Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 M-am uitat azi la nivelul uleiului si e sub limita. Un prieten mi-a zis sa nu il completez, ci sa il schimb cu totul. Am vazut in manualul descarcat de pe internet cum se face (nu va luati de mine, la mecanica sunt aproape zero ) si cred ca ma descurc, dar ce specificatii are uleiul ? O sa ma duc maine sa il cumpar si sa il schimb, cam cati litri stau inauntru? 4 - 5 l ? Am cautat putin pe topic, dar e mult de citit si acum nu am timp. Multumesc. Poți pune ce vrei 10w40 4t pentru motociclete. Să nu pui de mașini, am mai auzit cazuri. Schimbă și filtru ulei la schimb. Încape 3.2L și pune ceva (30-40 ml) și în filtru iar la 100 km mai completează cu 50-100 ml dacă-i cazu. Poți căuta Agip, Mobil, Castrol... Uleiurile scumpe precum Motul pot fi contrafăcute, doar suntem în Ro. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) salut baga Motul 5100 sau 7100 si intra 3.5l nu uita sa incalzesti uleiul inainte de a-l scoate. Si pt Suzuki Fan daca MOTUL se contraface oare celelalte nu se contrafac? oare nu este mit vis a vis de MOTUL? PS 10W40 Editat Aprilie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 salut baga Motul 5100 sau 7100 si intra 3.5l nu uita sa incalzesti uleiul inainte de a-l scoate. Si pt Suzuki Fan daca MOTUL se contraface oare celelalte nu se contrafac? oare nu este mit vis a vis de MOTUL? PS 10W40 Tu dacă ai contraface un ulei, ce ai prefera? Unu la 28 ron sau unu la 56 ron? Bineînțeles mă refer la 1L. P.S 56 ron litru fiind cel mai ieftin motul 7100, dar pe unele site-uri sare și de 70 ron. Pe când Agipul sau Mobil am văzut maxim cu 30 ron. Eu pun Mobil de când îl am și mecanicul unde fac schimbul tot Mobil sau Agip recomandă și până acum nu am auzit să fi crăpat un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Pai pt neuron ala de 56 si pt buzunar 28 dar acum serios nu cred ca se contrafac toate (sau dracu stie ) eu am bagat anul trecut MOTOREX si nu am fost incantat (cutie zgomotoasa) la Motul nu face asa cum facea la Motorex acum tine de fiecare cum simte motorul cu diferite uleiuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Îți dai seama că nu au cum să fie contrafăcute toate, dar la un ulei mai scump riscu-i mai mare și dacă n-ai noroc ai făcut-o... Motocicleta mea a venit la mine cu motul 7100 și primul schimb l-am făcut și eu cu motul, dar diferență nu am observat după ce am trecut pe Mobil. Totuși pentru liniște fiecăruia îi bun să pună ce crede, doar să facă schimbul la timp și preferabil să nu schimbe marca de ulei la fiecare schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Pai eu de regula bag Motul 7100 sau 5100 dupa cum se voteaza bugetul sau la rectificare de buget, Motorexul a picat gratis ca altfel nu puneam .Si de schimbat din 5000 in 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La 5000 km fac și eu schimbu, în manual am văzut că recomandă la 6000 km. Cât îți consumă la 5000 km? Mie în jur de 200-250 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Nimic sau cel putin nu sesizez Editat Aprilie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Baieti, eu sunt in Italia, maine o sa ma duc la un magazin specializat si apoi o sa va zic pretul si marca. O sa ma interesez si de filtru, o sa il schimb si pe ala daca pot. P.S. Sunt bucuros ca e frecventat acet topic si ca sunt multi posesori de GSXF care inca o folosesc. Edit : cand ii dau cheie becul de ulei ramane aprins, apoi cand porneste se stinge. Inseamna ca, desi am vazut ca nivelul e mic, e ulei suficient ? (oricum il completez maine). Repet, nu ma luati la bascalie pentru ca mecanica sunt zero sau aproape . Editat Aprilie 1, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Păi este normal ca becul la ulei să stea aprins, în momentul când pornește