Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Sergiu ma numesc si sunt din Constanta. Am un GSX-f de 650 de anul trecut. Deocamdata e inca standard, dar ma gandeam sa ii mai adaug inca ceva.

Azi am vazut la SMAEB in parcare un motor negru (sa fiu sincer nu mai stiu sigur daca era bandit sau gsxf) cu nr B 08 XOD.

As vrea sa il intreb pe proprietar cate ceva despre topcase, prinderi si parbriz...

Daca proprietarul are timp si chef ma poate gasi la 0752211817 sau PM.

Sau poate imi spune cum sa il contactez:)

 

Multumesc anticipat!

Editat de sergon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Sergiu ma numesc si sunt din Constanta. Am un GSX-f de 650 de anul trecut. Deocamdata e inca standard, dar ma gandeam sa ii mai adaug inca ceva.

Azi am vazut la SMAEB in parcare un motor negru (sa fiu sincer nu mai stiu sigur daca era bandit sau gsxf) cu nr B 08 XOD.

As vrea sa il intreb pe proprietar cate ceva despre topcase, prinderi si parbriz...

Daca proprietarul are timp si chef ma poate gasi la 0752211817 sau PM.

Sau poate imi spune cum sa il contactez:)

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

 

 

 

Salut

 

 

Al meu este motorul , e un GSXF K9 . Daca te pot ajuta cu ceva , cu mare placere .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Al meu este motorul , e un GSXF K9 . Daca te pot ajuta cu ceva , cu mare placere .

 

Salut!

Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe...

 

Voiam sa te intreb:

1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el.

2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original...

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe...

 

Voiam sa te intreb:

1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el.

2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original...

 

Multumesc anticipat

 

Ma bag si io in seama :D am acelasi suport. Este un sw-motech alurack ,codul pe louis este 10025794 ,din ce vad l-au scumpit nemtii astia (sunt in criza)la 124.95 euro e cam scump . In schimb vad ca este la oferta pe motomike 69.76 euro http://www.motomike.eu/mike/category/10200000000/vehicle/59633/article/150568?show=gallery

 

Pe langa asta mai este o placa de fixare in functie de modelul de prindere al topcase-ului (monolock,monokey,shad etc) asta ar mai costa 30 de euro http://www.louis.de/_2014b421c2e2db9b3b4c54d2c7fd0ecda8/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025853&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_xsord

 

Avantajul placii este prinderea pe suport quick-lock ,adica 3 suruburi care se scot imediat .

 

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13353046444071&ls=en&nc=1335304663-4323&rubnum=products.1252674507.1256051975.0102000&artnum=GPT.00.152.405&id=4&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.1256051975.0102000&typid=61551668

 

Eu nu am placa ,am prins placa care a venit cu topcase-ul si a ramas fixa acolo.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe...

 

Voiam sa te intreb:

1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el.

2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original...

 

Multumesc anticipat

 

Salutare

 

 

1. La intrebarea asta , a fost mai rapid Claman cu raspunsul :))

 

2. In afara faptului ca schimba ceva la estetica motocicletei , nu ma ajuta asa cum speram . Imi da voie sa merg cu viziera ridicata pana pe la 70km daca nu bate vantul prea tare :) Eu am 1.89 inaltime .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. In afara faptului ca schimba ceva la estetica motocicletei , nu ma ajuta asa cum speram . Imi da voie sa merg cu viziera ridicata pana pe la 70km daca nu bate vantul prea tare :) Eu am 1.89 inaltime .

 

Zi-mi te rog cum e pe la 130 km/h. Iti directioneaza vantul altfel?...sau tot iti vajaie casca?

Pe mine ma intereseaza strict confortul pe care il ofera la viteza, ca sa stiu daca merita investitia sau nu.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-mi te rog cum e pe la 130 km/h. Iti directioneaza vantul altfel?...sau tot iti vajaie casca?

Pe mine ma intereseaza strict confortul pe care il ofera la viteza, ca sa stiu daca merita investitia sau nu.

