Didis Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Am avut si eu montat pe Mobra un vitezometru digital cumparat din piata de la rusi cu 150.000. Mergea foarte bine, inregistra distanta parcursa, (asta ma durea cel mai mult) dar avea o singura "mica" problema: din cand in cand, la pornirea motorului, se reseta !!!! Si uita tot ! Distanta parcursa, viteza medie, viteza maxima.. Si eu muream de ciuda. am incercat sa ecranez firul de la "senzor", sa-l ecranez pe el cu totul cu folie de alumniu pe cablaj, etc.., dar nimic... cand mi-era lumea mai draga, se reseta.... Pana la urma l-am dat cuiva cu bicileta si eu mi l-am reparat pe cel clasic. (s-a stricat reductorul pe 27 decembrie) (gata si cu asta.... ) Intrebarea mea este: Daca as cumpara unul de calitate, la vreo 400-500 de mii as intampina acelasi fenomen? Cei care v-ati montat asa ceva pe motor sau scuter, vi s-a intamplat vreodata sa se reseteze din cauza interferentelor cu motorul? si eu pateam la fel la Jawa, doar ca nu uneori, ci mereu... intr-un final am renuntat la idee, dar tot ma mai macina curiozitatea sa aflu ce naiba ar fi trebuit sa-i fac... Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 si eu pateam la fel la Jawa, doar ca nu uneori, ci mereu... intr-un final am renuntat la idee, dar tot ma mai macina curiozitatea sa aflu ce naiba ar fi trebuit sa-i fac... Didis Si de care era? Scump sau ieftin? Al meu era o panarama (de la rusi) si ma gandeam ca unul mai scump nu ar face asa. Si pe mine ma macina problema. Ca daca imi cumpar unu' de vreo 500 de mii si face tot asa imi bag picioru', dau cu Mobra de pamant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Eu am incercat 2 ambele ieftine; primul mergea f bine asta pana l-a busit fratemiu de asfalt, dupa acest incident a inceput sa faca figuri adica se mai reseta din cand in cand dar nu din cauza parazitilor ci din cauza vibratiilor, se miscau bateriile( avea 2 tip ag13); am rezolvat problema prin lipirea unui fir in loc de lamela aia care unea bateriile; la al meu daca-i faceam resetare din butoane nu pierdea km parcursi in total, ci numai celelalte date, insa daca se reseta din cauza bateriilor pierdea tot. Al doilea l-am luat pt ca avea cifrele mult mai mari da n-am facut mare branza cu el pt ca avea o singura baterie, mergea la 1.5v si cum porneam motorul o lua razna. Daca zici ca se reseteaza numai cand pornesti motorul si in rest merge bine s-ar putea sa fie si la tine o problema mai mult mecanica decat electrica, adica se misca bateriile din cauza socurilor sau ceva de genu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Nu, nu era din cauza socurilor, m-am gandit si eu la varianta asta. Bateriile, care erau tot doua AG13, erau fixate bine. Eu am incercat diverse variante de pozitionare si in unele pozitii mergea, in altele nu. De exemplu, prima oara am incercat sa-l montez pe ghidon. Se reseta cand porneam motorul. Apoi, cu motorul pornit, plimbam cu mana kilometrajul nefixat in jurul motoretei. Daca il apropiam de motor se reseta, daca il apropiam de ghidon se reseta si pana la urma i-am gasit o pozitie pe bratul oglinzii din dreapta unde nu se reseta. Toate bune si frumoase, dar dupa aceea, dupa ce ii fixam suportul, ii legam firul de la senzor, il calibram, faceam si eu cam 100 de km, POC (din senin) SE RESETA din nou! in timpul mersului fara un motiv anume. Inainte de a pleca faceam toate exercitiile posibile: turam motorul, il zdranganeam, ii trageam pumni, NU SE RESETA. Apoi iar, plecam la drum, ma uitam mandru la el si la ce frumos indica, si din nou dupa 2-3 zile din senin POC! iar se reseta! Cum am spus mai devreme, pana la urma l-am dat cuiva pe degeaba ca daca il mai vedeam mult in fata ochilor il faceam bucati-bucatele. Am uitat sa spun ca printre altele l-am desfacut, i-am ecranat cablajul si carcasa cu tablita subtire de aluminiu, i-am ecranat firul de la senzor, i-am fixat bateriile bine, si mi se parea mie ca parca nu mai face asa, dar degeaba... aaa si la mine se reseta DE TOT de fiecare data.. Acum ma gandesc sa-mi iau unul "mai performant" poate n-o face asa, dar chestia este ca odata cumparat nu mai ai cum sa-l dai inapoi si nici nu ai cum sa-l probezi inainte. Te duci la vanzatoare si-i spui: "Stiti doamna, va rog sa mi-l dati si mie vreo saptamana in probe sa vad daca se reseteaza sau nu pe mobra mea!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Acest vitezometru se livreaza la Louis numai cu magnet pt roti pe spite. Pentru roti turnate exista un magnet special care costa 3 euro si se cumpara separat; se prinde cu un colier de plastic pe unul din bratul rotii. Nu conteaza distanta fata de axul rotii la care montezi magnetul: langa ax sau langa cauciuc - la o rotatie completa a rotii vei obtine OBLIGATORIU un singur impuls. Conteza alinierea magnetului fata de senzor. Nu este de bicicleta; exista console racing care costa de 20 ori mai mult si citesc viteza pe acelasi principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Am avut si eu la Nipru (furca de IJ cu roata turnata), si mergea foarte bine, desi era de bicicletA. La 100 km/h o lua de la zero, dar distanta o inregistra corect, deci totul era ok. Prinderea magnetului (senzorul era pe bratul inferior al furcii): o gaura mica prin bratul jentii (nu afecta nimic), un ax mic filetat+ 2 piulite, iar magnetul era prins cu rasina epoxidica (Bison) la celalalt capat al axului. Nici o problema, totul functioneaza si acum. De resetat nu se reseta. Iar distanta fata de butuc...ce treaba are, tot un impuls/tura genereaza. Chestia cu echilibratul, in functie de viteza, ar putea fi luata in seama, dar la ceva mic si lent nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 (editat) Adica la 110 arata 10 km/h? Adica mai era util si peste 100? Editat Ianuarie 22, 2006 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 Acest vitezometru se livreaza la Louis numai cu magnet pt roti pe spite.Pentru roti turnate exista un magnet special care costa 3 euro si se cumpara separat; se prinde cu un colier de plastic pe unul din bratul rotii. Nu conteaza distanta fata de axul rotii la care montezi magnetul: langa ax sau langa cauciuc - la o rotatie completa a rotii vei obtine OBLIGATORIU un singur impuls. Conteza alinierea magnetului fata de senzor. Nu este de bicicleta; exista console racing care costa de 20 ori mai mult si citesc viteza pe acelasi principiu. Da-mi si mie un cod Louis pentru magnetul ala special, ca ma macina problema. Vineri trec pe la Louis si daca gasesc imi cumpar!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Da-mi si mie un cod Louis pentru magnetul ala special, ca ma macina problema. Vineri trec pe la Louis si daca gasesc imi cumpar!! 10034569 E 2.95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 L-am vazut si eu pe ala , da nu mi-am batut capu sa vad pt. ce e! Mersi mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Ianuarie 25, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2006 Ia uite ce am gasit pe un site! Si un tabel cu codul pt. marimea rotii! Si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.