Kassu Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Ie-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 bun venit !! asfalt uscat si cat mai putine intamplari neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Din cate am vazut nu avem nici un topic al nostru al iubitorilor de SUZANE asa ca am deschis eu unul /index.php?/topic/669710-grupul-posesorilor-de-suzuki-gsx600-f/page__p__2974610&do=findComment&comment=2974610 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Mai baieti se pare ca am intrat si eu in randul vostru,m-am pricopsit cu Suzi de 600 nascuta in '99 cu aproximativ 32000 km. Bine ai venit!...in Pantelimon stimate!!! Dupa numarul cu IF deduc ca esti chiar in comuna (ma rog, orasul) Pantelimon ca si mine dealtfel, insa nu te-am vazut pe aici inca. Te astept la un pahar de vorba la garajul moto ce il am deschis tot in Pantelimon, iti pot da mai multe info pe PM. Invitatie valabila tuturor evident! Ca tot veni vorba, si eu am o Katana de 750 din '99, e prima mea mobra, o am din Aprilie anul asta si am facut vreo 12.000 km. Are la bord vreo 53.000 km si merge brici, tot ce am schimbat la ea au fost consumabile. Evident, salutari tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Bine te-am gasit. Mai exact pe unde ai garajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Oarecum vis-a-vis de Skoda si Seat, putin mai sus spre Selgros e o spalatorie pe stanga, chiar langa e o curte mare si acolo este. Noi suntem in fiecare zi dupa 18.00 ca idee.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 am cateva piese de gsxf, poate il intereseaza pe careva: 2 parbrize de gsxf 600-750 model 88-97- 50 ron bucata robinet benzina- 70 ron etrier spate-50 ron comenzile de pe ghidoane -50 ron jug inferior-90 ron scarita completa stanga pilot gsxf 750 90-97 70 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Aveti idee de unde imi pot cumpara un parbriz si un suport de top-case, ca cele din filmuletul ... ??? Daca vrei te pot ajuta cu cineva care confectioneaza din pexiglas,dar trebuie sa faci un drum pana in Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Aveti idee de unde imi pot cumpara un parbriz si un suport de top-case, ca cele din filmuletul ... ??? Parbriz louis cod 60128033 (ala e negru) cauta la Bike databank si vezi ca iti da vreo 3-4 parbrize. (comanzi prin www.kronaumoto.ro) Suport e pe www.motocard.com http://motocard.com/en/fitment_kits/fitment_kit-givi-518f.aspx (dar vezi ca is doar bratele, trebe luata si placa) (comanzi pe site, plata in avans se livreaza oriunde) Stiu pe cineva care avea unul de vanzare pt GSX600F (cu tot cu cutie), daca mai are te pun in legatura. Am comandata de la amandoud magazinele de mai multe ori fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Salut Pentru cine ma poate ajuta. Vreau sa dau bordul jos la Suzana si nu stiu cum ,vreau sa schimb becurile din bord. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Salut Pentru cine ma poate ajuta. Vreau sa dau bordul jos la Suzana si nu stiu cum ,vreau sa schimb becurile din bord. Multumesc. Salut.Ghinion mare,nu ma pricep prea tare dar trebuie sa dai jos TOATE carenele din fata,lateral...e munca dracu.Daca stie alt coleg mai bine,hai sa ajutam omul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) am cateva piese de gsxf, poate il intereseaza pe careva: 2 parbrize de gsxf 600-750 model 88-97- 50 ron bucata robinet benzina- 70 ron etrier spate-50 ron comenzile de pe ghidoane -50 ron jug inferior-90 ron scarita completa stanga pilot gsxf 750 90-97 70 ron inca valabile! la astea se mai adauga un esapament complet cu finala de carbon MIVV sportline care se potriveste la gsxf 600-750 88-97! pret 200 de euro sau la schimb cu un esapament stock de gsxf 750 90-97 in stare buna si o diferenta de 500 ron! http://www.youtube.com/watch?v=Aeo3Og4Puh4 asa suna cu esapamentul montat. Salut Pentru cine ma poate ajuta. Vreau sa dau bordul jos la Suzana si nu stiu cum ,vreau sa schimb becurile din bord. Multumesc. in primul rand dai parbrizul si carenele laterale jos si apoi ai acces la bord! Editat Noiembrie 12, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 inca valabile! la astea se mai adauga un esapament complet cu finala de carbon MIVV sportline care se potriveste la gsxf 600-750 88-97! pret 200 de euro sau la schimb cu un esapament stock de gsxf 750 90-97 in stare buna si o diferenta de 500 ron! http://www.youtube.c...h?v=Aeo3Og4Puh4 asa suna cu esapamentul montat. in primul rand dai parbrizul si carenele laterale jos si apoi ai acces la bord! Salut, Trebuie sa desfac toate carenele,daca da atunci ii naspa rau de tot(vroiam doar sa schimb becurile de la bord). Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 /index.php?/topic/671115-16060-17-dot-2009/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii despre cum imi pot procura un parbriz touring ca cel din pozele de mai jos ! Nu ma intereseaza sa-l gasesc pe vre'un site ca louis, polo, auner, etc, ci ma inereseaza strict persoana/magazinul de aici (RO) de unde pot comanda un astfel de plastic ! Multumesc ! Gasesti parbriz touring de la MRA pe www.romimoto.ro. Ca detaliu tehnic, iti pot spune ca acesta este cu 6 cm mai inalt decat cel original. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Multumesc frumos ! Am comandat deja la MyMoto ... O sa simti diferenta.Eu l-am schimbat pe cel original cu unul de la Givi este mai inalt cu o palma dar confortul este mult inbunatatit.Sa postezi dupa ce-l montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Si eu a trebuit sa vopsesc parbrizul dupa o incercare esuata de a-l restaura cu solutia miracol "Xerapol"...si dupa o incercare de a-l face putin fumuriu cu spray special. Cel din urma a topit efectiv parbrizul, fiind fortat sa il dau cu grund si apoi cu vopsea. As vrea tare mult sa probez o Katana cu parbriz touring, avand 1.87 inaltime pot spune ca parbrizul original directioneaza curentii fix in gatul meu. Apropos, se mai distreaza cineva asa de bine ca mine?... Editat Noiembrie 28, 2011 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Foarte bine ! Bravo ! Te apreciez pentru asta ! Acela este atelierul tau ? Da...printre picaturi ne mai ocupam si de mobrele noastre, nu doar de ale clientilor. Iar la a mea sunt multe de facut...kit lant, guma spate, furca, rulmenti jug, placute + furtune noi, carburatia (care e aproape gata)...etc....pana in sezon trebuie sa fie pregatita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Si eu ma ocup de ceva vreme de gsxf-ul meu. pana acum am facut urmatoarele: -curatate carburatoarele -montate tuburi emulsoare factory pro(le am pe cele stock in stare f buna impreuna cu acele de dozaj stock, le-am schimbat fiindca am montat si un jet kit FACTORY PRO TITANIUM si fiind acele de titan ar fi distrus tuburile emulsoare f rapid) -shift kit factory pro -montat jet kit factory pro titanium -schimbate toate o-ringurile in carburatoare -schimbat tot ce inseamna element de cauciuc pe motor, de la furtune pana la elemente de fixare a carenelor, etc -cablu ambreaj -am vrut sa montez axe cu came de gsxr 750, dar din pacate nu se potrivesc perfect la modelele 92-97 asa cum ziceau unii, si in final am ramas cu ele si o mica paguba...montat alte axe cu came de gsxf in stare mult mai buna -arcuri progresive white power -bujii, filtre etc -rulmenti janta fata -parbriz mai inalt -disc de frana spate -mansoane noi, leduri albe in bord(cu becurile clasice era obositor noaptea), xenon si semnale pe leduri si multe altele.... in seara asta am ajuns la partea cu jocul la supape, o adevarata 'placere'....avand la indemana inca alte cateva 'pastile' tot nu am reusit sa reglez cum trebuie toate cele 16 supape....la 3 dintre ele neavand dimensiunile necesare. acum vine partea mai putin placuta:27 de lei bucata!!! nu ma lasa inima si criza actula sa dau aproape 100 de lei pe asa ceva! imi este dor sa aud de culbutorii cu surub! deci am nevoie de 3 pastile, dimensiunile fiind urmatoarele: 2,70 mm x2 buc si 2,55 sau 2,57 x1 buc! platesc in bere, bani sau piese! de asemenea daca se hotaraste careva sa isi verifice jocul la supape mai am cateva pastile: 2,65mm, 2,60mm, 2,95mm, 3.00mm si inca cateva de care nu imi amintesc acum. de asemenea maruntisurile puse la vanzare de mine sunt inca valabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Atunci sa te intreb si eu ceva ! Daca imi schimb toba finala cu una after-market, trebuie sa refac setarile carburatoarelor ? Dupa inlocuirea tobei si al filtrului de aer cu unele sport trebuie facut un reglaj al amestecului, evacuarea fiind mai rapida si admisia aerului mai permisiva. Reglajele carburatorului trebuiesc refacute poate chiar si jiglerele inlucuite, toate insa trebuie verificate pe un stand dyno. Toba se monteaza intotdeauna cu filtru sport, niciodata separat, asta daca doresti rezultate. Poti sa ai surpriza unui dezechilibru in motor din cauza tobei, in functionare ma refer, scadere de putere, acceleratie inecata etc. Daca iti vei monta toba sport nu vei obtine decat un zgomot accentual al motorului, cand vei pune si filtru sport, atunci va fi o schimbare corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) Banuiam eu ! ... mi-ar fi placut sa se auda putin mai ,,baritonal" ! Nu neaparat mai zgomotos, insa un timbru mai ,,barbatesc" ar fi fost mai bine pentru un motor de 750 ! O data cu montarea unei tobe sport + filtru aer + alte setari la jiglere, am impresia ca si consumul de carburant va creste. In momentul de fata imi convine MAXIM, cat de putin consuma mobra asa stok cum este ! Ma mai gandesc daca se merita intr-adevar fitza asta cu evacuarea ?!?! Eu ti-am zis cum trebuie facut, nu cum am facut la a mea... Eu am pus toba Remus, fara nimic altceva...nu am remarcat vreo diferenta la consum, doar o crestere mica de putere si de raspuns....iar sunetul este evident Ma gandesc sa pun si un filtru sport in curand, sa fie asa cum trebuie. Iar evacuarea sport nu o consider fitza, cu mobra electrica eram invizibil in trafic, acum este mult mai OK din acest punct de vedere. Ca sa nu zic de o crestere de putere si de un sunet frumos.. Editat Decembrie 6, 2011 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 nu are nimeni pastile pentru reglarea supapelor?! ..petrica, chiar nu este recomandat sa schimbi filtrul de aer stock cu unul sport....dar daca doresti sa mearga cum trebuie cu o toba recomand si un jet kit factory pro stage 1. eu am mers o perioada si cu jet-ul stock si toba sport si cu ceva reglaje merge ok si asa! si pe mine m-ar incanta si un filtru sport, nu ptr putere si altele ci doar ptr faptul ca este lavabil. sa nu cumva sa renunti totosi la airbox pentru ca motorul nu va merge cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Atunci o las dracu' asa cu toba originala ! Daca ma gandesc bine este foarte odihnitoare la drum lung asa cum e' ! Banii pe care i-as da pe toba, ii bag in benzina si ...... la plimbare, ca doar asta conteaza cel ami mult ! _______________________________ Si cateva fotografii de duminica 04.12.2011, zi perfecta pentru a incheia un sezon moto foarte bun ! Alexandria - Zimnicea <-> Svistov - Veliko Tarnovo si retur. Poti sa schimbi fara nici o problema toba.Eu am schimbat-o pe cea originala cu una leo vince, se aude de n-ai aer si merge/ trage excelent motorul fara sa umblu la nici un amestec si alte treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 merge binisor si cu jet-ul stock, dar ar mai trebui umblat putin la suruburile pilot, si asa motoarele astea vin din fabrica cu amestecul sarac. si chiar daca motorul meu mergea ok cu jet-ul stock , tot nu am reusit sa scap de vibratiile la 6000 rpm, unde motorul da semne ca functioneaza cu amestec sarac, mai ales ca este turatia la care motorul merge cel mai ok la drum lung....la 5000 rpm pare putin subturat si la 7000 rpm prea turat...o sa vad daca se rezolva definitiv cu jet kit factory pro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) robinetul este vacumatic.cand motorul este pornit curge benzina, sau cand este pe pozitia PRI(spre spate). in rest nu trebuie sa fi 'deschis'. daca curge tot timpul trebuie un kit de reconditionare ptr ca membrana este sparta. bine, sunt mai multe chestii, se poate ca membrana sa fie prea 'tare' din cauza vechimii si sa nu deschida cum trebuie sau sa nu inchida cum trebuie. unde gasesc conectori de 6,3 mm? ca cel din dreapta in poze. Editat Decembrie 14, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.