Vizitator suzuki_fan Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Cum spuneam și în postările mai vechi, am terminat "capodopera" până la sf lui martie. Am terminat tot de vopsit, i-am retapițat șaua, schimbat toba și i-am făcut revizia totală de care vorbeam. Urmează schimbul de cauciucuri și stripes-urile pe jante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 unde ai tapitat, cum, ai schimbat si buretele. Cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 a iesit fain, Suzukifan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 unde ai tapitat, cum, ai schimbat si buretele. Cat? La Dan Ena în TM, are nick pe forum moto_dan. Mi-a schimbat buretele, a mai lățit puțin șaua și ia făcut ridicătura aia să nu alunece pasagerul. Ma costat 280 ron. a iesit fain, Suzukifan! Mulțumesc Kali! Link către topic-ul lui moto_dan: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-2&do=findComment&comment=3195505 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 multam fain. o sa-l contactez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Nu ai pentru ce! Vrei să îi faci șaua? Cu toată încrederea poți lua legătura cu el, îi foarte serios și face o treabă minunată. Donez parpriz negru, plăcuțe frână față 45-55% bune și set bujii NGK CR9EK folosite în jur de 5000 (maxim 5500). Predare personală în zona Rădăuțului. Pentru GSX-600F 98-02. Piesele nu sunt ale mele, sunați pentru detalii. Tel: 0741.39.61.13 Liviu Mai este valabil parprizul, plăcuțele și bujiile au plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salutare. Azi am cumparat si eu un GSX 750 F din 1999 (1.000 de E + 200 de E pt acte) cu 46.000 de km la bord. Bugetul a fost mic de tot (mi-au furat fosta motocicleta, o Yamaha MT-03) si nu puteam intinde prea mult, dar am gasit ocazia asta si nu am ezitat. Motocicleta merge bine, am mers cu proprietarul pe ea cam 1 km si a fost OK. Astept sa imi fac asigurarea zilele acestea si apoi o scot pe strada, sa ma obisnuiesc cu ea Porneste bine, bateria e OK, schimbul de ulei l-a facut cam acum 1.500 de km, franele sunt OK ... ce sa mai zic, se vede ca a fost tinuta bine (nu are urme de cazaturi, si tipul la un moment dat a mers fara maini vreo 100 de m, probabil vroia sa imi arate ca este bine echilibrata). Acum, aveti ceva sfaturi sa imi dati cu privire la acest model ? Pot sa urmaresc si topicul cu motorul de 600, nu sunt diferente mari ? Pe unde pot sa gasesc manualul de intretinere ? Vroiam sa le multumesc si baietilor de pe topicul cu TDM / Bandit / ZX 9 , i-am bazait cu niste intrebari pentru ca oscilam intre aceste modele, dar pana la urma s-a ivit ocazia asta si nu am lasat-o. Va multumesc anticipat si va doresc o primavara insorita si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 @Mario MT 03 Ai făcut o alegere bună, alegând un GSX-750F, mai ales că ai dat și foarte puțin pe ea. Este o motocicletă foarte fiabilă și cu puține probleme. Consumul cât și specificațiile tehnici sunt apropiate de a celor de 600cc din 98-02. Dacă îi faci schimb de consumabile la timp și o menajezi, acest model de motor este indistructibil. Mulți spun că se înferbântă foarte tare vara, dar lucrul ăsta nu-i o problemă. Eu sunt posesor de GSX-600F din 2012 și în perioada asta am făcut 17400 km și l-am testat în toate situațiile. Am făcut 5 km la 42 grade în vreo 45 min într-un trafic infernal și nu s-a topit, în 200m cum ai scăpat din aglomerație este rece la loc. Japonezii știu ei ce au făcut! Drum uscat și-o vară de aventură! