Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

vezi ca piesa acea conica din plastic la care tu ii spui dop are rolul de a trece de pe normal pe rezerva si are o tablita in serpentina in fundul gaurii in care vine montata . si ea la randul ei are gaura cu o tesitura . tablita are rol sa limiteze pozitia .normal are trei gauri 2 sus si una jos face legatura dintre cele 2 tevi din rezervor cu furtunu de benzina o teava lunga pt normal si una scurta de rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca piesa acea conica din plastic la care tu ii spui dop are rolul de a trece de pe normal pe rezerva si are o tablita in serpentina in fundul gaurii in care vine montata . si ea la randul ei are gaura cu o tesitura . tablita are rol sa limiteze pozitia .normal are trei gauri 2 sus si una jos face legatura dintre cele 2 tevi din rezervor cu furtunu de benzina o teava lunga pt normal si una scurta de rezerva

o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa dar...e loc si de mai bine

 

o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa dar...e loc si de mai bine

chiar nu ma ajuta nimeni!

Editat de Panterra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, man, e cam dificil sa isi desfaca cineva motorul ca sa-ti spuna cum e cu seriile de pe carburatoare sau la plutitoare.

 

Ca idee trebuie sa ai dopuri de cauciuc la prizele de vacuum. Cred ca la suruburi nu am nici eu.(suruburi sunt 3, intre fiecare pereche de carburatoare)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, man, e cam dificil sa isi desfaca cineva motorul ca sa-ti spuna cum e cu seriile de pe carburatoare sau la plutitoare.

 

Ca idee trebuie sa ai dopuri de cauciuc la prizele de vacuum. Cred ca la suruburi nu am nici eu.(suruburi sunt 3, intre fiecare pereche de carburatoare)

multam asta stiam ce mi-ai raspuns... voiam sa vad ca au curatat carburatia daca au la idle screw dopuri la modelu asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki Gsx-F 750. Pret 1640 euro, usor neg.

Motocicleta este intr-o stare tehnica si estetica buna, recent schimbat filtrul de ulei si uleiul, motul 7100, ingrijita, acte la zi, VT 2013, cauciucuri ok , mai multe detalii la telefon.

 

0740163397

 

valabil , 1599 Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Cu mici modificari, se pot monta si pe alte modele de Suzuki (ex. VX800).

 

Pret: 250 Euro, negociabil.

 

Relatii la telefon: 0740 - 955 927.

post-69238-0-95045100-1344874436_thumb.jpg

post-69238-0-78602900-1344874445_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam parasit subiectul asta. Dupa ce vineri am facut putin "buba" - am prins pietris intr-o curba "ac de par", acum trebuie sa fac o mica revizie la motor. M-am capatat cu ceva crapaturi la carena stanga, suportul de sub bord , semnalizarea stanga fata si capacul de la cutie.....

 

Deasemenea am sesizat ca ghidonul are un usor voblaj, aproape insesizabil, devine ceva mai sesizabil la virajele spre stanga. Deasemenea, la mers drept, daca scutur brusc de ghidon stanga dreapta, pare a avea un soi de arcuire, greu de explicat, ca si cum intre barele de directie si roata ar fi o transmisie prin arc lamelar.... La inspectia vizuala, toate elementele par in regula, nici un amortizor nu e curs sau indoit. Ceva pareri, a mai patit cineva asta?

 

Majoritatea daunelor par remediabile, insa daca gasesc ceva piese SH le-as inlocui. Are cineva din voi, sau stiti vreo sursa de incredere?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Intai sa ma prezint. Sunt Ovidiu, domiciliez in Sibiu si am 23 de ani. Conservar de 5 ani (cu ceva km) si impatimit de motoare de cand ma stiu. Am avut incepand de la 15-16 ani 3 mopede (multi km, fara nici un evenimentbiggrin.gif si sper in continuare) si o Honda xr 250 cc (din '80, dar mergea bine batranica 67.gif). Acu' sa va zic si cu ce va deranjez: sunt de-a dreptul indragostit de look, feel si idee de a-mi achizitiona o katana de 600, dupa '98. Imi doresc un motor pe care sa-l folosesc 80% din timp in plimbari , cu viteze 90-110 km/h (suna ciudat, dar sunt destul de speriat de viteza, nici cu mopedele nu am prins viteza maxima crackup.gif), confortabil (la cei 1,79 si 79 de kg ale mele) si care sa nu se comporte ca un cal naravas. Nu dispun de mult timp liber, dar in cele 2 week-enduri libere ale mele sa fiu in alt colt al tarii. Deci si prin urmare:

-mi-ar satisface GSX-F-ul aceste nevoi?

