu dar cred ca era si mai obosita tinand cont diferenta anului de fabricatie. Oricum un motor dragut, dar de care cred ca te plicitsesti realtiv repede. O altenativa insa mult mai ieftina. 6. Honda Hornet 2007: Nu am mers cu ea decat in oras. Distractie maxima , mai usaora decat banditul mai puternica putin. Motorul honda sa ma scuze posesorii de motare suzuki e mult mai smooth decat al nostru. Daca vrei sa mergi la drum intins la viteze mai mari de 130 140 (si o sa vrei) banuiesc ca intervin aceleasi probleme ca la bandit. Oricum pentru inceput in cond in care ai de gand sa fol motorul in oras e ideala. Totusi pentru motor nou exista si diferentasa de pret in sensul ca hornetul e mai scump cam cu vreo 1000 euro decat a noastra. 7. Honda Fireblade. Nu stiu anul, nici veche nici foarte noua. Putere mare dar nu distribuit astfel incat sa te dea pe jos de cum te urci pe ea . Pozitie supersport insa mai comoda decat la gsxru de care pomeneam mai dv. Mai usoara ca a noastra dar probabil mai putin comoda la drum lung. Consum mai mare bineinteles ca are 150 de cai si motor de aproape 1000. Pneuri consumate mai repede. Nu ti-o recomand pentru inceput. 8. Suzuki GSX-R 2007. The best so far. Incep sa iau o pozitie destul de serioasa pentru urmatorul meu motor. Dar mai e cale de intoarcere si anume o orientare catre touring pe care as putea sa o fac in urma excursiei ce o planuiesc la vara. Am mers 60 km cu motorul prin bulgaria intr-un trafic relativ lejer. Mi-a placut foarte mult si nu stiu dc si exp acumulat si-a spus cuvantul dar nu se compara cu gsx-r -u pe care am mers prima data. Motocicleta usoara si totusi f stabila , protectie la vant mai buna decat pe a noastra , nu mi s-a parut violenta in ciuda puterii mai mari 120 cai la 170 kg fata de 85 la 220 kg cum are a noastra. Sunet bestial mai ales in ture joase , iarasi ciudat, neavand toba modificata. Pozitia desi supersport mai ridicata decat la modelul anterior si destul de comoda. Nu se pune insa problema sa mergi cu pasager pe dist lungi pentur ca o sa te injure la greu. Cred totusi ca pentru inaltimea ta e cam mica. Suspensii mai bune , amortizor de ghidon care te obliga sa iei curbele cum trebuie adica lasadu-te nu din ghidon ... de aici si ideea ca nu stiu cat de buna e pentur inceput. Cu modelul aparut in 2008 benficiezi si de u preselector de harta a motrului. SI anume 3 moduri : unul da 85 de cai, unul de 100, unul 120 prin apasarea unui singur buton in functie de starea carosabiluli pe care mergi si de nivelul tau. Diferenta calitativa intre aceasta motocicleta si motocicleta noastra este reflectata in pret. Cam aia e ... ... gsx-r 1000 to come . va tin la curent cu ce mai testez si ati putea sa faceti si voi acelasi lucru. Una e sa citesti intr-o rev despre motor si sa iti placa ce specificatii are si cum arata si alta e sa o testezi pesonal mai ales pornind de la un numitor comun cum suntem noi cu gsx 650 f . Editat Noiembrie 17, 2008 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 ohhooo da te-ai dat pe ceva motoare. Oricum modelele k8 deja nu mai sunt cum erau alea mai dinainte, suuunt muult mai confortabile. Spre exemplu inainte sa o iau pe suzi am probat nu am facut road-test din pacate, aprilia, gsx-r-600 &750 si kawa-uri si clar e altceva fata de motoare mai vechi( strict ca pozitie ma refer). Personal eu pt urmatoare motocicleta(care oricum va fi peste ceva timp nu ma grabesc sa o schimb pe suzi) tot pt suzi optez(ce noutate) sau wakasaki. Da chiar la wakasaki-u er6f modelul 2009 v-ati uitat? E cam prea misto si diferentele fata de 2008 sunt destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 