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Multumesc pentru urari , o sa ma bag pe topicul de 600 atunci. Dupa ce o sa incep sa o conduc, promit sa public primele impresii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Salutare tuturor, m-am mutat aici de pe topicul de GSX 750 la sugestia lui suzuki_fan. Am sa dau copy & paste la ce am scris acolo : Salutare. Azi am cumparat si eu un GSX 750 F din 1999 (1.000 de E + 200 de E pt acte) cu 46.000 de km la bord. Bugetul a fost mic de tot (mi-au furat fosta motocicleta, o Yamaha MT-03) si nu puteam intinde prea mult, dar am gasit ocazia asta si nu am ezitat. Motocicleta merge bine, am mers cu proprietarul pe ea cam 1 km si a fost OK. Astept sa imi fac asigurarea zilele acestea si apoi o scot pe strada, sa ma obisnuiesc cu ea Porneste bine, bateria e OK, schimbul de ulei l-a facut cam acum 1.500 de km, franele sunt OK ... ce sa mai zic, se vede ca a fost tinuta bine (nu are urme de cazaturi, si tipul la un moment dat a mers fara maini vreo 100 de m, probabil vroia sa imi arate ca este bine echilibrata). Acum, aveti ceva sfaturi sa imi dati cu privire la acest model ? Pot sa urmaresc si topicul cu motorul de 600, nu sunt diferente mari ? Pe unde pot sa gasesc manualul de intretinere ? Vroiam sa le multumesc si baietilor de pe topicul cu TDM / Bandit / ZX 9 , i-am bazait cu niste intrebari pentru ca oscilam intre aceste modele, dar pana la urma s-a ivit ocazia asta si nu am lasat-o. Va multumesc anticipat si va doresc o primavara insorita si asfalt uscat ! Editat Martie 31, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Băieții au postat multe pe aici, majoritatea au și o experiență mai îndelungată cu un F. Nu poți fi sigur dacă vechiul proprietar ți-a spus numai adevărul, așa că sfatul meu este să îi faci o verificare mai amănunțită și să îi schimbi obligatoriu lichidele. Producătorul recomandă ulei 10w40, lichid de frână Dot4, bujii NGK CR9EK. Fă-i o verificare și revizie și bucurăte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 M-am uitat azi la nivelul uleiului si e sub limita. Un prieten mi-a zis sa nu il completez, ci sa il schimb cu totul. Am vazut in manualul descarcat de pe internet cum se face (nu va luati de mine, la mecanica sunt aproape zero ) si cred ca ma descurc, dar ce specificatii are uleiul ? O sa ma duc maine sa il cumpar si sa il schimb, cam cati litri stau inauntru? 4 - 5 l ? Am cautat putin pe topic, dar e mult de citit si acum nu am timp. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) salut, baga Motul 5100 sau 7100 10w-40 si intra 3.5 l Editat Aprilie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 M-am uitat azi la nivelul uleiului si e sub limita. Un prieten mi-a zis sa nu il completez, ci sa il schimb cu totul. Am vazut in manualul descarcat de pe internet cum se face (nu va luati de mine, la mecanica sunt aproape zero ) si cred ca ma descurc, dar ce specificatii are uleiul ? O sa ma duc maine sa il cumpar si sa il schimb, cam cati litri stau inauntru? 4 - 5 l ? Am cautat putin pe topic, dar e mult de citit si acum nu am timp. Multumesc. Poți pune ce vrei 10w40 4t pentru motociclete. Să nu pui de mașini, am mai auzit cazuri. Schimbă și filtru ulei la schimb. Încape 3.2L și pune ceva (30-40 ml) și în filtru iar la 100 km mai completează cu 50-100 ml dacă-i cazu. Poți căuta Agip, Mobil, Castrol... Uleiurile scumpe precum Motul pot fi contrafăcute, doar suntem în Ro. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) salut baga Motul 5100 sau 7100 si intra 3.5l nu uita sa incalzesti uleiul inainte de a-l scoate. Si pt Suzuki Fan daca MOTUL se contraface oare celelalte nu se contrafac? oare nu este mit vis a vis de MOTUL? PS 10W40 Editat Aprilie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 salut baga Motul 5100 sau 7100 si intra 3.5l nu uita sa incalzesti uleiul inainte de a-l scoate. Si pt Suzuki Fan daca MOTUL se contraface oare celelalte nu se contrafac? oare nu este mit vis a vis de MOTUL? PS 10W40 Tu dacă ai contraface un ulei, ce ai prefera? Unu la 28 ron sau unu la 56 ron? Bineînțeles mă refer la 1L. P.S 56 ron litru fiind cel mai ieftin motul 