 

Multam!

 

Poate pentru cineva de pana in 1.80 este ok, pentru mine nu . Dar nu imi pare rau de banii dati pe el . Prin oras , la viteze mici e ok cu viziera ridicata . Pana una alta, este o motocicleta la care confortul nu este un plus .

 

De curiozitate ce casca ai ? Eu am un Schuberth S1Pro , printre cele mai silentioase , si nu e ca in sala Ateneului , asa cum cred unii ca ar fi .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Claman si AllenC pentru raspunsurile prompte.

 

Cu topcase-ul si prinderea m-am lamurit - merci.

 

In legatura cu parbrizul am intrebat pentru ca am gasit pe diverse site-uri si deflector de vant si parbriz touring care e cu 10 cm mai inalt decat cel original. O parere de la cineva care a experimentat asa ceva m-ar ajuta sa ma decid.

 

Referitor la casca: a mea e un Nolan 84 - alta nu am avut asa ca mi-e greu sa fac comparatii. Inainte am avut un chopper si pe el nu auzeam decat motorul - oricum cu el nu puteam sa merg mai mult de 140.

De cand cu gixxeful daca trec de 70-80 la ora si motorul nu e turat nu aud decat vantul asa ca in ultima vreme am inceput sa merg cu dopuri de urechi.

Vajaielile nu dispar daca nu ma culc pe motor si la drum lung nu e chiar cea mai confortabila pozitie.

Nu contest chestiunea castilor de calitate dar cred ca are mai mult de a face cu modul in care parbrizul afecteaza circulatia curentilor de aer.

 

Are cineva montat parbriz touring? Eventual cu deflector?

Astept opinii :cheers:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pentru cineva de pana in 1.80 este ok, pentru mine nu . Dar nu imi pare rau de banii dati pe el . Prin oras , la viteze mici e ok cu viziera ridicata . Pana una alta, este o motocicleta la care confortul nu este un plus .

 

De curiozitate ce casca ai ? Eu am un Schuberth S1Pro , printre cele mai silentioase , si nu e ca in sala Ateneului , asa cum cred unii ca ar fi .

 

 

 

Am Schuberth C3, nu te gandi ca am mari vijelii in casca. Insa la 1.87 cat am ca inaltime, simt ca parbrizul stock imi trimite cel mai mare curent de aer fix in gat.

Intrebarea ar fi....aripioara pe care o ai tu sau un parbriz touring?....ca banii sunt fix aceeasi.

Ma gandesc ca la parbrizul touring poti sa iei unul nitel mai inchis la culoare, ceea ce ar da un plus la design-ul mobrei.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Schuberth C3, nu te gandi ca am mari vijelii in casca. Insa la 1.87 cat am ca inaltime, simt ca parbrizul stock imi trimite cel mai mare curent de aer fix in gat.

Intrebarea ar fi....aripioara pe care o ai tu sau un parbriz touring?....ca banii sunt fix aceeasi.

Ma gandesc ca la parbrizul touring poti sa iei unul nitel mai inchis la culoare, ceea ce ar da un plus la design-ul mobrei.

 

Ai perfecta dreptate,eu la 1.80 il luam in piept si gat. Am schimbat cu puig racing si acum imi arunca curentul dreptul vizierei.E mult mai bine insa pana la anumite viteze,120-130 apoi devine mai deranjant.

 

Cand ne-om vedea cu totii iti dau sa mergi sa vezi cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate,eu la 1.80 il luam in piept si gat. Am schimbat cu puig racing si acum imi arunca curentul dreptul vizierei.E mult mai bine insa pana la anumite viteze,120-130 apoi devine mai deranjant.

 

Cand ne-om vedea cu totii iti dau sa mergi sa vezi cum e.

 

friday.gif

 

 

 

 

Va bagati vreunu la o plimbare pe Siriu Sambata asta?...detalii pe feisbuc...link in semnatura mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

friday.gif

 

 

 

 

Va bagati vreunu la o plimbare pe Siriu Sambata asta?...detalii pe feisbuc...link in semnatura mea.

