Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Vizitator suzuki_fan

Îți dai seama că nu au cum să fie contrafăcute toate, dar la un ulei mai scump riscu-i mai mare și dacă n-ai noroc ai făcut-o...

Motocicleta mea a venit la mine cu motul 7100 și primul schimb l-am făcut și eu cu motul, dar diferență nu am observat după ce am trecut pe Mobil. Totuși pentru liniște fiecăruia îi bun să pună ce crede, doar să facă schimbul la timp și preferabil să nu schimbe marca de ulei la fiecare schimb. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator suzuki_fan

La 5000 km fac și eu schimbu, în manual am văzut că recomandă la 6000 km. Cât îți consumă la 5000 km? Mie în jur de 200-250 ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, eu sunt in Italia, maine o sa ma duc la un magazin specializat si apoi o sa va zic pretul si marca. O sa ma interesez si de filtru, o sa il schimb si pe ala daca pot.

 

P.S. Sunt bucuros ca e frecventat acet topic si ca sunt multi posesori de GSXF care inca o folosesc.

 

Edit : cand ii dau cheie becul de ulei ramane aprins, apoi cand porneste se stinge. Inseamna ca, desi am vazut ca nivelul e mic, e ulei suficient ? (oricum il completez maine). Repet, nu ma luati la bascalie pentru ca mecanica sunt zero sau aproape :P .

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Păi este normal ca becul la ulei să stea aprins, în momentul când pornește motorul se stinge. Dacă și când merge motorul stă aprins, atunci este prea scăzut nivelul.

 

Nimic sau cel putin nu sesizez

Imposibil! Chiar și motoarele noi consumă ulei după schimb. Chiar și producătorul recomandă verificare și umplerea la 500 km dacă este nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi este normal ca becul la ulei să stea aprins, în momentul când pornește motorul se stinge. Dacă și când merge motorul stă aprins, atunci este prea scăzut nivelul.

 

 

Imposibil! Chiar și motoarele noi consumă ulei după schimb. Chiar și producătorul recomandă verificare și umplerea la 500 km dacă este nevoie.

 

E adevarat ca producatorii recomand dupa schimbul de ulei sa mai adaugi putin dupa 500 de km, dar eu cu fosta motocicleta furata am facut aproape 40.000 de km si vreo 6-7 schimburi de ulei si niciodata nu am mai adaugat. Dar nici nu am observat sa piarda, in garaj unde o tineam era curat sub ea (cumparata noua, km facuti de la 0-39.600 aprox). Probabil depinde de cat de veche e motocicleta si de cat de uzat e motorul. Din fericire a noastra e dotata de gemuletul ala + senzor care simplifica lucrurile mult de tot, pe vechea nu aveam nici un nivel unde sa ma uit, numai senzor (cred) care nu mi s-a aprins niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Nici eu nu pot să spun că mi-a consumat de speriat, dar todeauna după 100-500 km am mai pus în jur de 200-250 ml să fiu sigur.

Lucrul ăsta mi la recomandat mecanicul unde îmi fac schimbu și reviziile, întărit și de ce am citit în manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mario schimba si filtru ca,dai bani degeaba pe ulei ( cat jeg ~depuneri ) sa adunat in filtru ca nu de asta a fost creat oare ?.Deci schimbal omule zic si eu

 

Fan , o consuma ulei nu zic nu ,dar eu nu am vazut ca a scazut nivelul.Este adevarat eu motorul il folosesc numai pt naveta ,si numai ocazional in oras ( bucuresti ) poate o conta si lucrul asta .

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Noi să fim sănătoși și să ne bucurăm de motociclete, restu-s doar discuții. Asfalt uscat tuturor și mulți km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, eu am o regula in viata (printre multe altele) : daca o persoana nu imi place / nu ma inteleg bine cu ea, o evit. Si am terminat cu problemele. Daca voi doi nu va prea aveti la inima, exista posibilitatea sa va dati ignore reciproc si gata. Sincer sa fiu nu am observat comportamente urate sau ciudate deocamdata, dar sunt aici de 2 zile si nici nu va cunosc bine.

 

In alta ordine de idei, a intrat 1l de ulei (si un pic am varsat pe jos ca e tare nasoala "gaura" aia :P ). Pe gemulet uleiul se vedea destul de curat. Acum nivelul e aproape de F, la cativa milimetrii. I-am dat cheie din nou si a pornit din prima, am inceput sa ma si obisnuiesc cu pornirea la tipul asta de motoare (cu carburator).

 

Acum, lumina fata : modelul asta are far dublu, unu e faza lunga si unul faza scurta ? In rest luminile sunt OK, semnalizari, stop, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uleiul il pui cu un furtun atasat la o palnie si numai curge. TE ROG citeste toate postarile mele 31 la nr si vezi poate o fii asa cum zice FAN si atunci am o eu o problema



PS Asa fac eu cand schimb uleiul si pun palnia intre ghidon si maneta.FAN ia zii am spus o cu superioritate?

