pintea ioan alexandru Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Încearcă mymoto, au magazine în mai multe orașe și au prețuri mici. Baftă! Orice Motul este foarte bun, numai să nu fie fake. Eu am pus de 2 ori 7100 10w40 și motocicleta mergea impecabil. Acum pun Mobil 4T 10w40 formula moto de 3 schimburi încoace și nu am probleme, nu s-a simțit nici o diferență față de Motul (poate doar în buzunar). Important este să îi faci schimbul de ulei și tot odata filtru la timp și totul va funcționa ok. merci mult de sfaturi...ajuta foarte mult...dat fiind ca sunt incepator...salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 merci mult de sfaturi...ajuta foarte mult...dat fiind ca sunt incepator...salutari! Cu plăcere! Întreabă orice, dacă știu îți vor răspunde cu cea mai mare plăcere, toți am fost începători. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Si eu recomand mymoto. Ii gasesti si online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) merci mult adyfikus... salutari...tot un nou membru deranjeaza...referitor la ulei...am folosit motul 5100 10W40.si am avut reclamatii de la un mecanic,ca nu ar fi cine stie ce.ar fi mai indicat un 7100?mentionez ca nu sunt genul sa turez pe la 10000 de ture...inca...merci Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune! Editat Ianuarie 13, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Fratii mei , va cer inca o data ajutorul , vreau sa imi achizitionez un Suzuki GSX 600 F din 1992 , si as vrea s stiu niste pareri daca se poate, despre manevrabilitate, performante , costuri de intretinere si daca aceasta motocicleta e distractiva , e genul de motocicleta care sa o iubesti . Mersi frumos anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 piese multe si ieftine.Merg bine.La varsta ce o au,se comporta binisor. Mersi frumos , cred ca imi iau una cat de curand Drumuri bune si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 omul poate spune acelasi lucru despre motocicleta ta, ca e hidoasa...fiecare cu parerile si gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Cum dracu sa o iubesti??? E hidoasa! Dar e ieftina si rezistenta, isi face treaba in ciuda varstei, daca nimeresti un exemplar ingrijit (mici sanse, avand in vedere varsta si pretul). hidoasa, hmmm km lasa d dorit partea frontala in schimb nui asa d rea , am gasit una la 1000 d iepuroi si arata f bn , e adusa din nemtia , e super intretinuta si ma bate gandul sa o iau uitati 2 poze cu moto care vreau sa o achizitionez Editat Ianuarie 13, 2014 de DanteDevilboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 mie-mi place, si daca gasesti una in stare buna, se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 omul poate spune acelasi lucru despre motocicleta ta, ca e hidoasa...fiecare cu parerile si gusturile lui varu mersi d sustinere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 hmm, eu stiu motoru asta ...ne cunoastem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 mie-mi place, si daca gasesti una in stare buna, se merita cred ca fac cumva si luna viitoare o iau , mai ales ca e din oras cu mine si vad ca se comporta frumos propietarul cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 si din cate stiu eu, baiatu a avut grija de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 hmm, eu stiu motoru asta ...ne cunoastem ? nu stiu daca ne cunoastem , sunt din buhusi , ma numesc Alin si am avut un kawa gpz 500 s verde , iar propietarul motorului nul cunosc dar il stiu din vedere eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto ms frumos d sfat dar faza e ca am un buget limitat de pana in 1000 d euro plus banii d acte , si nu imi permit sa ma duc asa departe iar ce e prin zona e cam scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 atunci mai asteapta putin,mai pui ceva banuti la saltea pana la inceputul lui aprilie si iti iei un lucru bun:) nu te grabi,pentru ca moto pe piata gasesti cate vrei,bani sa avem si sa fim sanatosi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 atunci mai asteapta putin,mai pui ceva banuti la saltea pana la inceputul lui aprilie si iti iei un lucru bun:) nu te grabi,pentru ca moto pe piata gasesti cate vrei,bani sa avem si sa fim sanatosi bafta ms frumos d sfat , bafta si toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Cred ca propietarul va plange dupa ea dupa ce vei pleca pe ea. E foarte misto mobra, ia-o si sa ai parte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty_80 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Super motocicleta nu mai sta pe ganduri io zic sa o iei .Mult succes si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Cred ca propietarul va plange dupa ea dupa ce vei pleca pe ea. E foarte misto mobra, ia-o si sa ai parte de ea. ms frumos , mi sau aprins calcaiele dupa ea kosty asa am s fac, ms frumos si drumuri bune si benzina in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto Cine da 1000 de epuroi pe ala e nebun, e F2 totusi !?!?!?!?!?!?! Editat Ianuarie 13, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 parerea mea e ca e destul de mult 1000E pe un GSX F din 92... am avut si e o motocicleta foarte grea, manevrabilitate scazuta cu ghidonul ala original si racire deficitara. eu am dat 1300E pe un hornet impecabil, adus acasa de la 300kg distanta si cu accesorii, deci e mult pentru pentru o "vaca", cum ii spuneam eu GSXului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nu e mult, daca ulterior cumpararii nu mai sunt investitii de facut, e ok. Filtre + ulei nu se pune, alea oricum le faci. Racire deficitara.. n-as spune. Ca nu e pe lichid ca la Hornet...asta nu o face deficitara. Ba as spune ca ca exista mai mari sanse sa calezi un motor de Hornet decat de GSXF, sunt cativa pe forum care au reusit (involuntar) sa faca asta. Asa se intampla cand racirea este "dependenta" de: pompa apa, semering pompa, presetupa, termostat, antigel, radiator suplimentar lichid ... Hornetul de altfel e motor fiabil, dar necesita atentie deosebita in anumite privinte. PS: adus de la 300 km distanta sau de la 300 kg? : cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun! in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor! foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f. in ceea ce priveste distanta, erau km! Editat Ianuarie 15, 2014 de LEPRONE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun! in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor! foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f. in ceea ce priveste distanta, erau km! daca raspunsul este la postarea mea, cred ca ma confunzi 1. eu nu am spus ca racirea pe aer e mai eficienta ca cea pe lichid!! 2. NU am spus nicaieri ca este manevrabila sau mai manevrabila comparativ cu altceva; Nu vreau s-o dam la pace, ca nu am nimic de impartit, e o discutie simpla, pe argumente/experiente. Te rog sa nu-mi pui in carca chestii pe care nu le spun .. in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.