-se preteaza ca o prima moto de strada (nu prima condusa)?

-nu vreau sa depasesc 2000E, cu tot cu echipament unsure.gif

 

Chiar daca par total aiurea intrebarile mele, va rog sa ma ajutati cu sfaturi, pentru ca forumurile sunt pline de fel si fel de pareri, pro si contra si as vrea si parerea voastra, posesorii de "vacute" cine le cunoaste mai bine ca voi?ricky.gif aaaa....si inca o intrebare? Sunt posesori de astfel de bijuterii prin SB?

Sper ca nu v-am deranjat inutil si astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

Asfalt uscat si toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are colegu` pepito una , mai sus in topic, care arata foarte bine. Nu treci de 2000 cu tot cu echipament daca stii sa mai negociezi pe ici pe colo. Am trecut sambata prin Sibiu cu motorul ( o plimbarica de 1300km), daca stiam, faceam cumva sa ne vedem la un suc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are colegu` pepito una , mai sus in topic, care arata foarte bine. Nu treci de 2000 cu tot cu echipament daca stii sa mai negociezi pe ici pe colo. Am trecut sambata prin Sibiu cu motorul ( o plimbarica de 1300km), daca stiam, faceam cumva sa ne vedem la un suc.

 

Multam' de sfatbeer.gif deocamdata caut echipament (sa fiu sigur ca o sa-l am, sa nu dau toti banii pe moto si sa raman fara biggrinbandit.gif) si moto spre sf sezonului, trebuie sa mai strang bani sad.gif (m-a lecuit un accident cu conserva de 1000 E). Data viitoare cand treci, si fac eu cinste thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit cu multe pagini in urma ca se vorbea despre schimbarea arcului intinzatorului de distributie, insa nu am inteles la ce model.

eu am un gsx 600f din 93, se aude putin lantul... m-ar ajuta schimbarea arcului? am inteles ca ar fi undeva la 5E. imi puteti spune ce implica aceasta schimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai jos carene, rezervor, carburatoare si capacul chiulasei. cu ocazia asta verifici si jocul la supape. pui distributia la semne si desfaci surubul cel mare la intinzator si apoi corpul intinzatorului. verifici intinzatorul sa funtioneze ok. montezi totul la loc. invarti motorul de cateva ori cu cheia de 19 in partea dreapta dupa ce dai capacul acela jos sau bagata in viteza 6 invarti roata spate. montezi totul la loc si de obicei constati ca nu s-a rezolvat mare lucru. comanzi intinzator manual APE si ai rezolvat problema. numai ca trebuie sa te pricepi putin la reglat! spor! :cheers:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 GSX 650 F -uri in Bucuresti, dintre care 3 cu ABS, 36 in toata tara :)

In DJ, sunt mandrul posesor al singurului exemplar.

 

Vedeti statisticile mai jos:

/index.php?/topic/682714-statistici-parc-moto-drpciv-2011/page__view__findpost__p__3208251

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 GSX 650 F -uri in Bucuresti, dintre care 3 cu ABS, 36 in toata tara :)

In DJ, sunt mandrul posesor al singurului exemplar.