7100, dar pe unele site-uri sare și de 70 ron. Pe când Agipul sau Mobil am văzut maxim cu 30 ron. Eu pun Mobil de când îl am și mecanicul unde fac schimbul tot Mobil sau Agip recomandă și până acum nu am auzit să fi crăpat un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Pai pt neuron ala de 56 si pt buzunar 28 dar acum serios nu cred ca se contrafac toate (sau dracu stie ) eu am bagat anul trecut MOTOREX si nu am fost incantat (cutie zgomotoasa) la Motul nu face asa cum facea la Motorex acum tine de fiecare cum simte motorul cu diferite uleiuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Îți dai seama că nu au cum să fie contrafăcute toate, dar la un ulei mai scump riscu-i mai mare și dacă n-ai noroc ai făcut-o... Motocicleta mea a venit la mine cu motul 7100 și primul schimb l-am făcut și eu cu motul, dar diferență nu am observat după ce am trecut pe Mobil. Totuși pentru liniște fiecăruia îi bun să pună ce crede, doar să facă schimbul la timp și preferabil să nu schimbe marca de ulei la fiecare schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Pai eu de regula bag Motul 7100 sau 5100 dupa cum se voteaza bugetul sau la rectificare de buget, Motorexul a picat gratis ca altfel nu puneam .Si de schimbat din 5000 in 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La 5000 km fac și eu schimbu, în manual am văzut că recomandă la 6000 km. Cât îți consumă la 5000 km? Mie în jur de 200-250 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Nimic sau cel putin nu sesizez Editat Aprilie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Baieti, eu sunt in Italia, maine o sa ma duc la un magazin specializat si apoi o sa va zic pretul si marca. O sa ma interesez si de filtru, o sa il schimb si pe ala daca pot. P.S. Sunt bucuros ca e frecventat acet topic si ca sunt multi posesori de GSXF care inca o folosesc. Edit : cand ii dau cheie becul de ulei ramane aprins, apoi cand porneste se stinge. Inseamna ca, desi am vazut ca nivelul e mic, e ulei suficient ? (oricum il completez maine). Repet, nu ma luati la bascalie pentru ca mecanica sunt zero sau aproape . Editat Aprilie 1, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Păi este normal ca becul la ulei să stea aprins, în momentul când pornește motorul se stinge. Dacă și când merge motorul stă aprins, atunci este prea scăzut nivelul. Nimic sau cel putin nu sesizez Imposibil! Chiar și motoarele noi consumă ulei după schimb. Chiar și producătorul recomandă verificare și umplerea la 500 km dacă este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Păi este normal ca becul la ulei să stea aprins, în momentul când pornește motorul se stinge. Dacă și când merge motorul stă aprins, atunci este prea scăzut nivelul. Imposibil! Chiar și motoarele noi consumă ulei după schimb. Chiar și producătorul recomandă verificare și umplerea la 500 km dacă este nevoie. E adevarat ca producatorii recomand dupa schimbul de ulei sa mai adaugi putin dupa 500 de km, dar eu cu fosta motocicleta furata am facut aproape 40.000 de km si vreo 6-7 schimburi de ulei si niciodata nu am mai adaugat. Dar nici nu am observat sa piarda, in garaj unde o tineam era curat sub ea (cumparata noua, km facuti de la 0-39.600 aprox). Probabil depinde de cat de veche e motocicleta si de cat de uzat e motorul. Din fericire a noastra e dotata de gemuletul ala + senzor care simplifica lucrurile mult de tot, pe vechea nu aveam nici un nivel unde sa ma uit, numai senzor (cred) care nu mi s-a aprins niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Nici eu nu pot să spun că mi-a consumat de speriat, dar todeauna după 100-500 km am mai pus în jur de 200-250 ml să fiu sigur. Lucrul ăsta mi la recomandat mecanicul unde îmi fac schimbu și reviziile, întărit și de ce am citit în manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.