Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Eu am facut plinul si am mers vreo 200km si dupa aceea am completat 11l pana la plin din nou si am mers in afara la vreo 4.000 turatii cam tot timpul, deci consum aprox 5.5%.

Urmatoarea tura am facut vreo 150km dar mers mai sportiv (m-am luat cu un CLS si un A6 cu statii montate pe ele) si am completat tot vreo 11l deci consum aproximativ 7.3%.

 

Nu e neaparat relevant ca au fost drumuri scurte dar mi-am facut o idee, personal sunt super multumit.



Facuti 100 de km agale, pe langa lacul D'Iseo. Era putin frig si umezeala, dar nu deranjant. Motocicleta se comporta bine in doi, trage ca un tractor ... sunt tot mai incantat pe zi ce trece :) .

 

attachicon.gif13042014632.jpg

Frumos sa tot faci plimbari de genul :).

Cum e manevrarea cu pasager rezemat cu spatele de top case si nu neaparat in carca ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

În momentul când am cumpărat-o și acum. Astăzi am găsit anunțul unde mi-am văzut prima dată actuala motocicletă și cred că din toamnă îi readuc coloritul.

Saua e super faina, presupun ca e custom made.

Ornamentele acelea laterale tip sita sunt standard sau le-ai cumparat de undeva?

Inteleg ca albastra era stock si bleu cu alb e customizata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut plinul si am mers vreo 200km si dupa aceea am completat 11l pana la plin din nou si am mers in afara la vreo 4.000 turatii cam tot timpul, deci consum aprox 5.5%.

Urmatoarea tura am facut vreo 150km dar mers mai sportiv (m-am luat cu un CLS si un A6 cu statii montate pe ele) si am completat tot vreo 11l deci consum aproximativ 7.3%.

 

Nu e neaparat relevant ca au fost drumuri scurte dar mi-am facut o idee, personal sunt super multumit.

 

Frumos sa tot faci plimbari de genul :).

Cum e manevrarea cu pasager rezemat cu spatele de top case si nu neaparat in carca ta?

 

Pasagerul (sotia mea) are in jur de 65 de kg, sta cand rezemata de top case cand mai aproape de mine, dar nu am probleme deloc, aproape nu o simt in spate. Dar poate e si obisnuinta, pentru ca pe vechea motocicleta am mers mult cu pasager.

 

Aide mana mea ce peisaj:|.... :eek:

 

Daca iti place peisajul mai am :P (strada serpuieste pe langa lac) :

 

post-57306-0-45406500-1397389831_thumb.jpg post-57306-0-30977200-1397389845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasagerul (sotia mea) are in jur de 65 de kg, sta cand rezemata de top case cand mai aproape de mine, dar nu am probleme deloc, aproape nu o simt in spate. Dar poate e si obisnuinta, pentru ca pe vechea motocicleta am mers mult cu pasager.

 

 

Daca iti place peisajul mai am :P (strada serpuieste pe langa lac) :

 

attachicon.gif1965442_729283400427269_1383902010392258487_o.jpg attachicon.gif10170763_729283543760588_1633499358028923585_n.jpg

In curand,sper ca in maxim 2 ani voi schimba clasa:trec la enduro caci vitezanele nu prea fac bine la sanatate:

1.Pozitie incomoda,tinand cont ca am 1,92 si vreo 98 de kg

2.Te cam indeamna sa bagi mana in ea si mai ales ca circul mereu cu pasagera,la fel nu face bine la sanatate.

3.Consum cam mare pentru destinatii lungi.

Legat de ideea asta,as vrea ca primul traseu mai lung ar si Romania-Italia(Passul Stelvio).

 

Pana atunci,oftica-ma :10: cu poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand,sper ca in maxim 2 ani voi schimba clasa:trec la enduro caci vitezanele nu prea fac bine la sanatate:

1.Pozitie incomoda,tinand cont ca am 1,92 si vreo 98 de kg

2.Te cam indeamna sa bagi mana in ea si mai ales ca circul mereu cu pasagera,la fel nu face bine la sanatate.