 

Vedeti statisticile mai jos:

/index.php?/topic/682714-statistici-parc-moto-drpciv-2011/page__view__findpost__p__3208251

 

 

Unicul din DJ :) ,putine oricum ...modelul asta merita mai mult,mai ales la pretul lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca in afara de combinatii cromatice (de gust indoielnic) noi, Suzuki n-a mai inventat nimic nou in legatura cu modelul de vreo 4 ani, de cand au implementat ABS-ul pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu prea-mi place combinatia noua de culori dar .. gusturile nu se discuta :)

Dar asta nu-i asa mare problema. Ce mi-as dori eu de la gsx 650 F:

 

- sa slabeasca vreo 20-30 Kg asa - pe loc se simt.

- niste cai si niste cuplu in plus :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus: de modificat forma seii, o guma de 180 pe spate, un parbriz cu adevarat util (nu doar de forma), un stop cu DOUA becuri (ca de LEDuri mi-e frica sa amintesc, s-ar dubla pretul de nou), o toba ESTETICA si usoara (gen LV) ...si cate si mai cate.

 

Cred ca urmatoarea va fi VFR.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe ,ar fi multe de imbunatatit ...totusi ,e o motocicleta destul de ieftina fata de modele similare ale altor marci . Am ajuns la 50 mii si nu am avut vreo problema cu ea. Acum schimbat uleiul in furca (era cam negru) si rulmentii la roata fata,unul avea putin jos dar desfacand i-am schimbat pe amandoi.In rest ,nimic...ulei si filtru de ulei ca cel de are e kn si il spal/ung.

 

E o politica suzuki sa faca cat mai ieftin,folosesc aceleasi semnale,toba,cadru.. etc de la alte modele.Farul de pe a noastra e "imprumutat de la gsx-r"si restul e de Bandit. Acum ,si eu as schimba multe,chiar si motocicleta ,insa ...trebuie sa-mi si permit.

 

Abia ce am venit din concediu,4600 km prin Alpi si retur ...am avut portiune de drum de 850km dintr-o bucata si chiar daca a fost obositor ,nu a fost chiar asa de groaznic incat sa simt ca nu mai rezist,si asta cu saua stoc. Pe drum imi gandeam "oare cum era acum cu un PanEuropean,sau cu un GS de la Bmw ?" Consumul a iesit la 4,8 l/100 km..destul de important zic eu. Urmatoarea o sa fie ceva din segmentul enduro-touring,poate un v-strom de 1000 ca la altceva nu prea ma apropii.

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor.

 

Ma aflu in fata unei dileme si am nevoie de un sfat de la voi, cunoscatorii. Visul meu (Katana) se v-a mai prelungi pana in iarna asa ca banii ce ii am stransi pana acum as vrea sa-i bag intr-un echipament. Despre casca am inteles ca trebuie sa ma indrept spre un nume cat mai cunoscut, indiferent de pret ( flip-up daca se poate) . Intrebarea mea este: voi ce echipament folositi? Textil sau piele? Ce imi recomandati tinand cont ca eu vreau sa folosesc moto 90% din timp in mod touring? Care sunt avantajele si dezavantajele de fiecare parte? eu sincer m-as indrepta spre textil pt ca imi pare mai comod, dar nu stiu....voi ce ziceti?

 

Ride safe si va multumesc. beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu port numai echipament de piele. mai comod, mai calduros este textilul. port piele pentru ca imi place sa cred ca sunt mai in siguranta cu echipament din piele(desi si cel de textil e ok).

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele variante au avantaje si dezavantaje.

 

Textilul e mai usor, rezista bine la ploaie, se poate spala la masina, protectia este data de acele buzunare la coate/umeri/spate - unde se introduc aparatori. In mers e foarte ok, sunt aerisite, nu te incalzesti - transpiri insa la opriri. Textilele au atasate benzi reflectorizante ca sa fii vazut noaptea. Preturi mai scazute.

 

Pielea are avantajul unei protectii mai bune la raschetare de asfalt. Nu te protejeaza mai bine la lovituri/fracturi..etc. In general pielea e perforata pentru aerisire.Protectia e deasemeni data de aparatorile cu care sunt dotate. Te incalzesti ceva mai tare decat in textil. Deasemeni e cam nasol cand ploua - pielea trage apa prin perforatiile de aerisire si devine foarte grea.Preturi mai ridicate. Arata mai bine decat textilul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...