ohhooo da te-ai dat pe ceva motoare. Oricum modelele k8 deja nu mai sunt cum erau alea mai dinainte, suuunt muult mai confortabile. Spre exemplu inainte sa o iau pe suzi am probat nu am facut road-test din pacate, aprilia, gsx-r-600 &750 si kawa-uri si clar e altceva fata de motoare mai vechi( strict ca pozitie ma refer). Personal eu pt urmatoare motocicleta(care oricum va fi peste ceva timp nu ma grabesc sa o schimb pe suzi) tot pt suzi optez(ce noutate) sau wakasaki. Da chiar la wakasaki-u er6f modelul 2009 v-ati uitat? E cam prea misto si diferentele fata de 2008 sunt destule. Arata misto. Oricum inainte sa te gandesti la marca ar trebui sa te hotarasti la un mom dat,ca e timp, ce iti place si sa testezi motoare echivalente de la toti. Acum pentru motoare busa sau zzr1400 honda si yamaha nu au modele recente (ca asa ai honda cbr xx care din cate am auzit e mega motocicleta poate cine stie gasesc una cu un posesor dispus sa mi-o de a o tura ), dar in rest cam sunt. Nu stiu de ce lumea se cramponeaza pe anumite marci si nu studiaza mai bine problema. Bine intram si in doemniul gusturile nu se discuta dar oricum pana la urma noi sunt cei care avem de castigat pentru ca sunt asa multe posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Pai hai sa iti zic io de ce ne cramponam de anumite marci. Personal honda si yamaha, strict ca design nu imi plac, in afara de cateva modele de la ei, si in plus toata lumea are honda si isi cumpara honda pt ca e honda ! Cand am luat motorcicleta a fost doar chestie de gust ca in rest eu personal cred ca toate japonezele sunt la fel de bune cu mici plusuri sau minusuri. Uite spre exemplu tie iti place sunetul motorului de honda, mie nu(chiar imi place cum se aud suzi-urile) si etc, etc. O bicicleta care mi-ar placea ar fi gsxr 750 care nu prea ai ce ii reprosa. Nu ma intelege gresit sunt perfect multumit de minibusa si nu planuiesc sa o schimb prea curand dar ne uitam si noi ce sa facem . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Pai hai sa iti zic io de ce ne cramponam de anumite marci. Personal honda si yamaha, strict ca design nu imi plac, in afara de cateva modele de la ei, si in plus toata lumea are honda si isi cumpara honda pt ca e honda ! Cand am luat motorcicleta a fost doar chestie de gust ca in rest eu personal cred ca toate japonezele sunt la fel de bune cu mici plusuri sau minusuri. Uite spre exemplu tie iti place sunetul motorului de honda, mie nu(chiar imi place cum se aud suzi-urile) si etc, etc. O bicicleta care mi-ar placea ar fi gsxr 750 care nu prea ai ce ii reprosa. Nu ma intelege gresit sunt perfect multumit de minibusa si nu planuiesc sa o schimb prea curand dar ne uitam si noi ce sa facem . Mie imi super place cum arata r1 si cbr 1000 rr ... e intra-adevar chestie de gust. Si suzuki imi plac da nu chiar asa cu toate ca gsx-ru de 600 pe care am mers este the best so far. De ce te-ai oprit asupra GSX-rului de 750 ? sunt curios doar. Apropos azi arc cine vrea sa se bage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 M-am oprit la gsxr 750 pt ca e imbinarea perfecta dintre 600 si 1000. Nu zic din experienta proprie ci din ce review-uri am tot vazut. Am citit recent articole despre 600 si 1000 si 750 si sunt foarte foarte foarte foarte laudate. Si dupa cum ziceau si cei de acolo printre ei fiind Octavian Vrajitor campion national deci profi omu, alegerea intre japoneze e doar pe baza de gust, ca in rest calitate bla bla sunt la fel. Si la cum arata suzi-urile imi place cel mai tare.Uite un exemplu ar fi bicla noastra, cand am avut de ales ce sa cumpar a fost asta sau kawasaki er 6f, si dupa ce m-am suit pe