Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Încearcă mymoto, au magazine în mai multe orașe și au prețuri mici. Baftă!

 

Orice Motul este foarte bun, numai să nu fie fake. Eu am pus de 2 ori 7100 10w40 și motocicleta mergea impecabil. Acum pun Mobil 4T 10w40 formula moto de 3 schimburi încoace și nu am probleme, nu s-a simțit nici o diferență față de Motul (poate doar în buzunar). Important este să îi faci schimbul de ulei și tot odata filtru la timp și totul va funcționa ok.

merci mult de sfaturi...ajuta foarte mult...dat fiind ca sunt incepator...salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator ala cu F-ul

merci mult de sfaturi...ajuta foarte mult...dat fiind ca sunt incepator...salutari!

Cu plăcere! Întreabă orice, dacă știu îți vor răspunde cu cea mai mare plăcere, toți am fost începători. Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult adyfikus...

 

salutari...tot un nou membru deranjeaza...referitor la ulei...am folosit motul 5100 10W40.si am avut reclamatii de la un mecanic,ca nu ar fi cine stie ce.ar fi mai indicat un 7100?mentionez ca nu sunt genul sa turez pe la 10000 de ture...inca...merci

Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratii mei , va cer inca o data ajutorul , vreau sa imi achizitionez un Suzuki GSX 600 F din 1992 , si as vrea s stiu niste pareri daca se poate, despre manevrabilitate, performante , costuri de intretinere si daca aceasta motocicleta e distractiva , e genul de motocicleta care sa o iubesti . Mersi frumos anticipat !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dracu sa o iubesti???

E hidoasa!

Dar e ieftina si rezistenta, isi face treaba in ciuda varstei, daca nimeresti un exemplar ingrijit (mici sanse, avand in vedere varsta si pretul).

hidoasa, hmmm km lasa d dorit partea frontala in schimb nui asa d rea , am gasit una la 1000 d iepuroi si arata f bn , e adusa din nemtia , e super intretinuta si ma bate gandul sa o iau

 

uitati 2 poze cu moto care vreau sa o achizitionez

post-56555-0-91148200-1389634974_thumb.jpg

post-56555-0-22692100-1389634981_thumb.jpg

Editat de DanteDevilboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, eu stiu motoru asta :) ...ne cunoastem ?

nu stiu daca ne cunoastem , sunt din buhusi , ma numesc Alin si am avut un kawa gpz 500 s verde , iar propietarul motorului nul cunosc dar il stiu din vedere

 

eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent :D http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto

ms frumos d sfat dar faza e ca am un buget limitat de pana in 1000 d euro plus banii d acte , si nu imi permit sa ma duc asa departe iar ce e prin zona e cam scump :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca propietarul va plange dupa ea dupa ce vei pleca pe ea.

E foarte misto mobra, ia-o si sa ai parte de ea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca e destul de mult 1000E pe un GSX F din 92... am avut si e o motocicleta foarte grea, manevrabilitate scazuta cu ghidonul ala original si racire deficitara. eu am dat 1300E pe un hornet impecabil, adus acasa de la 300kg distanta si cu accesorii, deci e mult pentru pentru o "vaca", cum ii spuneam eu GSXului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mult, daca ulterior cumpararii nu mai sunt investitii de facut, e ok. Filtre + ulei nu se pune, alea oricum le faci.

Racire deficitara.. n-as spune. Ca nu e pe lichid ca la Hornet...asta nu o face deficitara. Ba as spune ca ca exista mai mari sanse sa calezi un motor de Hornet decat de GSXF, sunt cativa pe forum care au reusit (involuntar) sa faca asta. Asa se intampla cand racirea este "dependenta" de: pompa apa, semering pompa, presetupa, termostat, antigel, radiator suplimentar lichid ... Hornetul de altfel e motor fiabil, dar necesita atentie deosebita in anumite privinte.

 

 

PS: adus de la 300 km distanta sau de la 300 kg? :D : cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun!

in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor!

foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f.

in ceea ce priveste distanta, erau km! :agree:

Editat de LEPRONE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun!

in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor!

foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f.

in ceea ce priveste distanta, erau km! :agree:

 

 

daca raspunsul este la postarea mea, cred ca ma confunzi :)

1. eu nu am spus ca racirea pe aer e mai eficienta ca cea pe lichid!!

2. NU am spus nicaieri ca este manevrabila sau mai manevrabila comparativ cu altceva;

Nu vreau s-o dam la pace, ca nu am nimic de impartit, e o discutie simpla, pe argumente/experiente. Te rog sa nu-mi pui in carca chestii pe care nu le spun ..

 

in rest... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...