motorul se stinge. Dacă și când merge motorul stă aprins, atunci este prea scăzut nivelul. Nimic sau cel putin nu sesizez Imposibil! Chiar și motoarele noi consumă ulei după schimb. Chiar și producătorul recomandă verificare și umplerea la 500 km dacă este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Păi este normal ca becul la ulei să stea aprins, în momentul când pornește motorul se stinge. Dacă și când merge motorul stă aprins, atunci este prea scăzut nivelul. Imposibil! Chiar și motoarele noi consumă ulei după schimb. Chiar și producătorul recomandă verificare și umplerea la 500 km dacă este nevoie. E adevarat ca producatorii recomand dupa schimbul de ulei sa mai adaugi putin dupa 500 de km, dar eu cu fosta motocicleta furata am facut aproape 40.000 de km si vreo 6-7 schimburi de ulei si niciodata nu am mai adaugat. Dar nici nu am observat sa piarda, in garaj unde o tineam era curat sub ea (cumparata noua, km facuti de la 0-39.600 aprox). Probabil depinde de cat de veche e motocicleta si de cat de uzat e motorul. Din fericire a noastra e dotata de gemuletul ala + senzor care simplifica lucrurile mult de tot, pe vechea nu aveam nici un nivel unde sa ma uit, numai senzor (cred) care nu mi s-a aprins niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Nici eu nu pot să spun că mi-a consumat de speriat, dar todeauna după 100-500 km am mai pus în jur de 200-250 ml să fiu sigur. Lucrul ăsta mi la recomandat mecanicul unde îmi fac schimbu și reviziile, întărit și de ce am citit în manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Mario schimba si filtru ca,dai bani degeaba pe ulei ( cat jeg ~depuneri ) sa adunat in filtru ca nu de asta a fost creat oare ?.Deci schimbal omule zic si eu Fan , o consuma ulei nu zic nu ,dar eu nu am vazut ca a scazut nivelul.Este adevarat eu motorul il folosesc numai pt naveta ,si numai ocazional in oras ( bucuresti ) poate o conta si lucrul asta . Editat Aprilie 2, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Noi să fim sănătoși și să ne bucurăm de motociclete, restu-s doar discuții. Asfalt uscat tuturor și mulți km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Amin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Baieti, eu am o regula in viata (printre multe altele) : daca o persoana nu imi place / nu ma inteleg bine cu ea, o evit. Si am terminat cu problemele. Daca voi doi nu va prea aveti la inima, exista posibilitatea sa va dati ignore reciproc si gata. Sincer sa fiu nu am observat comportamente urate sau ciudate deocamdata, dar sunt aici de 2 zile si nici nu va cunosc bine. In alta ordine de idei, a intrat 1l de ulei (si un pic am varsat pe jos ca e tare nasoala "gaura" aia ). Pe gemulet uleiul se vedea destul de curat. Acum nivelul e aproape de F, la cativa milimetrii. I-am dat cheie din nou si a pornit din prima, am inceput sa ma si obisnuiesc cu pornirea la tipul asta de motoare (cu carburator). Acum, lumina fata : modelul asta are far dublu, unu e faza lunga si unul faza scurta ? In rest luminile sunt OK, semnalizari, stop, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) pai uleiul il pui cu un furtun atasat la o palnie si numai curge. TE ROG citeste toate postarile mele 31 la nr si vezi poate o fii asa cum zice FAN si atunci am o eu o problema PS Asa fac eu cand schimb uleiul si pun palnia intre ghidon si maneta.FAN ia zii am spus o cu superioritate? Editat Aprilie 3, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Am uitat sa mentionez, am gasit 1l de ulei Castrol la 10 E, Motul e 20 de E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 sti ce ulei a fost pus in ea? sti cum se SPUNE ca nu este bine sa amesteci uleiurile intre ele .CICA face SPUME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Nu, nu stiam ca nu e bine sa le amesteci, la