amandoua si le-am inspectat am ales clar suzi care din punctul meu de vedere e mai misto la toate aspectele. Si tot la suzi mai imi place intruderu care mi se pare cel mai tare chopper ever forever si busa care sa recunoastem e dementiala. Cam astea ar fi motivele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 M-am oprit la gsxr 750 pt ca e imbinarea perfecta dintre 600 si 1000. Nu zic din experienta proprie ci din ce review-uri am tot vazut. Am citit recent articole despre 600 si 1000 si 750 si sunt foarte foarte foarte foarte laudate. Si dupa cum ziceau si cei de acolo printre ei fiind Octavian Vrajitor campion national deci profi omu, alegerea intre japoneze e doar pe baza de gust, ca in rest calitate bla bla sunt la fel. Si la cum arata suzi-urile imi place cel mai tare.Uite un exemplu ar fi bicla noastra, cand am avut de ales ce sa cumpar a fost asta sau kawasaki er 6f, si dupa ce m-am suit pe amandoua si le-am inspectat am ales clar suzi care din punctul meu de vedere e mai misto la toate aspectele. Si tot la suzi mai imi place intruderu care mi se pare cel mai tare chopper ever forever si busa care sa recunoastem e dementiala. Cam astea ar fi motivele Am inteles. Cred ca ti-ar veni perfect gixxeru de 600 si pe urma ala de 750 . fara misto. Si mie imi plac . Desi miaru e miar vorba unui prieten. Ala de 750 si ala de 600 sunt aceeasi motocicleta cu motoare diferite. Eu daca ar fi sa trec pe supersoprt mi-as lua un 600 si pe urma as trece la miar .... sau fireblade care e 1000 da e mai cuminte. Mi se pare ciudat nu bine sau rau ca toate japonezele kawa honda sau yamaha un 600 si pe urma miar mai putin suzuki. In orice caz revenind la gixxefurile noastre ... eu unu ma mai dau pe ea panaa aproape sa iasa din garantie. Apropos cat ai garantie ? 1 an sau 2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 In orice caz revenind la gixxefurile noastre ... eu unu ma mai dau pe ea panaa aproape sa iasa din garantie. Apropos cat ai garantie ? 1 an sau 2 ? Cum adica nu te mai dai pe ea pana iese din garantie? IEsplica ca nu am inteles sunt mai greu de cap; am 2 ani garantie. Iar la suzuki asta cu 750 e strategie de marketing la fel cum e ninja 250R la kawasaki. Honda si yamaha sunt probabil preferate in sectiunea 600, 1000 si au vanzari mai mari. Asa ca wakasaki si suzi s-au bagat pe seectoare unde celelalte nu au modele tocmai ca sa aiba vanzari. Ninja de 250 e campion la clasa ei, si 750-ul la fel. Deci ce sa mai un marketing foarte foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Cum adica nu te mai dai pe ea pana iese din garantie? IEsplica ca nu am inteles sunt mai greu de cap; am 2 ani garantie. Iar la suzuki asta cu 750 e strategie de marketing la fel cum e ninja 250R la kawasaki. Honda si yamaha sunt probabil preferate in sectiunea 600, 1000 si au vanzari mai mari. Asa ca wakasaki si suzi s-au bagat pe seectoare unde celelalte nu au modele tocmai ca sa aiba vanzari. Ninja de 250 e campion la clasa ei, si 750-ul la fel. Deci ce sa mai un marketing foarte foarte tare. ... eu unu ma mai dau pe ea ... Lasa marketingul ca ala e discutabil. Eu ti-am zis oricum am de gand sa ma dau pe cat mai multe pana la urmatoarea ca timp e... poate o sa ma dau pe toate gixxerurile ca si asa mai fac elf test drive . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Pai daca nu de marketing atunci oare de ce altceva? La capitolul rr-uri la 750 suzi sunt singuri si kawa la 250 ceea ce inseamna un sector destul de important din piata. Stii la ce nu ne uitam noi? La triumph, care au scos niste bicle de mori nu alta. Daytona si inca una sunt dementiale si pot pune pariu ca sunt la nivel cu japonezele. Eii ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Pai daca nu de marketing atunci oare de ce altceva? La capitolul rr-uri la 750 suzi sunt singuri si kawa la 250 ceea ce inseamna un sector destul de important din piata. Stii la ce nu ne uitam noi? La triumph, care au scos niste bicle de mori nu alta. Daytona si inca una sunt dementiale si pot pune pariu ca sunt la nivel cu japonezele. Eii ce ziceti? triumphu e rege la motoare in 3 cilindrii. Mi-e imi place super mult street triple. Dar nu stiu dc mi-as lua naked , poate doar asa sa am bani carca sa imi permit motor de oras si motor de iesit afara. La mine cel putin nu e ceva preponderent din astea 2 ca sa pot sa zic da frate imi trebuie d'aia. De aia caut sa impac si capra si varza ... si slava domnului suzi a noastra o duce excelent la capitolul asta ... si mai e si de incepatori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Amin to that . La capitolul asta e imbatabila motorcicleta noastra, arata a supersport, e si de oras(commuting cum ii zic americanii) si de drum lung si pt incaptori, ce sa mai mici, pepeni, struguri, baie . Cred ca asta a fost si motivul pt care ne-am luat bicicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Hai ca devine interesanta si constructiva disputa voastra. Dati-i inainte ca am si eu ce invata de la voi. Daca nu am incalecat nimic altceva in afara de gixxef-ul meu, devine interesant ce spuneti voi. Ca doar n-oi imbatrani pe gixxef! Ma gandeam la urmatoarea ca fiind gixxer 600 (dupa cei 2 ani de garantie), asta daca-mi convine pozitia pe ea, sa nu stau ca maimuta, ca mai plec si la drumuri lungi si, cum spuneam, nu cred ca ma lasa sotia sa am 2 mobre. Zice ca deja am o sansa sa-mi rup gatul, dar doua sanse...e deja prea mult. Ca o a doua ma gandeam la un enduro sa cutreier codrii si dealurile Argesului. Ei, ce spuneti? Si sa nu uit: azi am bagat motoru la iernat. Fiind prima iarna cu motor, nu prea stiu cum sa o pregatesc ptr. iarna. Ceva sfaturi? multumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Pai la iernat daca ar fi sa te iei dupa manual imbatranesti pana o pregatesti. O speli inainte, faci plinul, deconectezi bateria(optional) si pui o husa pe ea si cam asta ar fi tot. Eu asa am facut si mai merg din cand in cand si o mai pornesc. P.S.: Enduro? Ce aveti fratilor va luati frumusete de suzi si acuma va ganditi la enduro? Si duke la fel zice. In afara de astea sport mi-as mai lua chopper(intruder ). Si daca ati mai vazut (precizez ca e printre putinele honde care imi plac) DN-01 care mi se pare sexy rau. Dar pana la alte motoare mai e timp nu e problem, mai important sa nu avem incidente si alte alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) DN 1 e aia cu cutie automata. Nu am vazut-o in realitate, dar mi s-a parut frumoasa! Acum, sa vedem ce stie sa faca. Dar totusi, cutie autm. suna cam ca un scuter. Si in leg. cu enduro: am vazut in oct. un concurs de enduro la Babana ( langa Pitesti) si mi-a placut la nebunie. Trebuie sa mai lupt inca doi ani su sotia sa ma lase sa-mi iau si de asta (ca atat mi-a trebuit pana s-o conving sa-mi iau motoru') Motorul l-am garat intr-o camera incalzita (la servici), deci sunt zilnic langa ea. Poate o sa-i scot bateria. In rest, va urez sa aveti iarna scurta, sa incalecati cat mai repede! Editat Noiembrie 20, 2008 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Asa sa fie scurta cum zici . Deja visez la primavara si la cum o sa ne dam cu suzi-urile . Pana atunci lasati prostiile cu enduro si bagati-va mintile in cap ca ma supi si devin DND . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.