3.Consum cam mare pentru destinatii lungi.

Legat de ideea asta,as vrea ca primul traseu mai lung ar si Romania-Italia(Passul Stelvio).

 

Pana atunci,oftica-ma :10: cu poze...

1. Eu sunt la 1,88 cm pe 95 de kg, destul de atletic. Am mainile lungi si pozitia pe GSX 750 F nu ma oboseste, cel putin nu deocamdata.

2. Da, da si da, te indeamna ... dar pe aici , cum zic italienii, cand deschizi gazul, trebuie sa belesti bine ochii si sa folosesti creierul :P

3. Consumul mi s-a parut mai mult de cat OK, tinant cont de performante. Cu vechea motocicleta faceam 5%, mono de 660 cc

 

Si acum sa te oftic (nah, glumesc, daca ajungi pe aici sa imi dai PM) :

 

post-57306-0-30857100-1397393426_thumb.jpg post-57306-0-13867000-1397393495_thumb.jpg post-57306-0-09250200-1397393553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Eu sunt la 1,88 cm pe 95 de kg, destul de atletic. Am mainile lungi si pozitia pe GSX 750 F nu ma oboseste, cel putin nu deocamdata.

2. Da, da si da, te indeamna ... dar pe aici , cum zic italienii, cand deschizi gazul, trebuie sa belesti bine ochii si sa folosesti creierul :P

3. Consumul mi s-a parut mai mult de cat OK, tinant cont de performante. Cu vechea motocicleta faceam 5%, mono de 660 cc

 

Si acum sa te oftic (nah, glumesc, daca ajungi pe aici sa imi dai PM) :

 

attachicon.gif100_3036.JPG attachicon.gif100_3038.JPG attachicon.gif100_3026.JPG

Din ce regiune sunt pozele?Intamplarea se face ca muncesc pentru o companie italiana si am habar cat de cat de geografia Italiei.

 

Din ce regiune sunt pozele?Intamplarea se face ca muncesc pentru o companie italiana si am habar cat de cat de geografia Italiei.

Si ma mai intreb cum de sunt italienii mai mereu pe primele locuri in competitiile de motociclism....La asemenea trasee nici nu iti mai trebuie antrenament :crack:

Editat de suzukirf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

@Black Rider

 

Șaua am făcut-o la user-ul moto_dan, iar plasele au fost făcute de vechiul proprietar (ochi de albină).

Culoarea bleu cu alb a fost aleasă să arate ca modelele după 2002, mai exact 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate sunt de la Stelvio, prima e in urcare pe versantul nordic, a doua la fel dar cu vedere mai larga, a treia este efectiv pasul Stelvio, udne sunt restaurantele, tarabele, etc.

 

Referitor la competitii, au destul de multe circuite, e unul destul de fain aici la vreo 30 de km de mine. Am fost pe el cu fosta motocicleta la un curs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate sunt de la Stelvio, prima e in urcare pe versantul nordic, a doua la fel dar cu vedere mai larga, a treia este efectiv pasul Stelvio, udne sunt restaurantele, tarabele, etc.

 

Referitor la competitii, au destul de multe circuite, e unul destul de fain aici la vreo 30 de km de mine. Am fost pe el cu fosta motocicleta la un curs.

Si cand te gandesti ca uni zic cum ca transfagarasanul-transalpina e cel mai tare drum din europa.....Mie unu nu mi se pare.Asta il depaseste cu mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti :

 

Stelvio, versantul sudic, vedere de jos

 

post-57306-0-95302600-1397409465_thumb.jpg

 

Semnul de la Stelvio, langa e motina mea

post-57306-0-45063600-1397409518_thumb.jpg

 

Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile :

 

Valea Gardena

 

post-57306-0-74797900-1397409701_thumb.jpg

 

random

 

post-57306-0-67978000-1397409876_thumb.jpg

 

Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi !

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti :

 

Stelvio, versantul sudic, vedere de jos

 

attachicon.gif100_3017.JPG

 

Semnul de la Stelvio, langa e motina mea

attachicon.gif100_3021.JPG

 

Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile :

 

Valea Gardena

 

attachicon.gif100_4696.JPG

 

random

 

attachicon.gif100_4714.JPG

 

Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi !

Mie unu mi se pare mult mai interesant traseul asta.Spun asta pentru ca in primul rand trebuie sa parcurgi intai romania-italia si apoi toata minunatia asta de drum.Calitatea asfaltului clar e mai buna acolo.Eu am facut transfagarasan-transalpina anul trecut si pe transfagarasan am zis ca se rupe motorul in 2...

P.S.Te voi cauta cu siguranta cand voi veni acolo;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost pe Transfagarasan cu multi ani in urma, dar cu masina. Pe Transalpina nu inca, sper in curand. Sincer Stelvio/Transfagarasan sunt foarte simile ca si trasee, drum serpuit cu multe serpentine. Din patriotism o sa va spun ca prefer Transfagarasanul , singura diferenta ar fi calitatea asfaltului. Va mai pun doua poze cu Stelvio si cateva de prin Dolomiti :

 

Stelvio, versantul sudic, vedere de jos

 

attachicon.gif100_3017.JPG

 

Semnul de la Stelvio, langa e motina mea

attachicon.gif100_3021.JPG

 

Si astia sunt muntii Dolomiti, sunt extraordinari, am facut pasurile de acolo si imprejurimile in doua zile :

 

Valea Gardena

 

attachicon.gif100_4696.JPG

 

random

 

attachicon.gif100_4714.JPG

 

Pe la mine au trecut 2 bloggeri romani calatori pe 2 roti, cunoscuti prin intermediul internetului, si pe amandoi (de fapt 3, a fost un baiat singur - Festina Lente - si doua fete - Roxana si Ina de la Lumea Mare-) i-am trimis catre Stelvio si Dolomiti. Au fost super incantati, daca vreti o sa va dau si link-ul cu impresiile lor. Va astept si pe voi !

 

Ce peisaj, traseu si asfalt!!!

S-ar putea sa te trezesti cu cativa dintre noi prin zona :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Black Rider

 

Șaua am făcut-o la user-ul moto_dan, iar plasele au fost făcute de vechiul proprietar (ochi de albină).

Culoarea bleu cu alb a fost aleasă să arate ca modelele după 2002, mai exact 2006.

 

Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, azi am mai facut ceva, mi-am reglat manetele de frana/ambreiaj pentru palma mea. Trebuie sa ii scot jocul de la acceleratie (mic) si cel de la ambreiaj (ceva mai mare), inca nu mi-am dat seama cum (la vechea nu am facut niciodata reglajele astea). Apoi am incercat sa ma uit la filtrul de aer, am desfacut cele doua suruburi de la rezervor (la unu e cam dus filetul, trebuie sa il schimb sau sa imi inventez ceva) dar rezervorul nu se ridica mai mult de 1 cm, il mai tinea ceva si nu mi-am dat seama ce anume. Trebuie sa dau si carenele jos ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, azi am mai facut ceva, mi-am reglat manetele de frana/ambreiaj pentru palma mea. Trebuie sa ii scot jocul de la acceleratie (mic) si cel de la ambreiaj (ceva mai mare), inca nu mi-am dat seama cum (la vechea nu am facut niciodata reglajele astea). Apoi am incercat sa ma uit la filtrul de aer, am desfacut cele doua suruburi de la rezervor (la unu e cam dus filetul, trebuie sa il schimb sau sa imi inventez ceva) dar rezervorul nu se ridica mai mult de 1 cm, il mai tinea ceva si nu mi-am dat seama ce anume. Trebuie sa dau si carenele jos ?