masina mai completez din cand in cand cu ulei si e ok. Puteti sa ma lamuriti cu farul din fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Pai cei cu el ? De regula sta aprins numai faza scurta . Si cu uleiu se SPUNE asta nu inseamna ca este si asa. PS reglajul pt far ai 2 rotite stg/dr sub bord Editat Aprilie 4, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Salut Mario MT 03 Farul așa este gândit de Suzuki, de zeci de ori mi-a fost atrasă atenția că am ars un bec Cât despre unei, nu-i bine deloc ce ai făcut. Nu-i vorba numai de spumă, dacă ar fi doar lucru ăsta nu ar fi nimic supărător. Este vorba că această motocicletă are răcirea pe ulei iar când ai amesticat 2 tipuri de ulei, le-ai diminuat din proprietăți. Posibilitățile sunt multiple, compuși chimici din ulei ar putea să îngroașe sau subție uleiul și acesta nu și-ar mai face treaba, ca drept urmare motorul îți va sta mai fierbinte de cât este normal. Sau pot face și alte minuni, mecanicul mi-a explicat ca la școală, dar nu îmi mai aduc aminte exact ce spunea că se mai poate întâmpla. Sfatul meu este să mergi să ei 4L de ulei 10w40 4t special pentru motociclete (moto are ambreaj umed) și un filtru ulei pentru acest model de motocicletă și să îi faci repede schimbu. Dacă nu ai acces la un mecanic poți face acest lucru tu, dar ia-ți și o cheie de filtru dacă nu ai. Dai drumu la ulei să se scurgă după ce în prealabil ai lăsat moto vreo 5 min să meargă, scoți filtrul după care îl ungi pe asta nou cu puțină vaselină(zona unde vine prins) și îi pui un 30-40 ml de ulei în el și îl strangi cât poți cu mâna + un sfert din cursă cu cheia (15-20 min de ceas), după care pui șurubul înapoi și umpli rezervorul cu cât scrie lângă dop (3.2L în cazul gsxf de 600). Iar mai apoi verifici între 100-500 km să vezi cât a mai consumat și mai pui cât este cazul. De regulă maxim 200 gr, nu-i recomandat să pui maxim sau aproape de maxim că se pot buli semeringurile de presiune. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Nu, nu stiam ca nu e bine sa le amesteci, la masina mai completez din cand in cand cu ulei si e ok. Puteti sa ma lamuriti cu farul din fata ? Am uitat, user-ul c0sminel face modificari la faruri... Poți vorbi cu el și să încercați o soluție de modificare cu halogene h7 ca să meargă ambele scurtă-lungă, asta doar dacă te deranjează. Eu m-am învățat așa și chiar mă amuz când îmi mai atrage unu atenția. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Fan si tacerea este un raspuns ,dar chiar nu pot sa ma abtin CHIAR vreau UN raspuns din partea ta Tu ce ai face in locul meu nu ai cere un raspuns? Mario decat sa cumperi vasilina poti manji cu putin ulei ( curat ) fie si de mancare idea este sa faca aderenta garnitura si la 750 intra 3.5 l fara a mai umple filtru si in legatura cheie de filtru ulei eu unul am un SIRET de bocanc si merge struna ca de am av dacie si la dacie schimbam cu cureaua de la alternator .Dupa ce ai facut schimbul NU O ACCELERA las o sa i si traga singura ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Am o nelamurire poate ma ajutati cu o idee. Am facut schimbul de ulei (nu eu, am chemat pe cineva sa il faca, aveam motorul la serviciu si eram aglomerat in ziua respectiva) si dupa am facut o plimbare de vreo 200km. Cand am ajuns la garaj am observat scurgeri de ulei pe ambele parti ale carenelor (ca niste dare intinse de curentii de aer) si nu imi dau seama de unde. Fiind motorul cald nu am putut sa verific nivelul ma gandesc nu o fi strans bine filtrul de ulei? Imi aduc aminte ca tipul care mi-a facut schimbul mi-a zis ca strange la mana filtrul dar eu parca stiu ca se strange si cu cheia vreun sfert de tura. A 2a zi am fost sa vad daca am ulei curs sub moto si nu aveam. Vreo parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.