 

suna incitant :rolleyes: dar am hotarat deja sa merg spre vama cu intoarcere duminica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am putin pana plec in Polonia si am fost curios sa aflu ce distanta pot parcurge pe rezerva, adica dupa ce invart robinetul rezervorului pe pozitia RES.

Am rulat cat de cat constant intre 110 si 120km/h si cat am mers ??? ....... fix 111.8km :rolleyes:

... bineanteles ca aveam 5 litri de banzina legati de coada mobrei !

E bine sa stii ca ,,pe rezerva" poti merge in jur de 100km pana la urmatoarea alimetare ! Nici cu LC8-ul nu mergeam atat pe rezerva ! :)

 

I love this bike ! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am putin pana plec in Polonia si am fost curios sa aflu ce distanta pot parcurge pe rezerva, adica dupa ce invart robinetul rezervorului pe pozitia RES.

Am rulat cat de cat constant intre 110 si 120km/h si cat am mers ??? ....... fix 111.8km :rolleyes:

... bineanteles ca aveam 5 litri de banzina legati de coada mobrei !

E bine sa stii ca ,,pe rezerva" poti merge in jur de 100km pana la urmatoarea alimetare ! Nici cu LC8-ul nu mergeam atat pe rezerva ! :)

 

I love this bike ! :makeout:

 

Suna bine :)

Cred ca suntem cam de aceeasi inaltime 1.70 m), ai avut ceva probleme la manevrele "de pe loc"?

Spor si drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca suntem cam de aceeasi inaltime 1.70 m), ai avut ceva probleme la manevrele "de pe loc"?

Spor si drum bun! ...multumesc !

 

Intr-adevar, am fix 1,70m ! Cat despre manevrarile ,,de pe loc" nu am nici cea mai mica problema, pentru ca ,,mi-am facut ucenicia" cu Africa Twin, Transalp, KTM990Adv.S, ..... asa ca pe Katana este lux ! ... ating cu ambele picioare jos ! :laugh:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa cred ca nu este o problema si ca trebuie doar ceva ajustat. Ambreiajul meu prinde foarte sus si foarte scurt. Ce trebuie sa fac sa isi revina?

Editat de iiccee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa cred ca nu este o problema si ca trebuie doar ceva ajustat. Ambreiajul meu prinde foarte sus si foarte scurt. Ce trebuie sa fac sa isi revina?

 

Ai umblat de curand la cablu de ambreiaj sau la ambreiaj ?

La ce inteleg eu ca 'ti se intampla as acuza o usoara tensionarea cablului (asta daca am inteles bine ce inseamna ,,prinde foarte sus" !). Incearca initial sa reglezi din piulita de la maneta de ambreiaj, iar daca nu se intampla nimic, sa reglezi lungimea cablului de la capatul ,,din motor" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la el niciodata. Nu imi aduc aminte de anul trecut cum era, dar am sa fac ajustarea cablului si sa vedem dupa ce se intampla. Cablul are un joc destul de mare la maneta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la el niciodata. Nu imi aduc aminte de anul trecut cum era, dar am sa fac ajustarea cablului si sa vedem dupa ce se intampla. Cablul are un joc destul de mare la maneta.

 

Regleaza initial de la piulita de la maneta de ambreiaj ! Nu ar trebui sa ai mai mult de 10-15mm, joc la varful manetei de ambreiaj. Altfel daca trebuie sa modifici mai mult, poti sa mai reglezi si ,,de jos". Citeste in fotografiile ce 'ti le-am atasat !

 

Succes !

post-10224-0-96214000-1335523084_thumb.jpg

post-10224-0-38476900-1335523091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, am fix 1,70m ! Cat despre manevrarile ,,de pe loc" nu am nici cea mai mica problema, pentru ca ,,mi-am facut ucenicia" cu Africa Twin, Transalp, KTM990Adv.S, ..... asa ca pe Katana este lux ! ... ating cu ambele picioare jos ! :laugh:

 

Merci @petrica!