Salut.Trebuie cascate carenele,respectiv desfaci suruburile care tin carenele pe suportul de baterie si cele 2 suruburi din partea supeioara(de sub ghidon).Carenele au pe fiecare parte cate un tamburus care se infige in rezervor,plus locasul pe unde iese canaua.Ca sa scoti filtrul de aer,daca nu ma insel,trebuie sa scoti suportul care tine bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, deci e ceva de munca, merci de lamuriri radu. O sa ma pun pe treaba intr-un week-end cu vreme urata, nu cred ca trebuie sa il schimb, dar macar il suflu de praf si vad cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

@Mario MT 03, ca să poți scoate filtrul de aer este de ajuns să scoți suportul ăla care ține prins rezervorul de cadru. Mai întâi scoți suruburile care îl prind de cadru, cele 2 care țin rezervorul, pe dreapta scoți senzorul de benzină pe stânga mufa cu firele (nu forța piciorușul colierelor), după care scoți cele 4 șuruburi de la filtru și îl traci cu atenție afară. Însă sfatul meu este să stai liniștit, nu prea strange praf. Eu l-am schimbat primăvara asta și cel vechi nu l-am suflat 2 ani și era curat.

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

 

Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu.

Am încercat să îți dau P.M. și să îți dau user-ul lui ca să vorbești cu el, dar nu merge. Este vorba despre user-ul RzVan, caută-l și vorbește cu el. Poate îți explică cum se fac sau poate îți face chiar el. Este un băiat foarte de treabă. Baftă!

 

P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002.

Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am mai facut ceva km intre timp, dar acum e cam frig si ploua, deci se pare ca de Paste voi sta acasa sau in cel mai bun caz voi face o tura mica. Acum, cateva chestii marunte :

-rezervorul am citit ca e de 18l, dar rezerva cam cati litri are ?

-trebuie sa ii mai tai din joc la acceleratie, am citit in manual cum se face - la ambreiaj m-am descurcat mai usor dar inca mai are putin. Din ce am citit trebuie slabita "rondela mare" apoi intoarsa spre exterior cea mica, dar la acceleratie sunt doua. Ma lamuriti si pe mine ?

-daca un surub de la rezervor e cam dus (se pare ca a fost fortat) cum se poate remedia ? Rezervorul nu se misca, dar vreau eu sa stiu cum as face.

-in rest, benzina si sanatate sa fie ... si noi sa fim sanatosi !

Ii pregatesc o surpriza sotiei mele, planuiesc sa ajung aici cat de curand (numai sa nu ii spuneti nimic :P). E la 250 de km de mine aproximativ, dar daca nu fac autostrada si ma bucur de peisaj sunt 300+, deci cam doua zile :

 

Aiguille_du_Midi_12.jpg



Facut si plimbarica de Paste din nou pe lac, la munte e putin cam frig deocamdata. Am incercat sa urc putin turatia, am ajuns pe la 8.000, motorul incepe sa urle si trage, trage ... :) . Pe superstrada la intoarcere am prins o portiune dreapta si fara trafic, am ajuns la 180 de km/h lejer si inca mai avea de unde ... dar viteza nu e de mine, prefer plimbarile la 80-90 de km /h prin munti si pe langa lacuri.

20042014643.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, saptamana viitoare o sa lucrez la motocicleta impreuna cu un prieten care are acelasi model de mai multa vreme si e mai priceput. Sper sa reusesc sa le fac pe toate :

 

-schimb ulei / filtru

-curatat (eventual) schimbat filtru aer

-schimbat lichid de frana

-reglaje manete frana / ambreiaj + reglaj acceleratie

 

Acum, va intreb pe voi care aveti mai multa exp deja cu acest model ce tip de ulei sa ii bag, ce filtru (are un cod , mode anume?) de ulei si de aer si ce fel lichid de frana? Am mai primit ceva raspunsuri in aceasta privinta, mi-au recomandat Motul dar daca stiti ceva legat de filtre va rog sa imi spuneti. O sa ma uit si prin manual, dar repet, experienta unor posesori pentru mine e mult mai importanta.

 

Multumesc !

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ulei, nu stiu cum se comporta cu Motul, abia acum urmeaza sa pun si eu. Am avut Valvoline, Mobil si nu am avut nici o problema. Ba chiar, dupa o busitura in care mi-a curs uleiul am avut pus si ulei auto si a fost ok.Oricum, nu e recomandat sa pui auto - eu n-am avut de ales.

Lichid de frana DOT 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...