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cei cu el ? De regula sta aprins numai faza scurta . Si cu uleiu se SPUNE asta nu inseamna ca este si asa.

 

PS reglajul pt far ai 2 rotite stg/dr sub bord

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Salut Mario MT 03

 

Farul așa este gândit de Suzuki, de zeci de ori mi-a fost atrasă atenția că am ars un bec :)

Cât despre unei, nu-i bine deloc ce ai făcut.

Nu-i vorba numai de spumă, dacă ar fi doar lucru ăsta nu ar fi nimic supărător. Este vorba că această motocicletă are răcirea pe ulei iar când ai amesticat 2 tipuri de ulei, le-ai diminuat din proprietăți. Posibilitățile sunt multiple, compuși chimici din ulei ar putea să îngroașe sau subție uleiul și acesta nu și-ar mai face treaba, ca drept urmare motorul îți va sta mai fierbinte de cât este normal. Sau pot face și alte minuni, mecanicul mi-a explicat ca la școală, dar nu îmi mai aduc aminte exact ce spunea că se mai poate întâmpla. Sfatul meu este să mergi să ei 4L de ulei 10w40 4t special pentru motociclete (moto are ambreaj umed) și un filtru ulei pentru acest model de motocicletă și să îi faci repede schimbu.

Dacă nu ai acces la un mecanic poți face acest lucru tu, dar ia-ți și o cheie de filtru dacă nu ai. Dai drumu la ulei să se scurgă după ce în prealabil ai lăsat moto vreo 5 min să meargă, scoți filtrul după care îl ungi pe asta nou cu puțină vaselină(zona unde vine prins) și îi pui un 30-40 ml de ulei în el și îl strangi cât poți cu mâna + un sfert din cursă cu cheia (15-20 min de ceas), după care pui șurubul înapoi și umpli rezervorul cu cât scrie lângă dop (3.2L în cazul gsxf de 600). Iar mai apoi verifici între 100-500 km să vezi cât a mai consumat și mai pui cât este cazul. De regulă maxim 200 gr, nu-i recomandat să pui maxim sau aproape de maxim că se pot buli semeringurile de presiune. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Nu, nu stiam ca nu e bine sa le amesteci, la masina mai completez din cand in cand cu ulei si e ok. Puteti sa ma lamuriti cu farul din fata ?

Am uitat, user-ul c0sminel face modificari la faruri... Poți vorbi cu el și să încercați o soluție de modificare cu halogene h7 ca să meargă ambele scurtă-lungă, asta doar dacă te deranjează. Eu m-am învățat așa și chiar mă amuz când îmi mai atrage unu atenția. Toate cele bune! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fan si tacerea este un raspuns ,dar chiar nu pot sa ma abtin CHIAR vreau UN raspuns din partea ta

 

Tu ce ai face in locul meu nu ai cere un raspuns?

 

Mario decat sa cumperi vasilina poti manji cu putin ulei ( curat ) fie si de mancare idea este sa faca aderenta garnitura si la 750 intra 3.5 l fara a mai umple filtru si in legatura cheie de filtru ulei eu unul am un SIRET de bocanc si merge struna ca de am av dacie si la dacie schimbam cu cureaua de la alternator .Dupa ce ai facut schimbul NU O ACCELERA las o sa i si traga singura ulei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire poate ma ajutati cu o idee. Am facut schimbul de ulei (nu eu, am chemat pe cineva sa il faca, aveam motorul la serviciu si eram aglomerat in ziua respectiva) si dupa am facut o plimbare de vreo 200km.

 

Cand am ajuns la garaj am observat scurgeri de ulei pe ambele parti ale carenelor (ca niste dare intinse de curentii de aer) si nu imi dau seama de unde.

Fiind motorul cald nu am putut sa verific nivelul ma gandesc nu o fi strans bine filtrul de ulei? Imi aduc aminte ca tipul care mi-a facut schimbul mi-a zis ca strange la mana filtrul dar eu parca stiu ca se strange si cu cheia vreun sfert de tura.

A 2a zi am fost sa vad daca am ulei curs sub moto si nu aveam.

Vreo parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) .

 

EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat.

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Este o posibilitate să fi curs pe carenă când ți-a scos filtrul s-au ți-a dat drumu la uleiul vechi iar după aia curentul la viteză la întins pe carena. Dă jos burta motocicletei și verifică vizual la filtru cât și la toate capacele motorului, mai încearcă cu mâna să vezi dacă filtrul se mai strange. Pune undeva pe drept motorul (atenție nu pe cric) și verifică dacă uleiul este la jumate, dacă nu mai completează. Să nu pui mai mult de mijloc, este posibil să crape vreun semering de presiune. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...