Cam peste tot se vaita posesorii de greutatea mare asezata sus in "gatul" motocicletei, de aceea am intrebat.

Drumuri bune si ferite de necazuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce ulei de motor folositi la motocicletele voastre si care ar fi cel mai recomandat pe canicula asta care o sa tot fie pe la noi !

 

Anul trecut am mers cu un ulei ,,modest" - MOL Dinamyc 10W - 50, iar acum in primavara am bagat MOTUL 5100 10W-40 ... asa cum este recomandat in manual.

Din primavara pana acum a fost ok cu MOTUL-ul, insa zilele astea la peste 30 grade Celsius se auzeau ceva sunete in motor cand statea la relanti - un fel de ,,tac-tac-tac" care nu se aude cand plec la plimbare, abia cand ma intorc incepe sa se auda. Cu MOL Dinamyc 10W-50, nu se auzeau sunetele astea !

As suspecta ceva pe la distributie, insa nu stiu ce sa zic, pentru ca GSXF-ul asta, oricum se aude de zici ca este ,,motor diesel". Ma gandesc sa nu trebuiasca sa umblu pe la intinzatorul lantului de distributie, dar la ~ 30000km ai mobrei nu cred ca ar trebui sa ma gandesc la asta.

Imi fac oarecum griji pentru ca nu vreu sa am surprize peste doua saptamani cand plec in Polonia ... :unsure:

 

As incerca un 15W-50 sau chiar un 20W-50, avand in vedere ca este totusi un motor racit cu aer+ulei, iar toata vara asta cam asa o sa fie de cald. Voi ce ziceti ?

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce ulei de motor folositi la motocicletele voastre si care ar fi cel mai recomandat pe canicula asta care o sa tot fie pe la noi !

 

Anul trecut am mers cu un ulei ,,modest" - MOL Dinamyc 10W - 50, iar acum in primavara am bagat MOTUL 5100 10W-40 ... asa cum este recomandat in manual.

Din primavara pana acum a fost ok cu MOTUL-ul, insa zilele astea la peste 30 grade Celsius se auzeau ceva sunete in motor cand statea la relanti - un fel de ,,tac-tac-tac" care nu se aude cand plec la plimbare, abia cand ma intorc incepe sa se auda. Cu MOL Dinamyc 10W-50, nu se auzeau sunetele astea !

As suspecta ceva pe la distributie, insa nu stiu ce sa zic, pentru ca GSXF-ul asta, oricum se aude de zici ca este ,,motor diesel". Ma gandesc sa nu trebuiasca sa umblu pe la intinzatorul lantului de distributie, dar la ~ 30000km ai mobrei nu cred ca ar trebui sa ma gandesc la asta.

Imi fac oarecum griji pentru ca nu vreu sa am surprize peste doua saptamani cand plec in Polonia ... :unsure:

 

As incerca un 15W-50 sau chiar un 20W-50, avand in vedere ca este totusi un motor racit cu aer+ulei, iar toata vara asta cam asa o sa fie de cald. Voi ce ziceti ?

 

Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu unele uleiuri de pe piata (nu dau numele ca nu are rost).

Problemele au disparut cand am inceput sa folosesc Bel-Ray....nu vreau sa fie vreo reclama, pur si simplu asta a functionat la mine.

Mentionez ca am folosit numai 10W40 si ca la capitolul "probleme rezolvate" a intrat si disparitia zgomotului la ambreiaj.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mda, m-am documentat si cred ca bat campii cu 15W-50 sau 20W-50 !

O sa incerc tot un 10W-50, dar de data asta de la Castrol !

 

Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu unele uleiuri de pe piata (nu dau numele ca nu are rost).

 

... si de ce sa nu dai nume ?! E' un pacat ?! ... zi-le dom'le in gura mare sa stim si noi cu cine votam ! :hug:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...